Ocu vaihdelaatikko hajosi

Veqe

Vein auton (Skoda Octavia 1.4 TSI, rekisteröity 11/15) aamulla huoltoon ja olin huoltoaikaa varatessani pyytänyt tutkimaan mistä mahtaa johtua kolahdus vaihdetta vaihtaessa kun lähtee liikkeelle

Iltapäivällä soitti huoltoneuvoja että ovat nyt tutkineet vikaa ja että jotkut vetoakselin laipat ovat niin kuluneet että autolla ei suositella ajaa ja että korjauksena on koko vaihdelaatikon uusiminen ja mahdollisesti joutuu vaihtamaan vauhtipyörän ja kytkin asetelman

Kerroin että mielestäni maahantuojan pitää tulla jotenkin asissa vastaan koska eihän alle päivän vanhassa autossa jolla on noin vähän kilometrejä voi laatikko hajota normaalilla maantieajolla. Huoltoneuvoja lupasi soittaa myöhemmin selvitettyään korjauksen hinnan ja kysyä maahantuojan mielipidettä asiaan osallistuuko se kustannuksiin

Hetken päästä puhelu tulikin ja tyrmistyin melkoisesti ku hinnaksi ilmoitettiin että 7000€ olis hinta josta laatikko 5 tonnia, maahantuoja oli ilmottanut maksavansa 0€ korjauksesta jonka kuultuani menetin tajuntani.

7

203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • per.saukko

kalliiksi käy skeidaus. Sitähän täällä on yritetty kertoa. skoda on todella suomen rikkaiden auto. itsellä ei olisi kovin moneen tuonhintaiseen korjaukseen varaa. pitäis opeteĺla korjaan itte tai jotai.

• Laurent-et-klemetnovits

Parahin Veqe

Minusta tuo ogtaaviasi on kestänyt yllättävän pitkään, jo matka Uralin takaa Suomeen on pitkä ja vaivalloinen, olkoonkin että ogtaaviasi on tullut mitä ilmeisimmin kaalilavetin kyydissä Vainikkalan raja-aseman yli yön hämärissä.

Miten muuten on, tuoksuukos uusi ogtaaviasi mahorkalle?

• kotkotkotkotkotkot

Mitään vitunlaippoja vaihdelaatikossa ole olet tymenpi,kun kana

• EiOleHajoamaton

jos osaa, on skodan vaihteisto helppo rikkoa vaikka päivässä

• ootpa_nopea

"rekisteröity 11/15"
      Melkoinen heppu olet jos olet autosi rekisteröinyt eilen (1.11.2015 kun oli sunnuntai) ennättänyt kuluttaa jotain vaihteistosta ja viedä vielä samana aamuna huoltoon ja saada iltapäivällä arvion korjaustarpeestakin! Kaikki tuo siis samana päivänä, eli eilen.
      Jotenkn tuntuu, että trollien taso laskee päivä päivältä.

• tyhmempiRöllipoika

Aika paljon on paikkoja hajonnut yhden kolahduksen perusteella ja tämä kaikki ensimmäisenä päivänä luovutuksesta.

• Satuseppoko

Kun kopioit vanhoja tarinointejasi tänne niin korjaisit eden yhdys sana virheesi. Noloa nähdä koulun laiminlyönyt syrjäytyjä täällä sivistyneiden ihmisten palstalla. Tekee vaikutelman todellakin itäblokin aikaan jämähtäneestä reliikistä.
      Tässä alkuperäinen satusi:
      http://www.vagarena.fi/index.php?topic=12947.0

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5137
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4046
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2149
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1807
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1785
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1424
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      27
      1207
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1026
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      981
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      970
    Aihe