http://keskustelu.suomi24.fi/t/12807531/paha-olo-henkisesti-mika-apuun
Toi oli vähä yli vuosi sitten. Lopulta sain masennuslääkkeitä ja pääsin terapiaan. Nyt tässä on yhtäkkiä alkanu tuntuu jotenki samalta mutta noi aikaisemmat eivät ole tekijöitä. Pääsin asumaan laitokseen ja kaikki muuttui paremmaksi ainakin luulin. Olen asunut laitoksessa kohta puol vuotta. Okei tää alkaa nyt kunnolla::::
Kuukausi sitten halusin vähentää terapiaa koska olin mielestäni hyvinvoiva. Vähensin niin että käyn 2 kertaa kuukaudessa eli 2 viikon välein. Se oli aluksi hyvä ajatus hänenkin mielestä koska mulla on mennyt hyvin.
Sitten 2 vk oli menny ja olin sattumalta samana päivänä kipee enkä päässyt sinne. Seuraavalla viikolla hän oli lomalla joten sillonkaan en päässyt. Nyt kävin siellä tänään ja myöhästyin koska junat olivat myöhässä. Ehdin jutella vain 30min normaalisti 50min. Nyt sillä aikaa kun en ole päässyt sinne alkoi masentaa taas ja ahdistaa. En voi puhua laitoksessa hirveesti tästä koska se ei ole erityisen huolenpidon osasto ja töissä ei ole tarpeeksi ihmisiä että voisi "hoitaa sairaita". Mulle on siis sanottu näin ja tiedän entisen nuoren hänellä samanlainen ongelma ja hänet siirrettiin toiselle laitokselle jossa on enemmän aikuisia. Meijän laitoksessa on siis vaan "normaaleja" ihmisiä. Pelkään että joudun lähtee mun osastolta sen takii koska mun osasto on niin ihana ja siel on ihanii aikuisii ja nuorii.
Nyt kun haluaisinkin kerran viikossa käydä siellä terapiassa mutta en uskalla sanoa sille sitä. Mitä teen??
Pelottaa et kaikki menee kaikki taas päin helvettiä. Ahdistaa ja pelottaa enkä tiedä mistä johtuu??
Alkaakohan sama paska uudestaan??
Yksinäinentyttö2014
0
114
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.716167- 1335514
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4663412Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1091767Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3771271- 361213
- 671081
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46966Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110922Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52889