Häpäistään ExPUA hiljaiseksi!

14plus4

Kuka on mukana?

119

313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Etkö.huomaa

Hänhän on jo nurkassa häpeämässä.

• Älykkö2

Taitaa käydä niin , että sinä itse häpäiset itsesi :D
      Onko sinulla sopivan paksu suojaus hyökkäystäsi varten, uskon ettei ole ja jäät verbaalisesti alakynteen. Onnea matkaan kuitenkin, yrittänyttä ei laiteta.

• Angus_

Expuan hyökkäys perustuu huoritteluun ja kurpitteluun ja alatyyliseen loanheittoon.

Jos porsastelulla voitetaan verbaalisesti, niin ei voi kehua.

• Älykkö2
        Angus_ kirjoitti:

Expuan hyökkäys perustuu huoritteluun ja kurpitteluun ja alatyyliseen loanheittoon.

Sitähän aloittaja pyysi :D täh?

• Angus_
        Älykkö2 kirjoitti:

Sitähän aloittaja pyysi :D täh?

Tavaa viestini.

• Ex------------PUA
        Angus_ kirjoitti:

Koska geneeriset shaming language ja henkilöhyökkäys, puskista ampuminen ja pelkurimainen avaus jossa ulistaan muita apuun, vaativat huomattavan määrän verbaalista lahjakuutta ja älylllistä osaamista. ;)

Sinä olet hieman samanlainen kuin se tyyppi, joka ajoi vastaantulevien kaistalla ja sanoi että liikenteessä on paljon nuijia.

• Älykkö2
        Ex------------PUA kirjoitti:

Koska geneeriset shaming language ja henkilöhyökkäys, puskista ampuminen ja pelkurimainen avaus jossa ulistaan muita apuun, vaativat huomattavan määrän verbaalista lahjakuutta ja älylllistä osaamista. ;)

Sinä olet hieman samanlainen kuin se tyyppi, joka ajoi vastaantulevien kaistalla ja sanoi että liikenteessä on paljon nuijia.

Kiva kun tuli paikalle, sua onkin jo kovasti kaivattu :D
        Ikävä on ollut kova :D täällä on ollut hiljaista.

• 17plus11
        Älykkö2 kirjoitti:

Kiva kun tuli paikalle, sua onkin jo kovasti kaivattu :D
        Ikävä on ollut kova :D täällä on ollut hiljaista.

Kyllä. ExPUA:n huudattaminen on hauskaa ajanvietettä :D

• Älykkö2
        17plus11 kirjoitti:

Kyllä. ExPUA:n huudattaminen on hauskaa ajanvietettä :D

Niin muuten on , saa hyvät naurut ja tästä on tullut koukuttavaa :D
        En tule toimeen ilman annosta ExPuaa :O

• 13plus13
        Älykkö2 kirjoitti:

Niin muuten on , saa hyvät naurut ja tästä on tullut koukuttavaa :D
        En tule toimeen ilman annosta ExPuaa :O

PUA sitä kun onkin ottanut DarkFearin paikan ko. asiassa

• Ex------------PUA
        13plus13 kirjoitti:

PUA sitä kun onkin ottanut DarkFearin paikan ko. asiassa

Raivoaminen on alkanut!

Matkiminen ja itte oot-defenssi DarkFear kakkoselta = kurpparaivo on alkanut.

"SÄ TEET OIKEESTI SEN MITÄ MÄ TEEN!!!!!!!"
        - Paskahousutäti

Onko ikäkriisi kun noin mummo raivoaa, niiin että klisheet vaan lentelevät, vai onko kolahtanut taas niin että tuntuu? :D

• 8plus12

Raivoaminen on alkanut!

Matkiminen ja itte oot-defenssi DarkFear kakkoselta = kurpparaivo on alkanut.

"SÄ TEET OIKEESTI SEN MITÄ MÄ TEEN!!!!!!!"
        - Paskahousutäti

Onko ikäkriisi kun noin mummo raivoaa, niiin että klisheet vaan lentelevät, vai onko kolahtanut taas niin että tuntuu? :D

Yllätys yllätys, sieltä tulee jälleen henkilökohtaisuuksiin menevää PUA-raivoa! :D

• Ex------------PUA
        8plus12 kirjoitti:

Yllätys yllätys, sieltä tulee jälleen henkilökohtaisuuksiin menevää PUA-raivoa! :D

Todiste itte oot-defenssistä: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14139129/hapaistaan-expua-hiljaiseksi!#comment-83351516

Joten, teit taas juuri niin ennalta-arvattavasti kuin vain raivostunut, tyhmä huora tekee. Voitto on jälleen minun.

Nyt sitten rästikysymyksiin hiivapilluinen muumio: Onko ikäkriisi kun noin mummo raivoaa, niiin että klisheet vaan lentelevät, vai onko kolahtanut taas niin että tuntuu? :D

• 7plus14

Todiste itte oot-defenssistä: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14139129/hapaistaan-expua-hiljaiseksi!#comment-83351516

Joten, teit taas juuri niin ennalta-arvattavasti kuin vain raivostunut, tyhmä huora tekee. Voitto on jälleen minun.

Nyt sitten rästikysymyksiin hiivapilluinen muumio: Onko ikäkriisi kun noin mummo raivoaa, niiin että klisheet vaan lentelevät, vai onko kolahtanut taas niin että tuntuu? :D

On taas kolahtanut taas niin että tuntuu.

• Älykkö2

Kenenkään häpäisy tai vahinkoittaminen ei Ole kunniakasta eikä oikein.
      Ei teidän kummankaan taholta .

• Einäevaivaa

Heh,ei ex-puaa kenenkään tarvitse erikseen häpäistä,se hoitaa homman tehokkaasti itse jokaisessa ketjussa mihin jankutuksellaan osallistuu.

• Turhaa-kai-se-olisi

Ei sitä voi häpäistä, koska se ei ymmärrä milloin on hävinnyt (eli aina), ja ottaa jonain voitonmerkkinä sen että sille vastaillaan. Ymmärtää myös joka ikisen kommentin väärin luetunymmärtämisestä johtuvien puutteidensa vuoksi, ja toisinaan tahallaan että pääsee käyttämään alatyylistä kieltä. Hän kun ei jaksa pysyä asiallisena ja kiroilematta kuin vain muutaman kommentin ajan.

Se vaan jankkaa ja jankkaa ja copy-pastettaa samaa vastausta miljoona kertaa peräkkäin. Ei hallitse oikeanlaista argumentointia, vaan menee henkilöön, eli alkaa solvaamaan muita keskustelijoita. Ei kykene pysymään ketjun aiheessa edes omissa aloituksissaan. Hänellehän tärkeintä onkin vain riidellä - ei keskustella. Toisinaan arvelen, ettei hän ymmärrä näiden kahden asian eroa. Varmaan raskasta seuraa oikeassa elämässä, eikä häntä luultavasti jaksa edes oma äitinsä kovin pitkään.

Paras olisi, kun sille ei vastaisi kukaan enää mitään. Sitten se häviäisi toisille palstoille möykkäämään. Tosin parempi ehkä, että se on täällä nykyään, koska tämä on niin huumoripalsta muutenkin, että kai tänne yksi puusta pudonnut möyhökin mahtuu huoraa huutamaan apinan raivolla. Olen nimittäin aika varma, että olen eräällä toisella palstalla (joka ei liity millään tapaa ihmissuhteisiin) häneen törmännyt, ja koko palsta hiljeni kun tämä latvalaho siellä aikansa mekasti. Muut siis yksinkertaisesti lopettivat palstan seuraamisen ja ExPUA varmaan löysi sen myötä tämän palstan purkautumisensa paikaksi.

• Jukkajukanjukkajukka

"Paras olisi, kun sille ei vastaisi kukaan enää mitään. "

Tuo on kaikista tehokkain ja helpoiten toteutettavissa.

• Jukkajukanjukkajukka kirjoitti:

"Paras olisi, kun sille ei vastaisi kukaan enää mitään. "

Tuo on kaikista tehokkain ja helpoiten toteutettavissa.

Tuota oppia minäkin aloin seurata.

• Turhaa-kai-se-olisi

• Ex------------PUA
        Marrrnie kirjoitti:

Tuota oppia minäkin aloin seurata.

Miten monella multinikillä olet tässä keskustelussa?

• Hohhooooooo

Expua ei kommentoinut tähän mitään, joten tämä on siis totta. Säälittävä räksyttäjä palstalla kuin palstalla.

• KreiviHiiva

Hänen äitinsä oli Huora ja Isä oli Mielisairas jolla oli aivot mädättänyt Syphilis! :(

Pojasta tuli vammainen.

• Eipäs haukuta vammaisia.

• Ex------------PUA
        Nainen_28v kirjoitti:

Eipäs haukuta vammaisia.

Ei täällä ole kukaan sinua haukkunut.

• rumamaija

Ei täällä ole kukaan sinua haukkunut.

Ala-arvoista :(

• Ex------------PUA
        rumamaija kirjoitti:

Ala-arvoista :(

Hienoa että olet noin oikeudenmukainen.

Ilmeisesti lutkilla tyhmyys on samaa luokkaa kuin solidaarisuus.

Jos sinä haukut muita, niin varaudu siihen että sinua haukutaan.

• Ex------------PUA kirjoitti:

Hienoa että olet noin oikeudenmukainen.

Ilmeisesti lutkilla tyhmyys on samaa luokkaa kuin solidaarisuus.

Jos sinä haukut muita, niin varaudu siihen että sinua haukutaan.

Rumamaija nyt ei ole penaalin terävin kynä muutenkaan.

Olen huomannut palstan naisten osalla ja palstan ulkopuolellakin että naisilla on ihme käsitys siitä että heillä olisi oikeus käyttäytyä todella ala-arvoisesti etenkin miehiä kohtaan. Kuitenkin jos joku mies uskaltaustuu sanomaan samalla mitalla takaisin, niin se on sitten todella väärin ja alkaa käsittämätön uhriutuminen ja kälätys.

Sitä saa mitä tilaa.

• Ex------------PUA
        super-atm kirjoitti:

Olen huomannut palstan naisten osalla ja palstan ulkopuolellakin että naisilla on ihme käsitys siitä että heillä olisi oikeus käyttäytyä todella ala-arvoisesti etenkin miehiä kohtaan. Kuitenkin jos joku mies uskaltaustuu sanomaan samalla mitalla takaisin, niin se on sitten todella väärin ja alkaa käsittämätön uhriutuminen ja kälätys.

Sitä saa mitä tilaa.

Juurikin näin, oikeassa olet jälleen. Tuo kyseinen älyn ja oikeudenmmukaisuuden riemuvoitto on melko huipussaan tässä ketjussa:

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14141593/naiset-eivat-vain-osaa-d-(oikeassa-olin)

Naiset eivät vain luule, että he saavat sanoa ilman seurauksia mitä vain, vaan että jos mies sanoo takaisin on heillä oikeus kostaa.

• hirsipuu_kehiin
        super-atm kirjoitti:

Sitä saa mitä tilaa.

Ja siinä on toinen sankari, jonka sais heittää palstoilta veks! Se että on täällä itseään ironisoivalla nimimerkillä vain korostaa oman lyijysi tylsyyttä..

• rumamaija

Juurikin näin, oikeassa olet jälleen. Tuo kyseinen älyn ja oikeudenmmukaisuuden riemuvoitto on melko huipussaan tässä ketjussa:

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14141593/naiset-eivat-vain-osaa-d-(oikeassa-olin)

Naiset eivät vain luule, että he saavat sanoa ilman seurauksia mitä vain, vaan että jos mies sanoo takaisin on heillä oikeus kostaa.

Mitähän ihmeellistä tuossa ketjussa sanoin? Ainoa sinne laittamani kommentti on fakta.

• hirsipuu_kehiin kirjoitti:

Ja siinä on toinen sankari, jonka sais heittää palstoilta veks! Se että on täällä itseään ironisoivalla nimimerkillä vain korostaa oman lyijysi tylsyyttä..

Jälleen yksi puskista huutelija nimimerkillä "hirsipuu_kehiin" yrittää päteä. Jos et itse pysty minkään tasoiseen keskusteluun, niin olet jäävi muita arvostelemaan.

• että.silleen

Ja sitten ihmetellään mistä aikamme kauhukarat: KOULUKIUSAAJAT oikein syntyy!
      Tuskin ainakaan johtuu vastuuntuntoisista mukavista vanhemmista? Sanotaan että lapsen kasvaessa hän imee vaikutuksia vanhemmiltaan ja ympäristöstään.
      Että silleen.........!

• Hölmökö sinä olet..
      Expua on ihan puhtaasti täällä huudattamassa tiettyjä hölmäjä, jotka sitten menee lankaan yhä vaan ja uudelleen...Saa siitä omat kiksinsä, kun ihmiset menee halpaan ja vetää ressiä kun toinen vaan pelleilee teidän kustannuksella. Siinäpä miettimistä eräille.

• 8plus7

Menee juuri toisinpäin. Ainakin jos minulta kysytään :D

• että.silleen

Niin ja me tosikot ainakin kiljumme täyttä kurkkua! Hölmöydestä... niin no, pidä sinä mielipiteesi; minä ainakin pysyn omassa kannassani!

• Ex------------PUA

Jotkut tajuavat, ja jotkut eivät. Camelboots on fiksu mies. :)

Näkeehän nyt jokainen miten tämä asia on, mutta paskahousutäti on jo saanut niin pahasti osumaa ja voittoni on niin selkeä, että mikään määrä itselleeen tai muille valehtelua ei muuta asiaa.

Darkfear 2. muistuttaa päivä päivältä enemmän alkuperäistä versiotaan.

Klisheistä raivoa, ja sairasta stalkkaamista. Ei tuo eroa mitenkään siitä miten Darkkis esim. menee Nallin perässä ja raivoaa hänelle. :D

• 13cm
        8plus7 kirjoitti:

Menee juuri toisinpäin. Ainakin jos minulta kysytään :D

Pitää paikkaansa. Expua ulisee päivästä toiseen, kun täällä käy joskus katsomassa.

• 20ja9

ExPUA on vuokrayksiössä asuva, viittäkymmentä käyvä sasikaljuuntunut HC-ATM.

• Riiiiiiiii

Juuri tällaisilla avauksillahan sitä hiljaisuutta tuotetaan:). Sama kuin manaisi Incubusta esiin.

• Ex------------PUA

"Yhyyy, en pärjää yksin Ex PUA:lle, ja koska olen paskahousutäti tarvitsen siihen apuanne."

Vaan eipä näytä löytyvän, vain muiden minulta kurinpalautusta saaneiden ja karvaan tappion kokeneiden katkeraa ulinaa ja narinaa. :D

Ei mutta tässä ei enää tarvitse erikseen todistella palstakurppien todellista koulukiusaajamaista luontoa ja ennalta-arvattavuutta, sillä he tekevät sen itse.

Tämäkin on minulle voitto, jo siksikin että se todistaa minun sanani toteen: kun osuu ja uppoaa, yritetään vaientaa totuudenpuhuja häpäisemällä, kun ei pärjätä muuten.

Siihenhän se shaming language ja henkilöhyökkäys perustuu, ja tässä näemme siitä todisteen.

• sairas-stalkkeri

Minkä ikäinen olet ja paljonko saat eläkettä kuukaudessa?

• Ex------------PUA
        sairas-stalkkeri kirjoitti:

Minkä ikäinen olet ja paljonko saat eläkettä kuukaudessa?

Osu ja uppos! :D

Minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua?

• sairas-stalkkeri

Minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua?

Olen 32-vuotias vanha huora. Minua käyttäneiden miesten määrää en kuitenkaan vielä paljasta. Saat arvata kuinka moni, niin minä sitten kerron, miten lähelle osuit.

• Ex------------PUA

Olen 32-vuotias vanha huora. Minua käyttäneiden miesten määrää en kuitenkaan vielä paljasta. Saat arvata kuinka moni, niin minä sitten kerron, miten lähelle osuit.

Arvio meni siis oikein, olet kurppa joka on raivostunut ja ikäkriisin sekoittama.

Miten moni mies on käyttänyt sinua?

Onko kivaa olla selkärangaton paskahousu, joka ei pärjää minulle yksin vaan poraa muita auttamaan koulukiusaajamaiseen tapaan?

• sairas-stalkkeri

Arvio meni siis oikein, olet kurppa joka on raivostunut ja ikäkriisin sekoittama.

Onko kivaa olla selkärangaton paskahousu, joka ei pärjää minulle yksin vaan poraa muita auttamaan koulukiusaajamaiseen tapaan?

Minua käyttäneiden miesten määrää en kuitenkaan vielä paljasta. Saat arvata kuinka moni, niin minä sitten kerron, miten lähelle osuit.

• Ex------------PUA

Minua käyttäneiden miesten määrää en kuitenkaan vielä paljasta. Saat arvata kuinka moni, niin minä sitten kerron, miten lähelle osuit.

Olen jälleen voittanut, ja se mitä olen sanonut, on todistettu toteen.

NOh, huudatetaan vanhaa huoraa:

• sairas-stalkkeri

Olen jälleen voittanut, ja se mitä olen sanonut, on todistettu toteen.

NOh, huudatetaan vanhaa huoraa:

Arvaa kuinka moni mies on minua käyttänyt.

• rumamaija

Ei se uskalla, koska se pelkää että olet saanut enemmän kuin se tulee koskaan saamaan :D

• Ex------------PUA

• Ex------------PUA
        rumamaija kirjoitti:

Ei se uskalla, koska se pelkää että olet saanut enemmän kuin se tulee koskaan saamaan :D

Nainen ei saa, vaikka ehkä histrionisena ja ilmaisena mälliviemärinä itseäsi yrität vakuuttaa sillä ajatuksella, koska et kestä itseäsi.

Mikä saavutus seksi on naiselle? Siis jos ei lasketa rumia naisia kuten sinua.

• rumamaija

Nainen ei saa, vaikka ehkä histrionisena ja ilmaisena mälliviemärinä itseäsi yrität vakuuttaa sillä ajatuksella, koska et kestä itseäsi.

Mikä saavutus seksi on naiselle? Siis jos ei lasketa rumia naisia kuten sinua.

Kun nainen saa orgasmin = nainen "saa". Ihan perusbiologiaa.

• Ex------------PUA
        rumamaija kirjoitti:

Kun nainen saa orgasmin = nainen "saa". Ihan perusbiologiaa.

*face palm*

• rumamaija

*face palm*

Esittäisit nyt edes jonkin pätevän vasta-argumentin tuon faktan kumoamiseksi. Eli millä perusteella nainen EI saa?

*face palm*

Kun täällä niin älykkyyttäsi todistelet olen kovin odottanut, että olisit kommentoinut miehen logiikka/ajatuksen kulku aloitukseen...mutta marrnie siihen on vain vastannut...

• Helppo-huomata

Expua oli varmaan koulukiusaaja. Kaikki aika meni turpaa repiessä ja kovista leikkiessä. Ei sitten tullut opiskeltua mitään ammattia, ja kun peruskoulu loppui, se jäi kotiin äitinsä peräkammariin. On sitten myöhemmin katkeroituneena seurannut, kun kaikki sen kiusaamatkin tytöt ja pojat on menneet elämässään eteenpäin ja kasvaneet aikuisiksi. Opiskelleet ammatin, päässeet töihin, löytäneet puolison, saaneet lapsia yms. normaalia mitä ihmiset tekee, ja ennen kaikkea TULLEET ONNELLISIKSI! Se minkä expua olisi halunnut näiltä kiusaamiltaan estää, muttei pystynytkään... Itse se on jäänyt junnaamaan paikalleen, eikä ole henkisesti kypsynyt sieltä 15 -vuotiaasta mihinkään. Äiti siivoaa sen sotkut, mälliset lakanat yms. ja laittaa sille ruuan, luultavasti kantaa lautasen nokan eteen ettei pikku -kullannupun tarvi poistua tietsikan ääreltä, kun sillä on niin tärkeä "keskustelu" suomi24 -palstalla menossa. Jos äiti ei tottele expua huutaa sille ja latelee hienoja termejä kuten "itte oot -defenssi, argumenttivirhe, olkiukko, ad hominem" ja vielä lopuksi haukkuu itkevän äitinsä puskista ampuvaksi paskahousutädiksi, spermaviemäriksi ja kurpaksi, ja heittää jollain esineellä.

• Eroticalfeelings

Ex puan peräaukkoon työntyi vanhan miehen silsainen tautinen kalu... Tuo mies totteli nimeä "Daddy"...!

• Huomattu.on

Eihän expuaa tarvitse erityisesti alkaa häpäisemään, koska häpäistyy, kun puhuu shaming languagesta.

• 774877

Se argumenttivirheiden määrä, mitä hän viljelee, on uskomaton. Toisaalta vielä naurettavampaa on aloittaa ketju siitä, kuinka hänet pitäisi "häpäistä hiljaiseksi". Kumman helposti te tunnutte provosoituvan (juu, kyllä minäkin kun henkilökohtaisuuksiin mennään) kun expua vähän koputtelee kepillä jäätä (tai iskee jääpiikin siitä läpi).

• JotkutAsiatVainTiedetään

ExPUA on viisas mies. Hän kuten monet suomalaiset miehet kautta aikain ovat tietäneet, että auto on auto ja lutka on lutka.

• Niinmutta

Sen mielestä myös polkupyörät, skeittilaudat, potkurit, mopot, moottoripyörät, moottorikelkat, mönkijät jne. on myös autoja.

• Ex----------PUA

Kiitos.

Kuten sanottu: totuus sattuu.

Sen tietää että kukaan tähän ketjuun osallistuvista, raivoavista kurpista ei selviä puhtaiin paperein kysysmyksestä "minkä ikäinen olet ja miten moni mies on sinua käyttänyt".

Ei siis ihme jos osuu ja uppoaa.

• Ex----------PUA kirjoitti:

Kiitos.

Kuten sanottu: totuus sattuu.

Sen tietää että kukaan tähän ketjuun osallistuvista, raivoavista kurpista ei selviä puhtaiin paperein kysysmyksestä "minkä ikäinen olet ja miten moni mies on sinua käyttänyt".

Ei siis ihme jos osuu ja uppoaa.

Minkä ikäinen olet ja missä vanhainkodissa asut?

• Ex------------PUA
        RaivoavaKurppa kirjoitti:

Minkä ikäinen olet ja missä vanhainkodissa asut?

Osu ja uppos! :D Kurppa ulvahti!

Sinä myönnät minun olevan oikeassa, ja itse olevasi:
        - Raivoava ja kurppa
        - yli 40 vuotias haaska
        - yli 10 käyttämmä spermaränni

MItä se kertooo sinusta? :D Juuri sen mitä sanoin, eli totuus sattuu.

PS. Matkiminen on suurinta ihailua. ;)

Osu ja uppos! :D Kurppa ulvahti!

- Raivoava ja kurppa
        - yli 40 vuotias haaska
        - yli 10 käyttämmä spermaränni

MItä se kertooo sinusta? :D Juuri sen mitä sanoin, eli totuus sattuu.

PS. Matkiminen on suurinta ihailua. ;)

Seuraavaksi odotellaankin ExPUA:n ikätunnustusta :D

• Ex------------PUA

Seuraavaksi odotellaankin ExPUA:n ikätunnustusta :D

- Raivoava ja kurppa

- yli 40 vuotias haaska

- yli 10 käyttämä spermaränni

- Raivoava ja kurppa

- yli 40 vuotias haaska

Olen kuitenkin sinua noin 15 vuotta nuorempi ;)

• Ex------------PUA

Olen kuitenkin sinua noin 15 vuotta nuorempi ;)

Osu ja uppos! :D - TAAS!

FAKTA: Sinä myönnät minun olevan oikeassa, ja itse olevasi:

- Raivoava ja kurppa

- yli 40 vuotias haaska

- Raivoava ja kurppa

- yli 40 vuotias haaska

Jäikö papukaijalla levy pyörimään? :D

• Ex------------PUA

- Raivoava ja kurppa

- yli 40 vuotias haaska

Huuda huora huuda! :D

• Ex------------PUA

- Raivoava ja kurppa

- yli 40 vuotias haaska

Huuda lisää vanha huora! :D

• Ex------------PUA

Ja taas osu ja uppoaa! :D

- Raivoava ja kurppa

- yli 40 vuotias haaska

Miksi et pysty vastaamaan?

• että.silleen

- Raivoava ja kurppa

- yli 40 vuotias haaska

Huuda huora huuda! :D

Se ja sama mulle minkä ikäinen olet, mutt hyvin nuorekkaana sä olet pysynyt käytökseltäsi. Tulee mieleen broidin 9v. poika ja hänen kanssaan käymäni keskustelut.
        Pentu kun on alakynnessä käyttäytyy samoin kuin sinäkin, tosin ei käytä ihan samaa ilmaisua kuin sinä käytät.
        Jotenkin tähän tapaan manaa mulle tuomiotaan...
        " Kirjoitin jo nimet kirjaan, kirjan kannet kiinni ja lukkoon!
        Avain taskuun,taskussa reikä ja avaimet joutui hukkaan.
        Eikä niitä löydä koskaan kukaan! MINÄ VOITIN."
        Marssii kuin sotakeisari pois huoneesta: VOITTAJANA eikä kuuntele enää mitään!
        Miten niin voittajana, kun häviön kärsittyään kruunaa itsensä voittajaksi ja poistuu?
        Kun joskus vielä oppisi ymmärtämään miesten logiikan... Turpiin tuli mut voitin!

Pitääkö mun muruseni mennä taas pyllypyykille? Siis jos loukkasin mielipidettäsi?

Ja taas osu ja uppoaa! :D

- Raivoava ja kurppa

- yli 40 vuotias haaska

Taidan olla sinulle kovinkin tärkeä kun uhraat niin paljon aikaasi minulle kirjoittamiseen :D Mutta ikävä tuottaa sinulle pettymys, en ole poikuuttasi viemässä.

• Ex------------PUA

Taidan olla sinulle kovinkin tärkeä kun uhraat niin paljon aikaasi minulle kirjoittamiseen :D Mutta ikävä tuottaa sinulle pettymys, en ole poikuuttasi viemässä.

Sinähän tässä alfan puntissa roikut, sairas stalkkeri.

Samoin, sinunlainen vanha huora ei nyt vie kenenkään poikuutta, joten älä siitä huoli mummo. :D Sinun kuvottava ruhosi muistuttaa muumiota siinä määrin ettei tule mitään.

• Ex------------PUA

JA tämä nyt on oosunut ja uponnut, joten jatketaan kuuluisaa huoran huudattamista, mistä Camelboots puhui.

Hauskaa miten annat itse minulle jo materiaalin, ja nolaat itse itseis, minun täytyy vain ottaa se esille. :D EI muuta kuin copy and paste, samalla kun sinä hakkaat kurpparaivossasi näppäimistöä ja seuraat minua pitkin palstaa.

- Raivoava ja kurppa

- yli 40 vuotias haaska

• Ex------------PUA
        että.silleen kirjoitti:

Se ja sama mulle minkä ikäinen olet, mutt hyvin nuorekkaana sä olet pysynyt käytökseltäsi. Tulee mieleen broidin 9v. poika ja hänen kanssaan käymäni keskustelut.
        Pentu kun on alakynnessä käyttäytyy samoin kuin sinäkin, tosin ei käytä ihan samaa ilmaisua kuin sinä käytät.
        Jotenkin tähän tapaan manaa mulle tuomiotaan...
        " Kirjoitin jo nimet kirjaan, kirjan kannet kiinni ja lukkoon!
        Avain taskuun,taskussa reikä ja avaimet joutui hukkaan.
        Eikä niitä löydä koskaan kukaan! MINÄ VOITIN."
        Marssii kuin sotakeisari pois huoneesta: VOITTAJANA eikä kuuntele enää mitään!
        Miten niin voittajana, kun häviön kärsittyään kruunaa itsensä voittajaksi ja poistuu?
        Kun joskus vielä oppisi ymmärtämään miesten logiikan... Turpiin tuli mut voitin!

Pitääkö mun muruseni mennä taas pyllypyykille? Siis jos loukkasin mielipidettäsi?

:D

Matkimista.

Olen maininnut siitä, miten kurpat alkavat raivota ja käyttäytyä lapsellisesti kun jäävät (heti) alakynteen.

Ja mikäpäs sieltä tuleekaan: itte oot-defenssi matkiminen (mikä on suurinta ihailua).

Tämä tarkoittaa vaiin yhtä asiaa: osu ja uppos! :D

• että.silleen

:D

Matkimista.

Olen maininnut siitä, miten kurpat alkavat raivota ja käyttäytyä lapsellisesti kun jäävät (heti) alakynteen.

Ja mikäpäs sieltä tuleekaan: itte oot-defenssi matkiminen (mikä on suurinta ihailua).

Tämä tarkoittaa vaiin yhtä asiaa: osu ja uppos! :D

Matki vaan minua, silloin sinustakin saattaa kasvaa vielä vastuuntuntoinen aikuinen mies! Mies kun pystyy myöntämää edes joskus; olleensa väärässä. Tai edes tulkinneensa asian väärin. =))
        "Ja mikäpäs sieltä tuleekaan: itte oot-defenssi matkiminen (mikä on suurinta ihailua)."
        OK, otan ihailusi vastaan! Kiitos.

Sinähän tässä alfan puntissa roikut, sairas stalkkeri.

Samoin, sinunlainen vanha huora ei nyt vie kenenkään poikuutta, joten älä siitä huoli mummo. :D Sinun kuvottava ruhosi muistuttaa muumiota siinä määrin ettei tule mitään.

Itte oot -defenssi sekä passiivis-aggressiivinen hymiö. Ja PUA:lle tyypillistä henkilökohtaisuuksiin menevää haukkumista :D Näen sieluni silmin kuinka raivoissasi olet. Mua sitä kun pitäisikin lyödä parikymmentä kertaa kirveellä päähän kun härnään "palstan alfaa" :D

JA tämä nyt on oosunut ja uponnut, joten jatketaan kuuluisaa huoran huudattamista, mistä Camelboots puhui.

Hauskaa miten annat itse minulle jo materiaalin, ja nolaat itse itseis, minun täytyy vain ottaa se esille. :D EI muuta kuin copy and paste, samalla kun sinä hakkaat kurpparaivossasi näppäimistöä ja seuraat minua pitkin palstaa.

- Raivoava ja kurppa

- yli 40 vuotias haaska

Oletkos analyyttisen luonteen omaavana pohtinut että MIKSI minä olen myöntänyt nuo sinun luettelemasi faktat? :D

• Mies3210

Huikeaa, että xPua pystyy vedättämään kurppalaumaa pääasiassa parilla -kolmella lyhyen riemukkaalla copy pasteuksella, kuten "Osu ja uppos!". Pari tuollaista heittoa ketjuun ja taas kurpat ulisevat 50 pitkää kitinäviestiä xPuasta. Samaan en ole tainnut itsekään koskaan pystyä.

• Älykkö2

Miten musta tuntuu että olet itse Pua :D

• Ex------------PUA
        Älykkö2 kirjoitti:

Miten musta tuntuu että olet itse Pua :D

• Ex------------PUA

Kiitoksia.

Vaan onhan näiden latvakakkostenn mummojen huudattaminen hieman samanalaista puuhaa, kuin että olisi heittävinään koiralle keppiä.

Ei väliä miten monta kertaa jättää kepin käteen ja koira on joka kerta lähtenyt kirmaten sitä "noutamaan", se menee aina samaan.

Sitten meillä on nämä kurpat, jotka tosin ovat niin lihavia etteivät jaksa juosta kepin perässä, mutta idea tulee kyllä selväksi.

Ja onhan se ainoa keppi mitä he enää saavatkaan. :D

• Älykkö2

Kiitoksia.

Vaan onhan näiden latvakakkostenn mummojen huudattaminen hieman samanalaista puuhaa, kuin että olisi heittävinään koiralle keppiä.

Ei väliä miten monta kertaa jättää kepin käteen ja koira on joka kerta lähtenyt kirmaten sitä "noutamaan", se menee aina samaan.

Sitten meillä on nämä kurpat, jotka tosin ovat niin lihavia etteivät jaksa juosta kepin perässä, mutta idea tulee kyllä selväksi.

Hmm. en ole lihava, vaan hoikka. Olen aina pitänyt huolta vartalostani urheilemalla.
        Ruokavaliokin on kohdallaa ja syön terveellisesti vähän kerrallaan ja useamman kerran päivässä.
        Tuosta keppijutusta en kuitenkaan tiedä kuin että joskus tekisi mieli heppiä :D

• Ex------------PUA
        Älykkö2 kirjoitti:

Hmm. en ole lihava, vaan hoikka. Olen aina pitänyt huolta vartalostani urheilemalla.
        Ruokavaliokin on kohdallaa ja syön terveellisesti vähän kerrallaan ja useamman kerran päivässä.
        Tuosta keppijutusta en kuitenkaan tiedä kuin että joskus tekisi mieli heppiä :D

Ole hiljaa.

• Älykkö2

Ole hiljaa.

Kulta oletko hylännyt minut? :(
        Miksi et vastaa mitään, nyyh........ :(........

• Älykkö2

Ihanko totta, mä tiesin sen :D

• rumamaija

Kiitoksia.

Itsekin olen hoikka.

• esdrfghujikol

Dear Pulla,

Herättämäsi viha ei johdu siitä, että olisit oikeassa vaan siitä ettei sinulla ole käytöstapoja eikä kykyä ajatella. Vihaan sinua samalla tavalla kuin kaikkia niitä yhdenasian ihmisiä joilla on "horjumaton" visio. Horjumaton se on vain siksi, ettei sitä koskaan kyseenalaisteta eikä testata käytännössä. Joitain tällaiset ihmiset naurattavat, minua ne v*tuttavat, koska tieteellinen ajattelu on ihmiskunnan suurin saavutus ja jokainen tällainen ihmisapina vetää sitä lokaan minkä kerkeää. Valitettavasti et ole ainutlaatuinen tapaus missään muualla kuin täällä pienessä palstamaailmassasi.

Vihaan myös katkeria ihmisiä jotka yrittävät katkeruuttaan myrkyttää muidenkin ilmapiirin. Joille olemassaolon polttoaineena on muiden ilonpilaaminen sen sijaan että yrittäisi tehdä omastaan merkityksellistä ja olla tyytyväinen itsensä kanssa. Siinäkään et ole mitenkään ainutlaatuinen, mutta varsin sinnikäs.

t.Ohikulkija

• shfoioöjö

Dear Pulla,

Trollaamisessa onnistuminen ei ole saavutus eikä mikään, jos se tehdään sinnikkyydellä. Ihmisen ärsyttäminen toistolla ei loppujen lopuksi ole kauhean vaikeaa. Siihen pystyy korvan juuressa inisevä itikkakin. Palstalla iniseminen ei paljon siitä poikkea.

Luen ärsyttäviä tekstejäsi vain siksi, että saan aggressiosta energiaa.

t.Ohikulkija

• Mies3210

Jotain ainutlaatuistahan on miehessä, jolle osoitetaan kymmeniä ja satoja tuollaisia purkauksia.

• gihjlkö
        Mies3210 kirjoitti:

Jotain ainutlaatuistahan on miehessä, jolle osoitetaan kymmeniä ja satoja tuollaisia purkauksia.

Hän on ainoa, joka trollaa palstalla yhtä sinnikkäästi.

• Älykkö2
        Mies3210 kirjoitti:

Ehkä ihailtavaa on sitkeys ja draivi, muu on pelkkää paskaa :D

• EtOleAinutlaatuinen
        Mies3210 kirjoitti:

Kuka tahansa osaa trollata ja saada ihmiset vastailemaan. Ei se taitoa vaadi, vain aikaa ja tylsän elämän. Myös tietyllä tapaa häiriintyneen luonteen, että löytää mielihyvää ärsyttäessään muita. Toki se kertoo myös trollin pahasta olosta. Hänellä on ongelmia itensä kanssa, sillä eihän kukaan tervepäinen ja tyytyväinen ihminen halua tehdä muille pahaa oloa... Expua - et sinä ole ainutlaatuinen. On jotenkin noloa, että kehut, ylistät ja komppaat itseäsi multinikeilläsi.

• Ex------------PUA

"Vihaan myös katkeria ihmisiä jotka yrittävät katkeruuttaan myrkyttää muidenkin ilmapiirin. Joille olemassaolon polttoaineena on muiden ilonpilaaminen sen sijaan että yrittäisi tehdä omastaan merkityksellistä ja olla tyytyväinen itsensä kanssa. Siinäkään et ole mitenkään ainutlaatuinen, mutta varsin sinnikäs"

Tämä on osoitettu minulle, ketjussa jossa raivostunut kurppa poru kurkussa kehottaa häpäisemään minua jolle itse ei pärjää, koska annan asiattomille sen mitä asiattoomat pakkosyöttävät muille?

Tämä, palstalaiset on sitä kanamaista hyvä sisko-kerhoa parhaimmillaan.

Uhrista tehdään syyllinen.

• Ex------------PUA
        shfoioöjö kirjoitti:

Dear Pulla,

Trollaamisessa onnistuminen ei ole saavutus eikä mikään, jos se tehdään sinnikkyydellä. Ihmisen ärsyttäminen toistolla ei loppujen lopuksi ole kauhean vaikeaa. Siihen pystyy korvan juuressa inisevä itikkakin. Palstalla iniseminen ei paljon siitä poikkea.

Luen ärsyttäviä tekstejäsi vain siksi, että saan aggressiosta energiaa.

t.Ohikulkija

" saan aggressiosta energiaa."

Kurpparaivolla voitaisi siis ratkaista energiakriisi. Mutta ei ikäkriisiä. :D :D

Joten ei muuta kuin dynamo kiinni ja kurppa polkemaan!

• Mies3210
        Älykkö2 kirjoitti:

Ehkä ihailtavaa on sitkeys ja draivi, muu on pelkkää paskaa :D

Onko se ainutlaatuinen sittenkin teissä kurpissa, jotka vingutte Xpuan perään päivästä toiseen? En minä vaan jaksaisi jostain nettihahmosta noin ärsyyntyä ikiajoiksi.

• Älykkö2
        Mies3210 kirjoitti:

Onko se ainutlaatuinen sittenkin teissä kurpissa, jotka vingutte Xpuan perään päivästä toiseen? En minä vaan jaksaisi jostain nettihahmosta noin ärsyyntyä ikiajoiksi.

Ei mua ärsytä , vaan pikemminkin naurattaa ja piristää päivää kummasti.
        En ota näitä juttuja tosissani, hauskaahan tää on välillä:D

• sljkfyui

"Vihaan myös katkeria ihmisiä jotka yrittävät katkeruuttaan myrkyttää muidenkin ilmapiirin. Joille olemassaolon polttoaineena on muiden ilonpilaaminen sen sijaan että yrittäisi tehdä omastaan merkityksellistä ja olla tyytyväinen itsensä kanssa. Siinäkään et ole mitenkään ainutlaatuinen, mutta varsin sinnikäs"

Tämä on osoitettu minulle, ketjussa jossa raivostunut kurppa poru kurkussa kehottaa häpäisemään minua jolle itse ei pärjää, koska annan asiattomille sen mitä asiattoomat pakkosyöttävät muille?

Tämä, palstalaiset on sitä kanamaista hyvä sisko-kerhoa parhaimmillaan.

Uhrista tehdään syyllinen.

Taidat itse olla sellainen kurppa.

Sinä olet se joka olettaa tunteen saamiesi vastausten taakse, mitä siellä ei ole. Ihminen, varsinkin kaltaisesi meluaja, yleensä olettaa liikaa muiden ajattelevan niinkuin hän itse. Koska olettamasi tunne on raivo, sinussa itsessäsi lienee paljon raivoa.

• gahldkjö

" saan aggressiosta energiaa."

Kurpparaivolla voitaisi siis ratkaista energiakriisi. Mutta ei ikäkriisiä. :D :D

Joten ei muuta kuin dynamo kiinni ja kurppa polkemaan!

Rajallinen se on sinunkin elämä. Mitä muuta olet tehnyt viime vuosina kuin trollannut palstaa?

• Ex------------PUA
        gahldkjö kirjoitti:

Rajallinen se on sinunkin elämä. Mitä muuta olet tehnyt viime vuosina kuin trollannut palstaa?

Pannut hyvää ystävääni Naisasialooseria pyllyyn. :D :D

• Ex------------PUA

Palstakurppien tähtihetkiä taas:

Ensin: "HÄPÄISTÄÄÄN EXPUA HILJAISEKSI, AUTTAKAA KUN EN ONNISTU SIINÄ ITSE!!! TOTUUDEN KERTOMISEN ON LOPUTTAVA!!!!"

Lopputulos: Nolo tappio, ja ajautuminen Ex PUA:n huudatettavaksi noudattaen kaikkia hänen määrittelemiään kurpparaivoklisheitä, sen lisäksi kun heti kättelyssä todistanut että kuka onkaan se todellinen mätäpaise(et) palstalla.

Paha sai täten palkkansa taas kerran, ja minun alfa-status oiketuksensa.

Minä ja hyvät ystäväni hallitsemme palstaa oikeutetusti.

• Kysynnnnnnnnnnnn

Ketkä ne sun hyvät ystävät on? Miten se palstan hallitseminen ilmenee?

• rumamaija

Minusta kestään ei voi käyttää termiä "hyvä ystävä" jos ei ole edes tavannut ko. ihmistä livenä. Mutta tää on kai niin tätä nykyaikaa, ihmissuhteetkin siirtyneet kokonaan netin varaan.

• PullanOmatKivat
        rumamaija kirjoitti:

Minusta kestään ei voi käyttää termiä "hyvä ystävä" jos ei ole edes tavannut ko. ihmistä livenä. Mutta tää on kai niin tätä nykyaikaa, ihmissuhteetkin siirtyneet kokonaan netin varaan.

Oletkos muuten huomannut, että nuo muut joita pulla solvaa hyviksi ystävikseen, ei koskaan vahvista tätä ystävyyttään pullaan? Ainoat jotka sanoo pullaa ystäväksi takaisin, on pullan omia nikkejä. Sillähän on niitä monta ja se keskustelee itsensä kanssa hyvässä hengessä. Muiden kanssahan se ei sellaiseen pystykään...

• Mies3210
        PullanOmatKivat kirjoitti:

Oletkos muuten huomannut, että nuo muut joita pulla solvaa hyviksi ystävikseen, ei koskaan vahvista tätä ystävyyttään pullaan? Ainoat jotka sanoo pullaa ystäväksi takaisin, on pullan omia nikkejä. Sillähän on niitä monta ja se keskustelee itsensä kanssa hyvässä hengessä. Muiden kanssahan se ei sellaiseen pystykään...

Eli kukaan ei vahvista, mutta kun vahvistaakin, niin se todistaa vahvistajan olevan Pulla itse. Pettämätöntä logiikkaa multinikkaavalta kurpalta.

Olenhan minäkin ruman salarakas vaikkemme ole koskaan nähneet, joten ruma on nyt vähän hassu vähätellessään nettisuhteita.

• PullanOmatKivat
        Mies3210 kirjoitti:

Eli kukaan ei vahvista, mutta kun vahvistaakin, niin se todistaa vahvistajan olevan Pulla itse. Pettämätöntä logiikkaa multinikkaavalta kurpalta.

Olenhan minäkin ruman salarakas vaikkemme ole koskaan nähneet, joten ruma on nyt vähän hassu vähätellessään nettisuhteita.

Äläpä pulla jaksa... Kaikki tietää että tämä on sun nikki, tai sitten olet pullan kiihkeä homorakastaja ja luovuttanut toisen aivopuoliskosi pullalle ja puolikkaan persereijän, kun pulla kärsi arse collapsesta liiallisen anaaliseksin johdosta... Muut ei vahvista olevansa pullan hyviä ystäviä, koska eivät koe sellaisia olevansa. Katsos kun normaalit ihmiset ei pidä jotain palsta -höyrypäätä jota eivät ole koskaan tavanneetkaan ystävänään, saati tahtoisi muutenkaan kaltaistasi sekoa tuntea irl.

• Ex------------PUA

Ja taas on osunut ja uponnut. :D

Mikä parasta, sen totta kai kruunaa paskahousutäti, joka syyttää muita multinikkaamisesta, kun raivostui siitä miten hän "looginen päättelykykynsä" taas osoitettiin.

Vieläkö joku ihmettelee miksi tämä voittaminen on minulle ja hyville ystävilleni näin helppoa?!

• sdfgjklö

Luitko nyt ollenkaan, että kirjoittamasi on hevonsontaa? Jos haluat tietää lisää, kysy.

• uyikghljo
        sdfgjklö kirjoitti:

Luitko nyt ollenkaan, että kirjoittamasi on hevonsontaa? Jos haluat tietää lisää, kysy.

Tai oikeastaan älä. Riittää, että lukisit ajatuksella saamasi vastaukset edes yhdestä aiheesta, ja keskittyisit asiaan.

Projisoit kaikkiin muihin sen mitä itse teet ja ajattelet, ja sitten ihmettelet kun ei synny asiallista keskustelua.

• Mies3210
        PullanOmatKivat kirjoitti:

Äläpä pulla jaksa... Kaikki tietää että tämä on sun nikki, tai sitten olet pullan kiihkeä homorakastaja ja luovuttanut toisen aivopuoliskosi pullalle ja puolikkaan persereijän, kun pulla kärsi arse collapsesta liiallisen anaaliseksin johdosta... Muut ei vahvista olevansa pullan hyviä ystäviä, koska eivät koe sellaisia olevansa. Katsos kun normaalit ihmiset ei pidä jotain palsta -höyrypäätä jota eivät ole koskaan tavanneetkaan ystävänään, saati tahtoisi muutenkaan kaltaistasi sekoa tuntea irl.

Olipa siinä taas selvän nautinnollista vittuilua! "Oot kakkapää" vain jäi puuttumaan värisuorasta.

Oletkohan hieman aspi, kun otat palstapoikien ystävyysjutut noin tohkeissasi? Minähän voin täällä sanoa vaikka tykkääväni nussia korvaasi. Vinkki: se tuskin tulee silti toteutumaan.

• PullanOmatKivat
        Mies3210 kirjoitti:

Olipa siinä taas selvän nautinnollista vittuilua! "Oot kakkapää" vain jäi puuttumaan värisuorasta.

Oletkohan hieman aspi, kun otat palstapoikien ystävyysjutut noin tohkeissasi? Minähän voin täällä sanoa vaikka tykkääväni nussia korvaasi. Vinkki: se tuskin tulee silti toteutumaan.

No varmaan se korvakäytävä sulla ensimmäisenä mieleen tulee soveliaana reikänä höylättäväksesi, onhan sinulla mikropippeli... Sinähän se pullapoika otat kaiken niin kovin tosissaan. Turha yrittää nyt inistä että "leikillähän minä" kun tajusit ettei ne "hyvät ystäväsi" koe olevansa ystäviäsi, eivätkä missään nimessä haluaisi tuollaista sekoa tavata irl... Mutta jatka toki harhoissasi pyöriskelyä. Onhan tämä tavallaan viihdyttävää seurattavaa.

• Ex------------PUA

Tuo nolo 5 vuotiaan tasoinen kurpparaivovittuilu yhdistettynä vielä siihen faktaan, että multinikkaaja syyttää palstan vakionimimerkkiä multinikkaamisesta, ei kyllä vähennä ainakaan tätä voiton riemua ja kurppien viimeisintä pohjanoteerausta tässä. :D

• PullanOmatKivat

Tuo nolo 5 vuotiaan tasoinen kurpparaivovittuilu yhdistettynä vielä siihen faktaan, että multinikkaaja syyttää palstan vakionimimerkkiä multinikkaamisesta, ei kyllä vähennä ainakaan tätä voiton riemua ja kurppien viimeisintä pohjanoteerausta tässä. :D

Sullahan on monta vakionikkiä tällä palstalla. Kaikki sen tietää.

• Ex------------PUA
    • Jahas täällähän on näköjään taas paska osunut tuulettimeen...
      Tämä oli kieltämättä erinomainen vertauskuvallinen heitto expualta:D

-Vaan onhan näiden latvakakkostenn mummojen huudattaminen hieman samanalaista puuhaa, kuin että olisi heittävinään koiralle keppiä-.

-Ei väliä miten monta kertaa jättää kepin käteen ja koira on joka kerta lähtenyt kirmaten sitä "noutamaan", se menee aina samaan-.

*Meillä on ihan oikeasti palajo hölömöläisiä tässä maassa, puhumattakaan maailman mittakaavassa.

• helmiä.sioille

Harvinaisen tyhmä aloitus.

Miksi ette vaikene sitä hiljaiseksi? Se on aina ollut paljon tehokkaampi keino kuin jonkin sortin häpäiseminen.

• terppavaaan

Kuinka mones exkurpan avaama samanlainen ketju tämä on?
      Saako paljon itseään jakava mieskurppa tällä tavoin paljonkin seuraa vai miks nähä vaivaa? Oletko maksullinen? Älä sit suotta vaivaudu kopoioimaan riimejäsi, lutka miehiä vain käytetään ja nakataan pois. Tosimiehet ovat toisenlaisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8495
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      58
      3679
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3166
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2930
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2636
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2093
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2076
    Aihe