Housut pois!

Housuton-olen

31

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terv1

Nukun ilman housuja kaiken varalta. Aamu stondiskin on upee kun ei oo housut kiristämässä seisokkia. Toisaalta nivuset ei hikoilekaan.

• huvittaa

Justiin aamun raikas, tuulenhuuhtoa tussukka,

• Pyhäyksinkertaisuus

Löytyykö se seisova prinssinakki sieltä nivuspoimujen seasta?

• tjugo2

Terveys syistä annan seistä ja heittää vellit. Näiden terveys tutkimusten mukaan se ehkäisee eturauhassyövältä kun peli toimii, käyttämättömänä altistuu eturauhasvaivoille.

• Terveys-on-aa-ja-oo

Puhut tutkittua tosiasiaa.

• Minähän olen sanonut aikoja sitten ettei pikkareita tarvitse kesällä pitkän hameen alla. Lyhyenhameen alla saa olla housut, pitkäthousutkin on kivat
      mekon alla. Talvella tietysti pitää olla lämpimät vaatteet, jokapaikassa.
      Turussa olin katsomassa esitystä kun miehet heittivät housut pois.
      Täytyy sanoa ettei se kyllä ollut kovinkaan kaunista, mutta kun oltiin kaikki pienessä hiprakassa asia tuntui varsin kesyltä.
      Kyllä mies on parhaimmillaan vaatteet päällä, niin varmaan naisetkin.

• Minäkin olen nähnyt tuon esityksen ja samanlaiset vehkeet noilla miehillä oli niin kuin muillakin. Ei mitään ihmeellistä eikä sykähdyttävää. Johtuisko siitä kun olin selvin päin :D?

• Miehet ja naiset ovat kauniita puettuna sopivasti.
        Eläimet näyttävät kauniilta ilman vaatteita, lähinnä koirat joilla monasti rumia vaatekappaleita päällä.

• Reeta3 kirjoitti:

Miehet ja naiset ovat kauniita puettuna sopivasti.
        Eläimet näyttävät kauniilta ilman vaatteita, lähinnä koirat joilla monasti rumia vaatekappaleita päällä.

Paitsi Korekasaaren punapyllyapinat eivät ole kovin esteettisen näköisiä paljaine pyllyineen ja koparat vehkeissä :D

• daybyday kirjoitti:

Paitsi Korekasaaren punapyllyapinat eivät ole kovin esteettisen näköisiä paljaine pyllyineen ja koparat vehkeissä :D

siis Korkeasaaren

• Turkki-on-paska-maa

Eläimillähän on turkit. Toisilla kauniimmat kuin toisilla.
        Kumpi on tyylikkäämpi: turkki Minkin päällä vai minkkiturkki naisen päällä?

• Turkki minkin päällä. Mut minkkiä ei saa päästää tarhasta luontoon ta sotkea turkkis maalilla. se jos mikä on eläinrääkkäystä sekin.

• yleensä

Ilman housuja saunassa ja naijessa

• sebaluksen.tiellä

entä sepaluksen kautta vai housut kintuissa vai housut pois? on monta tapaa keittää kahvia.

• käykö
        sebaluksen.tiellä kirjoitti:

entä sepaluksen kautta vai housut kintuissa vai housut pois? on monta tapaa keittää kahvia.

Entäs paskalla

• poistetut
        daybyday kirjoitti:

Punapyllyapinoita ei ole Korkeasaaressa. Ei ollut ainakaan viime kesänä ja tuskin takaisin ottavat.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012121416452046_uu.shtml

• Santeri.Tulppo

"Kumpi on tyylikkäämpi: turkki Minkin päällä vai minkkiturkki naisen päällä?"
        Riippuu naisesta. Omalle naiselleni ostin minkkiturkin. Kevyt ja lämmin. Kohtuuhintainenkin. Sitten lähti omille teilleen turkki päällä.
        Parempi olikin jos ne punapersepaviaanit hävitettiin. Epäonnistuneita koiraeläimen ja apinan risteymiä ulkonäöstä päätellen.
        Itse nukun housut jalassa. Muutoin tuo parikymmensenttinen roikalehtaa milloin missäki haittona, kun painajaisunissa kieriskelen.

• Aamuyöllä

Sopivasti verhoiltu nainen houkutteleva, kaunis yön hämyssä, paras kuitenkin riisua ne vähäisetkin ennen tositoimiin ryhtymistä.

• fyysinenfakta

"...Itse nukun housut jalassa. Muutoin tuo parikymmensenttinen roikalehtaa milloin missäki haittona, kun painajaisunissa kieriskelen..."

Oma ´ongelmani`viisikymmensenttinen roikkuu polvieni tasalla. Hakkaa polvisyrjiä mustaksi jatkuvasti ellen käytä housuja.
        Hiljattain olin lääkärissä tutkittavana lumpioiden vaihdosta. Lääkäri totesikin, ei ole eläissään nähnyt tätä, että heppi hakkaa polvilumpiot pilalle.

• Psykoterapeutitar

Kaikki on niin viriiliä että. Kukaan ei puhu pissankarkailusta mitään. Taitaa vaan olla tässä iässä aika yleinen vaiva ja pissahätä herättää yölläkin. Mitäs sitten, kun ei mitään estettä ole, niin pissa valuu pitkin kinttuja. Voi voi!

• Lirahtaa.se.puettunakin

Noo...eikö tuos vaihees ole jo pikku vaipallekin tarvetta, pikkuhousunsuoja vähintään?

• Äläpäs yleistä, ei se ole mikään sääntö, vaan poikkeus. Kuten muutkin vanhuudenvaivat. Vanhustyössä nähnyt asioita. Tiedän mistä puhun.
        Siinä vaivassa miehet ja naiset ovat samalla viivalla.

• Pikkusen olen ihmeissäni jos normaalit kalsarit pitäis lirahtelut sisällään ,ei ne mitään kummihousuja oo .
        Itte olen koko aikuisiän nukkunu alasti ja en viel aio tapojani muuttaa.

• ent.siivoojaparka

Ei se lirahtelu iästä ole kiinni. Kyllä siinä on taustalla sitten muut syyt, sillä nuoremmillakin lirahtelee.
        Itse en ole kusnut alleni sitten kuuteenkymmeneenviiteen vuoteen vaikka tätä ikää alkaa jo olla. Lapsuudestani muistan äitini kertoneen, kuinka hän keräili pöksyjäni lähimetsikön pensaitten oksilta, minne olin ripustellut niitä kuivumaan. Se oli sitä aikaa ja ajat ovat muutuneet jo kauan sitten.

• ent.siivoojaparka

Työmatkoillani nukahdin aina junaan ja bussiin ilman, että ehdin ottaa housuja pois. En huomannut mitään ainakaan vakavempia vammoja siitä saaneeni.
      Muuten en ole osannut nukkua vaatteet päällä sitten sen jälkeen, kun lapsuuteni yöpyjamat kävivät pieniksi.
      Nuoruudestani muistan joskus nukahtaneeni vähän vahingossa vaatteet päällä ja kengät jalassa, mutta epäterveellistä kuin mikä. Aamulla oli pää kipeä ja oksetti.

• Yönäänet

Alastomana olen nukkunut n 35 vuotta, pallit paljaana, on vilpoisa raikas olo. Satunnaiset naisvieraat hyväksyneet tapani.

• väsynyt_mies

Olen minäkin joskus nukahtanut kalossit jalassa.

• pönttöpää

Katsoitteko ulkolinjaa esm Venezuelan nykypäivänongelmista
      - kansan oloja ja taloutta - maa koulutti ja kasvatti rikkaan elittiinä itseään pitävän yläluokan joka viisveisaa oman kansansa vaiheista ja kohtalosta
      - rahataloudessakin kaksi valuuttakurssia - virallinen ja epävirallinen
      - omassa maassa samasumma rahaa on 10 euroa arvoltaan, ulkomailla 1000 euroa? Otsikon komentohuomautus kuulostaa lähinnä hirmuvaltaa käyttävän diktatuurikomennölta?

• Suomessa-5-prosentin

vähemmistö on vuosisatoja käyttänyt 95% kansasta saalistus- ja vedättämiskohteenaan, jolta rahat on nyysitty, ja sitten ne on toimitettu ulkomaisille verovapaille tileilleen, POIS Suomen verotuksesta.
      5% n edustajat ovat olleet 36 vuotta hallituksissa yhteen menoon, eduskunnassa ne soluttautuvat eri puolueisiin päästäkseen sitä kautta hallitukseen, Anne Berner muutti nyt keskustaan. Silti rkp'n asiaa ajaa myös hallituksessa. "LAIT" ovat sen vuoksi mitä ovat.

• pää-sijäis-munasillaan

...aivan juuri noin.
        Ja kaikki on tapahtunut housuitta tai housut kintuissa, eikö vaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      5756
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      22
      2949
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      158
      2647
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      26
      2469
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82