Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

UNELMA TOTEUTUI JÄLLEEN HELSINGISSÄ

MilloinJaetaanKiväärit

Törkeä raiskaus hesperian puistossa kiinni otettu SAADI,Sajad Hasoon Shaseb.Mistä saatanasta näitä mutiaisia oikeen sikiää-

7

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuhmaatouhua

      Eräitä asioita ei pidä yhdistää. Politiikot ei asiaa ole pohtineet. Suomen taloutta ei näillä korjata.

    • sissussaa

      EU-n ulkorajat eivät aivan "pidä". Isin poikaa pääsee luvattoman paljon, jopa suomeenkin asti. Näistä raiskauksista alkaa niitten alkuperäiskansojen alistaminen.
      Ensin raiskataan nuoret tytöt, kohta vuorossa saattaa olla jo mummotkin. Näin se peli menee aluksi.

    • niilomunala

      Tämän takia ei pitäisi naisten liikkua yksin yöaikaan eikä miestenkään. Sama juttu myös ryöstöissä ja pahoinpitelyissä, että tällaisia tapahtuisi vähemmän jos ei liikuttaisi yksin.

      • KahdenTytönÄiti

        Tämä on MEIDÄN kotimaa, jossa on voinut vapaasti mummotkin liikkua. Nuo nuoret miehet ("pakolaiset") ovat pelkureita ja pakenevat omaa armeijaa ja hakevat parempaa elintasoa /naisia. Päämääränä avioitua ja saada ilmaista koulutusta. Eivätkö päättäjät jo tajua, että Suomen on laitettava rajat kiinni, ja heti. Orpo seuraa vaan mitä Ruotsissa tehdään ja Sipiläkin olisi voinut antaa asuntonsa SUOMALAISILLE kodittomille tai alkoholisteille yösijaksi. He eivät tee itsemurhaiskuja, raiskaa eivätkä kiduta eläimiä. Ymmärrän jos autetaan perheitä ja todellisessa hädässä olevia, mutta en sitä, että otetaan vastaan tuhansia nuoria miehiä luksus vaatteissa älypuheimet kädessä. Poliisien työ on moninkertaistunut ja kuka kaiken tämän maksaa, ME TYHMÄT SUOMALAISET.


    • LIarhinmäki

      Järjestääkä vasemmisto suvakki pellet MINULLA ON UNELMA KONSERTIN raiskaaja mutiaisten tueksi.

    • Parta-baby

      Mä tykkä mun kasvatus isis tä.
      http://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/2b/f4f/q3iy/292359/1683160939.jpg

    • MäUhoanNetissä

      Kaikkea se suomipoika sietää. Vellit housuissa katsellaan kun mamu hoitaa hommat ja nauraa päälle.
      Sitten tulee hurja suomipoika ja kirjoittaa netissä kuinka tappaa kaikki mamut..
      Thats it.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2444
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2143
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1798
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1591
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1525
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1478
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe