"Älkää myöskään kutsuko isäksi ketään, joka on maan päällä, sillä vain yksi on teille isä, hän, joka on taivaissa."
Tänä aamuna, kun vedin lipun uuden kotitaloni lippusalkoon, vedin sen omalta osaltani taivaallisen Isäni kunniaksi, hänen joka jo äitini kohdusta oli minut pojakseen valinnut.
Eikä tämä isänpäivä ole mikä tahansa päivä, sillä tämä on myös suuri juhlapäivä,kun viime yönä, kello 03.30 tasan 27 vuotta sitten heräsin keskelle makuuhuoneessa loistavaa kirkkautta, jonka keskeltä jo tutuksi tullut ääni puhui:
"Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään. Ja jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."
Elokuussa, 11.8. oli tullut 3 vuotta täyteen siitä, kun Jeesus Kristus ilmestyi ja otti opetuslapsekseen. Tänä aikana hän oli luettanut minulla Raamatun lävitse kolme kertaa, ja koko ajan Pyhä Henki toimi opettajana.
Viimeiset kaksi kuukautta hän luetti vielä kerran profeettojen kirjoitukset, ja kun tämä tehtävä tuli olin edellisenä iltanakin lukenut Hesekielin kirjaa, ja tarkoin tiesin, minkälainen kohtalo hänen profeetoillaan oli ja on jatkossakin:
"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."
Siksi en tätä tehtävää iloiten vastaanottanut, vaikka oli sitä jo kovasti odottanut, vaan vastasin:
"Kiitos ei, kyllä minä sinusta ihmisille puhun, kuten olen tähänkin asti puhunut, mutta tällaista tehtävää en itselleni halua."
Ja vastaus tuli: "Sinä lupasit!"
Ja niin olin todella luvannut jo silloin, kun hän minut opetuslapseksi otti ja paransi kaikki menneisyyden haavat. Mutta Jumala ei kutsumistaan perunut, eikä muuttanut vaan pisti päälle tällaisen remmin: ei maistunut, ruoka eikä uni, ja korvissani soi lähes yötä päivää: "Sinä lupasit!"
Ja kolmen kuukauden kuluttua, helmikuun lopulla vuonna 1989 olin vuoteen pohjalla niin heikossa kunnossa, että oli pakko huutaa: "Tässä olen, omapa on valintasi!"
Ja tässä nyt olen, todistuksena sille, miten Jumalan valittua herjataan päivästä toiseen. Tänäkin aamuna, kun koneen käynnistin, sieltä loisti näkyvänä jälleen uusi Totuuden Hengen herjaus:
"Saatana keskellämme on Teuvo
Apocalyptika
8.11.2015 9:22
Meillä Raamattupalstalla olijoilla on ollut harvinainen "etuoikeus" seurustella itsensä saatanan kanssa joka käyttää nimeä Teuvo. Voimme tätä etuoikeutta muistella lapsenlapsillemme ja lukuisille asiasta kiinnostuneille, meistä tulee eräänlaisia julkkiksia kun olemme olleet suorassa kosketuksessa evil empireen."
Erinomaisena todistuksena tälle Jeesuksen ilmoitukselle:
"Tyytyköön opetuslapsi samaan kuin opettaja ja palvelija samaan kuin isäntä. Jos talon isäntää nimitetään Belsebuliksi*, kuinka paljon helpommin sen nimen saa talonväki!"
Muuta ero ei ole, kuin vain se, että Belsebuli sanotaan sen oikealla nimellä: Saatana!
Tästäkin herjauksesta on syytä tänäkin isänpäivänä iloita, sillä tällaista isänpäivää ei ole monille suotu:
"Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.
Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."
Teuvo Suni: Isän päivä!
45
262
Vastaukset
- Tottaseon
Hyvä oli aloitus...kiitos!
Onnittelut huomisen Teuvon päivän ja sitä seuraavan Martin päivän johdosta!Kiitos sinulle vastauksestasi, joka kovasti lämmitti mieltä tämän valtavan HERJA-myrskyn keskellä.
Kirjoitin jo aamulla sinulle vastauksen, joka kyllä tuli perille tähän ketjuun, mutta nyt kun koneen aukaisin, se oli poistettu ja tilalla oli tuon yhden kansanlähetysläisen tyhjänpäiväinen höpinä maallisesta isästä.
Aamulla en tätä vielä kysynyt, mutta nyt kysyn: Minkä arvelet olevan syynä siihen, että Pyhä Henki on varjellut sinut hänen Henkensä herjaukselta, vaikka se tälläkin palstalla kaikkien tekopyhien intohimoinen halu on?
Mitä vielä minulle annettuihin nimiin tulee, niin sekin on suuri kiitoksen ja ihmettelyn aihe, kun näiden nimien alkuperäinen tarkoitus minulle selvisi:
Teuvon perustana on nimi Teodor, joka Kreikassa merkitsee "Jumalan lahja".
Martti juontuu sodanjumala Marsiin, joka merkitsee "sodanomainen, taiteleva luonne.
Tämä nimi tarvittiin tätä tarkoitusta varten: "Miksi johdatit minut sotilaan ammattiin?"
"Jotta tietäisi, mitä merkitsee esimiehen käsky, osaisit tehdä sotasuunnitelmia ja sinulla olisi turvattu toimeentulo."
Näin sotilasmestarista tehtiin Mestarin sotilas.- Tottaseon
TeuvoSuni kirjoitti:
Kiitos sinulle vastauksestasi, joka kovasti lämmitti mieltä tämän valtavan HERJA-myrskyn keskellä.
Kirjoitin jo aamulla sinulle vastauksen, joka kyllä tuli perille tähän ketjuun, mutta nyt kun koneen aukaisin, se oli poistettu ja tilalla oli tuon yhden kansanlähetysläisen tyhjänpäiväinen höpinä maallisesta isästä.
Aamulla en tätä vielä kysynyt, mutta nyt kysyn: Minkä arvelet olevan syynä siihen, että Pyhä Henki on varjellut sinut hänen Henkensä herjaukselta, vaikka se tälläkin palstalla kaikkien tekopyhien intohimoinen halu on?
Mitä vielä minulle annettuihin nimiin tulee, niin sekin on suuri kiitoksen ja ihmettelyn aihe, kun näiden nimien alkuperäinen tarkoitus minulle selvisi:
Teuvon perustana on nimi Teodor, joka Kreikassa merkitsee "Jumalan lahja".
Martti juontuu sodanjumala Marsiin, joka merkitsee "sodanomainen, taiteleva luonne.
Tämä nimi tarvittiin tätä tarkoitusta varten: "Miksi johdatit minut sotilaan ammattiin?"
"Jotta tietäisi, mitä merkitsee esimiehen käsky, osaisit tehdä sotasuunnitelmia ja sinulla olisi turvattu toimeentulo."
Näin sotilasmestarista tehtiin Mestarin sotilas.Kysyit, mikä on varjellut herjaamasta Pyhää Henkeä.
Jumala sen tekee. Kun te saatte voiman. Erotatte hyvän ja pahan. Yksikään Jumalasta syntynyt ei tee syntiä. Häneen ei ryhdy se paha. Pahalla ei ole valtaa valittuihin ja kutsutuihin. Vaikka vihollinen lahkojen kautta yrittää eksyttää, jos mahdollista valitutkin. Lahkot kun kiertää kaukaa, on hyvä neuvo. Tottaseon kirjoitti:
Kysyit, mikä on varjellut herjaamasta Pyhää Henkeä.
Jumala sen tekee. Kun te saatte voiman. Erotatte hyvän ja pahan. Yksikään Jumalasta syntynyt ei tee syntiä. Häneen ei ryhdy se paha. Pahalla ei ole valtaa valittuihin ja kutsutuihin. Vaikka vihollinen lahkojen kautta yrittää eksyttää, jos mahdollista valitutkin. Lahkot kun kiertää kaukaa, on hyvä neuvo.Jumala sen todella tekee, tekee silloinkin, kun ihminen uskoo eläneensä 48-vuotiaaksi saakka tuhoon tuomittuna, Jumalan vihan alla.
Monenlaista pahuutta tuli harrastettua, mutta ei koskaan sitä yhtä ainoaa, jota ei koskaan anteeksi saa: Totuuden herjausta.
Oletko vielä niin nuori hänen opetuslapsensa, ettet sen takia rohkene kirjoittaa totuutta omalla nimelläsi?- Tottaseon
TeuvoSuni kirjoitti:
Jumala sen todella tekee, tekee silloinkin, kun ihminen uskoo eläneensä 48-vuotiaaksi saakka tuhoon tuomittuna, Jumalan vihan alla.
Monenlaista pahuutta tuli harrastettua, mutta ei koskaan sitä yhtä ainoaa, jota ei koskaan anteeksi saa: Totuuden herjausta.
Oletko vielä niin nuori hänen opetuslapsensa, ettet sen takia rohkene kirjoittaa totuutta omalla nimelläsi?Silloin kun Herra käskee kirjoittamaan omalla nimellä, niin se on tehtävä. Se pitää saanoa ja kirjoittaa, mitä Herra käskee. Ei sen enempää eikä vähempää. Vain mitä on tehtäväksi annettu. Se suorita.
Vielä on antanut olla käyttämättä omaa nimeä. Muutos asiaan voi toki tulla milloin vain. - Hyvähyvähyvä
Aika kyvin kirjoitit vuoropuhelun itsesi kanssa Teuvo. Antaisin arvosanaksi vanhan järjestelmän mukaan jotain 7 tai 8,n
Tottaseon kirjoitti:
Silloin kun Herra käskee kirjoittamaan omalla nimellä, niin se on tehtävä. Se pitää saanoa ja kirjoittaa, mitä Herra käskee. Ei sen enempää eikä vähempää. Vain mitä on tehtäväksi annettu. Se suorita.
Vielä on antanut olla käyttämättä omaa nimeä. Muutos asiaan voi toki tulla milloin vain.Kiitos vastauksestasi!
Minulle tuli se päivä eteen heti, kun Pyhä Henki näihin keskusteluihin johdatti:
"Kokeile, mitä täällä saa aikaan totuus."
Ja jokainen palstaa seuraava tietää, mitä totuus on saanut aikaan.
Aloin silloin miettiä nimimerkkiä, enkä ehtinyt sellaista edes keksiä, kun Pyhä Henki sanoi:
"Miksi häpeät nimeä, jolla minä olen sinut omakseni ottanut?"
Ja niin aloin heti kirjoittaa omalla nimellä, Teuvo Suni.
Puolen vuoden kuluttua, tammikuussa 1986, antoi Saatana muutamille palvelijoilleen käskyn kirjoittaa valheita tällä samalla nimellä, ja niin oli pakko rekisteröidä oma nimi siihen muotoon, jollaisen se on tänäkin päivänä.Hyvähyvähyvä kirjoitti:
Aika kyvin kirjoitit vuoropuhelun itsesi kanssa Teuvo. Antaisin arvosanaksi vanhan järjestelmän mukaan jotain 7 tai 8,n
Kyllä Saatanan tietäjähenkikin sen tietää, mutta ei sitä sinulle paljastanut, että kirjoituksesi on valhetta.
- Oletjovanhamies
Kuolet kohta vanhuuteen, eikö olisi jo kiire kokeilla sitä totuuttakin ennen kuin kuolet?
- Tottaseon
TeuvoSuni kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi!
Minulle tuli se päivä eteen heti, kun Pyhä Henki näihin keskusteluihin johdatti:
"Kokeile, mitä täällä saa aikaan totuus."
Ja jokainen palstaa seuraava tietää, mitä totuus on saanut aikaan.
Aloin silloin miettiä nimimerkkiä, enkä ehtinyt sellaista edes keksiä, kun Pyhä Henki sanoi:
"Miksi häpeät nimeä, jolla minä olen sinut omakseni ottanut?"
Ja niin aloin heti kirjoittaa omalla nimellä, Teuvo Suni.
Puolen vuoden kuluttua, tammikuussa 1986, antoi Saatana muutamille palvelijoilleen käskyn kirjoittaa valheita tällä samalla nimellä, ja niin oli pakko rekisteröidä oma nimi siihen muotoon, jollaisen se on tänäkin päivänä.Niin on taitavasti Jumala elämääsi johdattanut. Kutsunut sinut nimelläsi jo äitisi kohdussa, kuten Johanneksen ja Jeesuksen. Nimi on pitänyt ja kantanut koko elämän ajan, eikä sitä ole tarvinnut muuttaa, kuten eksyttäjät tekevät (Sauli-Saulus--->Paavali ja Saulus--->Saul (Isr.kuningas) Lucifer--->Belsebuul ja mitä nimiä käyttääkään).Eksyttääkseen, jos mahdollista, valitutkin.
Olet Teuvo "näkyvä profeetta" tälle ajalle annettu ja tehtävään määrätty, nimeltä kutsuttu ja valittu. - Lurpslurps
Tottaseon kirjoitti:
Niin on taitavasti Jumala elämääsi johdattanut. Kutsunut sinut nimelläsi jo äitisi kohdussa, kuten Johanneksen ja Jeesuksen. Nimi on pitänyt ja kantanut koko elämän ajan, eikä sitä ole tarvinnut muuttaa, kuten eksyttäjät tekevät (Sauli-Saulus--->Paavali ja Saulus--->Saul (Isr.kuningas) Lucifer--->Belsebuul ja mitä nimiä käyttääkään).Eksyttääkseen, jos mahdollista, valitutkin.
Olet Teuvo "näkyvä profeetta" tälle ajalle annettu ja tehtävään määrätty, nimeltä kutsuttu ja valittu.Olet notkeusihme Teuvo kun yllät nuolemaan omaa takapuoltasi :-)
- Tottaseon
Lurpslurps kirjoitti:
Olet notkeusihme Teuvo kun yllät nuolemaan omaa takapuoltasi :-)
Sinussa "Lurpslurps" on pahuuden henki, joka on saanut sinut valtaansa.
Tottaseon kirjoitti:
Niin on taitavasti Jumala elämääsi johdattanut. Kutsunut sinut nimelläsi jo äitisi kohdussa, kuten Johanneksen ja Jeesuksen. Nimi on pitänyt ja kantanut koko elämän ajan, eikä sitä ole tarvinnut muuttaa, kuten eksyttäjät tekevät (Sauli-Saulus--->Paavali ja Saulus--->Saul (Isr.kuningas) Lucifer--->Belsebuul ja mitä nimiä käyttääkään).Eksyttääkseen, jos mahdollista, valitutkin.
Olet Teuvo "näkyvä profeetta" tälle ajalle annettu ja tehtävään määrätty, nimeltä kutsuttu ja valittu.Jos en kuvailemasi kutsuttu olisi, ei tämäkään palsta olisi täynnä vihaa ja herjausta totuutta kohtaan.
Kun nämä Jumalan paaduttamat pitävät minua Saatanan lähettiläänä, niin mitenkä he pystyvät uskomaan todeksi sen, että Saatana on pahimman kerran erehtynyt, antaessaan minulle usko, joka julistaa heidän vihaamansa totuutta?
Maallinen Isä on esikuva taivaalisesta Isästämme,ei sovi unhoittaa kuten myös avioliittokin on heijastusata morsius seurakunnasta taivaassa joka ylkä on Jeesus kristus,kerran tulee noutamaan seurakuntansa pois täältä ahdingon paikasta.
Saatanan ilosanomaa sinä jälleen tänne tyrkytät.
Taivaallinen Isä ei taatusti ole maallisten isien kaltainen:
"Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni."
"Jatkakaa toki isienne tapaan, kunnes mitta on täysi!
Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt! Miten te voisitte välttää kadotustuomion? "Sinä ettunnekirjoitusta,et sen sisältöä ,sanoin maaliset isät ovat esikuva todelliseta isästä Todellinen isä on kirkkaus ja pyhä,Jeesuksessa olemme mekin.
kuulija4 kirjoitti:
Sinä ettunnekirjoitusta,et sen sisältöä ,sanoin maaliset isät ovat esikuva todelliseta isästä Todellinen isä on kirkkaus ja pyhä,Jeesuksessa olemme mekin.
Tuollaisella hapatuksella sinulle Saatanan hengen antaneet porttopapit ovat erinomaisesti sulkeneet taivasten valtakunnan ovet.
Tähän ei pystynyt Paavali, ei kukaan muukaan kaltaisesi, joka on Saatanan synnin orjuuteen ikiajoiksi jäänyt:
"Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni."
HUOMAA: "HÄN EI VOI OLLA MINUN OPETUSLAPSENI."Tiedä se herjaat suoraan jeesusta,joka minua pilkaa,se pilkaa myös itse vapahtaan.
Näin Jeesus sanoon omiensa pilkasta.kuulija4 kirjoitti:
Tiedä se herjaat suoraan jeesusta,joka minua pilkaa,se pilkaa myös itse vapahtaan.
Näin Jeesus sanoon omiensa pilkasta.Sinä et ole Jeesuksen oma, vaan Saatanan kuuntelija, jonka jokainen viesi sisältää Pyhän Hengen pilkan.
Saatana sinulle sanoi:
" maaliset isät ovat esikuva todelliseta isästä."
Tällä sinä sitten syyllistyit Pyhän Hengen herjaamiseen, joka sanoo:
"Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni."kuulija4 kirjoitti:
Sitä et voi kumota millään,etten olisi Jeesuksen oma. Tuon esille vain mikä on totta.
Oikein kirjoitit, vaikka et ymmärtänyt, miksi Saatanan pettämille kaikki sen Raamattuun kirjoitetut valheetkin ovat totta, joiden mukaan jokaisen synnin orjan on elettävä.
Tämä totuus lipsahti jokin aika sitten jonkun kaltaisesi pelkkänä vahinkona, jota ei ollut tarkoitettu saattaa tietoon kenellekään muulle, kuin Saatanan synnin orjille:
"Kun Paavali sanoo olevansa valehtelija ja vääryydentekijä ja tekevänsä sitä pahaa mitä ei tahdo, niin eihän se ole Raamatussa valhetta vaan totta!"
Tällaista on sinunkin saatanallinen totuutesi.
Sekin on Kristuksen totuus, ettei totuus saa ketään kääntymään pois valheesta ja vääryydestä.
Siksi minäkin saan julistaa totuutta vain todistukseksi, jota ei tämäkään 4. luokan kuuntelija millään usko, koska Saatana on tehnyt hänet onnelliseksi:
"Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä. Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi."Synnin orja on niin kauvan kun on saanut,anteeksi annon Jeesuksen veren kautta, Hän kun vapauttaa on todella vapaa.Tämän maailman viettellyksistä.
kuulija4 kirjoitti:
Synnin orja on niin kauvan kun on saanut,anteeksi annon Jeesuksen veren kautta, Hän kun vapauttaa on todella vapaa.Tämän maailman viettellyksistä.
Yritä jo viimeinkin muistaa, että Totuuden Henkeä, et Saatanan veren voimalla petä. Kaikkia synnin orjia kyllä.
Kristus kyllä vuodatti verensä sinunkin puolestasi, mutta ei ole tullut sinua ostamaan Saatanalta vapauteen, koska olet jo syyllistynyt syntiin, jota ei anteeksi anneta:
"Joka sanoo jotakin Ihmisen Poikaa vastaan, hänelle annetaan anteeksi, mutta joka puhuu Pyhää Henkeä vastaan, hänelle ei anteeksi anneta, ei tässä eikä tulevassa maailmanajassa."
- Mikko.A
Teuvo se vain rakastaa kertoa omaa tarinaansa, kuten kunnon Helluntalainen.
Omani on paljon vähemmän maukas kertoa, mutta kerrotaan nyt kuitenkin kun kerran tarina sivulle eksyttiin.
Näin se menee: Rypiessä omassa pahuudessani aloin voidan pahoin ja tuli tarve mutokselle, ja muutos tapahtui.
Hyvää isänpäivää kaikille isille- muttamuttamutta
Mutta kun Teuvo kokee olevansa absoluuttisen hyvä
Mikko. A:lle. Miksi et ole vastannut kysymykseeni: Oletko sinä se sama henkilö, joka ilmestyi tälle palstalle rekisteröidyllä nimimerkillä Mikko Ainasoja?
Jos olet, niin miksi luovuit oikeasta nimestäsi, jos se nyt oli oikea, väestörekisterissä oleva nimi?
Ei minulla ole muuta tarinaa kerrottavana kuin juuri se tarina, miten ja minkälaisten vaiheiden jälkeen minusta 51 vuotiaana tuli ahtaan portin tuskan jälkeen Kristuksen sotilas, hänen todistajan, kuten hän itse sanoi:
"Mutta te saatte voiman, kun Pyhä Henki tulee teihin, ja te olette minun todistajani Jerusalemissa, koko Juudeassa ja Samariassa ja maan ääriin saakka."
Sinun saatanallisen totisen parannuksen minä kyllä jo tiedän, ja olen pitänyt huolen siitä, että sinäkin sen totuuden tiedät.
Oliko tämän paljastuminen totinen syy siihen, että aloit hävetä sukunimeäsi?muttamuttamutta kirjoitti:
Mutta kun Teuvo kokee olevansa absoluuttisen hyvä
Muttamuttamutta, sin un ongelmasi on siinä, että Teuvo sattuu olevaan väkijuomien suhteen myös absoluuttisen hyvä:
"Miksi varjelit minut viinalta?"
"Jotta sinun järkesi olisi kirkas", vastasi Pyhä Henki.
En ole polttanut tupakkaa, enkä juonut viinaa. Eikö näilläkään ole mitään merkitystä?
"Minä olen sinut niistä varjellut." Vastasi Pyhä Henki, ahtaan portin tuskien keskellä.
Ajatuksiini johdatettiin vielä pieni jäsenkortti. Lienen ollut 12- tai 13-vuotias, kun äitini tilasi Joka Poika-lehden. Siihen oli perustettu Joka Pojan Raittiusliitto, johon liityin, ja sen jäsennumero on 640. Tämä lyhyt lupaus oli varjellut elämääni niin, ettei sen lukemattomien vaikeuksien keskelle päässyt viina tuhojaan tekemään:
"Tahdon koettaa Jumalaan turvautuen pysyä ehdottomasti raittiina koko elämäni ajan ja niinmuodoin kieltäytyä kaikista väkijuomista sekä tupakasta. Saadakseni tälle pyrkimykselleni tukea olen liittynyt jäseneksi Joka Pojan Raittiusliittoon."
Miksi Teuvo ei saisi olla hyvä? Etkö tajua, ettei Kristus lähetä muita kuin hyviksi havaittuja valittujaan.
Se on Saatana, joka lähettää kaltaisia pahoja, Totuuden Hengen herjaajia.- Mikko.A
TeuvoSuni kirjoitti:
Mikko. A:lle. Miksi et ole vastannut kysymykseeni: Oletko sinä se sama henkilö, joka ilmestyi tälle palstalle rekisteröidyllä nimimerkillä Mikko Ainasoja?
Jos olet, niin miksi luovuit oikeasta nimestäsi, jos se nyt oli oikea, väestörekisterissä oleva nimi?
Ei minulla ole muuta tarinaa kerrottavana kuin juuri se tarina, miten ja minkälaisten vaiheiden jälkeen minusta 51 vuotiaana tuli ahtaan portin tuskan jälkeen Kristuksen sotilas, hänen todistajan, kuten hän itse sanoi:
"Mutta te saatte voiman, kun Pyhä Henki tulee teihin, ja te olette minun todistajani Jerusalemissa, koko Juudeassa ja Samariassa ja maan ääriin saakka."
Sinun saatanallisen totisen parannuksen minä kyllä jo tiedän, ja olen pitänyt huolen siitä, että sinäkin sen totuuden tiedät.
Oliko tämän paljastuminen totinen syy siihen, että aloit hävetä sukunimeäsi?Teuvo sinun tapasi kirjoitaa tuntuu jo vähän sairaan laiselta.
Onko sinulla kaikki hyvin? - Mikko.A
TeuvoSuni kirjoitti:
Oliko tämän paljastuminen totinen syy siihen, että aloit hävetä sukunimeäsi?Yritä olla yksi päivä ilman vihaa, niin saatat oppia siitä jotakin myönteistä elämääsi.
Mikko.A kirjoitti:
Teuvo sinun tapasi kirjoitaa tuntuu jo vähän sairaan laiselta.
Onko sinulla kaikki hyvin?Kyllä sellainen ihminen todella sairas on, kun ei muista enää sukunimeään.
Mikko.A kirjoitti:
Yritä olla yksi päivä ilman vihaa, niin saatat oppia siitä jotakin myönteistä elämääsi.
Saatanan syntisten orjien kuoroon liitettynä, ja Totuuden Henkeä herjanneena, et enää elämäsi aika pysty ymmärtämään, ettei totuuden kertominen suinkaan ole vihaa, vaan täydellistä Jumalan rakkautta.
- Mikko.A
Yrittäisit edes.
Mikko.A kirjoitti:
Yrittäisit edes.
Turha pyyntö, sillä jos pyrkisin miellyttämään Mikko.Ata os Mikko Ainasojaa, en olisi enää Kristuksen palvelija.
- Mikko.A
TeuvoSuni kirjoitti:
Turha pyyntö, sillä jos pyrkisin miellyttämään Mikko.Ata os Mikko Ainasojaa, en olisi enää Kristuksen palvelija.
Joka rakastaa Jumalaa, rakastakoot myös lähimmäsitään, ja jopa vihamiestään, olakseen täydellisen Jumalan lapsi.
- AnarkistiAatu
TeuvoSuni kirjoitti:
Minua ainaki mieytät Teuvo.Tyly ja agressiivinen tyylisi kiehtoo minua kun se on niin kristinuskon vastaista toimintaa.
Mikko.A kirjoitti:
Joka rakastaa Jumalaa, rakastakoot myös lähimmäsitään, ja jopa vihamiestään, olakseen täydellisen Jumalan lapsi.
Tätäkään et enää ymmärrä:
Kristukselta Hengen ja tehtävän saanut rakastaa lähimmäisiään sillä samalla rakkaudella jolla hänetkin rakastettiin pois Saatanan synnin orjuudesta:
TOTUUDELLA.
Pyhä Henki on varjellut minua niin, ettet ole sortunut siihen mihin Paavali ja sinäkin olet sortunut rakastamaan valheella.
- mieti.sitä
Teuvo, että ihanko 3 vuotta ???
Mikäli näin on, tarvitset vielä maitoa, niinkuin Raamattu opettaa, eli evankeliumin sanomaa.
Pullistelet uudella omakotitalolla siihen malliin, että kannattaa oikeasti miettiä, ettet lankea ylpeyden syntiin, jollaisena kirjoituksesi nyt jo koen.- Kateusonkamalatauti
Koita kestää, Teuvon uusi omakotitalo vanhenee koko ajan.
- Varmatieto
kATEELLISIA HELPOTTANEE TIETO ETTÄ ASUU NYT VUOKRALLA, TALO MENI VELKOIHIN.
Kateusonkamalatauti kirjoitti:
Koita kestää, Teuvon uusi omakotitalo vanhenee koko ajan.
Se ei minua huolestuta, sillä seuraava asunto on sellainen, joka ei koskaan vanhene.
- Pahavainoharhateuvolla
Tuo Devoit taitaakin olla tosi merkittävä mies kun hän kummittelee koko ajan sinun ja sanzobantsosi mielissä vaikka en Devoit olekaan.
- mieti.sitä
TeuvoSuni kirjoitti:
Se ei minua huolestuta, sillä seuraava asunto on sellainen, joka ei koskaan vanhene.
Eihän tässä kateudesta suinkaan ole kysymys, vaan tavasta, millä Teuvo asiasi esität.
Mikäli tuo nyt pitää paikkansa, että tuota omakotitaloa ei enää ole, jota en tietenkään tiennyt, miksi syyllistyt aloituksessa suoraan valheeseen, kun kirjoitit näin;
" Tänä aamuna, kun vedin lipun uuden kotitaloni lippusalkoon, vedin sen omalta osaltani taivaallisen Isäni kunniaksi, hänen joka jo äitini kohdusta oli minut pojakseen valinnut."
Ensimmäinen kerta, kun kommentoin kirjoituksiasi ja heti valehtelet noinkin selvästi, ei anna sinusta mitenkään luotettavaa kuvaa Jumalan "työrukkasena", jollaiseksi itsesi kuvaat ? - Jospajospa
Jospa Teuvo veti sen lipun kerrostalonsa lipputankoon?
mieti.sitä kirjoitti:
Eihän tässä kateudesta suinkaan ole kysymys, vaan tavasta, millä Teuvo asiasi esität.
Mikäli tuo nyt pitää paikkansa, että tuota omakotitaloa ei enää ole, jota en tietenkään tiennyt, miksi syyllistyt aloituksessa suoraan valheeseen, kun kirjoitit näin;
" Tänä aamuna, kun vedin lipun uuden kotitaloni lippusalkoon, vedin sen omalta osaltani taivaallisen Isäni kunniaksi, hänen joka jo äitini kohdusta oli minut pojakseen valinnut."
Ensimmäinen kerta, kun kommentoin kirjoituksiasi ja heti valehtelet noinkin selvästi, ei anna sinusta mitenkään luotettavaa kuvaa Jumalan "työrukkasena", jollaiseksi itsesi kuvaat ?Miksi kirjoitusten ymmärtäminen on sinullekin noin vaikeaa?
Minä en kirjoittanut: "Tänä aamuna kun vedin lipun uuden omakotitaloni lippusalkoon"
Vai kirjoitinko:
"Tänä aamuna, kun vedin lipun uuden kotitaloni lippusalkoon"- Teuvokiemurtelee
Tosiasiassa Teuvo veti kaksikivisensä kun se seisoi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?883687- 252076
- 1962001
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell871514PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3431444Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891167- 931080
Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo131064Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.30970Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72906