Mitä kusetusta napaiirin vedeltä vesimaksulla, kun jo perusmaksua 9,36 e /kk kun sen kertoo 12 kk on maksu 112,32 e eli ihan turhaa maksua ja laskutusta. Nyt siellä on meitä veronmaksajien palvelijoita niin paljon, siis näitä toimihenkilöitä, että peruspalvelun hinta nousee aivan pilviin nämä entiset virkamiehet nykyiset toimihenkilöt keksivät kaikenlaista turhaa tekemistä ja lisäävät byrokratia . Eli nyt kun vesilados on yhteiskunnan verovaroin rakennettu palvelemaan ihmisiä, nyt siitä on tehty monopoliyhtiö joka veloittaa mielettömästi saadakseen tämän palvelu monopoliyhtiön mielettömän määrän turhia ihmisiä pidettyä töissä ja nostamaan elinkustannuksia ihan turhaa nyt kun pitäisi säästää ja saada elinkustannuksia säästöä. Veden hinta Rovaniemellä on jo niin kallis, että sillä pysytään maksamaan palkat verkoston huolto ja investoinnit , kun puretaan tuo turha byrokratia. Tuntuu että Napaiirin vedessä on jonkinlainen dynastia joka elää yhteiskunnan varoilla.
Mitä kusetusta napaiirin vedeltä
6
143
Vastaukset
- SuomiRosvojenParatiisi
Yksityiseklle pankkiireille se tuokin pulju on menossa muun infran mukana.
- möaka
Miten tämä voi olla mahdollista tämän päivän suomessa. Missä on tämän vesiyhtiön moraali, kun käyttää yhteiskunnan varoilla perustetulla vesilaitoksella törkeästi rahastaa. Napaiirnvedellä on monopoli asema. Nyt kyllä on MOT ohjelmalle hyvä aihe ja selvittäminen vesilaitoksen törky touhusta.
- siaw
Asiaaa
- cups
Olen samaa mieltä nyt tuo firma on mennyt liian pitkälle.
- jxe
Täältähän se selviää http://www.neve.fi/loader.aspx?id=50facbc0-53e4-475f-985f-6c41dbb4a729
- gyto
Asiaaa
"Rovaniemellä ei oikeasti poliitikkoa joka uskaltaa ottaa kantaa ja ajaa kuluttajien asiaa . Tuo vesilaitos on nyt huonoissa käsissä ja hintaa varmaan nostetaan jollakin tekaistulla verukkeella."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli285365Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm133964Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403207IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512820Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2851332Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861318- 601203
- 791139
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3961122Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2151101