Miksi mersukuskit aina lihavia?

edmundia

Olen huomannut että aina kun joku astuu Mersusta ulos niin on valtava läskikasa, miksi tällä merkillä tätä näkee niin usein?

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • läski_ja_kade_persu

      Sinä olet itse möhömaha.

    • Helppokysymys

      Torikauppias syö aina kuormasta.

    • Maratoonarit_erikseen

      Oletko siirtynyt tänne Peugeot-palstalta ja vaihtanut samalla nimmaria? Siellä riehui pitkin kesää samanlainen pakkomielteinen neurootikko kuvittelemassa aivan vastaavia Peugeot-kuskien habituksesta.

      Minä saan Mersun ratista ulos astuessani vaakaan lukemaksi 90 kg. Kun minulla ei ole vartta enempää kuin 175 cm, saadaan painoindeksikseni 29,4 eli ”lievä lihavuus”. Normaalipainon ylärajaan (76,6 kg) päästäkseni minun olisi viisaiden mukaan laihdutettava 13,4 kg.

      Vaan minäpä en tahdo! Jonkin 85 kg saattaisin ehkä ottaa tavoitteekseni, mutta siitä alaspäin rupeaisin käymään jo ruipeloksi. Ei olisi enää pahemmin läskiä mistä ottaa, ja lihaskunnostani en tohtisi luopua!

    • Urheilevamesekuski

      Katteinen vaan oot.

    • lsöfsdöfdöflj

      Miksi mersukuskit aina lihavia? Koska heidän ei tarvise työntää autoaan käyntiin.

    • turvallisuusriski

      Elintaso liian korkea trafi vois määrätä painonvartioihin mussuttaa rehuja?

    • Pelleily_seis

      Oikeasti hyväosaiset ovat myös hyvässä kunnossa, sillä heillä on varaa ostaa ja tehdä kunnon ruokaa tarjous einesten sijaan. Samoin on auton valinta. Mersu on automerkkinä se, johon muita verrataan. Meillä perheessä 2 E-Mersua ja molempien koskien painoindeksi ihannepeinon alapäässä. Eli kateellisten panettelua taas tämäkin aloitustrollaus.

      • jatotuus

        Hyvä kunto ja mäkkäri-pöhö ovat kaksi eri asiaa. Teidän Skodanne eivät ole mersuja. Säälittävää.


    • AUMEBE

      Audiiiiiii!!!!! Mersuuuuuu!!!!! Bemariiiiiii!!!!!!!

    • Teetäitäjasästämbhen

      Miksi kysyt tyhmiä? Ai niin olet itse autoton buahaaaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      32
      6331
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      311
      3933
    3. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      58
      3543
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      37
      3166
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      169
      2496
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2096
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      126
      1990
    8. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      45
      1721
    9. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1660
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1619
    Aihe