VWkonsernin "menestystä"

antiVWSkodaSeatAudi

Tsi, Dsg, pumppusuuttimet,( nämä on täysiä susia kilpailijoihin verraten), toistuvat häiriöt viat polttoaine säätöjärjestelmissä, pikku vikoja yhtenään ja nyt sitten kaiken huippu, tietoisesti yritettiin huijata asiakkaita sekä viranomaisia. Ei voi kuin ihmetellä tätä paidankuluttaja joukkoa kun tämmöisiä huijari firman tekemiä vikakasoja ostetaan ylihintaan, vain 2 vuoden takuulla kaiken lisäksi.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiVikoja

      Ominaisuuksiltaan VW:t pesee muut mennentullen. Paras ajaa, parhaat moottorin käyttöominaisuudet, uusinta tekniikkaa, tilava sisältä. Ei ihme että että tänäkin vuonna yli 23.000 autoilijaa on ostanut uuden VW;n. kilpaililjat jäävät reilusti alle kymmenentuhannen. Itsellä on kuudes volkkari menossa ja korjauskustannukset tähän mennessä tasan nolla euroa. Nykyiseen 2008 TSI:hin uusittiin kyllä jakopää kokonaan, mutta se oli valmistajan moka, joten he maksoivat sen lystin.
      Seuraavakin autoni on VW, jos ei joku muu tee parempaa autoa Golfin hintaluokkaan. Eipä ole 40 vuoteen sellaista tapahtunut, mutta eihän sitä koskaan tiedä. Tai ehkä vaihdan tyyliä ja ostan Qashqain, sekin tuntuu olevan hyvä peli.

      • eienäävw

        Eivätkö VW-autoihin liittyvät riskit huoleta?

        Kuluttajahan on siinä mielessä kivassa asemassa, että voi vaihtaa merkkiä halutessaan.


      • hahahahahhahaha

        ... JA PARHAAT HUIJARIT


    • hoooohaaa

      Nämä onkin hurmosuskovaisia joihin ei mikään järkipuhe tehoa. Suupielet vaahdossa paasataan pazkapassatin erinomaisuudesta. Salli mun nauraa haaaaa hoooooo

      • ohfoiewhoh9oihw

        Näitä hurmosuskovaisia on tänäkin vuonna ollut kolme kertaa enemmän kuin kakksomerkin eli tojon-ostajia. Ei siis kovin harvinainen uskonto. Ja kun tämä uskonto meikäläisenkin kohdalla on syntynyt kahden vuosikymmenen ja satojentuhansien viattomien kilometrien kautta niin olen onnellisen autuas uskossani. Mielestäni olisi ollut tyhmää ajaa nämä kilometrit jollain ominaisuuksiltaan huonomalla rottelolla.


      • DasRomu
        ohfoiewhoh9oihw kirjoitti:

        Näitä hurmosuskovaisia on tänäkin vuonna ollut kolme kertaa enemmän kuin kakksomerkin eli tojon-ostajia. Ei siis kovin harvinainen uskonto. Ja kun tämä uskonto meikäläisenkin kohdalla on syntynyt kahden vuosikymmenen ja satojentuhansien viattomien kilometrien kautta niin olen onnellisen autuas uskossani. Mielestäni olisi ollut tyhmää ajaa nämä kilometrit jollain ominaisuuksiltaan huonomalla rottelolla.

        Ladaa myytiin aikoinaan todella paljon ja kehuttiin että on hyvä auto, autuas saatat kyllä olla johtuen varsin rajallisesta älykkyydestä.


      • AUMEBE

        Ja Audiiiiii!!!! Mersuuuuu!!!! Bemariiiiii!!!!!!


    • hybridi

      huvittavaa on seurata sakemanni inssien toimintaa vain huijjaamalla autot kaupaksi .. yksi saksan auto riitti minulle eikä tule ikävä ...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2733
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2320
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2080
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1827
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1721
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1705
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1686
    8. 100
      1646
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe