Voitko nainen lopettaa

Ihastunutmies

sen merkityksellisten katseiden luonnin. Olen ne huomannut jo alusta asti. Liian kiduttavaa tuollainen huomio, koska olet kaunis enkä voi olla vastaamatta katseisiisi. En aio / voi tehdä mitään. Toivoisi sen jo vihdoin ymmärtävän. Ei ole reilua kiusata.

Tässä siis anonyymi pyyntö kaikille naisille. Lopettakaa turhat katseet.

20

303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä-höpise

      Mistäpä sitä voi tietää, mitkä katseet on turhia? Outo pyyntö. Kengänkärkiinkö pitäisi tuijotella. Jos pitää sua komeana, eikö saa ihailla?

    • Agness

      Mä teen mitä haluan. Katson mitä haluan.

    • minäkinnainen

      Voisiko olla niin, että tulkitset naisen katseet omien lämpimien tunteittesi pohjalta merkityksellisiksi? Olisiko naisen puolelta vain tavallista ystävällisyyttä. Yleensä on tapana katsoa silmiin, kun jutellaan asioista.

    • Nainen_vastaa

      Voin lopettaa jos lopetat kiusaamisen

      • apvastaa

        Kukakohan kiusaa ja ketä. Yrittänyt kyllä jättää rauhaan kun selkis ettei kiinnosta...


      • Nainen_vastaa
        apvastaa kirjoitti:

        Kukakohan kiusaa ja ketä. Yrittänyt kyllä jättää rauhaan kun selkis ettei kiinnosta...

        Kyllä kiinnostaa, epäiletkö? Tuo kiusaaminen onkin ehkä sitten molemminpuoleista. Vai ollaanko taas väärin ymmärretty...


      • apvastaa
        Nainen_vastaa kirjoitti:

        Kyllä kiinnostaa, epäiletkö? Tuo kiusaaminen onkin ehkä sitten molemminpuoleista. Vai ollaanko taas väärin ymmärretty...

        Ehkäpä. Parempi siis luovuttaa. Pelkällä kiinnostuksella ei pitkälle pötkitä jos kommunikaatio ei pelaa.


    • hjgfjdxfj

      Mikset voi tehdä mitään? Varattu? Tuo se tieto sille naiselle jotenkin irl, ettei tuhlaa enää aikaansa sinuun.

      • parempiolisijotajuta

        Kyllä se pitäisi ihan omatoimisesti tajuta.


    • hölmöilyä

      ethän voi toista syyttää omista tunteista mitä naisen katse saa aikaan. oikeus katsoa kuten muillakin ihmisillä. miksi ei saisi naiset katsoa?

    • mitenniinmukamas

      Määrittele turha.

    • SementtiSeppo

      Ajattelin ihustustani eilen suihkussa ja annoin siementen tulla kaivoon.

    • Tuppisuusi

      Rohkaise naista, häntä jännittää ja ei osaa rentoutua seurassasi, siksi kommunikaatiossa voi olla ongelmia.

    • Niinsevainon

      Nainen ei luo merkityksellisiä katseita ihan turhaan!!

      • KatselijoitaUseampikin

        Siinä tapauksessa minulla ei kohta riitä käsissä sormet laskemaan kiinnostuneiden määrää.


      • Niinsevainon
        KatselijoitaUseampikin kirjoitti:

        Siinä tapauksessa minulla ei kohta riitä käsissä sormet laskemaan kiinnostuneiden määrää.

        Mistäs tiedät;-) Mä en ainakaan ihan turhaan ketään kattele!!!


    • Sekatse

      Jos nyt oletetaan että tämä viesti olisi minulle, niin voin yrittää lopettaa.
      Tiedän, että olet varattu, mutta olet sellainen mies kaikkinesi, että kiinnität huomioni halusin tai en. Kuvittelen, että jos elämäni olisi mennyt toisin, juuri kaltaisesi miehen löytäisin aamuisin vierestäni ja perjantai-iltaisin köllöteltäisiin soffalla punaviinilasillisen ja kitaran kera. Mutta joo, toivon että olet onnellinen ja lupaan luoda katseeni muualle tästä lähtien.

      • uskotaiälä_tottaon

        joo mutta toivoisin olevani joskus sulle varattu..


    • Serenaadi76

      Sitten lopetan kun alat juttelemaan mulle, vaistoan että et halua tai pysty siihen. Ikävää kun sorsit mua, kaikkien muiden kanssa kyllä puhut. Joko minä merkkaan sulle paljon tai et voi sietää tälläista hölmöä... :(

      • patakattilaajne

        Samat sanat eräälle!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3310
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2862
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      24
      2699
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2638
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2524
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2355
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1823
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1757
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1630
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1486
    Aihe