Konsertti Kaivannon hyväksi

laadukass

Laadukas konsertti ja tapahtuma Kangasala talossa Sunnuntaina.22.11 mm Kummelit ja Kaivannon turvapaikan hakija soittaa viulua joka kuului Bagdatin kansalliseen sinfonia orkesteriin.
http://areena.yle.fi/1-3155105 esiintyminen Pirkanmaan uutisissa.

22

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1S1S

      Sinne sitten kaikki vihermädättäjät ja SPR:terroristit. Pitäkää hauska suvaitsevaisuus ilta, kyllä me maksetaan.

      • nimi.googleen

        Osallistuuko TUULI IKONEN ?? tai JONNA MÄNNISTÖ ??


    • Voi-itku

      Oikein naurattaisi jos tuo olisi naurun asia.
      Tuollaisen ohjelman takiako me veromaksajat tuemme tuota ruostekasaa 1 700 000 € / vuosi?
      Voiko typerämpää ohjelmaa enään edes olla?
      Ei voi ,tuo on kaikien aikojen pohjanoteeraus!
      Kuka hullu menee tuotakin paskaa kuuntelemaan?

      • Jxuxyxyxj

        Niinpä!


    • kriihkrääh

      VIULU kuului "Bagdatin kansalliseen sinfonia orkesteriin" ja nyt sitä soittavat kummelit (merkimerkit?) ja Kaivan turvapaikan hakija? Hih hih.

      • kräähkriih

        Ei merkimerkit kun merimerkit. Näin se tyhmyys tarttuu.


    • yööökkkkkk

      Ällöä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • hanurillakomeasti
    • mitäsmieltä

      Ihmetyttää kyllä että Bagdadin sinfoniaorkesterin alttoviulisti Samer Saad, 34 jätti vaimonsa, 8-vuotias poikansa ja 3-vuotiaan tyttärensä kun itse lähti yksin pakenemaan.

      Mikä se semmoinen mies on?
      On tietysti hyvä, että soittaa viulua, mutta just tää että jättää vaimonsa ja lapsensa yksin selviytymään ei ole kyllä erikoisen miehekästä! Haastattelussa kertoi, että tunsi itsensä turvattomaksi, ei kertonut mitään miten vaimonsa ja lapsensa tunsivat... Oli kyllä niin makeutettu haastattelu, ei maininnut mitenkään että itse voisi olla jänishousu, kun pakeni ja jätti perheensä.
      En tiedä taustoja, mutta olisi kiinnostavaa tietää lisää tästä tapauksesta.
      Saa nähdä miten pitkään menee kun löytää jonkun uuden naisen ja entinen vaimo ja lapset unohtuvat. Nätti poika, ei siinä mitään ja soittaa ihan mukiinmenevästi, mutta ei se riitä selitykseksi että jättää perheensä oman onnnensa nojaan ja itse luikkii karkuun.

      http://www.iltalehti.fi/pakolaiskriisi/2015112020697167_cm.shtml

      Yleensäkin tää, että nuoret miehet ensimmäisinä luikkivat pakoon.
      Jos on koko perhe liikkeellä, niin silloin on ihan eri asia.

      • Chalmers

        Heidän uskontonsa mukaisesti naiset ja lapsen on omaisuutta ja tarvittaessa voidaan ns. heittää ylilaidan, että herra ja ylhäisyys pelastuu ja voi hyvin, koska uusia naisia saa aina, jos ei hyvällä niin väkivalloin. YÖK.........


    • Tottahan-se-on

      Johan kansainvälinen liittouma ekassa Irakin sodassa 1991 totesi että Irakilaiset ovat pelkureita ja luikkivat heti tilaisuudenn tullessa pakoon jättäen aseensa.
      Että sellaista porukkaa ne on.

    • suomenmies

      Mistä sana Laadukas....???Pohjanoteeraus kun kaivannon läjä on kyseessä...Kaikki järkevät Suomalaiset ovat osallistumatta tälläiseen tapahtumaan!

    • Hienoa

      Taidanpa osallistua tuohon tapahtumaan. Kiitos ketjun aloittajalle tiedosta.

    • Ääliömäistä-toimintaa

      Minä taas en aio mennä missään tapauksessa ,ja tämän jälkeen koko
      " kulttuuritaloon" en mene ikinä.
      Puolestani voivat rauhassa järjetellä paskakonserttejaan, tekisivät senkin vain omilla rahoillaan mutta kun siihenkin täytyy käyttää veronmaksajien rahoja, saatana!

      • Ihanaayhdessä

        Taiteillijoilla on ollut aina se ongelma että he eivät oikein voi suhtautua realistisesti yhteikunnan tapahtumiin. Kaikkea leimaa aina jonkinlainen maailmaa syleilevä euforia. Ennen oli huumeillakin vaikutusta. Jättäisin tämän "tilaisuuden" väliin.


    • hohhoijaavaan

      Kiinnittäkää huomiota.
      Tää että soitetaan "Sibeliusta" vaikuttaa kosiskelulta...

    • mitenmenisoitot

      Niin on, selvää kosiskelua!

      No miten meni konsertti?
      Oliko joku kuuntelemassa?

    • Voi_hurja

      Mitä, soitti Sibeliusta? Ja että oikein kosiskelua? No olipa se näköjään joillekkin järkytys. Te jotkut kirjoittajat osaatte joskus halutessanne olla ihan naurettavan hauskojakin. Ikinä mikään ei ole hyvin.

      • musiikkiaylirajojen

        Samaa olen ihmetellyt! Ei saa soittaa Sibeliusta, ei saa tehdä talkootyötä, ei saa olla tekemättä mitään, ei saa mennä töihin, ei saa elää yhteiskunnan rahoilla, ei saa käyttää kännykkää ...
        Joka asiasta revitään moitittavaa.


    • Muistakaa-samaan-aikaan

      Just joo ,Kangasalan kerma on niin tyhmää että menee kuuntelemaan moista paskaa ja samaan aikaan maahamuuttajat raiskaavat Kempeleellä 14v tyttöä!
      Siinä sitä on sivistystä, miten suomalaiset voivat olla noin tyhmiä?

    • mongolit.esittää

      Joko kaljaveikkojen kokous on päättynyt? Julkilausumat on luettu, olivat vissiin yhden runoilijan hengentuotteita. Aamulla taas ottamaan uudet kännit jos krapula sillä loppuisi.

    • mitenmeni

      Siis miten meni se konsertti?
      Oliko kukaan kuuntelemassa?

      Eihän voi arvostella, jos ei oo kuunnellut?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3079
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2771
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2568
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2558
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2436
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2285
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1703
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1657
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1496
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1362
    Aihe