Alkaakohan sama paska uudestaan??

Yksinäinentyttö2014

http://keskustelu.suomi24.fi/t/12807531/paha-olo-henkisesti-mika-apuun

Toi oli vähä yli vuosi sitten. Lopulta sain masennuslääkkeitä ja pääsin terapiaan. Nyt tässä on yhtäkkiä alkanu tuntuu jotenki samalta mutta noi aikaisemmat eivät ole tekijöitä. Pääsin asumaan laitokseen ja kaikki muuttui paremmaksi ainakin luulin. Olen asunut laitoksessa kohta puol vuotta. Okei tää alkaa nyt kunnolla::::

Kuukausi sitten halusin vähentää terapiaa koska olin mielestäni hyvinvoiva. Vähensin niin että käyn 2 kertaa kuukaudessa eli 2 viikon välein. Se oli aluksi hyvä ajatus hänenkin mielestä koska mulla on mennyt hyvin.
Sitten 2 vk oli menny ja olin sattumalta samana päivänä kipee enkä päässyt sinne. Seuraavalla viikolla hän oli lomalla joten sillonkaan en päässyt. Nyt kävin siellä tänään ja myöhästyin koska junat olivat myöhässä. Ehdin jutella vain 30min normaalisti 50min. Nyt sillä aikaa kun en ole päässyt sinne alkoi masentaa taas ja ahdistaa. En voi puhua laitoksessa hirveesti tästä koska se ei ole erityisen huolenpidon osasto ja töissä ei ole tarpeeksi ihmisiä että voisi "hoitaa sairaita". Mulle on siis sanottu näin ja tiedän entisen nuoren hänellä samanlainen ongelma ja hänet siirrettiin toiselle laitokselle jossa on enemmän aikuisia. Meijän laitoksessa on siis vaan "normaaleja" ihmisiä. Pelkään että joudun lähtee mun osastolta sen takii koska mun osasto on niin ihana ja siel on ihanii aikuisii ja nuorii.

Nyt kun haluaisinkin kerran viikossa käydä siellä terapiassa mutta en uskalla sanoa sille sitä. Mitä teen??
Pelottaa et kaikki menee kaikki taas päin helvettiä. Ahdistaa ja pelottaa enkä tiedä mistä johtuu??

0

158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
        Maailman menoa
        29
        1909
      2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
        Maailman menoa
        165
        1880
      3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
        Maailman menoa
        376
        1755
      4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
        Ikävä
        216
        1248
      5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
        Kaste
        422
        1158
      6. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
        Kuhmo
        12
        1131
      7. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
        Ikävä
        92
        1093
      8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
        Suomalaiset julkkikset
        8
        1066
      9. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
        Kaste
        285
        1025
      10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
        Ähtäri
        50
        1011
      Aihe