Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

En osaa päästää irti

yksisärkyneistä

Olen yrittänyt jo vuoden, tuloksetta. Olen aivan hajalla enkä kestä olla yksin. Hänen jälkeensä minulla ei ole mitään... Tekisi mieli luovuttaa koko elämän suhteen.

15

933

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herätys.soi

      Äh, kyse on vain addiktiosta, kyllä se irti lopulta päästää. Mutta kysy itseltäsi, miksi SINÄ et halua päästää irti ihmisestä, joka ei selvästikään ole sinusta kiinnostunut, eikä täten todellakaan ansaitse sinua.
      Vähän itsearvostusta peliin hei.

      Keksi parempaa tekemistä, heitä vaikka pari rauhoittavaa huuleen ja aloita elämäsi alusta.
      Älä itse anna elämäsi olla niin tyhjää.

      • kyyneleet

        Nyt juuri on ihan kamala olo. Jos hän ei enää haluakaan olla kanssani. Tiedän että ihan varmasti pääsen tästä yli, mutta juuri nyt olo on kamalan hylätty ja yksinäinen. Luulin että voimme jatkaa tätä etäsuhdetta vielä pitkään. Se tunne vaan siitä etten halua alkaa etsiä ketään uutta koska luulin tämä on se...


    • Naispuolinen31

      Tuttu tunne... Ite olen yrittänyt melkein 2vuotta... Mistä päin olet? Jos jaetaan kokemuksia.

      • Kevääntuoksut

        Täällä ilmoittautuu myös yksi joka yrittänyt jo toista vuotta päästä irti ihmisestä, joka vaan tuhoaa minua päivä päivältä enemmän. Ja vaikka asuukin jo eri kaupungissa, en osaa/pysty lopullisesti päästää irti ja hyväksyä tilannetta. Mielelläni jakaisin kokemuksia kanssanne, esim.sinun Naispuolinen 31 kanssa. Josko saataisiin yhdessä voimaa ja uusia tuulia elämään vähitellen, hiljalleen.


      • särkynainen

        Täälläkin yksi. Tosin erosta vasta vajaa vuosi mutta elämässäni ei ole mitään ilman häntä. Kamala ikävä koko ajan!


      • onhirveäikäävä

        Täälläkin nainen ja vuosi mennyt erosta( oli avoin suhde) ja vielläkin niin tuskainen olo.


    • Särkyneille
    • Minuet_

      Komppaan ensimmäistä kommentoijaa: rakkaus on addiktoivaa, kuten tupakka, alkoholi tai sokeri. Addiktoivaa siinä on hyvän olon hormoonit. Aivojen tarkoitus on eron jälkeen pyrkiä keksimään kaikkia mahdollisia keinoja, jotta se saisi tuotettua noita hyvän olon hormooneja. Joten voit verrata "rakkaudesta vierottumista" tupasta eroon pääsemiseen. Kamalan vaikea homma ja tekee vain jatkuvasti mieli, mielialavaihteluita ja suorastaan ahdistusta. Tupakasta pääsee eroon niin uskon, että sinäkin pääset eroon siitä yli vuoden piinanneesta erosta. Ajan kanssa mikä vain onnistuu. Kannattaa myös miettiä miten sitä aikaa käyttää. Jos makaa kaiken vapaa-ajan sohvalla ja vatvoo menneitä niin kannattaa samantien vain luovuttaa. Jos nouset sohvalta ylös, ulos ja vaikka lenkille niin mielessä pyörii ihan erilaisia ajatuksia. Uuden harrastuksen aloittamisesta tuskin on mitään haittaa ja liikunnalla voi tuottaa pienen määrän hyvän olon hormooneja.
      Suosittelen että menet kirjastoon ja lainaat sekaisin LOVEsta kirjan. Valottaa hieman mitä kropassa tapahtuu rakastuessa ja eron jälkeen. Tässä tapauksessa tieto ei lisää tuskaa vaan ymmärrystä.
      Tsemppiä toipumiseen!

    • Yyyyyyiii

      Kyllä se ohi menee ja unohtuu ! Usko mua ! Niin minullakin meni, vaikka kipeää on tehnyt joka kerta.

    • onhan.se.paha.paska

      On siis huomattavia vaikeuksia löytää uutta tilalle?

      • huomiohakuinen

        On esimerkiksi itellä kokemuksien kohalla on nyt paljon mitä minusta ajatellaan ja vaikea tutustua uusiin ihmisiin.


    • jaäkkiä

      ovesta ulos vaan ja kyllä saat helpotusta

    • Eilöydäsinua

      Oletko ajatellut toisinpäin, että hän ei tavoita sinua?

    • Ainaonneton

      Minä oon kaivannu jo 5v exääni joka tietysti oli ensimmäinen nainen joka toi onnea ja oikeaa rakkautta elämääni. Opetti myös miten rakastaa. Lyhyempiä suhteita on ollu sen jälkeen mutta jätin kaiken koska rakastan vain yhtä naista ja se oli tää ensimmäinen exä. Mun sydän jäi tälle naiselle ja sitä en takasi voi saada enää joten joudun olemaan loppu elämäni onneton tulevassa suhteessa. Olin juuri eronnut yhdestä naisesta ja samana päivänä näin ohi mennen tämän vanhan exäni kaupassa kun olin kassa niin hän käveli n. 2m päässä. Menin aivan sekasin ja samalla unohdin ottaa vaihtorahat kun olin jo juoksemassa tämän perään mutta hän kerkesi jo autollensa. Lähdin kaupan pihasta autolla kunnes edessä auto peruutti eteeni ja tööttäsin vihasena. Se oli exäni! Sydämeni hakkasi sataa ja teki mieli mennä avaamaan hänen ovensa ja mennä halaamaan mutta en kehdannu. Siitä lähtien olen etsinyt hänen facebook sivua tuloksetta liekö estänyt/poistanut.. katselin googlesta tietoja...enkä löytänyt muuta kuin hänen isänsä numeron jonka tallensin puhelimeen ja kappas se olikin exäni numero. Nyt vain mietin joka päivä miten saan hänet ovelasti meidän ensikohtaamis paikalle niin että se ei tiedä kuka haluaa nähdä..hyvä juttu on tässä että sillä ei oo mun uutta numeroa...

      Kysymys kuuluukin pystynkö koskaan enää rakastamaan ketään muuta näin paljon ja jätänkö aina kaikki muut vain sen takia kun ne eivät ole minun exäni?

      ISOT PAHOITTELUT KIRJOITUKSESTA!
      Väsyttää enkä oo nukkunu ja kelloki on jo ties mitä..eikä koulussakaan oo jaksanu viihtyä perus äidinkielen tunneilla...

    • riku1964

      Olen ollut 33 v. yksin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2444
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2143
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1798
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1591
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1525
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1478
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe