Varo eksytystä! -David Wilkersonin opetusta

VaroEksytystä

Jeesus sanoo tässä meille, Jos evankeliumi ei anna minulle mitään muuta kuin palvelusta huulilla, eikä se vaikuta sydämeesi, älä tuhlaa aikaasi siihen. Todellisen opin on mentävä sydämen syvyyksiin. Jeesus paljastaa kaikkien valhe-evankeliumien ongelman: Ne eivät saavuta sitä, mikä saastuttaa ihmisen ne eivät syyllistä eivätkä muuta sydäntä. Ne tarjoavat jumalisuuden ulkokuoren, ilman sydäntä. Mikä käy suusta ulos, se tulee sydämestä, ja se saastuttaa ihmisen (Matt. 15:18).

Paavali sanoi, Harrasta vanhurskautta, uskoa, rakkautta, rauhaa niiden kanssa, jotka huutavat avuksensa Herraa puhtaasta sydämestä (2Tim. 2:22). Älkää kertoko minulle ihmeistä seurakunnassanne ylistyksestä, palvonnasta, tai kuinka hyvin paimen saarnaa. Ei kertokaa minulle ihmisistä, jotka kutsuvat Jumalaa puhtaasta sydämestä! Kertokaa minulle, että vaikka he eivät ole vielä päässeet perille, heitä ohjataan siihen suuntaan. He antavat Jumalan tutkia ja koetella heidän sydämiään paljastaakseen heidän syntiset asenteensa.

Tuo on oikeaa Jeesuksen evankeliumia. Se on evankeliumia, joka syyllistää sydämen, tekee työtä sydämessä ja muuttaa sydäntä! Onko tämä sitä evankeliumia, mitä sinulle saarnataan? Syyllistääkö se sinua noista sisäisistä, kätketyistä synneistä? Pahoista ajatuksista? Aviorikoksista? Haureudesta? Murhasta? Varkauksista? Petollisuudesta? Pahuudesta? Ylpeydestä?

Jos ei ole, siinä tapauksessa etsi sellainen seurakunta, jossa sydämesi paljastetaan, sitä järkytetään ja se muuttuu Kristuksen kunniaksi!

3

263

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LisääWilkersonilta

He (väärät julistajat) kuulostavat kovin rakkaudellisilta sanoen: "Me rakastamme kaikkia, ei ole väliä mitä opetat. Ei ole väliä jos se on menestystä – tai mitä tahansa. Jumala on rakkaus. Tullaan kaikki yhteen ja halataan toisiamme." Mutta Jumalan mukaan kuinka kaksi voi käydä yhdessä jos eivät ole keskenään sopineet? Kuinka voit olla yhtä kun et voi olla samaa mieltä heidän epäraamatullisen käytäntönsä takia? Et voi. Se on rakkausansa.

• Lähteet
    • VarottavaOn

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      109
      1729
    2. 72
      1284
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      92
      1277
    4. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      1057
    5. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      47
      981
    6. 95
      939
    7. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      83
      845
    8. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      50
      812
    9. 51
      778
    10. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      763
    Aihe