Peugeot 407 1,6 HDI merkkisessä autossani rikkoutui jokin aika sitten turboahdin ja merkkihuolto asensi uuden. Muutaman viikon päästä uusi turboahdin rikkoutui.
Merkkihuolto ei ole kuitenkaan kiinnostunut enää korjaamaan autoa. Heidän mukaansa auton moottori on jo lopussa. Mikä tässä nyt oikein on takana? Mittarissa 169.000km ja auton pitäisi olla parhaimmillaan? Kyllä auton moottori kestää normaalisti satoja tuhansia kilometrejä.
Turboahdin rikkoutui toistamiseen
TurunTemo
4
153
Vastaukset
- Autoxpärt
Moottori likaantuu ja öljynkierto hiipuu. Hutiloinnit öljynvaihdoissa kostautuu kalliisti.
Kannattaa avata kerran vuodessa öljypohja ja siivota moottorin alakerta. - turboooooooo
Tätä samaa tekstiä yrität jokaiseen cahtiin
- sahtii
Asiallinen info on aina paikallaan.
- Pösselikö
sahtii kirjoitti:
Asiallinen info on aina paikallaan.
Ainoa asiallinen info tulee täältä.
Oma vika kun ei suksi luista, kalle 2v jo tietää pösselin ja rellun eikä ikinä tule semmosta hankkimaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265173Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123775Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm482736Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861308Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2831275- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941106Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2081039