Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kertokaa naiset

kunhan_kysyn

Olen huomannut käydessäni viihteellä monesti kuinka vapaa naiset mutta myös suhteessa elävät ovat yrittäneet iskeä minua...Toiset esittävät asian hienovaraisesti mutta toiset menevät suoraan asiaa ja jotkut käyvät jopa alakertaan käsiksi ja puristelevat. Pitäisi kai olla tyytyväinen kun on "markkina arvoa" ja naiset haluavat mutta omakin kun on kotona niin en viitsi...seksiähän nuo haluavat kaikki en sitten tiedä mikä heidän omassa suhteessa klikkaa jotka ovat varattuja. Ikähaitari on ollut laaja, ihan kolmikymppisistä viisivitosiin...itse ole keskiikäinen perheelinen mies ja sellaisena aion pysyä...Pettämisiin en koe tarvetta ja kotonakin piparia on tarjolla kun hoitaa hommansa. Naiset voi kertoa mikä perheellisessä miehessä kiehtoo.

13

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • theory_of_women

      Kenties taustalta kumpuaa se perinteinen kateus toista naista kohtaan. Mikään ei saa naista sekopäisemmäksi kuin toinen nainen, varsinkin jos vielä hyvän olet sattunut löytämään !

    • Kyllästynytnäihin

      Niinpä.. ja täällä nää kakkoset kaakattaa että heissä ei ole mitään vikaa, he eivät tee mitään väärin kun varattuun kiinni käyvät, mieshän se sika aina on. Kuitenkin nää horot on niitä jotka vonkaa ja tekee kaikkensa että varattua saavat.

    • dont-lie-maaaan

      Mitäs se perheellinen siellä viihteellä tekee, luulis olevan kaikkee kivaa himassakin ja varsinkin kun on hyvä parisuhde eikä tarvetta saada tuollaista huomiotakaan... Heräs epäilys että puhutkohan sä ensinkään totta. Ja aika kännissä täytyy akkojen olla, että ne käy kiinni kulkusiin, eli millasissas paikoissa sä oikein luuhaat keski-ikäinen mies....

      • vxcvx

        Veit sanat suustani! :D Täällä näitä runosieppoja riittää joita naiset ei kuulemma ikinä katsokaan ja seuraavana päivänä niitä on jo niin että käyvät käsiksi. Olis aika järestää kirjoituskilpailu näin luoville kirjoittajille.


      • Kaljalle

        Ootko tosissas et sun mielestä viihteellä käy tai saa käydä vaan sinkut??? Erikoinen ajattelutapa. En mä ainakaan mene baariin ettimään naista vaan pitämään kavereitten kaa hauskaa ja juomaan kaljaa. Ei niitä ämmiä siellä tarvii ettiä ja houkutella, ite ne siihen änkee. Huomiota en niille anna muuta kuin normi kohteliaisuutta kanssa ihmisiä kohtaan sukupuoleen katsomatta, en mitään muuta, koska ei tod kiinnosta.


      • kunhan_kysyn

        Eikös sitä aikuinen rehti mies voi oluella käydä kavereitten kanssa ja musaa kuunnella, käyhän Vaimokin omien kavereitten kanssa vai pitääkös sitä koko ajan istua oman kullan vieressä että on hyvä mies. Ja kyse ei ole baari ruusuista vaan ihan tavis naisista...Jotkut ottaneet ehkä yhden liikaa ja kyllä ne vaan satunnaisesti ja häpeilemättä "kulkusiin" tarraavat. Naisiakin on moneen lähtöön enkä minä niitä "etsi" baarista, pyytämättä ne siihen viereen tulevat.


      • 643664
        vxcvx kirjoitti:

        Veit sanat suustani! :D Täällä näitä runosieppoja riittää joita naiset ei kuulemma ikinä katsokaan ja seuraavana päivänä niitä on jo niin että käyvät käsiksi. Olis aika järestää kirjoituskilpailu näin luoville kirjoittajille.

        Toiset ovat haluttavia, toiset eivät. Minä olen ikäni saanut olla ihan rauhassa, mikä on hyväkin, koska olen naimisissa.


      • Sostakowsk

        Niin mikä vetää puoleensa eniten


    • kertokaase

      Minkähän tasoisia ovat naiset, joiden täytyy itse iskeä ja en ikinä olisi niin kännissä, että kävisin mieheen kiinni.
      Pidän kyllä silmäni auki, mutta aina olen antanut miehen tehdä aloitteet, enkä ole enää tyttönen, mut olosuhteiden pakosta uudelleen sinkuksi joutunut ja flaksi kyllä käy ilman omia hyökkäyksiä.

    • jhgk

      Ei mikään! Tosi turn off lapset. Muutenkin aloittaja on kyllä kohdannut outoja naisia. Mitä lie kapakkaruusuja ja koko kylän polkupyöriä.

    • gubte

      Etkö sitten tajua vieläkään nykyaikaa? Jotkut naiset käyttäytyvät varsinkin huppelissa tuolla tavalla. He ovat omaksuneet miesten ikiaikaisen tavan kohdella naisia. Vai etkö ole koskaannähnyt miehen hipelöivän naista? Etkö ole nähnyt ikääntyneen miehen kuolaavan nuoren tytön perään? Etkö ole nähnyt miehen nipistävän naista pyllystä?
      Niin, aivan, tuollaista on aina tapahtunut! Siihen on totuttu vaikka se aina on naisista nöyryyttävää. Nykyään naiset, varsinkin nuoremmat joita ei ikiaikaiset asenteet sido, ovat viihteellä ollessaan rohkeita ja suorasukaisia - lue: käyttäytyvät niinkuin miehet ovat aina käyttäytyneet.
      Luojalle kiitos nuoren polven miehistä jotka ovat tottuneet itsenäisiin ja itsevarmoihin tyttöihin eivätkä ihmettele silmät ymmyrkäisinä tyttöjä joita ei loukata ja häväistä. Tämä on seurausta siitä että naiset ovat omaksuneet miesten tapoja.

      • jahöpötihöpöti

        Minusta tuollaiset tavat eivät ole soveliaita kummallekaan sukupuolelle. Turhaan yrität itsevarmuuteen ja itsenäisyyteen ympätä huonosti käyttäytyvät miehet ja naiset. Ei kännikäyttäytymisessä ole mitään tekemistä itsevarmuuden kanssa. Monet miehetkin osaa käyttäytyä hyvin eikä se heidän miehisyyttään vähennä.


    • Täyttymättömättarpeet

      Jännityksen haku / halu, elämänjano, kulahtanut liitto / parisuhde, tunne-elämän häiriöt, mieähiltä opittu härskiys, vapautunut asenneilmasto, humala ... Syitä on yhtä paljon kuin ihmisiäkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      80
      2387
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2133
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      80
      1764
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1567
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1505
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1468
    8. 54
      1330
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      85
      1289
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe