Ostetaan siis lexin materiaalipaketti mahdollisimman nopeasti. Tarjoa hinnan kera! :)
Laitan sähköpostini alle mikäli tarjouksia tulee. :)
Ostetaan lexin itseopiskelumateriaalit
13
441
Vastaukset
- häkähäkkinen
Mul olis vuoden 2013 itseopiskelumateriaali. Poltteleeks???
- Lexoikis1
Monella lähtisi?
- hakahakkinen
No ei ainakaa alle satasella lähde.
- Lexoikis1
No painu vittuun sitten saatanan munapää
- oikkikseenhakijja
Mulla ois puolet vuoden 2011 itseopiskelumateriaalista ja itse kirjoitetut muistiinpanot vuoden 2013 valmennuskurssilta. Lisäksi minulla olisi osittain palaneet materiaalit tältä vuodelta, jotka siis syttyivät vahingossa viime viikonloppuna palamaan, mutta sain tulen nopeasti sammumaan virtsaamalla papereiden päälle. Koko setti lähtee 50 eurolla.
- seppotepponen
Hyvä ettet hakenut kauppikseen
- oikkikseenhakijja
Minulla on myös kauppiksen materiaalit, mutta ne ovat myös vähän tuhoutuneet. Parilla tonnilla lähtee..
- seppotepponen
Kuten jo aikaisemmin totesin "hyvä ettet sinne kauppasurkeaan hakenut", sillä Suomessa on jo liikaa huonoja kauppamiehiä. Hyvä näin.
- Lexoikis1
Painu vittuun sitten saatanan munapää
- seppotepponen
Haista sinä paska!
- Eiei
Joo
- hähähähh
Ei kai
- hahhhh
nauroin ihan liikaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827076Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267043Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455394Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845228Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa605173Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405098Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274585Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163457Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003370