Millä kapeampi lantio? + Rasvanpoltto

treenihelppiä

Olen normaalipainoinen 160cm nainen, mutta ärsyttää valtavasti kun ylävartalo ja alavartalo ovat eriparia...Housut ovat kokoa 40 ja yläosat 36.

Millä konsteilla saisin kiinteytettyä reisiä ja lantiolta senttejä pois?
Mikä olisi tehokasta rasvanpolttoliikuntaa?
Auttaako rasvanpolttajat esim. cla jos on normaalipainoinen?

Haluaisin neuvoja siis heiltä jotka ovat tässä onnistuneet, mitään turhia kommentteja "syö vähemmän roskaruokaa" en kaipaa, ruokavalioni on kunnossa.

6

1393

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itsekkin_päärynä

      Mikä tahansa liikunta polttaa rasvaa. HIIT polttaa kait tehokkaimmin kaikista. Lihastreenissä kannattaa keskittyä ylävartaloon niin eriparisuus vähentyy.

      Alakroppa voi olla suhteettoman suuri, koska sinne on kertynyt ylimääräistä nestettä. Kannattaa pitää huolta lymfakierrosta esim. käymällä lymfahierojalla tai käyttämällä putkirullaa.

    • wwwe4567

      Noudata vhh ruokavaliota siis kaikki vijatuotteet pois ruokavaliosta.
      löydät netistä ohjeita

    • Kardashe

      Varsin trendikäs kroppa kuitenkin?

    • fwaf2q

      no ei se ruokavalio voi täysin kunnossa olla jos kerran alakerrassa on läskiä ja yläkerta on laiha. vaikka tilanne ei olisikaan millään tavalla kriittinen niin pielessä se on silti.
      Liikunnassa keskity taisaisesti koko kroppaan niin pikkuhiljaa se muokkautuu sopusuhtaisemmaksi.
      Sellaista liikettä ei ole olemassa joka polttaisi joltain tietyltä alueelta rasvaa.

      • rasvatpois

        Tuo on kyllä aivan totta. Rasvaa ei voi polttaa vain tietyltä alueelta. Kun laittaa ruokavalion kuntoon ja tehostaa ravanpolttoa liikunnalla, niin varmasti tuloksiakin alkaa näkyä. Ja lopuksi vielä yksi linkkivinkki: http://www.rasvanpoltto.net/


    • päärynäkö

      kerros lisää tästä vaivastasi
      Saatko sitä valtavaa lantiota vähän sivulle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3630
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2982
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2880
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2758
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      23
      2663
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2455
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      2149
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1897
    9. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      190
      1833
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1827
    Aihe