FI35 3939 0053 5585 32 (S-pankki)
Myi pelejä tori.fi:ssä. Maksoin lähes kuukausi sitten ja kun oli rahat saanut, loppui viestittely hänen puoleltaan.
Hänellä oli useita ilmoituksia, joten muutkin lienevät ostaneet häneltä. Myi myös mm. LPS mäyräkoiria. Tilinumero ei ollut poliisille entuudestaan tuttu.
Ikävä kyllä S-pankissa kestää yli kuukauden kertoa poliisille, kuka tilin omistaja on. Tein rikosilmoituksen välittömästi.
Ostiko kukaan Anja Koskelalta?
10
1777
Vastaukset
- nanose
Anja lieneekin mies...
- pleikkarinelonen
Sama pelle esiintyi huuto.netissä nimellä Jussi Leppä ja huijasi muutamaa ostajaa.
- nanose
Oikea nimi on Jussi-Pekka Lius ja Kuopion poliisipiiristä. Tehtaillut petoksia paljon ja rahoja on kuulemma turha odottaa. Esiintyi siis mummona torissa.
- rahojaturhaodottaa
Petoksia on kertynyt 50 kappaletta ja juttu menee Kuopion käräjäoikeuteen.
- Anonyymi
Ei mene yhtään mihinkään kun ei ole Jussia löydetty
- Anonyymi
En ostanut, enkä ikinä osta mitään netistä.
- Anonyymi
Netistä ostaminen, tai mikä tahansa muukin ostaminen, jolloin tehdään maksu, vaikkei ole varmistuttu tavaran laadusta, on niin sanottu "sika säkissä" ostos. Näihin ostoksiin pätee oikeastaan sama neuvo kuin sijoittamiseen ja tietenkin kaikkeen uhkapelaamiseen: laita vain sen verran rahaa likoon, kuin sinulla on varaa menettää.
- Anonyymi
Mä oon teininä seurustellut kyseisen Jussin kanssa 😂
- Anonyymi
Vieläkö keksis mistä hänet löytäs.
- Anonyymi
Kannattaako tuolla tiedolla kehua? Vai ookko nää se soppelan suunnalla asuva rehevä emäntä joka ei turhan tarkka tavarastaan ole?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622532
- 681742
- 221536
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151342
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076