Mikäs tällä palstalla on nykyään meno, kun en ole täällä aikoihin jaksanut hengata, kun porukka täällä nyt vaan on keskimäärin sen verran tyhmää... Mutta mihinkään en ole kadonnut tai toimintaani lopettanut!! Jatketaan samanmieliset taisteluamme tätä koiraharrastajaroskasakkia ja niiden piskejä vastaan!!
Olen tullut takaisin.
12
<50
Vastaukset
- Dankeschöns
Ok, olet nyt käynyt hengaamassa täälläkin taas pitkästä aikaa. Voit taas painua sinne minne päivä ei paista.
- koirankakkaa
Ai sinkut-palstalle? :D
- äläenäälähe
Täällä on ollut tylsää ilman sinua :-)
- doghater
Painu vittuun!
- Turhaa-kai-se-olisi
Eli olin oikeassa - olet ExPUA sinkut -palstalta...
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14139129/hapaistaan-expua-hiljaiseksi! - doghater
Hajaantukaa! Täällä ei ole enää yhtään mitään näkemistä. Olen ainoa oikea doghater joka täällä on ollut ja kaikki muut saman nimiset on väärennöksiä. Ainoa syy miksi täällä on ollut hiljasta on että olen parantanut tapani. Tajusin kuinka väärin olin toiminut teitä kaikkia kohtaan kun tapasin ihanan naisen ja arvaatte varmaan että tällä naisella oli koira. Eikä naiseni antaisi minulle parastaan ellen...
- Only.in.your.dreams
Minkä naisen? Älä nyt viitsi valehdella.
- doghater
Voitko sitten kirjoittaa ihan kuule itse keksimälläsi nimimerkillä! Se olisi hienoa!
- eläinmiesonihana
Naiset ei yleensäkään tykkää miehistä, jotka ei tykkää koirista/eläimistä.
Koska, jos mies on ymmärtäväinen ja hyvä eläintenhoitaja/eläinystävällinen, niin se osaa myös näppärästi tulla toimeen tulevien lapsien kanssa, tai jo naisella olevien lemmikkien kanssa.Ja eläimistä pitävä mies, on ymmärtäväisempi ja huolehtivampi puolisonakin.Osaa ottaa toisen tunteet ja tarpeet huomioon, ei ole omaan napaan tuijottaja.
Siis justiin koiria/eläimiä vihaava mies=huono ja sopimaton isäksi/puolisoksi,ja suhde ei tuu kestämään=turha haaskata aikaa sellaseen.
Tää on ihan yleisesti naisten tiedossa.
Jos mies on sosiaalinen ja eläinrakas, se on myös hyvä ja hellä puoliso.
Jos on yliherkkä koirankarvoille, äänille tai muille lemmikeille, luultavammin joku kaappi ukko, jota kiinnostaa vaan ne omat pelit,ja lopulta oikeesti jopa muut miehet.Eli ei oo sellaset miehet oikeesti naisten mieleen ollenkaan, eihän naiset sellasilla miehillä mitään tee. - iiiikelämänkevät
doghater kirjoitti:
Voitko sitten kirjoittaa ihan kuule itse keksimälläsi nimimerkillä! Se olisi hienoa!
No, nyt sen persoona viellä kaksisuuntaistui.Aina vaan paheneeee XD
- Eri.mieltä.kyllä
eläinmiesonihana kirjoitti:
Naiset ei yleensäkään tykkää miehistä, jotka ei tykkää koirista/eläimistä.
Koska, jos mies on ymmärtäväinen ja hyvä eläintenhoitaja/eläinystävällinen, niin se osaa myös näppärästi tulla toimeen tulevien lapsien kanssa, tai jo naisella olevien lemmikkien kanssa.Ja eläimistä pitävä mies, on ymmärtäväisempi ja huolehtivampi puolisonakin.Osaa ottaa toisen tunteet ja tarpeet huomioon, ei ole omaan napaan tuijottaja.
Siis justiin koiria/eläimiä vihaava mies=huono ja sopimaton isäksi/puolisoksi,ja suhde ei tuu kestämään=turha haaskata aikaa sellaseen.
Tää on ihan yleisesti naisten tiedossa.
Jos mies on sosiaalinen ja eläinrakas, se on myös hyvä ja hellä puoliso.
Jos on yliherkkä koirankarvoille, äänille tai muille lemmikeille, luultavammin joku kaappi ukko, jota kiinnostaa vaan ne omat pelit,ja lopulta oikeesti jopa muut miehet.Eli ei oo sellaset miehet oikeesti naisten mieleen ollenkaan, eihän naiset sellasilla miehillä mitään tee.Minun ihannemieheni käy töissä ja tienaa rahaa, eikä nyhjää pusikossa narunjatkeena. Innokkaissa koiraharrastajamiehissä on muutenkin jotain häiritsevän outoa.
- doghater
doghater kirjoitti:
No minähän kirjoitan juuri. Valitse sinä feikki itsellesi oma nimimerkki ja lakkaa nillittämästä siinä kuin mikäkin neiti.
Minä olen aloittanut nyt uuden elämän enkä kiusaa täällä enää ketään. Älä sinäkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662288Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381883Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣241578Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711550Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.881296Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1841204Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1111125Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬241120- 77949
En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9942