Rumuus este elämälle

rumin-nainen

Tulkaa kirjoittelemaan vasta sitten masennuksesta kun tiedätte mitä on syntyä niin rumaksi ettei saa edes normaalia elämää eikä edes voi elää normaalia elämää äärimmäisen poikkeavan rumuuden takia. Tuskin kukaan täällä osaa edes kuvitella mitä on syntyä äärimmäisen rumaksi naiseksi etenkin suomeen.

Kukaan tuskin edes osaa kuvitella millaista mulla on rumuuteni takia koska eihän kukaan ole nähnyt niin rumaa kuin mä ja mua ei onneksi enää kukaan edes näe koska enhän mä kule missään ihmisten ilmoilla joten ihmiset ei tiedä edes, että joku voi olla edes niin ruma paitsi tietenki ne jotka on joskus mut sattunut näkeen.

Ei mulla muuta.

28

1440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfghbfgjhjk

Joopa joo.
      Eiköhän toi rumuus käsite ole jokaisen omassa mielessä.
      Mä itsehän olen suakin rumempi, MIELESTÄNI.
      Ja joo, mun ei tarvii edes nähdä sun kuvaasi.

• ruma_mies_oon

Yli miljoona ihmistä käyttää masennus ja niihin rinnastettavia lääkkeitä. Tuskin kaikki ovat rumia.
      On invalideja jne, ja silti monet ovat käsineet systeemille sopivaa puuhaa kuten taide tai mitä hyvänsä.
      Ota niskasta itseäsi kiinnit. Ymmärrän kyllä huolesi, mutta lääkitys ei auta asiaa vaan pahentaa sitä. Anteeksi vain.

• rumin-nainen

Kaikkein pahinta tässä rumuudessa se, että se aiheuttaa ihmisissä vihaaa mua kohtaan. Olen kuin jokin maailman pahin rikollinen rumuuteni takia. No onhan se tavallaan suuri rikos syntyä näin rumaksi, että ihmiset kokee mut luotaantyöntävän ja vastenmielisen näköiseksi.

Mutta se unohtuu ihmisiltä, että mä en ole syy ulkonäköäni millään lailla enkä voi siihen mitenkään itse vaikuttaa, siitä voi syyttä mun vanhempia ja molempien vanhempieni sukuja.

• tahtoo_atomiksi_m

Minuakin sekä loukkaa ja masentaa kohtaamani ihmisten inhoreaktiot.
        Helikuussa tulin kylmästä kaupan eteisaulaan. Nuorehko, ilmeisesti aviopari tulivat kaupasta ostoskärrynsä kanssa.
        Satuin vilkaisemaan heihin ohittaessani heidät. Isokokoinen mie hörähti röhönauruun, jatkoi sitä ulos asti. Nainen ei reagoinut mitenkään.
        Tunsin vihaa tuota naurajaa kohtaan. On se hyvä että tämä on vaan tilapäistä. Toivottavasti rajan takana olemme samanarvoisia.

• oletkoruma

Oletko saanut kommentteja ulkonäöstäsi, että olet ruma. Onko mielikuva vain päässäsi?

• rumin-nainen

Koko ikäni lapsesta asti olen saanut kuulla rumuudestani. Sitten siihen päälle pilkat, naurut, ilkkumiset, tuijotukset jne . . ei siis ole jäänyt yhtään epäselväksi kuinka ruma olen. Olen siis toidella poikkeavan näköinen ja kaikki mittasuhteet ihan pielessä luiustoa myöten.

• aletaanko_vertailla

ootas... multa leikattiin vatsa. pystyarpi. monta kertaa. sit multa vedettiin anestesiassa leegot suusta kaikki. olin tulipalossa, käsissä ja jaloissa on ihosiirteet, reisistä sitä ihoa on otettu. öö... sain turpaan oikeen kunnolla ja teholle: lähti sappirakko, peräsuoli, paksusuoli, pala ohutsuolta. avanne tuli. poikkiviilto siitä sappirakon poistosta. öö... näkö meni, tuli lasit, se nyt on pientä tietty. kelaan hetken, mitäs muuta. onhan toi avanne jännä kun tulee suoli kyljestä läpi ja siinä on pussi sitten. nyt on vielä iho-ongelmia, jotain perkeleen rasvapalloja tässä kasvaa naamaan ja rintakehään.

mitä tulee naiseen jonka kanssa voisin elää ja olla niin saa olla minkälainen vaan ja arpinen ja hivinen ja kehityshäiriöinen ja mitä nyt vaan keksii... kunhan ei olis enempää kun 30kg ylipainoo. en tiedä miksi se on niin tärkee asia mulle.

eli mulla oo naiselle muuta kriteeriä kun että sillä ei olis yli 30kg ylipainoo ja silti en sitä naista saa :D

niin ja oon sosiaalisesti aivan täysi palikka. ja toi painojuttukaan ei oo niin tarkka, jos toinen on kaksimetrinen niin voi sit olla enemmänkin ylipainoa.

voidaan mennä tarkemmin yksityiskohtiin jos haluut vertailla.

nää asiat on suhteellisia sano einstein.

• uiyutyrterwe

Olen todella pahoillani tilanteestasi.

Rumuuttasi en pysty arvioimaan, mutta jos olet saanut kuulla asiasta lapsesta saakka, voisi kai sanoa, ettet ole ulkoisesti stereotyyppisen kauneusihanteen mukainen.

Törkeitä olette te, jotka luulette, että kyse on vain omasta (väärästä) mielikuvasta itsestä! Mielikuva itsestä syntyy siitä palautteesta, jota varsinkin lapsena saa ympäristöstä. Jos saa kuulla jatkuvasti olevansa ruma ja aikuisenakin aikuiset ihmiset näin antavat ymmärtää, toki pitää itseään rumana ja objektiivisestikin tuskin on kauneimpia ihmisiä maailmassa. Faktat faktana.

En pysty kuvittelemaan elämääsi.

Itse olen sairastanut vaikea-asteista masennusta 10 vuotta. Syynä on lapsuuden seksuaalinen hyväksikäyttö. Olen hoidossa ja lääkityksessä, mutta työkyvytön.

Minulle suo lohtua se, että näytän normaalilta. Olen nainen, ja miehet usein sanovat minua kauniiksi tai nätiksi. Vaikka elämäni on monilta osin todella tuskallista, minua lohduttaa se, että voin ostaa kauniita vaatteita ja kulkea kivannäköisenä ihmisten ilmoilla, ihmiset suhtautuvat kivasti, myyjät ovat ystävällisiä.

Jos olisin ruma eikä minulla olisi näitä hyviä kokemuksia, kärsisin vielä paljon enemmän.

Toivon sinulle voimia. Toivottavasti saat terapiaa tms., jossa pystyt puhumaan näistä ajatuksistasi ilman, että sinua ruvetaan vähättelemään.

• Keissa

Seksuaalinen hyväksikäyttö aiheuttaa yleensä tunteita, että on ruma, vähäpätöinen, kynnysmatto, ym.
        Tietenkin jos saa ulkopuolelta usein palautetta ulkonäöstä ja sanotaan suorannaisesti rumaksi, niin ei ihme että kokee ja uskoo olevansa juuri sellainen.
        Perheessäni oli kolme tyttöä. Usein ajattelemattomat sukulaiset vertailivat meitä sisaruksia kun on kaunein ja kuka se rumin. Ei se tuntui kivalta, vaikka en ollut se kaikista rumin.
        Kehotan aloittajaa katsomaan viimeisimmän Aamusydämellä -ohjelman. Siinä kertoo kaksi erilaista naista selviytymistarinan. Päivi Rissanen on erittäin pieni ja hänen vammansa näkyy myös ulospäin. Masennuksesta selvinnyt Noora kertoo ihmeellisen tarinan, miten on selättänyt sairautensa.
        Ulkonäkö on jokaisella omansa ja on totta ettemme kaikki ole missityyppejä ja voi olla että olemme monen mielestä jopa rumia, mutta jospa on annettu tilalle jotain muita eväitä ja lahjoja.
        Ja se on kyllä varmaa, että kun eletään tarpeeksi kauan, niin aika ruppanoita ja raihnaisia olemme kaikki.

• annakaikkikestää
        Keissa kirjoitti:

Seksuaalinen hyväksikäyttö aiheuttaa yleensä tunteita, että on ruma, vähäpätöinen, kynnysmatto, ym.
        Tietenkin jos saa ulkopuolelta usein palautetta ulkonäöstä ja sanotaan suorannaisesti rumaksi, niin ei ihme että kokee ja uskoo olevansa juuri sellainen.
        Perheessäni oli kolme tyttöä. Usein ajattelemattomat sukulaiset vertailivat meitä sisaruksia kun on kaunein ja kuka se rumin. Ei se tuntui kivalta, vaikka en ollut se kaikista rumin.
        Kehotan aloittajaa katsomaan viimeisimmän Aamusydämellä -ohjelman. Siinä kertoo kaksi erilaista naista selviytymistarinan. Päivi Rissanen on erittäin pieni ja hänen vammansa näkyy myös ulospäin. Masennuksesta selvinnyt Noora kertoo ihmeellisen tarinan, miten on selättänyt sairautensa.
        Ulkonäkö on jokaisella omansa ja on totta ettemme kaikki ole missityyppejä ja voi olla että olemme monen mielestä jopa rumia, mutta jospa on annettu tilalle jotain muita eväitä ja lahjoja.
        Ja se on kyllä varmaa, että kun eletään tarpeeksi kauan, niin aika ruppanoita ja raihnaisia olemme kaikki.

Mikä sun ongelma on? Se kun sua on mies tai miehet halunut vain liikaa?

• ZorronViitta

Jokainen nainen on kaunis ei mulla muuta...

• Einovihtoriseppä

Olen kohta viiskymppinen mies ja myös minulla on perintönä saatu ulkonäkö negatiivista huomiota herättävä. Pään ja kasvojen mittasuhteet ovat kummalliset. Ihmisten käyttäytymisestä löytyy piirteitä, jotka aktivoituvat vasta silloin, kun jotain normaalista poikkeavaa on näköpiirissä. Kukaan ns. ulkoisesti normaali ei voi tätä ymmärtää, kun sitä ei itse koe.

Elämässä ei voi ansaita "normaalilla" ihmisellä vakiona olevaa ihmisarvoa.

Kaltaiseni ihmiset rikkoo elämän mittainen henkilökohtaisen koskemattomuuden uhka !!!

Omalta kohdaltani voin sanoa, että on vaan sopeuduttava elämään elämää poissa toisten silmistä. Yksikseen voi touhuta omia juttuja olosuhteissa, joissa koskemattomuutta ei kukaan uhkaa.

• ruma-nainen

Todellakin monet ihmiset ovat aina antaneet ymmärtää joko suoraan tai kierrellen, että mulla ei ole mahdollisuuksia normaaliin elämään kuten heillä, että kaltaiselleni sellaiset normaalit elämän perusasiat ovat sula mahdottomuus kuten esim. miehen saanti, perheen perustaminen tai jopa naisellisiin kauniisiin vaatteisiin pukeutuminen. No tämänhän olen tiennyt ilman, että sitä mulle olisi mitenkään annettu edes ymmärtää. Eli mulla ei ole oikeastaan ollut ikään ihmisarvoa ja se on kyllä tuotu aina esille, etten ole "samanlainen" niin kuin he.

Joskus jossain kursseilla tai työpaikoissa kun olen yrittänyt tehdä aloitteen juttelemisessa niin heti siinä vaiheessa jo henkilö(t) ovat ottaneet valmiiksi ennakkoasenteen, että kaikki mitä sanon on kuin kuuntelisi vammaisen tai vaastaavan puhetta ja sanomisistani sitten tehty pilaa kustannuksellani joko suoraan tai jälkikäteen vittuillen. Aivan sama puhunko tai en niin mua kohtaan on heti jo ennakkoluuloja ja oletuksia. Ulkonäköni aiheuttaa sen, että mua ei pidetä älyllisesti normaalina lainkaan.

En tiedä miten voisi edes elää normaalia elämää koska kaikki normaali elää vaatii yleensä ihmisten ilmoille menemistä jollain lailla ja se on heti ongelma joten ensinnäkään en voi mennä minnekään missä on ihmisiä joten ainoa asia miten voi elää on tehdä yksinään jotain piilossa täällä asunnossani, mutta sekään ei huvita koska en ole ihminen muiden enkä enää itsenikään mielestä. Minkäänlaista eämisen halua ei ole siksipä suunnittelen joka hetki itsemurhaa ja aika lähellä sen toteutuminen onkin.

Ainoa asia mikä elämässäni harmittaa on se, että päästin elämäni näin pitkälle (lähemmäs 50v). Ilmeisesti kuvittelin, että elämä tästä jotenkin voisi parantua kun aikaa kuluu ja, että ulkonäköni ongelmat helpottuisi keski-ikäisenä viimeistään, mutta eihän mulle ole annettu helpotusta ulkonäössäni edes nyt vanhempanakaan vaan päinvastoin olen entistä pahemman näköinen eli näin rumaa ihmistä rankaistaa kehdosta hautaan asti eikä helpotusta ole missään iässä, jopa vanhukset tuijottaa pitkään hätkähtäen suut auki. Vanhuksetkin kun ovat yleensä normaalin näkösiä vanhuksia ja vanhuus on normaalia, mutta näin poikkeuksellinen rumuus ei ole ja kun mulle ei ole diagnosoitu edes mitään vammaa vaan olen muuten vain näin ruma johtuen huonoista geeneistä koska vanhemmikseni sattui kaksi todella rumat geenit omaavaa sukua.

• hyvääelämääsinulle

Mitä enemmän ikää tulee, niin ulkonäkö merkitsee yhä vähemmän. Toivon että aloittaja sai kohotettua itsetuntoa ja löytäisi sen sisäisen kauneuden ja elämänsä ainutlaatuisuuden. Eiköhän ole muitakin "rumia". Ei me olla kaikki kauniita ja ei tarvitsekaan.

• musafani

Hmm,

rumatkin naiset saavat kyllä itsestään aivan eri näköisen kun viitsivät panostaa.
      Jos katsot venäläisiä naisia, siellä on huomattavan kauniita naisia, mutta myös todella rumia. MINUN mielestäni. Juju on siinä, että Venäjällä monet pyrkivät luomaan oman tyylin ja persoonallisuuden, kun taas meillä täällä Suomessa helposti alistutaan huonolle kohtelulle ja ei pidetä sitä päätä pystyssä.

Kyllä mä ymmärrän, miten vaikeaa on oikeasti omata hyvä itsetunto jos siitä saa aina kuulla. Itse en ole edes kuullut mitään huonoa itsestäni ja mulla on silti sellanen perussuomalainen huono itsetunto.

Mut joo, kannattaa ehkä alkaa luomaan omaa tyyliä ja persoonaa. Ja jos ei käy, niin voithan sä aina yrittää keskittyä aivan muihin asioihin elämässä. On varmasti monenlaisia asioita elämässä, mikä saa mielenkiintosi kohoamaan. Ja kun oikein syventyy siihen, ei muulla olekaan enää niin suurta merkitystä.

Sulla ei kuitenkaan varmaankaan ole mitään vammaa? Eiköhän silloin saa oikeilla meikkituotteillakin itsensä ihmisen näköiseksi, jos kerta niin rumat väität olevasi?

• ruma-nainen

Vaikka mulla ei mitään vammaa ole niin mun kasvojen luusto ja piirteet on niin rumat ja miesmäiset, ettei niitä todellakaan voi meikkaamalla muuttaa kauniimmaksi se on vähän sama kuin joku karski isokasvoinen maskuliininen roteva mies meikkais eli lopputulos olisi sama, ei todellakaan mikään mairitteleva näky eikä varsinkaan naisellisen kaunis. Näyttäisin meikattunakin joltain transulta ja vieläpä tosi pahannäköiseltä sellaiselta. Joku bi tai homomies saattais ehkä kiinnostua, mutta sekin loppuis siinä vaiheessa kun huomaa, että mulla ei ole penistä.

Joskus tosin olen ajatellut, että laittaudun mieheksi tekopartaa myöten se parta kun mulla ei vielä toistaiseksi kasva, muta menisin ihan miehestä sen parran kanssa ja kukaan ei ihmettelisi enää.

Mua on sanottukin vääpeli Körmyksi naamatauluni perusteella, vaikka muuten olen luonteeltani hiljainen, ujo ja arka kuin hiirulainen sekä mikä hassuinta olen luonteeltani kaikin puolin perinaisellinen. Se onkin tosi epäsopusuhtaista ulkonäön lisäksi kun mulle on annettu myös ulkonäkööni TÄYSIN päinvastainen luonne.

Niin ja aina haukuttu romuluiseksi, rotevaksi ja ISOKSI, vaikka olen 165 cm ja 50 kg, mutta ne LUUT. Pitäisköhän laihduttaa tästä vielä 10kg? Uskon, että en muutu tästä silti yhtään enempää sen normaali kokoisemmaksi.

• Keissa

Et ainakaan typerä ole. Kun olet jo keski-iän yli elänyt, niin kyllä se menee lopullakin. Jos ihmiset eivät sinua hyväksy, niin se on kyllä heidän kompastuskivensä. Harmi vain että joudut erilaisuudesta noin paljon kärsimään.
        Olet pystynyt tekemään töitä ja olet siinä suhteessa tavanomainen. On syntymästään saakka vammaisia ja myös ulkomuodoltaan erilaisia ja heidän on elettävä tämä elämä läpi. Jokin tarkoitus kai koetuksellasi on. Niin uskon. On niitäkin, jotka kärsivät läpi elämän vaikeasta parantumattomasta sairaudesta ja potevat kovia kipuja. Ihmisellä on se ristinsä.

• ferdinand.99
        ruma-nainen kirjoitti:

Vaikka mulla ei mitään vammaa ole niin mun kasvojen luusto ja piirteet on niin rumat ja miesmäiset, ettei niitä todellakaan voi meikkaamalla muuttaa kauniimmaksi se on vähän sama kuin joku karski isokasvoinen maskuliininen roteva mies meikkais eli lopputulos olisi sama, ei todellakaan mikään mairitteleva näky eikä varsinkaan naisellisen kaunis. Näyttäisin meikattunakin joltain transulta ja vieläpä tosi pahannäköiseltä sellaiselta. Joku bi tai homomies saattais ehkä kiinnostua, mutta sekin loppuis siinä vaiheessa kun huomaa, että mulla ei ole penistä.

Joskus tosin olen ajatellut, että laittaudun mieheksi tekopartaa myöten se parta kun mulla ei vielä toistaiseksi kasva, muta menisin ihan miehestä sen parran kanssa ja kukaan ei ihmettelisi enää.

Mua on sanottukin vääpeli Körmyksi naamatauluni perusteella, vaikka muuten olen luonteeltani hiljainen, ujo ja arka kuin hiirulainen sekä mikä hassuinta olen luonteeltani kaikin puolin perinaisellinen. Se onkin tosi epäsopusuhtaista ulkonäön lisäksi kun mulle on annettu myös ulkonäkööni TÄYSIN päinvastainen luonne.

Niin ja aina haukuttu romuluiseksi, rotevaksi ja ISOKSI, vaikka olen 165 cm ja 50 kg, mutta ne LUUT. Pitäisköhän laihduttaa tästä vielä 10kg? Uskon, että en muutu tästä silti yhtään enempää sen normaali kokoisemmaksi.

Rumuutesi ei ole oikeasti ongelmasi, nimim.ruma nainen vaan ylihinnoitellut henkisten valmentajien palkkiot.

Miehenä paitsi fyysinen rujous, myös aivan olematon itsetunto on oma ongelmani.
        Löysin ennen keski-ikää psyykkausopiskeluun johtaneen kirjasen. Psyyke on muokattavissa kestämään kaiken eteentulevan.
        Eikä siinä kaikki, myös kävelemään noiden kaikkien ruumiskasojen yli, heidän, jota yrittävät nujertaa mun.

On hyvä että tuuletat psyykeäsi netissä. Onko sinulla kanttia julistaa Suomen rumin nainen kisa pystyyn? tukisin sinua h e t i.

Jos sinulla on mielikuvitusta, voit hyppiä apinana, luikerrella käärmeenä tai möristä karhuna.
        Kaikki kauneus ja rumuus on lopultakin vain korvien välissä.

• ruma-nainen
        Keissa kirjoitti:

Et ainakaan typerä ole. Kun olet jo keski-iän yli elänyt, niin kyllä se menee lopullakin. Jos ihmiset eivät sinua hyväksy, niin se on kyllä heidän kompastuskivensä. Harmi vain että joudut erilaisuudesta noin paljon kärsimään.
        Olet pystynyt tekemään töitä ja olet siinä suhteessa tavanomainen. On syntymästään saakka vammaisia ja myös ulkomuodoltaan erilaisia ja heidän on elettävä tämä elämä läpi. Jokin tarkoitus kai koetuksellasi on. Niin uskon. On niitäkin, jotka kärsivät läpi elämän vaikeasta parantumattomasta sairaudesta ja potevat kovia kipuja. Ihmisellä on se ristinsä.

Niin no olenkin ajatellut, että kun tähän ikään on jo kituuttanut, niin voihan sitä katsoo loppuunki asti tätä maailman menoa. Mulla kumminkin nykyisin sillä lailla hyvin, että mun ei tarvi kulkea ihmisten ilmoilla eli siks mun ei tarvi enää kokea niitä tuijotuksia ja vihojakaan, mutta ongelmana on kaikki ne muistot mitä olen kokenut ja niistä ei taho päästä eroon vaan ne pyörii yhä tiiviimmin mielessä. Ja alkaahan se kyllästyttään tää jatkuva sisällä olo ja netin katselu (muuta kun ei ole).

• ruma-nainen

Niin piti ihan vielä mainita, että ei tämä ulkomuotoni ole siis ihan luonnollista ja normaalia vaan kyllä mä olen epämuodostunut, mutta en niin pahasti, että koskaan kukaan lääkäri olisi puuttunut siihen, mutta silti selvästi sen huomaa myös lievää jälkeenjääneisyyttä on.

Syynä tähän on jompikumpi vanhemmistani tai molemmat, äitini kohdussa siis näitä epämuodostuneisuus vaurioita alkoi jo tulemaan niin kehooni kuin aivoihinikin. Molemmat vanhemmat olivat tupakoitsijoita sekä joivat alkoholia, isä sitäkin enemmän. Äitini on myös itse ollut aina lievästi jälkeenjäänyt, vajaamielinen, skitsofreeni, sairaaloinen ja heikko myös fyysisesti joten ei todellakaan olisi ollut lapsen synnyttämiseen sopiva henkilö ja kaiken lisäksi hänkin on melkoisen ruma ollut joten toki se rumuus periytyi myös hänen puolelta.

Isäni oli kyllä mieheksi komea ja miehekäs, mutta koska äitini kohtu ei kyennyt tuottamaan normaaleja hormoneja jne. niin perin isäni ulkonäön lisäksi myös ne miehiset fyysiset ominaisuudet, en tietenkään siitintä, mutta kaikki muut. Äitini historiasta kyllä riittäisi paljonkin kerrottavaa on se niin OUTOA ollut kaikki, mutta kaikkein pahinta, että tuo nainen meni tekemään lapsen. Äitini yksi lapsi vietiin jo pois koska hänen uusi miehensä (isäni) oli niin huonomaineinen ja myös äidin suku hylkäsi äitini, mutta silti äitini meni tekemään vielä lapsen tuon huonomaineisen luuserimiehen kanssa siitä huolimatta, että vasta edellinen lapsi vietiin pois.

Äitini on niin äärettömän narsisti ja itserakas ja pettää itseään kuvitelmillaan mm. kuvittelee olleensa varsinkin nuorena yksi maailman kauneimpia naisia ja tästä on aina kyllä muistanut mainita vähän väliä ja minua taas vähätellyt ja sanonut, että en ole lähellekään hänen veroisensa ja olen ollut aina ruma ja miesmäinen koska olen hänen mukaansa tullut isääni, vaikka oikeasti rumimmat piirteet kasvoissani ovat suoraan äidiltäni periytyneet. Ja vaikka siskopuoleni on tehty eri isän kanssa on hänkin ruma koska ne tietynlaiset ominaispiirteet ovat suoraan periytyneet äidiltäni myös hänelle. Kyllähän mä sen tiedän, että olen ruma, mutta kun oma äiti menee sen sanomaa on se masentavaa. Itselleni ei tulisi mieleenkään haukkua äitiäni suoraan hänelle.

Ei mua ole pelkästään äiti aliarvioinut vaan lähes kaikki kohtaamani ihmiset ovat todellakin tuoneet esille sen miten ruma olen koko lähes 50 vuotisen historiani aikana niin tutut kuin tuntemattomatkin ja jos ei nyt suoraan ole kaikki sanoneet niin kyllä se on aina tuotu esille kaikilla mahdollisilla keinoin ilmeitä ja käytöstä myöten.

Sit vielä jotku ei käsitä miksi olen masentunut ja käskee vaan olla positiivinen ja yrittää vaan keksiä jotain mielekästä täällä elämässä. Enhän mä pärjää oikeastaan enää mitenkään koska masennus vetää myös fyysisen puolen paskaksi koska ei voi liikkuakaan. Enkä töissäkään ole voinut olla koska mun ulkonäköni oli aina este ja lopulta ulkonäköni oli este ihan kaikelle eli ihan siis normaalin elämään kuten esim. kaupassa käyntiin jne. Onneksi mulla ei ole enää niitä ongelmia, että joutuisin ihmisten kauhisteltavaksi ja haukkuttavaksi koska olen piilottautunut asuntooni ja toistaiseksi nyt vielä olen hengissä ja siihenkin syynä eräs läheiseni jonka takia en ainakaan vielä voi itsaria tehdä, mutta kyllä mä sen aika pian olen toteuttamassa.

• ruma-nainen

Tuli mieleen tuosta 11 vuotiaan Valtterin kokemasta rasismista kuinka hänen ollessa yksin bussi pysäkillä monesti bussit ajavat ohi ottamatta häntä kyytiin. Mulla on samoja kokemuksia, mutta pelkästään rumuudestani johtuen eli bussi ei yksinkertaisesti pysähdy kohdallani jos olen yksin pysäkillä vaan ajaa ohi.

Aikaa sitten lopetin jo bussilla kulkemisen ja nykyäänhän en kule enää missään johtuen ihmisiä häiritsevästä poikkeuksellisesta rumuudestani. Olenhan mä todella ruma ja epämuodostunut, mutta minkäs sille voi.

• toinenkinrumilus

Niin sinä olet ruma, mitähän me tässä voitaisiin nyt tehdä? Kun mikään ei autakaan. Mielestäni se itsari on hyvä vaihtoehto sillä pääsee ongelmista ja ehkä sitten seuraavassa elämässä jos sellaista tulee saat olla normaalin tai kauniin näköinen. Tsemppiä.

• NiinKäyKaikille

Muistakaa tekin kauniit ihmiset,,,että,,kauneus on katoavaista, mutta rumuus senkun lisääntyy! Tulette sen huomaamaan jossain elämänne vaiheessa!

• ruma-nainen

Jos on jo nuorena ollut kaunis niin ei sellainen yleensä rumaksi tule vanhanakaan ellei sitten jokin onnettomuus tai sairaus vie. Normaalit taviksenkin näköiset pysyvät vielä vanhoinakin ihan siedettävän näköisinä. Mutta pokkeuksellisen ruma kyllä vanhempana on entistä rumempi ja se rumuus lisääntyy kuolemaan asti.

Nyt lähempänä 50 veetä olen jo niin ruma, että jotku ihmiset mut nähtyään todellakin ihan kirkuvat tai huudahtavat pelkästä säikähdyksestä kun mut näkevät.

Kyllä mä sen itsarin toteutan . . . . lähiaikoina.

• fujfgnnmj

Itse olen pienestä lähtien ollut ruma. Kärsin eräänlaisesta oireyhtymästä, johon liittyy
      geenimutaatio. Kyseistä oireyhtymää sairastaa Suomessa vain kolme henkilöä ja maailmassa 30. Minulla on sisaruksia, jotka ovat todella kauniita ja normaaleita.

Sairauteni vaikeuttaa elämääni myös siten, että kärsin nivelongelmista, runsaasta karvoituksesta ja sydämen koon vioista. Elämäni on helvetillistä kärsimystä joka ikinen hetki. Toivon vain kuolevani. Tuntuu niin turhalta -miksi juuri minun piti saada
      kaikista maailman ihmisitä tämä mutaatio?

• Kyllä nämä kirjoitukset jo laittaa miettimään. Sen tietää, että on oikeasti todella poikeaviakin ihmisiä olemassa ja mitä se heidän elämä sitten onkaan. Sen voi kuvitella ja minkä sille voi. Ei oikeen mitään. Toivotan kumminkin äärimmäisen hyvää kesää vaikka sitten omassa rauhassaan ja luonnossa sentään voi kulkea ja liikkua poikkeavakin ihminen ja lisäks esim. koira voi olla hyvä ystävä, joka ei koskaan tuomitse omistajansa ulonäköä.

• yksin-vai-yhdessä

Iloitkaa siitä mikä iloa antaa.

Aina ei yhdessäolokaan tuo onnea - voi päin vastoin olla jopa se elämän helvetti. Toisaalta sitä ei ikinä tiedä, mistä yksinäinen voi sen hyvän seuran kuitenkin löytää...

nimim. kokemusta vähän näistä kaikista, kuin myös (itse kuvitellusta tai todellisesta) "rumuudesta"...

• Tasavertaisiaolemme

Haistattakaa ns.rumat pitkät pas*** tämän maailman kauneusihanteille. Antakaa ihmisten katsoa jos katsovat. Pää pystyyn ja muiden joukkoon, nauttikaa elämästä. Teillä on mahdollisuus muuttaa osaltanne tätä maailmaa paremmaksi paikaksi hyväksymällä itse itsenne ja suomalla itsellenne niin hyvä elämä kuin suinkin on mahdollista, omalla asennoitumisella itseänne kohtaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      174
      2057
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      85
      1489
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      182
      1414
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      12
      1182
    5. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      40
      1066
    6. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1003
    7. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      42
      918
    8. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      96
      854
    9. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      85
      815
    10. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      49
      785
    Aihe