Seuraavista osoitteista tulee huijausviestejä suomalaisten yritysten nimissä:
[email protected]
[email protected]
Älä klikkaa viestin sisältämiä linkkejä. Poista viesti.
Huijausviestit
7
286
Vastaukset
- hohhoija
Näitä tulee myös osoitteista
[email protected]
[email protected]
[email protected]
info@attigm
postin nimissä huijausviesti on osoitteesta [email protected] - kuka_typerys
Kuka ylipäätään on niin saatanan tyhmä että avaa tuntemattomilta tulleita sähköposteja, saatikka vastaa tuntemattomiin puheluihin? Ei tulisi kuuloonkaan minulle.
- nikkelempeä
Aika iso joukko ihmisiä saa kuitenkin ihan asiallisia sähköposteja ja puheluita ihmisiltä joita ei tunne, aika outo ohje tuokaan on tässä maailmassa pärjäämiseksi. Tulisikin vain oppia tunnistamaan sisällöt asiallisiksi / asiattomiksi / huijauksiksi niiden sisällön perusteella.
- newsletter
- eemelieros-
Minulle tulee s-postiin viestejä esim. tällainen "Erikoiserä älypuhelimia JAOSSA ON KYMMENEN IPHONE 6S
LAITETTA 5 EURON HINTAAN (Ovh 759 euroa)" - roskapostipaisuu
Postin ja IKEAn nimissä tulee huijausviestiä osoitteesta [email protected]
Kaiken maailman voittoja ja palkintoja tulee osoitteesta [email protected]
Ei kannata mennä osoitteeseen mobot.site , vaikka kuinka rämpyttäisivät. Häirintä tulee Ranskasta. - Anonyymi
muulla ollut priipeit puhelin 15vuotta. vielä aina sama. ei koskaan yhtäkään huijausviesti yritystä. ei kertaakaan kukaan lehtimyyjä tai muukaan myyjä soittanut. hyvin olen pärjännyt.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742912
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191498
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249