Party Liten kynttilä-ja lahjatavara myynti

Millainen työ

Olen kiinnostunut Party Liten kynttilä-ja lahjatavara somisteista.Se on kuulemma esittelyä työpaikoilla ja kodeissa?
Millainen palkkaus siinä on palkkaus ja kerro hyviä ja huonoja puolia tästä myyntityöstä?

22

2243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • verkostomark

      Siis kysehän on samanlaisesta verkostomarkkinoinnista kuin Tupperware- tai Herbalife-tuotteilla. Siis itse myyt puoliväkisin tuttavillesi näitä tuotteita. Ruikutat kavereiltasi että "emännöisivät myynti-iltamia" joihin menet esittelemään tuotteita ja otat vastaan tilaukset vierailta.

      • humbuuk.

        Kyllä meitä yritetään huijata monella tavalla!


      • ent.

        juuri noinhan se menee, kaikki vaan ei tajua sitä kaavaa. jälleenmyynti juttuja on ollut kymmeniä vuosia mutta aina jotkut menee lankaan. pienellä paikkakunnalla saattaa olla 4-5 myyjää ja kaikkien pitäisi myydä, tuntuu mahdottomalta.onhan noista firmoista ollut tv:ssäkin juttuja.


      • ota asioista selvää ennen k...

        Mitä jos ottaisit selvää asioista ennen kuin kirjoitat perätöntä tietoa


    • ent.

      hyvä ihminen ala tuollaiseen hommaan. luvataan hyviä palkkioita mutta kaikki on itsestäsi kiinni kuinka paljon myyt. mitään peruspalkkaa ei ole. väkisin tyrkytät tutuille kutsuja, jos haluat että sinulla on vielä ystäviä ja sukulaisiin jonkinmoiset välit niin harkitse tarkkaan. sinun täytyy ostaa tuotteet mitä esittelet joten tarvitset alkupääomaa. tiedän mistä puhun olen ollut jälleenmyyjänä, silloin ainakin ns. myyntipäälliköt kääri suurimmat voitot. luulin että voisin pitää hommaa harrastuksena mutta olisi pitänyt myydä kaikki viikonloput ja illat.

      • Merja

        Eikös kaikki työ ole itsestä kiinni? Tyhjästä nyhjäämisestäkö sinulle laiskamato pitäisi maksaa???


      • ent.
        Merja kirjoitti:

        Eikös kaikki työ ole itsestä kiinni? Tyhjästä nyhjäämisestäkö sinulle laiskamato pitäisi maksaa???

        olla kyseisen firman rekrytoija. en tiedä kuinka paljon tiedät alasta, et todennäköisesti paljoakaan. jos et ole jälleenmyyjänä ollut niin ole hiljaa. tulen varoittamaan kaikkia jotka meinaavat alkaa jälleenmyynnin. ja mitä tulee minun tyhjästänyhjäämiseeni niin ei vois vähempää kuulua sinulle. ei minun tarvitse päivätyössänikään paljoa tehdä ja palkka on aikas hyvä nimittäin siihen verraten mitä teen. näin valitettavasti vain on, olen tosi pahoillani jos sinä joudut puurtamaan palkkasi eteen tosissasi :)


      • ent.
        Merja kirjoitti:

        Eikös kaikki työ ole itsestä kiinni? Tyhjästä nyhjäämisestäkö sinulle laiskamato pitäisi maksaa???

        unohtu, lukisitko sen ensimmäisen viestini. siinä totesin että kaikki on itsestä kiinni. tarkkuutta, tarkkuutta!!!!!!!!!!!!


      • Merja
        ent. kirjoitti:

        olla kyseisen firman rekrytoija. en tiedä kuinka paljon tiedät alasta, et todennäköisesti paljoakaan. jos et ole jälleenmyyjänä ollut niin ole hiljaa. tulen varoittamaan kaikkia jotka meinaavat alkaa jälleenmyynnin. ja mitä tulee minun tyhjästänyhjäämiseeni niin ei vois vähempää kuulua sinulle. ei minun tarvitse päivätyössänikään paljoa tehdä ja palkka on aikas hyvä nimittäin siihen verraten mitä teen. näin valitettavasti vain on, olen tosi pahoillani jos sinä joudut puurtamaan palkkasi eteen tosissasi :)

        EN ole ko. firman rekrytoija enkä aio ollakaan. Alasta tiedän n. 12 vuoden kokemuksella jotakin sillä olen toiminut jälleenmyyjänä toisessa firmassa. Nimeä en kerro , kun sinunkaltaisesi ihmiset kuitenkin syöksisivät paskaa niskaani jatkuvasti.
        Kyllä sinun tyhjästänyhjäämisesi, laiskamato, kuuluu minulle mikäli osallistut keskusteluun tällä palstalla.
        On se kumma miten rahan pitäisi pudota syliin noin vain, ilman mitään tekosia.
        Minä teen työni kunnolla, niin päivä- kuin lisätyönikin ja hyvin pärjään. Kaltaisiasi luusereita me ahkerat vedämme perässämme jatkuvasti.


      • ent.
        Merja kirjoitti:

        EN ole ko. firman rekrytoija enkä aio ollakaan. Alasta tiedän n. 12 vuoden kokemuksella jotakin sillä olen toiminut jälleenmyyjänä toisessa firmassa. Nimeä en kerro , kun sinunkaltaisesi ihmiset kuitenkin syöksisivät paskaa niskaani jatkuvasti.
        Kyllä sinun tyhjästänyhjäämisesi, laiskamato, kuuluu minulle mikäli osallistut keskusteluun tällä palstalla.
        On se kumma miten rahan pitäisi pudota syliin noin vain, ilman mitään tekosia.
        Minä teen työni kunnolla, niin päivä- kuin lisätyönikin ja hyvin pärjään. Kaltaisiasi luusereita me ahkerat vedämme perässämme jatkuvasti.

        lääkitys pielessä kun noin hiillyt.


      • entinen konsultti

        Olen ollut partyliten konsulttimyyjänä ennen.Se on tosiaan itsestä kiinni miten paljon saat myytyä kynttilöitä.
        Ensin yrität saada "puoliväkisin"kutsuja ja saada emäntiä pitämään kynttiläkutsuja ja kuten joku jo vastasikin niin se on todella ruikuttamista että joku ottaisi kynttiläkutsut ja se on tosi nöyryyttävää mennä kysymään ystäviltä ja tutuilta ja se on aivan varmaa että siinä ystävyyssuhteet kärsii.
        Palkkiot ovat tosi pieniä ja saat pitää paljon esittelyjä jos aiot saada mukavan lisäansion.
        Eikä siinä vielä kaikki,sinun pitää ostaa itse kuvastot itse ja ne on tosi kalliita ja kun tilaat tavaraa niistä täytyy itse maksaa ja myös kaikki lomakkeet ne täytyy sinun maksaa omasta lomakostasi,niistä menee postikulut noin 10€.Mikään ei ole ilmaista,jos sinulla on muutenkin pienet tulot ja aiot ruveta Party Liten konsultiksi niin joudut itse kustantamaan edellämainitsemani materiaalit yms,niin siinä ei jää paljon itselle rahaa.
        Kaikki on tosiaan itsestä kiinni,miten paljon olet valmis panostamaan tähän.


      • minttu
        entinen konsultti kirjoitti:

        Olen ollut partyliten konsulttimyyjänä ennen.Se on tosiaan itsestä kiinni miten paljon saat myytyä kynttilöitä.
        Ensin yrität saada "puoliväkisin"kutsuja ja saada emäntiä pitämään kynttiläkutsuja ja kuten joku jo vastasikin niin se on todella ruikuttamista että joku ottaisi kynttiläkutsut ja se on tosi nöyryyttävää mennä kysymään ystäviltä ja tutuilta ja se on aivan varmaa että siinä ystävyyssuhteet kärsii.
        Palkkiot ovat tosi pieniä ja saat pitää paljon esittelyjä jos aiot saada mukavan lisäansion.
        Eikä siinä vielä kaikki,sinun pitää ostaa itse kuvastot itse ja ne on tosi kalliita ja kun tilaat tavaraa niistä täytyy itse maksaa ja myös kaikki lomakkeet ne täytyy sinun maksaa omasta lomakostasi,niistä menee postikulut noin 10€.Mikään ei ole ilmaista,jos sinulla on muutenkin pienet tulot ja aiot ruveta Party Liten konsultiksi niin joudut itse kustantamaan edellämainitsemani materiaalit yms,niin siinä ei jää paljon itselle rahaa.
        Kaikki on tosiaan itsestä kiinni,miten paljon olet valmis panostamaan tähän.

        Olen ollut mukana muutaman vuoden, enkä ole maksanut lomakkeista. Ja muissakin asioissa liiottelet...


    • xxxx

      Olen toiminut monien eri suoramarkkinointiyritysten edustajana. Itse tykkään että työ on mukavaa ja siitä saa ihan kivat lisäansiot. Hyvin harvoille se antaa ihan kokopäiväisen toimeentulon.
      Tuossa sinua on varoiteltu että menetät ystäväsi ja tuttavasi kun jatkuvasti kaupittelet heille tuotteita. Itse en ole kyllä yhtään ystävää suoramyyntihommieni kautta menettänyt - päinvastoin olen saanut paljon uusia tuttuja ja jopa ystäviä.

      Tottakai se myyntityö täytyy käynnistää jostakin ja itse olen aina joltakin tuttavaltani/ystävältäni kysynyt josko hän voisi sen verran auttaa että järjestäisi ne ensimmäiset kutsut. Pyydän häntä kutsumaan sellaisia ihmisiä joita en itse tunne. Sitten esittelyn päätteeksi kysyn jokaiselta haluaisiko hän kutsua omat ystävänsä kotiinsa ja minut tuotteita esittelemään. Näin sieltä sitten tulee 1-2 jatkokutsut. Ei kenellekään tarvitse väkisin myydä mitään, ei tuotteita eikä kutsuja. 93% suoramyynnistä ostaneista ihmisitä suhtautuu siihen positiivisesti ja tutkimusten mukaan ostaa mielellään myös jatkossa tuotteita suoramyynnin kautta. Aina on niitä joita tälläinen myyntitapa ei miellytä, he ostavat jostain muualta. Ihan samoin kuin joku tykkää käydä X-marketissa ruokaostoksilla ja toinen taas ostaa kauppahallin erikoisliikkeestä ruokansa.
      Jos suoramarkkinointia tekee ammattimaisesti niin se on hauskaa, voit todellakin itse päättää milloin teet työtä ja tienaat sen verran kuin olet valmis panostamaan.
      Itsellä tiukan paikan tullen on aina se "takaovi" josta voin tienata ne puuttuvat eurot johonkin yllättävään laskuun. Pidän esittelyn tai kaksi enemmän ja seuraavalla viikolla saan maksettua sen yllättävän laskun. Näissä hommissa on nimittäin sekin hyvä puoli että oma palkkio tulee nopeasti käyttöön, sitä ei tarvitse odotella johonkin tiettyyn palkkapäivään.
      Mikäli sinusta tuntuu että homma kiinnostaa sinua yhtään niin ota selvää, vertaile myös eri firmoja ja palkkiosysteemejä. Helposti löytyy yhteystietoja esim Suomen suoramarkkinointiliiton sivulta.

      Mukavaa alkuvuotta!

      • äll.

        pistettä saat kun saat täältäkin yhden myyjän? sillä periaatteellahan toimit.


      • kiinn.

        Antaako firma tuotteet myyjälle vai tarviiko ne ostaa? Jos tarvii ostaa niin silloinhan tarvitaan alkupääomaa.Eikös tähän hommaan tarvita autokin? Ajattelin vaan että kuinka paljon myynnistä jää käteen kun lasketaan kaikki kulut pois?


      • xxxx
        äll. kirjoitti:

        pistettä saat kun saat täältäkin yhden myyjän? sillä periaatteellahan toimit.

        kuka sanoi että olen täältä ketään myyjiä etsimässä tai pisteitä metsästämässä? Kerroin miten olen itse kokenut suoramarkkinointityön.
        En edes myy kynttilöitä ja vielä vähemmän haluan ketään rekrytoida jostain netin keskustelupalstalta.
        Te kaikki negatiiviset energia-imurit voitte olla ihan mitä mieltä tahansa suoramarkkinoinnista, se ei tule minun toimintaani liikauttamaan mihinkään suuntaan.
        Oikein hyvää päivänjatkoa ja pisteet ja papukaijamerkki sinulle:)!


      • xxxx
        kiinn. kirjoitti:

        Antaako firma tuotteet myyjälle vai tarviiko ne ostaa? Jos tarvii ostaa niin silloinhan tarvitaan alkupääomaa.Eikös tähän hommaan tarvita autokin? Ajattelin vaan että kuinka paljon myynnistä jää käteen kun lasketaan kaikki kulut pois?

        Eri firmat toimivat eri tavalla. Ota itse selvää suoraan yrityksistä jotka suoramarkkinointia tekevät.
        Yleensä näissä toimitaan itsenäisinä jälleenmyyjinä eli hoidetaan itse omat kulut / verot /hankitaan materiaali jota työssä tarvitsee.
        Jokainen voi sitten itse miettiä että haluaako tehdä sellaista työtä. Minä koen että siinä on enemmän positiivisia kuin negatiivisia puolia. mutta kuten huomaat tästäkin keskustelun pätkästä niin suurin osa porukasta pitää suoramarkkinointia huijauksena josta ei mitään tienaa.
        Onneksi jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen ja omiin ratkaisuihin.


      • outoa
        xxxx kirjoitti:

        kuka sanoi että olen täältä ketään myyjiä etsimässä tai pisteitä metsästämässä? Kerroin miten olen itse kokenut suoramarkkinointityön.
        En edes myy kynttilöitä ja vielä vähemmän haluan ketään rekrytoida jostain netin keskustelupalstalta.
        Te kaikki negatiiviset energia-imurit voitte olla ihan mitä mieltä tahansa suoramarkkinoinnista, se ei tule minun toimintaani liikauttamaan mihinkään suuntaan.
        Oikein hyvää päivänjatkoa ja pisteet ja papukaijamerkki sinulle:)!

        hemmetin hermoheikkojen paikka tämä on. tuntuu että kukaan ei saa yhtään järkevää vastausta kun nuo "pilleristit" äksyilee kokoajan. verkostomarkkinoinnista olisi saanut tosi hyvän aiheen mutta kun ei, tommosien pitää pilata koko juttu.


      • ent.
        outoa kirjoitti:

        hemmetin hermoheikkojen paikka tämä on. tuntuu että kukaan ei saa yhtään järkevää vastausta kun nuo "pilleristit" äksyilee kokoajan. verkostomarkkinoinnista olisi saanut tosi hyvän aiheen mutta kun ei, tommosien pitää pilata koko juttu.

        Joo, täytyy tunnustaa, että mä ainaskin olen unohtanut ottaa lääkkeeni. Mutta kun uusi vuosi tuli niin vauhdikkaasti, ni siinä jäi tabut ottamatta. Pistänpä poskeeni niin ehkä pystyn taas asialliseen keskusteluun. Tämä mun mielenhäiriö on ennenkin häirinnyt työelämässä. Mutta antakaa anteeksi.


      • outoa
        ent. kirjoitti:

        Joo, täytyy tunnustaa, että mä ainaskin olen unohtanut ottaa lääkkeeni. Mutta kun uusi vuosi tuli niin vauhdikkaasti, ni siinä jäi tabut ottamatta. Pistänpä poskeeni niin ehkä pystyn taas asialliseen keskusteluun. Tämä mun mielenhäiriö on ennenkin häirinnyt työelämässä. Mutta antakaa anteeksi.

        nimimerkkejä merja ja xxxx


      • tsemppiä
        kiinn. kirjoitti:

        Antaako firma tuotteet myyjälle vai tarviiko ne ostaa? Jos tarvii ostaa niin silloinhan tarvitaan alkupääomaa.Eikös tähän hommaan tarvita autokin? Ajattelin vaan että kuinka paljon myynnistä jää käteen kun lasketaan kaikki kulut pois?

        Ainahan sitä jotain tienaa tälläkin tavalla. Jos itse pidät näistä tuotteista (kynttilöistä ym.), niin kokeile! Omasta mielestäni ko. tuotteet ovat hyviä ja kauniita, joskin amerikkalaistyylisiä. Yrittäminen on ihan hyvä asia, enkä ymmärrä, miksi palkkaa todella pitäisi maksaa vain työpaikalla oleskelusta. Ja verkostomarkkinointiahan tämä ei siis ole...


      • xxxx
        outoa kirjoitti:

        hemmetin hermoheikkojen paikka tämä on. tuntuu että kukaan ei saa yhtään järkevää vastausta kun nuo "pilleristit" äksyilee kokoajan. verkostomarkkinoinnista olisi saanut tosi hyvän aiheen mutta kun ei, tommosien pitää pilata koko juttu.

        Hmm...hyvä aihe on siis sellainen jossa ruoditaan negatiivisesti jotakin ammattiryhmää - tässä tapauksessa suoramyyjiä?
        Mielestäni en negatiivista palautetta antanut ensimmäisenä jos olet koko viestiketjun lukenut.
        Mutta näillä foorumeillahan ei siis saa olla sitä meiltä että suora- ja/tai verkostomarkkinointi olisi saanut aikaan mitään positiivista. Mikä kohdallani todellakin pitää paikkansa. Ilman suoramyyntityötäni olisin joutunut mahdollisesti sosiaalitoimistoon asioimaan, nyt olen siltä välttynyt koska teen suoramarkkinointia.
        Mutta keskustelkaapa te täällä siitä kuinka kalastelen täällä palstalla "pisteitä ja rekryyttejä".
        Valoisaa alkutalvea kaikille!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      305
      3080
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      218
      1941
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1582
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1380
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1261
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      268
      1191
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1052
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1041
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      981
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      144
      847
    Aihe