Väyrysen aloite kansanäänestyksessä eusta eroamiseksi on saatu vihdoinkin eteenpäin. Ihana kotosuomi ja suomen markka takaisin! Ero eusta? Kyllä!!
Suomi irti eu:sta!! Totta!
16
97
Vastaukset
- hidason
Kyllä se oli ero Eurosta josta ei suoritettu kansanäänestystäkään.
- vaietteköusko
EUssa on mahdotonta olla velaton jos rahayksikkönä on EURO:
EUROjen olemassaolo perustuu kokonaan velan määrään ja on siksi rikollinen rahayksikkö josnka käyttö johtaa automaattisesti velkaongelmiin.
Suomen poliitikot näyttivät älynlahjojensa puutteen viemällä Suomen väkisin Euromaiden joukkoon. Mikäli he tiesivät mitä he olivat tekemässä he olivat maanpettureita. Kumminpäin vain, me emme tarvitse päättäjiksemme tyhmiä emmekä pettureita.
Vai onko suomalaisia vedetty niin räikeästi nenästä ettei kukaan kehtaa tunnustaa erehdystä?
Se oli aloite Markan ottamisesta rinnakkaisvaluutaksi euron rinnalle. Tai toisin sanoen aloite kansan jakamisesta köyhiin ja rikkaisiin. Jos tuo menisi läpi (ei tietenkään mene), ne joilla olisi tulevaisuudessa euroja, olisivat eliittiä ja muut roskaa.
- dead_man_s_switch
Onko suomen sosialistivaltion perustajilla, jotka ovat muuten oikeistolaisia itse ns. "kuolleen miehen kytkin", jos worst case scenario tuleekin toivotun tilalle?
"Kuolleenmiehen kytkin" (=the dead man's switch), tietyt piirit voisivat varmistavaa, että jos ei kaikki mene hyvin suunnitellusti (kuten he haluavat) on varaventtiili, kuten lentäjillä heittoistuin. Pakolaisinvaasion "EUROON kytketty kuolleen miehen kytkin", kerran Schengen-sopimuksen kaatuminen uhkaisi euroa. Sitä sitten kovana käydä sanomaa eri valtioissa levittämässä, "miten hyvin siilinjärvi on hoitanut pakolaiset" tai "suomi selvisi lamasta 1990-luvulla" tai "käyttämällä velkavipus yritysrahoituksessa herutettiin miljoonia rahastoon".
https://www.deadmansswitch.net/
http://c2.com/cgi/wiki?DeadManSwitch - Minäainakin
Kannatetaan.
- huput-silmillä
euro oli tarkoitettu alunperin vain yrityksien väliseen rahan vaihtoon loppu suoralla selvisi suomenkin virkamiehille että siitä tuleekin yleis valuutta kertoi eläkkeellä oleva virkamies.
- VÄYRYNENPÄÄMINISTERIKSI
olispas jo vaalit . äänestäisin paavon perustamaa puoluetta, koska isänmaallisin ja järkevin poliitikko pitämään suomen puolta, tässä eu:n maakunnassa.
- jaerotaan
Minä äänestäisin IPUa koska IPU vaatii Suomen eroa EUsta ja eurosta,
mutta toimitaan yhdessä, - valuutta
Sinä nähdään mitä vaikutuksia on ollut menollaEuroopan Unioniin. Ensin se näytti ja vaikutti hyvältä, mutta mitä onkaan nähty tähän päivään tultaessa! Siellä aina vaan vaihdetaan puheenaiheita, kuten olemme nähneet.Ja meidän pitää olla mukana niissä, emmehän voi olla eri mieltä!Eri teemoihin ne rahatkin varmaan menevät.Ja kukaan ei tiedä missä mennään, ei itse Eurooppakaan.Ja suomi mukana pakotteissa ja kaupat ei vedä..............todella kauhealta tämä tuntuu. viedään kuin pässiä narussa meitäkin massojen mukana! Huh,huh.
- ensuostuisjoskysyttäs
valuutta kirjoitti:
Sinä nähdään mitä vaikutuksia on ollut menollaEuroopan Unioniin. Ensin se näytti ja vaikutti hyvältä, mutta mitä onkaan nähty tähän päivään tultaessa! Siellä aina vaan vaihdetaan puheenaiheita, kuten olemme nähneet.Ja meidän pitää olla mukana niissä, emmehän voi olla eri mieltä!Eri teemoihin ne rahatkin varmaan menevät.Ja kukaan ei tiedä missä mennään, ei itse Eurooppakaan.Ja suomi mukana pakotteissa ja kaupat ei vedä..............todella kauhealta tämä tuntuu. viedään kuin pässiä narussa meitäkin massojen mukana! Huh,huh.
SE mikä näytti hyvältä oli pelkästään valtion ottaman velan lumevaikutusta. Nyt on otettu keskimäärin joka vuosi velkaa 5miljardia/vuosi vauhdilla eikä yhtenäkään vuotena velka ole tuottanut tuloa yhteiskunnallemme. Velkojen hoitoon on sensijaan mennyt monta valtionyritystä ja luu jäänyt maksumiesten eli veronmaksajien käteen. Hyötyjiä ovat olleet vain he joilla on yritysvoittoja ja me muut olemme niiden voittojen maksajia ilman perusteita. Kaikki mitä joku on voinut pitää voittoina on meille muille nyt alati karttuvana velkana.
Ne jotka jäävät tänne viimeksi maksavat kaikkien muiden jättämät velatkin.
- neitifin
Suomi voisi tehdä kauppaa ja vientiä vapaasti ilmaan pakotteita.
Naapurimaassa venäjällä pyörii jo liikemiehet hieromassa kauppoja.
Suomalaiset liikemiehet uinuu ruususen unta eu. pakotteita tarkasti noudattaen.
Jälkijättöinen suomi on kunnostautunut sisäpoliitiikassaan kiristyksillä ja suurella työttömyydellä. Siitä osoituksena luokituksen lasku ja tulee laskemaan yhä kreikan tavoin.
Omaisuus karkaa ulkomaille ja kupla puhkee.- Joanu98
Venäjänkauppa on perinteisesti ollut Suomen vaurauden kulmakivi. Nyt kun se on määrättyy lopetettatavaksi niin mitä tilalle? EU maksaa persikanviljelinöille Italiaan korvauksia menetetystä Venäjän myynnistä, mutta EI suomalaisille maitotiloille. MIKSI kuulumme tähän auringonlaskun yhteisöön kun pärjäisimme paremmin omillamme?
- yesbrexitandthenfinn
eu ökyjen aivopesu rummutus alkanut. brysselin eu lahjotut kabinetti mafiosot pyytäneet obamaa puhumaa briteille eu "ihanuudesta" :P
- CaucasioanJoan
EU on mätä.
Kansalliset intessit eroavat niin paljon toisistaan. En ymmärtä mitä haittaa olisi Shengenin murtumisesta?"? Jonkun työmatka Brysselissä kestäisi 10 mn kauemmin ? Vastaavasti voisimme valvoa omia rajojamme. Yksinkertaistettuna rajat kiinni heti,. Rumba on liian kallista Suomelle. - omiin
suomen talouskin saataisiin tasapainon säästyvillä rahoilla jos oltaisiin ulkona liitosta.,
- Apuanne_pyytävä
Te Hyvät omaan ajatteluun kykenevät ja Suomen parasta haluavat Kansalaiset!
Teillä on nyt mahdollisuus saada hyviä asioita etenemään oman itsenne ja maamme puolesta tukemalla Paavo Väyrysen perustaman Kansalaispuolueen rekisteröimistä puolueeksi.
Sinä voit nyt edesauttaa omaa etuasi osallistumalla Kansalaispuolue ry:n puolueeksi rekisteröimisen tukemiseen täyttämällä rekisteröinnin kannattajakortin ja tulostamalla sekä allekirjoittamalla sen ja lähettämällä kortin postitse osoitteeseen: Paavo Väyrynen, Pohjantie 34, 94400 Keminmaa.
Puoluerekisterikannatuskorttia ei säädösten vuoksi voi allekirjoittaa sähköisesti, joten se on henkilökohtaista käsin allekirjoitusta varten tulostettava allekirjoitettavaksi! Ne, joilla ei ole tulostinta, voivat pyytää korttilomakkeen tulostamista jossakin palvelupisteessä, taikka saada sen esim. muulta lähihenkilöltään. Kortin voi pyytää myös sähköpostiosoitteesta: [email protected]
Rekisteröintikannattajakortin saatte esille alla olevasta nettiosoitteesta:
http://www.paavovayrynen.fi/wp-content/uploads/2016/02/kansalaispuolue_kannattajakortti_a4_w2.pdf
Toimikaa nyt nopeasti oman etunne puolesta, sillä on tärkeää saada puolue rekisteröidyksi ja siten laillisesti toimintakelpoiseksi mahdollisimman pian!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271743- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661347
- 691280
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl791250