10 faktaa itestänne

jokutyyppivaaa

Alota1oon tyttö 2oon 13 3harrastan cheerii 4oon nousia5mun paras akro on afv6en saa viikko tai kuukausi rahaa ja pärjään iha hyvi7 haluun ol ain erillainen joka erottuu muista8mun taloa on 1kerros 9mul on hamsu 10 tykkään käydä kävelee jossai pimees .vaikutanko kiinostavalt

8

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raitis-Anssi

      Ei jumalauta...... Nukkumaanmenoaika meni jo, kakara

      • jokutyyppivaa

        Samoin


    • Gjena

      Onko tuo kieli suomea?

    • juutästulee

      Et vaikuta kiinnostavalta ja arvaa miks? Vika ei oo noissa faktoissa vaan siinä miten kirjoitat, äidinkieles on epäilemättä 10.
      1. Olen 00 kesäkuussa syntynyt
      2. Ruskeet silmät
      3. Cocacola ja kaikki muutki limsat on iha hiton paskaa enkä juo niitä siis ollenkaan
      4. Lapsena kyl join colaa mut sit halusin alkaa tarkkailee mun painoo ja lopetin sokerimömmöjen juonnin enkä pitkän tauon jälkeen enää tykännyt
      5. Perusvaatteet on kauluspaita, toppi ja pillifarkut
      6. Haluun pysyy päihteettömänä aina, koska kehon pilaaminen ei oo cool
      7. Oon kiinnostunut kosmetiikasta tosi paljon ja haen kosmetologikouluun amikseen ysin jälkee
      8. Mun hiukset on luonnonkiharat ja vihaan niitä yli kaiken
      9. Käytän piilolinssejä koska huono näkö
      10. Täs oli oikeesti enemmän ku 10 faktaa

    • vidynmynäpaa

      1.oon tyttö 2.luen soturikissoi 3.oon pian 13 4.käyn salilla 5.oon sairaanoopee xd 6.ok en nyt ihan sairaanopee 7.mulla on 4kisuu 8.käyn tääl iltasin yleensä 9.omistan tietty Adidaksen verkkarit 10.oon poikamainen D:

      • Pärtsy69

        En usko, että olet 13-vuotias, koska olemuksesi on liian vajaa.


    • suomenkielenraiskausta

      Suomenkielen raiskausta

    • 54756354fgbjhf56

      5mu3n n%äp6pi65467s(=)/( on kunnoss////(I786a

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 123
      3069
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      88
      2813
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2208
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      21
      1776
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe