Ja nauretaan oikein kunnolla sen vastauksille jotka sisältävät käsitteet kurpparaivo, henkilöhyökkäys, osu ja uppos jne. ExPUA-raivo sivistyssanojen rikastuttamana on hyvää viihdettä ja naurattaa jo melkein yhtä paljon kuin DarkFearin raivoaminen :D
Kiusataan joukolla ExPuaa
48
80
Vastaukset
- Anonymousss_
Ei :c mä tykkään expuasta.
- Neitsytmariamatti
Ei kun kiusataan toista sen luomaa hahmoa, Neitsytmattia!!! Ansaitsee kuraa niskaan tommonen pedofiili lapsenesittäjä!!!!
- Ex----------PUA
Ottaa näköjään rumalla kurpalla näköjään ikäkriisi koville. :D
"Tulkaa muutkin mummot kurpparaivoamaan koska ex pua on voittanut mut väittelyssä ja se saa seuraa, kun taas mulla on ihan liikaa ikää että miehet edes katsoisi mua!!11!"
Että sinä olet kyllä tyhmä ja epätoivoinen huora, et edes tajua että tuolla tavoin minä voitan;voitan jo kun teet tälläisen aloituksen, sillä tiedän että se johtuu vaiin siitä, että on osunut ja uponnut - samalla näytät että kurpat ovat koulukiusaajamaisia ääliöitä, jotka turvautuvat henkilöhyökkäykseen kun pää ei kestää. Tai riitä.
Kumpi seuraavista ketjuista menee pahemmin tunteisiin:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13810780/expuan-raportti-yosta-(voi-olla-etta-tykkaat)
vai
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13843505/menen-siis-huomenna-treffeille
Entä ne ketjut joissa todistetaan että miehen MA nousee ikääntyessä, ja naisten ei, tai että se jopaa laskee?- Pani22vuotiasta
Osu ja uppos :D ExPUA on pedofiili!
- Ex----------PUA
Pani22vuotiasta kirjoitti:
Osu ja uppos :D ExPUA on pedofiili!
Osu ja uppos ja matkiminen = voitto minulle!
Et pystynyt vastaamaan vaan todistit pointtini.
Minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua, ruma kurppa? - Ex----------PUA
Ja pöytäkirjaan merkitään, että olin täysin oikeassa, ja että molemmat raporttini aiiheuttivat ikäkriisistä johtuvan kurpparaivoamisen.
Seuraavaksi otamme selville potilaan iän ja käyttöasteen, jotta saamme selville miten paha tilanne on. - IäkäsKurppa
Ex----------PUA kirjoitti:
Osu ja uppos ja matkiminen = voitto minulle!
Et pystynyt vastaamaan vaan todistit pointtini.
Minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua, ruma kurppa?TIEDOKSI VAAN SULLE LANTAPERSEAIVOLLE JA ALI-IHMISISTÄ KAIKKEIN ALIMMALLE SE TOSIASIA ETTÄ MÄ SITÄ KUN OLENKIN JO 42-VUOTIAS VANHA KURPPA JA MULLA KUN ON NE ELÄMÄN PARHAAT NUORUUSVUODET JO TAKANAPÄIN!!! MÄ SITÄ KUN OLENKIN VAIN YHDEN MIEHEN KÄYTTÄMÄ JA ME SEURUSTELTIIN YLI 20 VUOTTA IHAN KUTEN SITÄ JOKAISEN SUVAITSEVAISEN EUROOPPALAISEN NAISEN KUULUUKIN SEURUSTELLA PERKELE!!!!! SITTEN MIES TAJUSI OMAN MARKKINA-ARVONSA KASVUN IÄN MYÖTÄ JA VAIHTOI MINUT 20-VUOTIAASEEN HUORAPERSEESEEN SAATANA!!!!!! JA MÄ SITÄ KUN EN SAA ENÄÄ UUTTA MIESTÄ SEN KORKEAN IKÄNI TAKIA PERKELE!!!!!!!! TULIKO TÄMÄ NYT KERRALLA SELVÄKSI VAI PITÄÄKÖ LYÖDÄ VIELÄ PARISATAA KERTAA KIRVEELLÄ PÄÄHÄN?!?!?!?!
- Ex----------PUA
IäkäsKurppa kirjoitti:
TIEDOKSI VAAN SULLE LANTAPERSEAIVOLLE JA ALI-IHMISISTÄ KAIKKEIN ALIMMALLE SE TOSIASIA ETTÄ MÄ SITÄ KUN OLENKIN JO 42-VUOTIAS VANHA KURPPA JA MULLA KUN ON NE ELÄMÄN PARHAAT NUORUUSVUODET JO TAKANAPÄIN!!! MÄ SITÄ KUN OLENKIN VAIN YHDEN MIEHEN KÄYTTÄMÄ JA ME SEURUSTELTIIN YLI 20 VUOTTA IHAN KUTEN SITÄ JOKAISEN SUVAITSEVAISEN EUROOPPALAISEN NAISEN KUULUUKIN SEURUSTELLA PERKELE!!!!! SITTEN MIES TAJUSI OMAN MARKKINA-ARVONSA KASVUN IÄN MYÖTÄ JA VAIHTOI MINUT 20-VUOTIAASEEN HUORAPERSEESEEN SAATANA!!!!!! JA MÄ SITÄ KUN EN SAA ENÄÄ UUTTA MIESTÄ SEN KORKEAN IKÄNI TAKIA PERKELE!!!!!!!! TULIKO TÄMÄ NYT KERRALLA SELVÄKSI VAI PITÄÄKÖ LYÖDÄ VIELÄ PARISATAA KERTAA KIRVEELLÄ PÄÄHÄN?!?!?!?!
:D Tää oli hyvä!
- SasiFear
IäkäsKurppa kirjoitti:
TIEDOKSI VAAN SULLE LANTAPERSEAIVOLLE JA ALI-IHMISISTÄ KAIKKEIN ALIMMALLE SE TOSIASIA ETTÄ MÄ SITÄ KUN OLENKIN JO 42-VUOTIAS VANHA KURPPA JA MULLA KUN ON NE ELÄMÄN PARHAAT NUORUUSVUODET JO TAKANAPÄIN!!! MÄ SITÄ KUN OLENKIN VAIN YHDEN MIEHEN KÄYTTÄMÄ JA ME SEURUSTELTIIN YLI 20 VUOTTA IHAN KUTEN SITÄ JOKAISEN SUVAITSEVAISEN EUROOPPALAISEN NAISEN KUULUUKIN SEURUSTELLA PERKELE!!!!! SITTEN MIES TAJUSI OMAN MARKKINA-ARVONSA KASVUN IÄN MYÖTÄ JA VAIHTOI MINUT 20-VUOTIAASEEN HUORAPERSEESEEN SAATANA!!!!!! JA MÄ SITÄ KUN EN SAA ENÄÄ UUTTA MIESTÄ SEN KORKEAN IKÄNI TAKIA PERKELE!!!!!!!! TULIKO TÄMÄ NYT KERRALLA SELVÄKSI VAI PITÄÄKÖ LYÖDÄ VIELÄ PARISATAA KERTAA KIRVEELLÄ PÄÄHÄN?!?!?!?!
Nais- Darkkis :D
Rekkaa nimimerkki, vaikkapa KurppaFear ja ala raivoamaan palstalla ;) - eiapuolenkurppaprinsessa
IäkäsKurppa kirjoitti:
Nyt repesin XD
- Ex----------PUA
Ja ainiin, unohdin mainita, että tuossa oli passiivis-aggressiivinen teinix-hymiö, ja kehotus tekonauruun, mikä taas kerran on osoitus siitä että olen oikeassa ja naiset tyhmiä "tekonauretaan sille!!!! se on vastaus kaikkeen!!!"
Samoin, "itte oot!!!"-tuosta darkkiksesta, sillä olen sanonut paskahousutätiä darkkis kakkoseksi, sillä huudatan sitä juuri kuten darkkista huudatetaan, ja toistaa aina samat temput, kuten tekonauruhymiöt ja muut sellaiset.- 46262642
Hyvä ExPUA. Anna PUA-raivon virrata lävitsesi. Anna!
- elkurppaolia
46262642 kirjoitti:
Se on jäykkis. Mulkku tavassa, kun kurppa raivoaa :(
- Ex----------PUA
46262642 kirjoitti:
Hyvä, todista pointtini, matki minua ja osoita suurinta ihailua.
Voitto on taas minun. - 4624624
Hyvä, todista pointtini, matki minua ja osoita suurinta ihailua.
Voitto on taas minun.Kiitos ExPUA, kansa vaatii lisää PUA-raivoa. Eihän sinua tarvitse edes kiusata kun PUA-raivoon riittää yksikin väärä tavu niin johan olet paasaamassa kurpparaivosta :D
- haluan.taivaaseen
Kiusaajat eivät peri Jumalan valtakuntaa.
- kuutiopää.kouvolasta
Mitä ex Pua on tehnyt Joukon kanssa että häntä pitää Joukolla kiusata?
- Ex----------PUA
:D
Piti kanssa itse sanoa, että joukossa, etenkin kurppa sellaisessa (pitäisikö puhua parvesta) se tyhmyyskin tiivistyy, minkä kyllä hyvin voi nähdä aloituksen sisällöstä.
- Ex----------PUA
Hmm, pitää varmaan paskahousutädin nyt ryhtyä taas multinikkeilemään, kun eivät ihmiset oikein lämpene tälle sinun paskahousumaiselle "kiusataan porukalla yhtä"-koulukiusaajamaisen kanapäiselle ideallesi. :)
- Saatananpedo
Todista ettet ole Neitsytmaria.
- Ex----------PUA
Saatananpedo kirjoitti:
Multinikkeily on alkanut.
Ja todistustaakkahan on sinun mitä tulee neitsytmariaan, koska sinä sitä jankkaat. Ja koska itse multinikkeilet, niin epäilet sitä kaikista muistakin? - Saatananpedo
Multinikkeily on alkanut.
Ja todistustaakkahan on sinun mitä tulee neitsytmariaan, koska sinä sitä jankkaat. Ja koska itse multinikkeilet, niin epäilet sitä kaikista muistakin?Enhä multinikkeile. Sulla vaan ei oo munia myöntää että runkkuhaaveissas loit tämmöse pedofiilit päivä unen vankilaan saatana!!!
- Ex----------PUA
Saatananpedo kirjoitti:
Enhä multinikkeile. Sulla vaan ei oo munia myöntää että runkkuhaaveissas loit tämmöse pedofiilit päivä unen vankilaan saatana!!!
Todista sen olevan luomoukseni. Kumma että eikö voi muka olla olemassa fiksuja ja kauniita nuoria naisia. :D Senhän pitäisi olla teille naisille esimerkiksi, ja jopa pieneksi eduksi, meitä "yleistäjiä" vastaan.
Samoin, on tuo multinikkelyä, epäilen että olet aloittaja, ja olen varma siitä, että tuo ei ole oma nimimerkkisi. - eiapuaolenkurppaprnsessa
Saatananpedo kirjoitti:
Ei hitsi!!! Nauroin niin, et olin tippua tuolilta ;',D
Ei minua saa kiusata. Kerron äidille jos kiusaatte :(
- atännä
Että oikein joukolla.
Ette kai te fiksut ihmiset sellaista tekisi. Ei tarvitse lukea Expuan tekstejä, sillä siitä pääsee.- Ex----------PUA
Harvoin olen kanssasi samaa mieltä, mutta nyt pitää nostaa peukkua hyvin "epäkurppamaisesta" kannanotosta.
Minä nimittäin en vain käsitä, että eikö aikuisilla ihmisillä ole sen vertaa omaa tahtoa, että pysyvät jättämään lukematta avaukset joista tulee paha mieli? - Ex---PULLA
Mutta kun ExPuan tekstit ovat huvittavaa luettavaa :D
- Ex----------PUA
Ex---PULLA kirjoitti:
Tekonauru on jokaisen tyhmän huoran viimeinen, passiivis-aggressiivinen oljenkorsi:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13847716/kiusataan-joukolla-expuaa#comment-80966139
Ja ainoa jolle täällä nauretaan on kurpat, jotka eivät pysty toimimaan yhtään erilailla vaan näyttävät miten tyhmiä ja lapsellisia ovat, heti kun on osunut ja uponnut. - eiapuaolenkurppaprnsessa
Ex---PULLA kirjoitti:
Näin on! :D
- Älykkkö
Ei saa netin majesteettia kiusata ja huudattaa. :(
- m-i-e-s
Kiusataan Pullaa? Lälläslää, pulla saakin vain Suomalaista 22-vuotiasta minaritypyä puistossa, lälläslää. =) Itse olenkin käynyt Latviassa kastautumassa Zaneen, minkä sukunimeä kukaan osaa kirjoitaa, lälläslää. =)
Onhan se Pua todennäköisesti ytmi tai keskitasoa paremman näköinen, mutta ei vain itse tätä tiedosta ja pitää itseään ketminä tai yktm:nä, vaikka ehkä olikin sitä jo ennen märän kauden alkamista. Pua on ehkä maanläheinen, ei niin pinnallinen tai sitten hänen kohtaamansa naiset ovat niitä, mitkä ei vahingossakaan kohota toisen itseluottamusta.
Todella kovat panomiehet, Jukalle terveisiä, ei viitsi laittaa kotipaikkaa (voi joku hoito tunnistaa ja jättää antamatta), mutta alkaa K:lla on 40 ja hoidellut äidit, tyttäret, serkut, kaverit tms. ja panohaarukka on 18-40-vuotiaita ja näitä on lukuisia.- fikiihtui
Hyi. Expua nussuttaa..
- Ex----------PUA
Kiitoksia. :)
Ja hyvä huomio. Se on sanottu, että suomalaiset kokisivat vain kateuden suurempana kuin kiiman, ja luulen että nämä aavistuksen lapsentasolle jääneet eivtä enää muista miltä kiima tuntuu, tai ovat tukahduttaneet seksuaalisen frustraation, ja sublimoineet sen vain kateuteen, mikä on puolestaan jatkojalostettu kurpparaivoksi joka täyttää palstan multinikit kanavinaan.
Mutta ihan mielenkiintoinen muutenkin tuo analyysi.
Se on kyllä totta, että kun naisia on tavannut paikoissa kuten tinder ja baari, niin ei nyt voida odottaa että mitään syvintä ydintä ihmisyydestä ensimmäisenä kosketettaisi. :D
- hc-ätämi_
Mullekin on jo pitkään tullut Pullasta mieleen DarkFear kun on aivan samanlaista samojen fraasien jankkaamista. On sillä joskus asiaakin, mutta kannattaa uudistaa sanavalikoimaa ennen kuin menee caps lock päälle pysyvästi ja alkaa kirveet heilua.
- eovoivittusenyää
Voisko olla?
- Ex----------PUA
Kysy sama kysymys, ja ihmettele kun saat saman vastauksen.
Miten se mielenvikaisuuden määritelmä taas menikään?
Yleensä alemmat ja tyhmemmät elämänmuodot ovat niitä, jotka eivät tiedosta käytösmallejaan. Eräs tälläinen lajike on raivoamisesta päätellen kurppa.
Muutenhan tuo oli taas jo edellä mainittu tapaus "itte oot"-hyökkäyksestä, sillä olen nimennyt kurpat darkkis kakkoseksi, sillä ne toistavat jatkuvasti samaa kaavaa, ja raivoavat kuten darkkis. Tai raivoaa, eiköhän se ole vain yksi paskahousutäti multinikkeineen. - Loistavallisuutta
Kysy sama kysymys, ja ihmettele kun saat saman vastauksen.
Miten se mielenvikaisuuden määritelmä taas menikään?
Yleensä alemmat ja tyhmemmät elämänmuodot ovat niitä, jotka eivät tiedosta käytösmallejaan. Eräs tälläinen lajike on raivoamisesta päätellen kurppa.
Muutenhan tuo oli taas jo edellä mainittu tapaus "itte oot"-hyökkäyksestä, sillä olen nimennyt kurpat darkkis kakkoseksi, sillä ne toistavat jatkuvasti samaa kaavaa, ja raivoavat kuten darkkis. Tai raivoaa, eiköhän se ole vain yksi paskahousutäti multinikkeineen.Etkö sinä itse huomaa toistavasi jatkuvasti samoja fraaseja?Kaikki tätä palstaa lukeneet tunnistaa kyllä tekstisi,koska jokaisessa sinun kommentoimassa ketjussa käytät AINA sanat: kurppa/kurpparaivo,itte oot,osu ja uppos, paskahousutäti,epätoivonen/ typerä huora,hypergamia.Ja nämä siis löytyvät joka ketjusta jossain vaiheessa.
Joten täytyy lainata sinun omia sanoja "Yleensä alemmat ja tyhmemmät elämänmuodot ovat niitä jotka eivät tiedosta käytösmallejaan."Kun näin kerran on,ehkä selitys sinunkin raivolle on selvillä. - Ex-----PUA
Loistavallisuutta kirjoitti:
Etkö sinä itse huomaa toistavasi jatkuvasti samoja fraaseja?Kaikki tätä palstaa lukeneet tunnistaa kyllä tekstisi,koska jokaisessa sinun kommentoimassa ketjussa käytät AINA sanat: kurppa/kurpparaivo,itte oot,osu ja uppos, paskahousutäti,epätoivonen/ typerä huora,hypergamia.Ja nämä siis löytyvät joka ketjusta jossain vaiheessa.
Joten täytyy lainata sinun omia sanoja "Yleensä alemmat ja tyhmemmät elämänmuodot ovat niitä jotka eivät tiedosta käytösmallejaan."Kun näin kerran on,ehkä selitys sinunkin raivolle on selvillä.Oletko tyhmä vai etkö sinä osaa lukea - toistan: Kysy sama kysymys, ja ihmettele kun saat saman vastauksen.
Raivostuneet kurpat toistelevat alhaisten elämänmuotojen tavoin simppeleitä käytösmallejaan, ruikuta niille/tee parannus itse.
Joten jos heillä on aina sama moka, on minun vastaukasenikin siihen aina sama. Ehkä vain kannattaisi kasvaa aikuiseksi eikä olla palstan huuteleva pissis? - Loistavallisuutta
Ex-----PUA kirjoitti:
Oletko tyhmä vai etkö sinä osaa lukea - toistan: Kysy sama kysymys, ja ihmettele kun saat saman vastauksen.
Raivostuneet kurpat toistelevat alhaisten elämänmuotojen tavoin simppeleitä käytösmallejaan, ruikuta niille/tee parannus itse.
Joten jos heillä on aina sama moka, on minun vastaukasenikin siihen aina sama. Ehkä vain kannattaisi kasvaa aikuiseksi eikä olla palstan huuteleva pissis?Ai tosiaan,toi "oletko tyhmä" unohtukin listalta,kiitos siitä,klassista expuaa..Niin ,mites sen mielenvikasuuden määritelmän kanssa itsesi kohdalla,samalla lailla sinä jankkaat samat vastaukset samoihin kysymyksiin?Miksi se tekee kysyjästä hullun kurpan muttei vastaajasta?Eteenpäinhän ei pääse kumpikaan. Toi on itseasiassa hyvä neuvo mitä sinun itsesikin olisi syytä noudattaa,"kasva aikuiseksi,äläkä ole palstalla huuteleva pissis"(eli toisinsanoen itte oot).Vai meneekö niin että ohjeita(omiaankin)on helpompi antaa kun noudattaa?
- autetaan_yhdessä
Ei kiusata. Se on samanlainen surullisen hahmon ritari kuin darkkiskin. Toistelee samoja sanoja aloitus aloituksen perään ja raivoaa. Ei luultavasti ole edes inttiä pystynyt käymään. Lieneekö koskaan ollut töissäkään. Heikompia ei kiusata,vaan tuetaan.
- ei_kiusata
Luulen myös, että hän kirjoittaa täällä jollakin toisella nikillä, joiden kirjoitusten sisältö on " olen ruma ätmi, ja tapan kohta itseni". Ex-pua on hänen hieman reippaampi, vaikkakin vainoharhainen ja sekopäinen toinen minänsä. Totuus lienee jostain tuolta väliltä.
- Ex-----PUA
Voi tätä lauseen ironiaa: jo noin kolmas nimimerkin vaihto, ja myös kolmas "itte oot darkkis-jankkaus.
Siinä kurpparaivoa juuri kertomani darkkistoiston tapaan.
Darkkis lyö kirveellä, kurpalla on "itte oot" ja pari muuta ennalta-arvattavaa ja nähtyä toistoa. - tulimieleenvaan
Ex-----PUA kirjoitti:
Voi tätä lauseen ironiaa: jo noin kolmas nimimerkin vaihto, ja myös kolmas "itte oot darkkis-jankkaus.
Siinä kurpparaivoa juuri kertomani darkkistoiston tapaan.
Darkkis lyö kirveellä, kurpalla on "itte oot" ja pari muuta ennalta-arvattavaa ja nähtyä toistoa.Mites ne intti ja työ ? :)
Sä kun sitä ex pua just oletkin just vittu joku vitun homopersehuora ja miesten perseitä nussiva umpipersehinttari vittu oletkin, kun sulla vaan näyttää vittu se miesten perseiden nussiminen jatkuvasti mielessäsi olevan!!!!!!!!!!!!!
Painu vaan sä vitun huorapersehinttari niitä homoja perseeseen nussimaan, kun et vittu näytä mistään muusta olevan kiinnostunut vitun hinttipersehuora!!!!!!!!!!!!!Tässä tilanteessa en ylimääräistä huomiota kiusaamiseksi nimittäisi, ennemminkin kehumiseksi. Noin muuten huvittaa Ex-puan kuvitelma, että hänen kimpussaan palstalla olisi naiset. Minä vähän veikkaan, että hänen purkauksensa juuri naisia kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1433958Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3593064Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142008Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101705Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41139Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar69975- 71974
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23851- 71839
- 44794