Ekumeeninen Henki on Kristityt YHDISTÄVÄ!

Hulluntailainen

"Minun rukoukseni on, että he olisivat yhtä, niinkuin Minä ja Isä olemme YHTÄ!"
Mikä Ekumeeninen henki on Jumalan seitsemästä hengestä, eli sen kolmesta bitistä, ISÄ JA POIKA JA PYHÄ HENKI?
Se on sama kuin PYHÄ henki. Tasa-arvoisuuden, veljdeyden, AGAPEE-Rakkauden henki.
Mutta neljä kerubiuskontoa EI SILTI yhdisty ihan kaikissa asioissa. Me olemme vasta enimmäkseen kauniita lauluja toisilleen laulavia lintusia, noita Taivaan KUNINKAITA!
Vai onko Suomi edelleenkin joku vihainen mestari, Pelottava Ukko-Halla.Alllah, ehkä joillekin on, mutta valitkaa.... Tiedätte, mitä ne kaksi muuta on, älkää narratko ettette tiedä.....

31

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UudestisyntymisenIHME

Ekumeeninen henki on eksyttävä henki! HuomioHuomio, Jeesus rukoili TARKASTI, "että he yhtä olisivat, NIINKUIN ISÄ MINÄOLENSINUSSA, SAMOIN hekin MEISSÄ OLISIVAT"

Uudestisyntymä Jumalan lapseksi, Jeesuksen kautta, PyhässäHengessä...
      sellaiset ovat JUMALAN PERHEVÄKEÄ, HENGESSÄ JA TOTUUDESSA!

• SanallaSanoen

Jeshajahu 52:11 Pois, pois! Lähtekää sieltä, älkää koskeko saastaiseen; lähtekää sen keskeltä, puhdistautukaa, te Herran JHWH aseenkantajat.

1.Mooseksen kirja 11:1 Ja kaikessa maassa oli yksi kieli ja yksi puheenparsi.
        11:2 Kun he lähtivät liikkeelle itään päin, löysivät he lakeuden Sinearin maassa ja asettuivat sinne.

11:3 Ja he sanoivat toisillensa: "Tulkaa, tehkäämme tiiliä ja polttakaamme ne koviksi." Ja tiiltä he käyttivät kivenä, ja maapihkaa he käyttivät laastina.
        11:4 Ja he sanoivat: "Tulkaa, rakentakaamme itsellemme kaupunki ja torni, jonka huippu ulottuu taivaaseen, ja tehkäämme itsellemme nimi, ettemme hajaantuisi yli kaiken maan."

11:5 Niin Herra JHWH astui alas katsomaan kaupunkia ja tornia, jonka ihmislapset olivat rakentaneet.
        11:6 Ja Herra JHWH sanoi: "Katso, he ovat yksi kansa, ja heillä kaikilla on yksi kieli, ja tämä on heidän ensimmäinen yrityksensä. Ja nyt ei heille ole mahdotonta mikään, mitä aikovatkin tehdä.
        11:7 Tulkaa, astukaamme alas ja sekoittakaamme siellä heidän kielensä, niin ettei toinen ymmärrä toisen kieltä."

11:8 Ja niin Herra JHWH hajotti heidät sieltä yli kaiken maan, niin että he lakkasivat kaupunkia rakentamasta.
        11:9 Siitä tuli sen nimeksi Baabel, koska Herra JHWH siellä sekoitti kaiken maan kielen; ja sieltä Herra JHWH hajotti heidät yli kaiken maan.

Ilmestyskirja 18:4 Ja minä kuulin toisen äänen Taivaasta sanovan: "Lähtekää siitä ulos, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa.

• Pakkstori

Tässä olemme eri mieltä, mutta niinhän Jeesus sanoikin, että "viholliset on oman talon väkeä". Minä en näe mitään eksytystä siinä, että luterilaiset, jos ovat uskossa, käyvät esim. ehtoollisella helluntailaisten luona. Itsekin sain luterilaisessa kirkossa ehtollista, vaikka olen hellu.... Myös jehvit antoivat käydä valtakunnansalissaan, ja siellä oli aikamoinen keskustelu ja inttäminen silloin käynnissä... Mutta jos muslimi tulee luokesenne, niin se ihmettelee kai, että mihin suuntaan seuraavaksi pyllistätte.

• Rooman_SUNNALLE
        Pakkstori kirjoitti:

Tässä olemme eri mieltä, mutta niinhän Jeesus sanoikin, että "viholliset on oman talon väkeä". Minä en näe mitään eksytystä siinä, että luterilaiset, jos ovat uskossa, käyvät esim. ehtoollisella helluntailaisten luona. Itsekin sain luterilaisessa kirkossa ehtollista, vaikka olen hellu.... Myös jehvit antoivat käydä valtakunnansalissaan, ja siellä oli aikamoinen keskustelu ja inttäminen silloin käynnissä... Mutta jos muslimi tulee luokesenne, niin se ihmettelee kai, että mihin suuntaan seuraavaksi pyllistätte.

Osaatko sanoa, onko Rooman Katolisen Kirkon eukaristiassa oikeasti lihaa ja verta, eli syödäänkö siellä lihaa verineen? Sehän on kielletty myös Uudessa Liitossa.

Mitä on sellainen "usko", joka ei tottele Jumalan Sanaan? Taitaa olla vain uskonto ..

• woewoe

No ei syödä. Piste. Samaa tarjotaan kuin muissakin seurakunnissa. Mutta katoliset uskovat, että viini ja leipä muuttuvat mystisesti Kristuksen ruumiiksi ja vereksi. En ole koskaan ymmärtänyt mikä se todellinen ero protestantteihin on. Tavallaan protestantit uskovat samaa, joskin selittävät sen vähän eri sanoin. Viini ja leipä toimivat protestanteillakin Kristuksen veren ja ruumiin symboleina.

• JeshuanUhriverenMUISTO
        woewoe kirjoitti:

No ei syödä. Piste. Samaa tarjotaan kuin muissakin seurakunnissa. Mutta katoliset uskovat, että viini ja leipä muuttuvat mystisesti Kristuksen ruumiiksi ja vereksi. En ole koskaan ymmärtänyt mikä se todellinen ero protestantteihin on. Tavallaan protestantit uskovat samaa, joskin selittävät sen vähän eri sanoin. Viini ja leipä toimivat protestanteillakin Kristuksen veren ja ruumiin symboleina.

Niin että Herran Ehtoollinen on Rooman katolisillakin vain Kristuksen uhrikuoleman muistoksi ja Uuden Liiton vahvistukseksi kuten meillä reformoiduilla Helluntailaisillakin? Mutta,

miksi Petri Paavola sitten on niin jyrkästi Rooman katolisten eukaristiaa vastaan?

Kun eihän leipä ja rypälemehu oikeasti muutu Kristuksen lihaksi ja vereksi.

• Voisiko.olla

Usko kolmiyhteiseen jumalaan yhdistää nimeltään kristityt ihmiset toisiinsa.

Vain harvat ja valitut lähtevät ulos suuresta Babylonista, joka perustuu kolmiyhteisen jumalan oppiin eli katoliseen uskoon ja katoliseen uskontunnustukseen.

Kaikki ne ovat vielä portossa, jotka uskovat kolmiyhteiseen jumalaan.

Portosta ja suuresta Babyloniasta lähdetään ulos vain siten, että hylätään kolmiyhteisen jumalan oppi eikä enää tunnusteta katolista uskontunnustusta.

Kristillinen ekumenia muodostuu vain niiden kesken, jotka tunnustavat uskonsa kolmiyhteiseen jumalaan. Niin sanotut antitrinitaarit eivät ole mukana ekumeniassa (antitrinitaari: ei usko kolmiyhteisen jumalan oppiin, kieltää sen opin harhaoppina).

• EKLESIA

Uudestisyntyneet, upotuskastetut JEESUKSEN NIMEEN eivät ole ekumeniasidoksissa. He ovat seuranneet JEESUSTA ulkopuolelle leirin, Hänen ikeensä hartioillaan (pilkka,iva,halveksunta). ILO HERRASSA silti heidän väkevyytensä!

• HERÄTKÄÄ

EKUMENIA TARKOITTAA ASUTTUA MAAILMAA! Ekumeeninen ykseys on siis maailmasta, ei Hengestä.

• Pakkstori

Mistä te ammennatte nuo omituiset jorinanne? Ekumeeninen ykseys on maailmasta? Öö, kerokaa sen sanakirjan nimi edes, missä noin väitetään, saattaa olla totta, että se olikin Jeesuksen tahto, yhdistää kritityt, huolimatta pienistä oppiensa eroavaisuuksita, yhtenäiseksi joukoksi, ja asutussa maailmassa tietysti. Jos taistelettekin itse Herraa vastaan, tässä asiassa? Oletteko te osa sitä Maallisen Lucifeeruksen yritystä, hajottaa ja hallita, kaikki uskonto? Anteeksi, jos minun jargonini kuullostaa ylimieliseltä, tässä asiassa, mutta ottakaa onkeenne....

• Pakkstori

Joku nyt kai luulee nyt saatanan sammokkohenkien olevan, Isä, Poika ja Pyhähenki, voe voe, milloin ymmärrätte, että kaikilla asioilla on moniakin lukumääriä, eikä se tee mitään samaksi, vielä, jos niitä on sama lukumäärä, oleellista silloin on se, että onko noiden asioiden KANTALUKU(eli max määrä, yhdessä kantaluvun sub-spacessa) täydellisesti samanlainen, että näkisimme sen samaistuksen menevän oikein. Ja jos näette esim. 4 omenaa ja neljä kirppua, niin luuletteko te silloin että ne neljä omenaa ovat kirppuja? Voi olla, että ne kirput syövät silloin ne neljä omenaa? Ja sitten ovat osa kirppua? Mutta ei silti omena ole kirppu, tuosta opistahan kreationistit ovat vielä niin ylpeitä...

• woewoe
        HERÄTKÄÄ kirjoitti:

EKUMENIA TARKOITTAA ASUTTUA MAAILMAA! Ekumeeninen ykseys on siis maailmasta, ei Hengestä.

Käännös oli hyvä, mutta johtopäätös väärä. Ekumenia termillä tarkoitettiin varhaiskirkollisissa yhteyksissä kristittyjen lähetystehtävää; menkää kaikkeen maailmaan. Sitä käytettiin myös jo varhaisessa vaiheessa kuvaamaan kristittyä maailmaa, eli kaikkia kristillisiä seurakuntia.

Ekumenia, eli kirkkojen välinen yhteistyö, perustuu Jeesuksen rukoukseen: että he yhtä olisivat. Ekumeniasta on esitetty paljon valheita, kuten että sillä pyritään yhdistämään kirkot. Mikään ei ole kauempana totuudesta. Mutta Jeesuksen toiveen mukaisesti olisi hyvä, jos edes joskus keskustelisimme keskenämme sivistyneesti siitä mikä meitä yhdistää ja mikä erottaa.

Toki tiedän, että suuri osa kristityistä antaa ylpeydessään ja ylimielisyydessään Jeesuksen toivelle piupaut. Mutta onneksi eivät sentään kaikki.

• Uskovien_KOINONIA

Vain harvat ja valitut lähtevät ulos suuresta Babylonista, joka perustuu Jumalan kolminaisuusoppiin eli katoliseen uskoon ja katoliseen uskontunnustukseen.

Kaikki ne ovat vielä portossa, jotka uskovat kolminaiseen Jumalaan. Oppi Jumalan kolminaisuudesta pyrkii yhdistämään nimeltään kristityt ihmiset toisiinsa.

Suuresta Babylonista ja porttokirkosta lähdetään ulos vain siten, että hylätään kolminaisen Jumalan oppi eikä enää tunnusteta katolista uskontunnustusta.

Kristillinen koinonia muodostuu vain niiden kesken, jotka tunnustavat uskonsa Jeshua Messiaan todistamaan Kolmiyhteisen Herran JHWH Israelin Jumalan Sanaan.

• Pakkstori

Hylätään kolminaisuusoppi? EIkä! Ilmestyskirja sanoo, että Jumalalla on peräti seitsemän henkeä, ja seiska binäärisyydessä(Tarkistakaa vaikka wikipediasta) Ilmaistaan kolmella bitillä. Tulkaa tiedoltanne myös joskus terveiksi. On hassua tietysti itsellennekin, suu ja silmät ammollaan möläytellä pastorienne mantroja, mutta älkää käyttäkö niitäkään, kuin se kuuluisa "piru Raamattua"...

• woewoe

Jeesus itse piti kristittyjen yhteyttä tärkeänä. Hän oikein rukoili sen puolesta, että Hänen seuraajansa olisivat yhtä. Hän myös sanoi, että Hänen seuraajansa tunnetaan rakkaudestaan.

Mitä tästä seuraa niille, joille kristittyjen yhteys ei ole täällä maan päällä kelvannut. Ovatko he sulkeneet itsensä taivaan porttien ulkopuolelle jo eläessään? Selittävätkö he taivaan porteilla saavutuksiaan oikeaoppisuuden alalla? Mutta heille sanotaan: menkää pois, en ole koskaan tuntenut teitä.

Onko pienempi vaara kokea kristittyjen yhteyttä sellaisen kanssa, jonka kanssa ei ole kaikesta samaa mieltä. Kuin vetäytyä ylpeästi ja rakkaudettomasti kuvitellun erinomaisuutensa ja oikeaoppisuutensa norsunluutorniin. Kumpi on kristinuskon hengen mukaista toimintaa?

• Ketä jeesus rukoili? Itseään?

• Voisiko.olla
        he-ma kirjoitti:

Ketä jeesus rukoili? Itseään?

Jeesus rukoilee isää tälläkin hetkellä, kun on taivaassa (Hebr 7:24-25).

Jeesus pysyy ylimmäisenä pappina ikuisesti ja hallitsee ihmisenä "tulevaa maailmaa" (Hebr 2:5ss.).

Jumala on korottanut ihmisen kristuksen Jeesuksen enkelien yläpuolelle ja sehän ei riivaajahengille kelpaa.

Kolme sammakkohenkeä (Ilm 16:13) käyvät raivona kristittyjen kimppuun, koska he eivät kumarra sitä toista Jeesusta, jota he palvovat ja joka on korottanut itsensä isän vertaiseksi Jumalaksi ja syrjäyttänyt isän valtaistuimeltaan (2Kor 11:4; 2Tess 2; Ilm 13:11-18; Jes 14:1-27; Hes 28:1-19).

• Varoittanut.KOLMESTI

2.Korinttolaiskirje 6:14-15 Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä?

Tai mitä yhteyttä on Valkeudella( JUMALAN SANA ) ja pimeydellä? Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa?

#PysytäänSANASSA 3.3.2016 13:11: ”Raamatun usko on luottamus ja kuuliaisuus Jumalan Pyhän Hengen Äänelle, Sanassa ja ihmisen omatunnossa, joten eksyttäjän tunnistaa siitä ettei se pysy JUMALAN Sanassa, vaan tuo JUMALAN Sanan rinnalle ja yli muuta ulkopuolista, eikä tottele JUMALAN Sanan Totuutta.”

Tiituksen kirje 3:10 Harhaoppista ihmistä karta, varoitettuasi häntä kerran tai kahdesti,

• Pakkstori
        Voisiko.olla kirjoitti:

Jeesus rukoilee isää tälläkin hetkellä, kun on taivaassa (Hebr 7:24-25).

Jeesus pysyy ylimmäisenä pappina ikuisesti ja hallitsee ihmisenä "tulevaa maailmaa" (Hebr 2:5ss.).

Jumala on korottanut ihmisen kristuksen Jeesuksen enkelien yläpuolelle ja sehän ei riivaajahengille kelpaa.

Kolme sammakkohenkeä (Ilm 16:13) käyvät raivona kristittyjen kimppuun, koska he eivät kumarra sitä toista Jeesusta, jota he palvovat ja joka on korottanut itsensä isän vertaiseksi Jumalaksi ja syrjäyttänyt isän valtaistuimeltaan (2Kor 11:4; 2Tess 2; Ilm 13:11-18; Jes 14:1-27; Hes 28:1-19).

Joo, ei henkien teilaaminen miksi tahansa ole tietysti vaarallista, koska he ovat ihmisiä suurempia, ja sehän on tavallista Jumalan Lapsille, luulla kaikenlaista omituista, mutta hylätkää, sitten kun kasvatte, jopa Jumalan Lapsiksi synnytte, kaikki rakkaudeton, ja vain pelkoa ja vihaa lietsova valehtelu kuitenkin, vaikka ei se Jumala ole, joka vaatii PAKOSTA ketään hylkäämään sellaisenkaan palvelijan osaa, jos hän itse ei valitettavasti pelkäänny kuoliaaksi, koska Minähän sanoin Ekumenian olevan Pyhä Henki, ja eräs päinvastoin, luuli sitä Saatanan PÄÄKSI? Olisimmeko kaikki sitten pohjimmiltaan niin samoja, ja Jumalakin noin samanlainen kuin paholainen, väittäisin silti että ei.
        Tarkatkaa hedemiään! Jos ekumenian henki synnyttää sotaa, se on paholaisesta, mutta jos vain melko harmitonta riitaa, se on Jeesuksesta.

• woewoe
        he-ma kirjoitti:

Ketä jeesus rukoili? Itseään?

Isäänsä Jumalaa tietenkin. Nämä jutut menevät kristinuskossa katsos niin, että Pyhä Henki ohjaa meitä Jeesuksen luo ja Jeesus on välittäjä ihmisten ja Jumalan välillä. Joten Jeesus hoiti välittäjän tehtäväänsä rukoillessaan seuraajilleen yhtenäisyyttä.

• totuusontätä

Ekumeeninen henki on sama kun saatanan henki !!!

• ekumenia.on.kuolemaxi

Uskoontultuani, jonkin aikaa vaellettuani Tiellä, totesin ekumenian olevan kirosana (ainakin omiin korviin kuultuna).

• Pakkkstori

Hei, ei ole, mikä saatanan panettelija ite oot? Se on teologienkin, kaikkein arvostetuimpien ja kunnioitetumpien kirkkoisien, ei välttämättä saatanallisessa mielessä rikkaimpien(Ihan nykyaikana) yritys noudattaa tuo Jeesuksen sana:"Minä rukoilen että olisimme yhtä!" Hillitse sinäkin hiukan tuota kiroiluvimmaasi, koska kyllä Saatana saastaisuudessaan tykkää siitä, että kristilliset oppirakennelmat pistetään hänen nimiinsä....

• Battle-AXE

antisemitismi on saa'tanasta ja kiRKKoisäsi ovat antisemiitteja, joten siten heidän "kristilliset oppirakennelmansa" ovat saa'tanasta, koska ne ovat antisemiittisia.

saa'tanan Rooman katekismuksille minä pyllistän, käytän teidän katekismuksianne vain vessassa kun pyyhin niihin p*rs**ni. Ja kumarran ainoastaan Jumalan Sanaa.

• woewoe
        ekumenia.on.kuolemaxi kirjoitti:

Uskoontultuani, jonkin aikaa vaellettuani Tiellä, totesin ekumenian olevan kirosana (ainakin omiin korviin kuultuna).

Just. Ja se oma korvahan kertoo aina totuuden asioista, vai?. Minä olen kuules kulkenut 40 vuotta uskon tiellä, enkä ole havainnut vielä mitään vahinkoa siinä, että eri kirkoista ja seurakunnista tulevat keskustelevat yhteisestä uskostaan.

Mutta toisten uskovaisten mustamaalaamisen olen taas nähnyt aiheuttavan paljonkin vahinkoa. Mustamaalaajat kun pelaavat suoraan saatanan maaliin. Ei tarvi saatanan vaivautua, kun uskikset tekee sen hommat ihan itse.

• thinkagain
        Battle-AXE kirjoitti:

antisemitismi on saa'tanasta ja kiRKKoisäsi ovat antisemiitteja, joten siten heidän "kristilliset oppirakennelmansa" ovat saa'tanasta, koska ne ovat antisemiittisia.

saa'tanan Rooman katekismuksille minä pyllistän, käytän teidän katekismuksianne vain vessassa kun pyyhin niihin p*rs**ni. Ja kumarran ainoastaan Jumalan Sanaa.

Ja luuletko, että saat kunniamerkin tästä ei-kristillisestä käytöksestäsi taivaan porteilla. Mitä sinä luulet niiden katekismuksien sisältävän paitsi Jumalan sanaa. Eli pyyhit p...seesi Jumalan sanaan. Tietämättömyys ei ole puolustus tällaiselle käytökselle.

• Bull_SH.T
        thinkagain kirjoitti:

Ja luuletko, että saat kunniamerkin tästä ei-kristillisestä käytöksestäsi taivaan porteilla. Mitä sinä luulet niiden katekismuksien sisältävän paitsi Jumalan sanaa. Eli pyyhit p...seesi Jumalan sanaan. Tietämättömyys ei ole puolustus tällaiselle käytökselle.

Rooman katekismukset ovat vain turhia ihmiskäskyjä ja perinnesääntöjä, erehtyneiden ihmisten vääriä mielipiteitä ja paljolti täysin Jumalan Sanan ulkopuolelta. On täysin samantekevää, miten sinä puheitani tuomitset.

Miksi paavi ja Rooman kirkon papit eivät ole naimisissa, vaikka Pyhä Pietari oli?

• Poistakaa.Vanha.Hapatus

Itse en koskisikaan Rooman katekismukseen, kiroilemaan olin hurja -ENNEN uudestisyntymääni,uskoontuloa.
        Suu puhdistui aivan itsestään, tupakkikin tippui huulilta..tosin jonkin aikaa sain rukoilla Jeesustani vapauttamaan siitäkin orjuudesta.
        ps. uskoon ei opiskella, siihen tullaan, kun Pyhä Henki näyttänyt todeksi synnin /ja Armon. Sitten onkin JEESUS Herrana, Sanaa totellen ymmärryksen mukaan matka jatkuu Taivasmajaansa kohti.

• bibleshock

Hekumenia vinouttaa juttua.

• djdhggyyeiu7

Joh. 17:11 Ja minä en enää ole maailmassa, mutta he ovat maailmassa, ja minä tulen sinun tykösi. Pyhä Isä, varjele heidät nimessäsi, jonka sinä olet minulle antanut, että he olisivat yhtä niinkuin mekin.

Jeesus puhui tässä persoonien välisestä ykseydestä. Ihmiset, uskovaiset, voivat olla yhtä.

Paha asia on valitettavasti se, että tätä jaetta yritetään käyttää organisaatioiden väliseen ykseyteen. Siitä Jeesus ei puhunuit mitään. Itse asiassa monet organisaatiot noudattavat nikolaiittain oppia ja sitä Jeesus vihaa. Jeesus ei puhunut mitään sellaisten organisaatioisen ykseydestä.

• Tutkikaamme.itseämme

Ykseys-sana on väärä! Jeesus puhuu YHTEYDESTÄ. Hengellistä ja tiiviimpää..Ei mahdollista uudestisyntymättömille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      102
      4437
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      382
      1168
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      186
      1042
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      1022
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      83
      893
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      891
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      881
    8. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      846
    9. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      10
      837
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      816
    Aihe