Luovutan myös

luottamusmeni

Koska rehellisiä miehiä ei ole. Niinkin yksinkertainen asia kuin rehellisyys on vaikeaa miehille. Varattuja pelimiehiä deitit täynnä.

28

189

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pildemies

      Miksi tyytyisin neitiin, jos rouvakin tarjolla?
      Sinkut ovat vain tiellä, kun tahoillaan varatut ryhtyvät panemaan.

    • fed_up

      Puhumattakaan sitten miesten itsekkyydestä. Riittää taas itsellekin joksikin aikaa (muutamaksi vuodeksi?).

    • sick.and.tired

      Koska naiset ei halua rehellisiä miehiä.
      Naiset miettii ensin vaatimuksia ja vaatimukset täyttää vain miehet jotka valehtelee.
      Kaikki on naisten hypergamian vika, katsokaa peiliin..
      Paljon on luotettavia rehellisiä kunnon miehiä mutta ei he kelpaa naisille, ette te heitä halua.

      • Sellaistaseon

        Näin se on. Vain epärehellinen ylemmän tason mies kelpaa. Väkivaltaisuus jne ei naista haittaa, osoittaa vain naiselle miehen olevan tosimies.

        Rehellistä rakastavaa miestä etsivä nainen on harvoin itse rehellinen, hän haluaa jotain aivan muuta.

        Rehellinen naista aidosti kunnioittava ja tosissaan rakkautta etsivä hieman alemman tason mies ei kelpaa.

        Viimeistään homma kaatuu siihen että olen ruma, köyhä (velaton) ja syrjäytynyt.


      • Luulojasi.vain

        Älähän siellä valehtele, taas.!


      • Odotanv
        Sellaistaseon kirjoitti:

        Näin se on. Vain epärehellinen ylemmän tason mies kelpaa. Väkivaltaisuus jne ei naista haittaa, osoittaa vain naiselle miehen olevan tosimies.

        Rehellistä rakastavaa miestä etsivä nainen on harvoin itse rehellinen, hän haluaa jotain aivan muuta.

        Rehellinen naista aidosti kunnioittava ja tosissaan rakkautta etsivä hieman alemman tason mies ei kelpaa.

        Viimeistään homma kaatuu siihen että olen ruma, köyhä (velaton) ja syrjäytynyt.

        Mihin tämä näkökanta perustuu?
        Kerros meille kaikille mistä tietää, että toinen on epärehellinen. Miten se näkyy päälle? Miten siis välttyä?
        Olen ihan niitä taviksia, kiltin näköisiä, ei edes komeimmasta päästä, joita ei edes viitsi yrittää tavannut. Ja kappas vaan kun kieroimmat ja oudoimmat tuntuvat löytyvän juuri sieltä.
        Lopulta paljastuu joko varattuja addiktioita, rahanpummaajia, heikkohermoisia, ikänsä valehtelevia jne jne...
        Siis millä erottaa nämä playerit ja pellet normaalista, jotta ei tuhlaisi sen enempää aikaansa kuin uskoaan siihen, että voisi oikeasti aidon ja rehellisen ihmisen löytää. Sellaisen siis joka on valmis itsestään antamaan ihan yhtälailla kuin siltä toiselta vaatii. Kerroppa kun olet noin viisas ja pelasta monen elämä turhalta paskalta. Kiitos.


    • eiharhakuvitelmia

      Siksi koska nettideittailussa naiset on todellisuudessa kiinnostunut siitä 10% netinmiehistä ja kun tällä pienellä miesporukalla on kysyntää muiltakin naisilta vaikka olisivatkin varattuja niin miksi tälläinen mies ei käyttäisi netin suomaa mahdollisuutta.
      Nythän on vain kun tämä "harmaahiirulainennainenkin" saa sen huomion tältä 10% miehistä kun tosiasiassa metsästää sitä helppoa pillua ja tämä hiirulainen ei todellakaan saa sitä vastavaa huomiota elävästä elämästä esim. ravintoloissa kun kysyntää riittä tällä miehellä siinä tilanteessa naismarkkinoilla kun ei korvaansa edes hetkauttaisi ja aikaansa ei tuhlaisi tähän hiirulaiseen kun parempaakin on tarjolla mutta kun tämän naiset ymmärtäisi nettideittailussa niin sehän voisi toimia että kohtaisi todellisen mahdollisen parisuhteenkin mutta itse vedin omat johtopäätöset useampien ihan hyvienkin treffienkin mutta kuitenkin jälkeen kuunnellen tuota..."ettei kemiaa"...kun tosiaan oli päässyt maistamaan tuota kermakakkua ja lulee saavansa toistekkin mutta harhoissa elää ja vuostolkulla aktiivisina nämäkin treffaamani naiset notkuu noilla nettisaiteilla...kyllä silloin tällöin pilluakin sain mutta siinä ei naisten kriteerit niin kovat olleet kuin todellisilla parisuhteilla ja vedin ja poistuin profiileneni myös mutta tämä on vain naistenluomaa illuusiota ja kuvitelmia mutta jos tyydytte tähän niin hyvä on.

      • NainenNNnn

        Opettele nyt jumalauta edes kirjoittamaan! Tuollaista sekasotkuista pötköä ilman välimerkkejä ja isoja kirjaimia jaksa kukaan edes lukea...


      • eiharhakuvitelmia

        Jaksoitpa sitten lukea kun voit kirjoittaa tuon typeräsi kommenttisi!


      • Paitsi että tutkimusten mukaan nettideiteissä 1/3 naisista kerää vastaukset 2/3 miehistä.. Harmaahiirulaiset eivät todellakaan saa viestejä tai edes vastauksia aloitteisiinsa.

        Oletko itse viestitellyt niille harmaahiirulaisille, so. rumille, ylipainoisille, yksinhuoltajille?


      • eiharhakuvitelmia

        Ehken tuo sinun helka yleistäminen "tutkimustuloksistasi" johtuu omistasi kokemuksistasi kun sillä ikäluokkasi naisilla ei ole enää niin suurta kysyntää kuin oli 10-20v. sitten ja miehillä alkaa olla kysyntää vanhemmissa ikäluokissa.
        Tästähän on tehty virallinen tutrkimus kylläkin ulkomailta kun naiset oli kiinnostuneita siitä 10% miehistä kun kun miehillä taas oli 50% naisista yhteydenottoja.
        Kyllä viestittelin ja kävinkin treffeillä näiden hiirulaisten yms. yksinhuoltajienkin ja ylipainoisten kanssa ja oli siellä todellisia helmiäkin joukossa mutta kun sille 7 naiselle ei kelpaa kuin se 10mies niin sollois sen todellisen tahtotilan ja halun tutustua pidemmälle naisilta puuttui ja tässä se todellisen kotaamisen ongelma onkin puolin ja toisin kun olvat tavanneet näitä 10% miehia mistä ne muutkin naiset oli kiinnostuneita niin ei minullakkaan pidemälle johtaneet mutta eipä näillä naisillakaan onnistunut pidemmälle kuin muutamaan kertaan patjanjousien testaamiseen ja vielä notkuvat tuolla vuosien jälkeenkin.
        Tätä en kirjoita katkeruudella tai millään "naisvihalla" vaan kokemuksella nettitreffailusta.


      • eiharhakuvitelmia kirjoitti:

        Ehken tuo sinun helka yleistäminen "tutkimustuloksistasi" johtuu omistasi kokemuksistasi kun sillä ikäluokkasi naisilla ei ole enää niin suurta kysyntää kuin oli 10-20v. sitten ja miehillä alkaa olla kysyntää vanhemmissa ikäluokissa.
        Tästähän on tehty virallinen tutrkimus kylläkin ulkomailta kun naiset oli kiinnostuneita siitä 10% miehistä kun kun miehillä taas oli 50% naisista yhteydenottoja.
        Kyllä viestittelin ja kävinkin treffeillä näiden hiirulaisten yms. yksinhuoltajienkin ja ylipainoisten kanssa ja oli siellä todellisia helmiäkin joukossa mutta kun sille 7 naiselle ei kelpaa kuin se 10mies niin sollois sen todellisen tahtotilan ja halun tutustua pidemmälle naisilta puuttui ja tässä se todellisen kotaamisen ongelma onkin puolin ja toisin kun olvat tavanneet näitä 10% miehia mistä ne muutkin naiset oli kiinnostuneita niin ei minullakkaan pidemälle johtaneet mutta eipä näillä naisillakaan onnistunut pidemmälle kuin muutamaan kertaan patjanjousien testaamiseen ja vielä notkuvat tuolla vuosien jälkeenkin.
        Tätä en kirjoita katkeruudella tai millään "naisvihalla" vaan kokemuksella nettitreffailusta.

        Ei tuo ole minun "tutkimustulokseni" vaan nettisivuston tekemän tutkimuksen tulos.


    • ikisinkku-mies

      Pelimiehet valehtelee ja siksi pääsevät treffeille.

    • Miesnainenko

      Myöskin kokemuksia ja "kokemuksia". En silti anna periksi, vaikka hieman pyöreä ja meikitön totaali-yh olenkin. Katsokaas, homma kaatuu yleensä siihen että annan toiselle mahdollisuuden, ja silloin tämä mahdollisuus antaa tilaisuuden vetäytyä. No, mutta kuten eräs sanoi "ei pidä tukehtua yhteen pullaan";)

    • rehellinen.mies

      Rehellinen mies on sellainen jota naiset välttelee.

    • NettiDeittiMies

      Kissan viikset. Tässä on rehellinen ja rehti suomalaismies joka ei todellakaan pelaa mitään pelejä mutta suominainen on niin nirso ettei katso päinkään ellei vuositulot ole väh. 50te ja pituus ei saa olla senttiäkään lyhyempi mitä ilmoituksessa annettu.

      • justjoo37

        Oletko sitten kenties sitä lajia, joka tulee treffeilla repsottavassa t-paidassa ja vaarimallia oleva takki päällä. Maha pullottaa sieltä t-paidan alta oikein kunnolla niin että näkee että mtn liikuntaa ei harrasteta.... Ja sitten ihmetellään kun rehti mies ei kelpaa...


      • justjustvaan

        Entäs täydelliset kaunottaret, jotka tulee treffeille paksut meikit naamassa niin trenditietoisesti pukeutuneena. Meikit kun katoaa naamasta, niin karu todellisuus alkaa paljastua.. tavallinen tuulipukutytsy, viikonloput aina viihteellä, visa vinkuu luottorajalla ja koti kuin kaatopaikka.


      • justjustvaan kirjoitti:

        Entäs täydelliset kaunottaret, jotka tulee treffeille paksut meikit naamassa niin trenditietoisesti pukeutuneena. Meikit kun katoaa naamasta, niin karu todellisuus alkaa paljastua.. tavallinen tuulipukutytsy, viikonloput aina viihteellä, visa vinkuu luottorajalla ja koti kuin kaatopaikka.

        Jos kokemukset on tuollaiset (ja nyt viittaan myös justjoon kokemuksiin miehistä), niin minkä ihmeen takia siellä nettideittailussa pitää vielä roikkua?

        Tällä palstalla ei ole kuin jatkuvia katkeruuden purkauksia mutta ilmeisesti ei yhtään kellot soi, että jos vaikka kokeilisi hakea muuta kautta.


    • Goodbye

      Vai rehellisiä...niin mitä sillä tarkoitetaan sitten, Ei ole naisten ilmoituksetkaan kovin rehellisiä olleet. Normaalipainoksi katsotaan aikamoisia tankkeja ,jne. Haetaan sitä tätä ja tuota, mutta omat vastaavat ominaisuudet ihan muuta. Tai kuten sanottu, kutosen naiset hakee kympin miehiä ihan kirkkain silmin.
      Ja ennenkaikkea, kyllä se kummasti hetken päästä paljastuu, että raha puhuu naisille. Valehdellaan muuta, mutta sitten kuitenkin odotetaan laajaa tuhlaamista miehen taholta siihen omaan keskinkertaiseen naiseuteen.
      Rehellisyyttä rehellisyyttä, ja vapaa vapaa jne. Miksi? Olen nyt vapaa, mutta hittojako sen täällä väliä, en toistaiseksi voisi edes kuvitella "vapauteni menettämistä" näille nettinaisille. Koska kertakaikkiaan ei ole siinä mielessä kiinnostavaa näkynyt. En muuten edes kuvittele, että se armas täällä tosiaan on. Jos roikkuu täällä ajasta toiseen, ei ole kyllä minun "vapauteni arvoinen".
      Eli riitti minulle myös, en aio enää käydä niitä noin 5630:tä tapausta täältä läpi löytääkseni jotain , mitä täällä ei alkujaankaan ollut.
      Viina ei maistu, mutta kyllä silti suuntaan ihan live seuraan ja ravintoloihin, mieluiten tanssipaikkaan, paljon fiksumpaa kuin katsoa näitä puumia täällä.
      - Over and out, nauttikaa!

      • Utopiaako

        Ooh... mä olen todella kiinnostunut siitä mittarista millä selviää minkä arvoinen on. Millainen on keskiverto eli 5 ja millainen 10. Mitkä kriteerit. Miten mittari toimii ja paljonko testi maksaa? Mittaako se myös henkiset arvot vai perustuuko vain ulkonäköön? Olis kiva käydä mittauttaan itsensä niin vois sitten rehellisesti kertoa numeronsa profiilissaan.
        Vielä kun en ole tollaista mittaria nähnyt niin tyydyn mun omaani. Mulle kympin jäbä on sellainen, joka "peileistä" näkee muutakin kuin naamataulunsa. Itsetunto terveellä pohjalla. Arvostaa naista oikealla tavalla . Käyttämättä pelkästään hyväksi vaan myös kunnioittamalla samoin kuin itseään. Jolla on varaa omaan kulutukseensa. On hellä, luotettava, omaa mielipiteitä, mutta ei tyrmää toisen. Ei tunne tarvetta juosta joka reiällä... aa mut se menee sinne kunnioituksen piiriin niin kuin moni muukin asia. Kaiken kaikkiaan turvallinen pakkaus jolle olisi mukava tehdä vaikkapa jotain hyvää ruokaa ja käpertyä silloin tällöin kainaloon. Jolle minäkin kelpaan sellaisena kuin olen.


      • hgfjhgk

        no katsopa vähän noita naisten ilmojakin, jos tosiaan olet noin torvi, etkä vain esitä. ei sitä mittaria ole, mutta etkö todella käsitä mitä tarkoitetaan tuolla monesti täällä todetulla seiskan akka hakee kympin äijää -syndroomalla. kato vähän huviksesi naisten ilmoja, jos nyt sitten omasi ei olekaan sellainen


      • Utopiaako
        hgfjhgk kirjoitti:

        no katsopa vähän noita naisten ilmojakin, jos tosiaan olet noin torvi, etkä vain esitä. ei sitä mittaria ole, mutta etkö todella käsitä mitä tarkoitetaan tuolla monesti täällä todetulla seiskan akka hakee kympin äijää -syndroomalla. kato vähän huviksesi naisten ilmoja, jos nyt sitten omasi ei olekaan sellainen

        Sarkasmi lienee laji, jota yksinkertaisemmat eivät ymmärrä. Tosin tollo olen minäkin kun en ymmärrä miten joku juippi tituleeraa itseensä kympin arvoiseksi ylenkatsoen naisia jotka eivät ole hänen tyyppiään. En pidä itteeni täydellisenä. Kukaan tuskin ole, mutta mun silmissä ihminen joka nostaa ittensä yli muiden ei ole loppupeleissä minkään arvoinen. En uskoisi esim. Henkeeni tommoselle joka ei nää kuin oman erinomaisuutensa. Kaikista ei ole pakko pitää, mutta toi arvosanastelu on melko lapsellista, moukkamaista, yksinkertaisen ajattelutavan omaavan arvomaailmaa.


      • kuyhlkj

        Jep, ei vaan mene perille, oli sarkasmia tai ei. Ei tässä kukaan ollut itseään kympiksi nostamassa, vaan siitä, että naiset hakevat sellaista. Lainausmerkeissä.
        Ja edelleen, miksi joku heitukka ylenkatsoo miehiä, jotka ovat"vain" hänen omaa "luokkaansa"?
        Ja esittämällä yksinkertaista ja puuttumalla epäoleellisuuksiin välttäen itse asian, tässä maailmassa koetetaan näköjään aina....olkoon. Yhden kerran vielä. Väännetään rautalangasta.
        -Siis Unohda ne numerot, jos se oli sinulle liian vaikea havainnollistus. Kyse on siitä, että ihan tavanomaiset normaalit ja arkiset ihmiset, naiset (tai miehet yhtälailla, mutta täällä korostuu tuo naisten osuus) omaavat jo täysin ylikorostuneen itsetunnon, ja asettavat toivekumppanilleen ominaisuuksia, mitä eivät millään tavalla itse täytä.


    • HeikkiDeitti

      Onneksi ei ole deittiongelmia.

    • hei-meikkipellet

      Jos naiset olisi rehellisia niin ne ei meikkaisi ollenkaan. Meikeillä naiset nostaa miehen tasoa kutosesta kymppiin, oikeesti naiset on aika rumia eivätkä kehtais ulos lähteä ilman meikkiä.

      • KullenkinOmansa

        Olen sitten rehellinen nainen!

        Eipä tule kovinkaan montaa kertaa vuodessa meikattua...

        Minusta jutun juoni on se, että me kaikki etsimme sitä oman elämän 10 naista / miestä.

        Itsellä meni vuosia ensin siihen että minulla on itsestäni realistinen kuva...
        Se että näen itseni pyöreänä keski-ikäisenä naisena, joka ei meikkaa ... Mutta tykkää ulkoilusta, musiikista, ... , älykkäistä keskusteluista, ... , tykkää nukkua viikonloppuisin .... Tarkoittaa myös sitä että pn realistinen käsitys minkälainen mies olisi se 10.

        Minulle se on maailman menosta kiinnostunut älykäs keskustelija, joka osaa hoitaa oman huushollissa ja on käsitys hyvistä käytöstavoista.
        Tietysti SE kipinä.
        Raha tai ulkonäkö ei kuulu minun listalleni...


      • Kurppalelli

        Näinhän sinä sanot. Todellisuudessa etsit kuitenkin sitä jännämiestä. Tiedän, koska olen ylläkirjoittamasi mukainen mies enkä ole sitä naista koskaan löytänyt, mikä kerrot olevasi.
        Nyt olen jo liian vanha, osaani tyytynyt lerppakulli.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    6. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    7. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    8. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    10. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    Aihe