Linnakundin kotona opetetaan lapset väkivaltaiseks

Antakaalapsenolla

Oli sitten eräs äänekoskelainen linnassakin istunut mönkijä-äijä jakanut FB:ssa videon, jossa pitää kädessään leluapinaa, jota kutsuu pakolaiseksi. Opettaa videolla pikkutyttöä hakkaamaan sitä nyrkillä naamaan. Tyttö alkaa itkeä, kun ei haluaisi lyödä leluaan..

... Ei järki mitä vanhempia! Itse on ollut yhteiskunnan elättinä vankilassa ja sitten nillittää pakolaisista. Menis itse ensin rehellisiin töihin eikä vaan eläisi muiden siivellä.

Pikkulapsia kun kehoittaa sitten lyömään toisia - jokainen voi sitten päätellä miten hyvä vanhempi on kyseessä. Äiti oli ilmeisesti kuvannut koko episodin.
EI JÄRKI.

53

2749

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piitulita

      Ei yllätä KETÄÄN. Eiköhän lastensuojelu puutu tuohon! Kuulema on jo ilmoituksia tehty!

    • Kaapa-Olli

      No, nuo linnassa ties mistä rikoksista istuneet on usein niitä joilla on useita muksuja useamman naisen kanssa, ovat tulleet kalliiksi yhteiskunnalle ja mitään eivät itse maksa. Millä vitun oikeudella ne on ajamassa täältä pois yhtään ketään? Itse potkisin pakolaiset pihalle ensimmäisenkin rikkeen jälkeen, mutta saman tekisin näille linnanvenkuloille, olivat mistä maasta tahansa. Ihmiset ei vaan tunnu tajuavan.

    • Antakaalapsenolla
    • Kongis

      Tän tyypin toilailuista on tullu veronmaksajille iso lasku. Eiks joku oltu jo otettu huostaa? Voi olla et lähtee äkki toinen.

      • hattupuuttuu_kukaton

        Toivottavasti heiltä viedään lapset PYSYVÄSTI pois! Tuo pieni tyttö voi vielä toipua ihan kunnon kansalaiseksi kunhan pääsee hyvään kotiin! En ole ns. suvakki, mutta tuollaista käytöstä ei missään tapauksessa pidä lapsille opettaa.


    • Munatpois

      Rikollisilta, jotka ovat istuneet linnassa, pitäisi evätä mahdollisuus jälkikasvuun. Näin ne rikollisten geneettiset tekijät, jotka altistavat etenkin väkivaltaisuuteen, saataisiin kitkettyä vähemmäksi. Rikolliset on roskaväkeä. Asuvat vankiloissa kuin hotelleissa. On nykyään internettiä yms kivaa. Samaan aikaan vanhukset makaa paskat housuissa vanhustenkodeissa. Joku on pahasti pielessä tässä maassa.

    • Valkolanukko

      Ihmekkö tuo! Itse on äijä mätkinyt milloin ketäkin ja nyt siirtää oppejaan lapselle. Normaali vanhempi opettaa, ettei toisia saa lyödä, tämä toope oikein kannustaa siihen! Eikä taida äiti olla paljoa häävimpi kun kuvaa vaan hihitellen koko episodin. Ei taida tuossa taloudessa paljon järki päätä painaa. En minäkään mamuja tänne halua. Silti en niitä lähde mätkimään.

    • dxghfg

      illiä on hakattu ni se tekee sen saman muille

    • juusotarvahine

      Ei taida kyllä järki päätä painaa, jos kuvittelee ettei tuollaiset videot kiinnosta lastensuojeluviranomaisia ja poliisia. Lapsen kannalta hyvä tietenkin.

    • Kongis

      www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/rikosilmoitus-aanekoskelaisten-videosta-mies-kaski-lasta-lyomaan-pakolaista/2133623

      On näköjään poliisikin kiinnostunut videosta.

    • YHJTYJHTJR

      ÄÄNEKOSKEN PELLEIN IHMINEN ON JÄLLEEN VAUHDISSA.HAMPAATON MÄTISÄKKI

      • kdodj

        Illi on paras


    • maumamuauamauauua

      JOs mv-lehti ois julkassu tuon, niin suurin osa ois sanonu että se on silkkaa valhetta, kun se on mv-lehden tekemä propaganda video. Sama koskee mamujen juttujakin

    • 1965

      tony alex paatelainen alias illi....tosta mätisäkistä ei tule koskaan kunnon ihmistä,ja sitä ei pitäisi edelleenkään päästää lähellekkään lapsia.vituttaa toi pedari!

    • Onkojärkee

      Saas nähdä mitä lastensuojelu tuumaa. Poliisi tutkii tätä myös. Vittu mitä touhua...!

    • EiNeMuutenOpi

      Tollaset vitun paskat pitäisi heti toisen vankilakerran sijaan viedä saunan taakse ja nappasta ysimillin burana otsaan. Saatanan ihmissaastoja hyysätään sukupolvesta toiseen.

    • 44150

      Minun mielestäni hän on oikeassa tässä asiassa.Saahan sitä lapsen kanssa vähän läppää heittää.Turhaan kiusaatte Illiä,pitäkää omista asioistanne huolta.Itse tunsin Illin 80 ja 90 luvun.Ihan asiallinen jätkä oli ainakin minua kohtaan.

      • Annihilator

        Niistä pakolaisista tulee olemaan Suomelle tulevaisuudessa enemmän haittaa kuin hyötyä.


    • koliikki56

      illi on sairas mies ja joutaisi pakko hoitoon ja kaikki lapset ja eläimet pois siltä

    • Kysynvaan

      Vähän läppää heittää joo. Näkihän tuon, miten se kersa oli ahdistanut kun isä käskee hakkaamaan lelua. Ei kyllä ihan normaali perhe oli tuo. Kaikista ei ole vaan vanhemmiksi.

      K.o. mies on myös ihan viimenen ihminen itkemään pakolaisista. Sen linnareissut, elatusmaksut (jotka maksetaan verovaroin kun mielellä ei ole "varaa"), sossurahat, eläkerahat.... Se mies on tullut tälle yhteiskunnalle niin kalliiksi, etten hänenä ihan hirveesti huutelisi muille. Menisi itse ensin töihin ja maksaisi velkansa! K.o. mies on tainnut olla suurempi rasite yhteiskunnalle kun moni pakolainen! Hakannut milloin ketäkin - myös naisia, rehellinen työ ei ole kiinnostanut, istunut linnassa (maksaa muuten 1 vankilavuorokausi yhteiskunnalle 200 e/ pv), työllistänyt poliisia, ja jäänyt jollekin ennenaikaiselle eläkkeelle kun niin vieroksuu työtä.

      Kukahan tässä loisii?

    • isänpoika

      Kyllä siitä lapsesta vielä kelpo rikollinen kasvaa.

      • hcur3our

        Jos ei ole rikollisia ei tarvita poliisejakaan niin paljon ja se lisäisi vaan työttömyyttä.
        Jospa näitä lapsista kehittyy vaikka huipputason nyrkkeilijöitä. Yleensä huipputason nyrkkeilijää ei tulekaan mistään sivistyneestä ja akateemisesta perheestä vaan mieluummin sieltä toisesta äärilaidasta, katujen kasvateista voi syntyä peloton ja kova nyrkkeilijä ja nykyisinhän on myös näitä katutappelijoita ja heidän välisiä kisoja, saa lyödä ja potkia sekä kuristaa.


    • ccccccccc
    • Kefjnjcj

      Sääli lasta. Toivoisi parempaa lapsuutta hänelle.

    • Tätis70

      Onko kukaan tietoinen, onko lapsi otettu huostaan jo?

      • karmaa

        Kyllä on. Toissapäivänä..


    • rtnyhg

      Lapsiparka..v***u että ottaa pattiin tuollaiset vanhemmat, eikö per**le ole järkeä edes lapsen vuoksi olla iisisti niin kuin perheen täytyykin olla, normaalia perhe-elämää, ei se niin vaikeaa ole mutta jos on lusikalle annettu niin ei voi millään kauhalla vaatia.

    • Pakolaisiaturpaanvaan

      Siinä on vähä-älyiset suvaitsevaiset taas vetänyt herneen nenään kun lapsen kanssa vähän pelleilee.Ja oikeassahan Illi on tuossa pakolaisasiassa.Pakolaiset on perseestä.

      • Moihghgf

        No, siinä on Illillä nyt poliisille selitettävää, mutta eipä tartte omaa kersaa hyysätä kun ei näytä kiinnostavan. Helppoa elämää.


    • jokke16

      Hyvä että joku opettaa lapselle niitten mamujen vaarallisuuden.

    • Patakattilaasoimaa

      Ettei olis oma perhe vaarallisempi kuin mamut... Millanenhan rikosrekisteri tuolla oikein on?

      • naarassusi98

        Mitä nyt poltellu taloja, pannut teinejä, ajellu päissää, riehunu, särkeny paikkoja,varastellut... kaikkea en edes varmaankaan tiiä mutta hänet tunteva tietää


      • bhgvf

        No, ei sitten mitään hätää kun ei ole kirkkoja polttanut tai Suomen lippua häpäissyt. Kunnollinen Mies.


    • Kongis

      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015092920437305_uu.shtml

      Edennyt syyteharkintaan. Pakolaispolitiikasta saa toki olla montaa mieltä ja käydä keskustelua, mutta joku on kasvatuksessa pielessä jos lasta opetetaan lyömään toista sen takia, että on pakolainen. Mitenhän tuollainen lapsi pärjää koulussa, jos kotona on opetettu lyömään?

      Onneksi viranomaiset ovat puuttuneet tähän asianmukaisesti.

    • tervemenoa

      Onhan tolla perheellä niin paljon ongelmia jo muutenkin ettei huostaanottopäätös yllätä. Näin on parempi. Valitettavaa kuitenkin on kuinka asianosaisia ei tunnu kiinnostavan, varmasti olisi ollut aikaa miettiä jo lapsen syntymän jälkeen että kuinka niistä lapsista kuuluisi pitää huolta. Eihän sitä lasta pelkän tuollaisen videon vuoksi vanhemmiltaan viedä!!

    • TRHYERH

      TUOLLA IHMISELLÄ ON MONTA LASTA JA KAIKKI TAITAA MENNÄ JOSSAI MUUALLA PAITSI ISÄLLÄÄN

      • Tantta_sossuilee

        Se on niiden lasten parhaaksi vaan, jos voivat varttua kaukana "isästään".


    • pappatunu34

      itse pilannut oman elämänsä varmaan lapsena imppaamalla bensalla aivonsa ja nyt kiusaa sitten muita

    • nainenstadista

      Sairas video ja tekijänsä.
      Kuulimme tästä, nyt se on nähty ja lastensuojeluun tehtävä ilmoitus.

      • sejust

        Vai että kuulitte, no jos olette kuulleet niin tehkääpä nyt sitten se ilmoitus, hopi hopi.


    • xkoskelainen

      Mielestäni aika pienen asian takia lähti lapsi huostaanottoon,varoitus olisi riittänyt.Jotkut ihmiset ovat niin tosikkoja.

    • DFSGHSDGD

      TOIVOTTAVASTI KOKO PERHE LÄHTI HUOSTAAN TAI HOITOON

    • Siinäse

      Eiköhän olis aika täälläkin lopettaa kommentointi tollasen vajakin tekosista?luulee poloinen olevansa kohta joku julkkis.Antaa kiehua omissa paskoissaan ja odotella milloin joku oikeasti saa tarpeekseen!ei mulla muuta,

    • Pakolaisetpoisvaan

      Minua nyt lähinnä nauratti tuo video,kai olen suvaitsevaisten mielestä sitten sairas.Pitäähän sitä nyt huumoria olla perkele.

    • Einaurattanuyhtään

      Et sit lienee oivaltanut, miksi myös mamuvastaiset ihmisetkin tuomitsivat tuon videon? Voin vihjata: liittyy kasvatukseen...

    • hgdhhfghfg
    • ettäsilleen

      Ja noihin olosuhteisiin ja hyvin tuoreeseen menneisyyteen on sitten päätetty toivoa vielä lapsi. Ei voi kun ihmetellä mikä saa äidin vaarantamaan lapsensa. Suhteeseen alkaessa kun oli jo lapsia olemassa..

    • fgjhyjhy

      tolla miehella on lukuisaia lapsia monen akankanssa ja kaikki lapset o jossaimissä lienee päin suomea.

    • pöyröönmäenisäntä

      Illi sentään on saanut tehtyä useita lapsia. Luulen että kommentoijilla ei itsellään ole yhtään lasta. Ja suhtautuvat tähän tunteella, ei järjellä. Ehkä tuossa onkin ollut tarkoitus opettaa lapsi vastaamaan suomalaisiin kohdistuvaa väkivaltaa turvapainahakijoiden taholta. Eli puolustamaan itseään. Toivottavasti, ja uskonkin asian olevan niin. Toisaalta kenen asia on puuttua jos se onkin vain leikkiä. Kuka päättää miten kukin leikkii. Aika makaaberia että se on joku muu kuin lapsen vanhemmat. Diktatoorista touhua jos lapset otetaan harmittomien leikkien (pelleilyjen) takia pois. Eikä tuonikäinen tuosta mitään opisksi ota. Onkohan poliisit tohkeissaan kuulustelleet lastakin..;-DD

    • terminaattoriter

      Illi on muuttunut ja hyvä isä,kuin taas yksi toni joka täällä kirjoittaa ja haukkuu kaikkia,varsinkin maahanmuuttajia itsekkin ja ei ole itsekkään malli kansalainen!

      • Myssymies

        Saatanpa tietää kenestä kyse, mieshän itse on oikea täydellisyys. Kaikkien naisten unelmamies, oikein isien esimerkki.
        No ei siitä sen enempää, en viitsi alentua hänen tasolleen ja alkaa julkisesti haukkumaan.


    • DXcorollamies_vm76

      Vanhana suolahtelaisena tiedän illin, nähnyt, jutellut ja käynyt kylässäkin. Silti toi illin tapa siirtää oma asenne lapseen on enemmän kuin väärin. Eihän tuon ikäinen lapsi ymmärrä edes vielä maailman pahuutta tai sitä miksi jotain pitäisi vihata. Tuon ikäinen lapsi luonnostaan ajattelee hyvää kaikista sinisilmin ja haluaa hyvää eikä pahaa. Se on se lapsen luonto tuossa hyvyydessä jota tulisi vaalia ja kasvattaa siihen että on vahva mutta silti rakastava, eikä mikään puukottaja.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1666
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1379
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1222
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1086
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      68
      842
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      186
      732
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe