Pakolaiset

muslimieninvaasio

Eurajoelle on tulossa joku 760 pakolaista yhteensä. Miksei vittu kunnan päättäjät tee mitään asialle. He halauavat tänne kaiken maailman raiskaajia ja terroristeja. En kanntata väkivaltaa, mutten ihmettele, jos pian vastaanottokeskuksia palaa joka puolella maata. Miksei pakolaiset ole maassa maan tavalla. Miettikää sitä et, jos suomipoika menee ählämimaihin niin heidän tulee olla kyllä maan tavalla.

9

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • k2-4444

minne tulossa ja kenen toimesta? nimiä, osoitteita.

• muslimieninvaasio

Harri ja Satu Kuusiluoma. Fiman konttori jossai muual netist selvii

osoite on mäntykankaantie 3 eurajoki, jonne tulis ne pakolaiset. Yritys harrastaa majoitustoimintaa.

tässä niitten firma www.rentalstore.fi

• Vokvik

Kiitoksia. On sitten tiedossa taho, jotka henhkilökohtaisesti tulevat vastaamaan, kun jotain pahaa tapahtuu Eurajoen pakolaisten toimesta. Ahneuden palkka on... mites se menikään

• muslimieninvaasio

Niinpä ja ne tienaa jotain varmaa 3-4 miljoona noil pakolaisil, jos ne on tääl sen pari vuotta. Helvetinmoinen raha. Ei ne ite piittaa ko asuvat jossain Noormarkussa

• Oiva12

Itse olisin Eurajokelaisena huolissani jos pieneen kylään todellakin muuttaa tuollainen porukka maasta, jossa esim. terveydenhuolto ei ole aivan parasta 1-luokkaa. Miten käy terveyskeskuksen ja sen palveluiden kuntalaisia ajatellen? Vajaasta 800 ihmisestä löytyy melkoinen määrä päivittäin hoitoa tarvitsevaa... Samoin sosiaalitoimi, poliisi ym. Kouluihin tämä ei vaikutakkaan kun lapsia siellä ei todennäköisesti ole ollenkaan, ainoastaan 20v. nuoria miehiä (ns.rintamakarkureita)

• AhvenamaaPetturi
    • Petturit

Tuleeko niitä vai ei tule,siinäpä pulma kaikki riippuu mitä porvarit päättää. Persut vastustaa hyvä niin,mutta jos Soini soittaa ja sanoo että pakolaisia tulee eurajoelle,jos takki on edelleen väärinpäin.

• eimatuja

Saattaa olla ettei pakolaisia tule, jos majoittajat saaneet uhkauksia vaikka. Ne ei jää edes uhkauksi välttämättä. Olisikohan aika vaan vetää rajat kiinni. Se olisi kaikkein paras ratkaisu. Ei Puola eikä Unkarikaan ota pakolaisia. Astraliakaan ei ota. He ampuvat ihan oikeasti kaikki heidän mailleen tulevat alukset, joissa pakolaisia, Siis Australiassa.

• kuivanakakkoseensesiinä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1712
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1538
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      1003
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      899
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      861
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      826
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      768
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      760
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      758
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      740
    Aihe