Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Jätkällä muijien farkut?

TotallyMe

Mitä mieltä ootte siitä, jos jätkällä on muijien farkut?

22

305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Justjooh

      Ja Freeballerboy unohti nyt tässä alotuksessa sen että "must se on ok jos ei oo alla mitään alkkareita ni hinkkaa kivemmin..." Niin ja lippa pitää olla taaksepäin...

      • freeballerboy

        Ei ei kyl tyttöjen farkut pojilla on vähän liian kireet mut mikäs siinä jos joku tykkää, ei se väärinkään sit oo mut ite en käyttäis :D Suosin pikkasen väljempiä farkkuja. Jokaisella kuitenkin se oma tyylinsä ja täytyy sitä kunnioittaa.

        Lippa taakse päin? Joo tos oot oikeessa! Ehdottomasti kuuluu asiaan!


      • Alottaja

        Kuulostaa mun tyyliltä :D pietän aina lippaa taaksepäin.


      • DWD

        oletkin massateini.


      • alottaja

        Oon niin kaukana massateinistä, ku olla voi.


    • Mä käytän muijien farkkuja.Tosi tiukat onlyn farkut on mun tyylii,ja lyhyt tiukka nahkatakki...Usein tulee myös pissittyä näihin farkkuihin,kun se on niin kivaa...

      • freeballerboy

        @Onlyjeans eiks sua yhtään häiritse se et on tosi tiukat tyttöjen farkut? :D Siis en tarkota et siit ois muuta haittaa mut eiks ne purista vähän liikaa lerssin ja pallien kohalta? :o Ootsä vartaloltas todella hoikka?


      • kireefarkkubeba

        Sä taidat olla vähän samantyylinen ku mä eli metsästän kaupoista soivan kireitä farkkuja.


      • shemaleboy

        Mä 18v 175cm 48 kg meikattu blondipoika, jol pitkät hiukset, toodella lyhyt ja tiukka punanen niittirotsi ja aivan vitun matalat ja todella kireet farkut. tatzkoi ja läväreit kans aika kiitettävästi.


      • kireefarkkubeba kirjoitti:

        Sä taidat olla vähän samantyylinen ku mä eli metsästän kaupoista soivan kireitä farkkuja.

        Onlyn farkut istuu mulle ainakin kun toinen iho varsinkin pepusta ja reisistä...On tarpeeksi matalat vyötäröltä ja sexyn näköset...Vehkeet on ihan normi kokoset eikä kiristä yhtään.Olkoonkin tyttöjen farkut.Ex tyttöfrendin kans käytin paljon sen vaatteita kun oltiin samaa kokoa...


    • Puristaapirusti

      Miten muka pojan kulli ja munat mahtuu tiukkoihin muijafarkkuihin? Kiva trolli ehkä.

      • Quiiiqqa

        Trolli? Miks mä oon sit nähny sellaset tosi useella :P
        Mut mun mielestä ainaki joillekki sopii tosi hyvin :)


      • freeballerboy

        Voihan ne jollekin sopia mut varmaan joutuu tinkii aika paljo mukavuudesta. Tai sit saa olla tosi pieni pippeli. Ite en pystyis liian kireitä farkkuja pitää :D


      • alottaja

        Eipä ne oikeastaan paljon haittaa, vaikka puristaaki. Ja molo kyllä löytyy ja tietääkseni ihan normaalin kokonen :D


      • Wertuerss

        Ei ne mitenkään mahdu :D


      • O-oo

        Stretch on joustavaa


    • Wertuers

      Emt mutta kiveksillä olisi aika ahdasta koska naistenfarkuilla ei ole alapäälle tilaa.

    • EmoBoyVantaa

      Kyl ihan hyvin voi pitää tyttöjen malleja varsinki jos haluaa tosi matalat. Ei ainakaan Suomest löydy helpolla... Ulkomailta löytyis helpommin ihan miehille tehtyjä tosi matalia.

      TotallyMe, mikä sun tyyli sitte on eli haluutko kanssa tosi matalia farkkuja ja kuin alhaalla sä pidät niitä?

    • fuckup444

      Pelle touhu hyi vittu homoa!

    • Wertuerss

      Voisi tuntua aika kiihottavalta pitää muijien farkkujo jos ne vielä käyttäisi niitä... Vois laueta ne päällä.

      • Wertuerss

        Tosin kyllä vehkeet ei mahtuisi niihin.


    • ihguu

      Mulla on nytkin naisten mustat wetlook lenggarit ja alkkareissa reikä keskellä........

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2454
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1808
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1601
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1576
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1545
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1498
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      40
      1237
    Aihe