Älkää kyselkö enää oletteko sopivan painoisia. Vaikka kertoisitte kuinka pituudestanne ja paljonko vaaka näyttää niin toinen ihminen ei voi näkemättä tietää oletteko yli- vai alipainoisia. Paino riippuu rakenteesta ja paljon muustakin. Ja kaikki lihavuus ei johdu roskaruuasta. Kehossa voi olla liikaa nestettä, mikä ei laihduttamalla lähde. Lihavuus voi myös johtua sairauksista.
Laihduttaessa on isot riskit sairastua anoreksiaan. Monet ovat ajatelleet laihduttaa vain vähän, mutta myöhemmin laihdutus on karannut käsistä. Ja jotkut jopa kuolevat anoreksiaan.
Olette hyviä omana itsenänne, Myönnän kyllä, että sairaalloinen lihavuus on terveydelle haitaksi. Mutta jos on vaikka muutama kilo liikaa niin ei se ole maailmanloppu. Unohtakaa tuollaiset ajatukset ja olkaa hyvällä mielellä. "Se oikea" arvostaa teitä ihmisenä. Eli sen takia pidä laihduttaa, että kelpaisi jollekkin.
Olet hyvä juuri omana itsenäsi !
12
120
Vastaukset
Anteeksi kirjoitusvirheet. Viimeisen lauseen pitäisi mennä näin:
Eli sen takia EI pidä laihduttaa, että kelpaisi jollekkin.- ege123
oot söpö LOLIHENTAI.<3<3<3<3<3<3 ja söpöliini myös <3<3<3<3<3<3<3<3
ege123 kirjoitti:
oot söpö LOLIHENTAI.<3<3<3<3<3<3 ja söpöliini myös <3<3<3<3<3<3<3<3
Söpöt kiittävät puolustajiaan :3
- isäsisä
Hyi
- ege123
Läskit on ällöjö
- sää_olet_
Sä olet ällö.
Ja älkääkä välittäkö noista trolleista.
- 16.jätkä
Kerrankin joku järki ihminen. Olen kokoajan luullut että minä olen ainut järkevä ja muita auttava henkilö, mutta nyt täällä on joku toinenkin. Täällä on minunkin mielestä liikaa trolleja ja osa trolleista on tietääkseni sama henkilö. Kyllä täällä autettavia henkilöitä riittää ;)
16.jätkä kirjoitti:
Kerrankin joku järki ihminen. Olen kokoajan luullut että minä olen ainut järkevä ja muita auttava henkilö, mutta nyt täällä on joku toinenkin. Täällä on minunkin mielestä liikaa trolleja ja osa trolleista on tietääkseni sama henkilö. Kyllä täällä autettavia henkilöitä riittää ;)
Niin minäkin olen ollut huomaavinani, että täällä osa trolleista on sama henkilö. Mitäköhän iloa he siitä trollailusta saavat? Noh, eipä se minua kiinnosta.
- 170cm_paino45kg_tyttö
No mä oon ainakin läski..
45kg on kyllä sellainen paino, että siitä ei pidä missään nimessä yhtään laihduttaa. Ja kuten jo aloituksessa sanoin niin toinen ihminen ei voi näkemättä tietää. Nyt kyllä vaikuttaa siltä, että sinulla on anoreksia. Minusta sinun kannattaisi kääntyä lääkärin puoleen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1536969Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142558Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk471810Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141431Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901315- 711127
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631083Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271069Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481065- 691007