Peltipoliisi välähit!:(

harmittaakonokyllä

Moro eli tossa perjantaina kun olin ajamassa ystävien kanssa hyvinkäälle letkassa about 85-90 km/h ja välähti niin voiko tulla suoraa sakko vai voiko olla että selviän pelkällä huomautuksella? Oli eka kerta kun välähti ja koskaan en ole sakkoa autolla saanut?

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poliisi315325

      Ei ne pienistä ylinopeuksista välähdä, jos välähtää niin todennäköisesti sakko tulossa. Ja vähän huonoon aikaankin kun juuri tuplasivat rikesakkojen suuruuden. Ei kannatta veronpalautuksia tuhlata nyt muuhun.

      • harmittaakonokyllä

        oli siinä jonkun verran ylinopeutta mutta ei yli 90 mittari mulla kusettaa 2-3 joten luulis huomautuksella selviivän?


    • Elä_toivossa

      Minulle välähti pari talvea sitten Pertunmaan Kuortissa tiellä, jossa kesärajoitus 100 ja talvella 80. Tuli kotiin viranomaisten kirjekuori, josta löytyi pelkkä huomautus. Nopeudekseni se ilmoitti 86 km/h.

      • harmittaakonokyllä123123

        Toivotaan että huomautuksella selviäisin koska köyhänä opiskelijana ei ole varaa maksaa sakkoja...


    • vituttaaa

      Itse sain pari viikkoa sitten 170€ rikesakon. Oli nopeutta 59km/h viidenkympin alueella. Omaa typeryyttä.

      • harmittaakonokyllä

        Joo kyllä harmittaa perkuleesti jos sieltä nyt sakko napsahtaisi... Kuinka kauan kesti tulla tieto?


      • vituttaaa
        harmittaakonokyllä kirjoitti:

        Joo kyllä harmittaa perkuleesti jos sieltä nyt sakko napsahtaisi... Kuinka kauan kesti tulla tieto?

        Viikossa tuli.


    • V-inkki

      Syyskuussa 2013 en huomannut nopeusrajoituksen muuttumista 100->80. Todellinen nopeus välähdyksen kohdalla oli 97 gps:n mukaan, sakkolapussa nopeudeksi todettiin 92. Sakon suuruus 70e.

    • Juuupase

      Minä olen peltihitsari sedö. Mulla on beltihitsurin baberid.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3290
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2852
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2676
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2628
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2506
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2345
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1803
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1747
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1620
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1476
    Aihe