Nevsille kova kilpailjia

biopoweristi

Nevs poistaa vanhoista Saabeista moottorin ja laittaa tilalle sähkömoottorin. Nyt Suomesta tulee kova kilpailija Nevsille. Kohde on luotettavaksi tunnustettu Corolla farmari, josta tehdään samalla tavalla sähköauto moottori poistamalla. Lopputulos on huomattavasti kehittyneempi kuin Nevsillä.

http://www.sahkoautot.fi/autot:saehkoeinen-toyota-corolla

12

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KaleVisaPetteri

      Kai se on sitten uskottava ... Corolla on tulossa takaisin. Hyvä juttu. Saab on aina ollut paalipeli.

    • SaabFromChina

      Tämä on päivän paras uutinen. Saab on Saab, Pohjolan huonoin brändi ja häpeäikoni. Hyurraa !

    • Saabbisti

      Biokaasu Hybridi ois aika hyvä ladattavalla versiolla ettei jää yhtä säälittäväksi kuin Saab.

    • ela23

      Saabin aihioita saa nyt halvalla. Mitä kiinalainen sähkömoottori-akku-paketti mahtaisi maksaakaan 2009 Saabiin, josta oma tekniikka alkaa olla ehtoopuolella.

    • saabbisti
    • Manageeringiä

      Miten niin viimeinkin ? Täähän menee aivan aikataulun mukaisesti. Parisataatuhatta Saabia on jo paalattu tänä vuonna ja loputkin on menossa Kuusakoskelle. On se kova toi Saabi vaikka onkin pelleiltään pehmeä.

    • Lljhghjkl

      Saab tulee takaisin Kuusakoskelle, bravo !

    • DanBHansen

      Tämä on tämän viikon paras uutinen: Saab tulee takaisin Kuusakoskelle. Ja mikä parasta uudella 6 voltin sähköparistolla varustettuna. Sehr gut !

    • Huli-Vilis
    • Kauko-P-aasi

      Oho, että Kuusakoski on jo saanut 300000 Saabia paalattua. Aika hyvin, vai mitä.

    • Lljhghjkl

      Päivän paras uutinen: HIFK hävis !

    • tojohojo

      Jos noista pitäisi valita niin mieluummin Toyota.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3149
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2791
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2608
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2446
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1733
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1687
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1535
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1406
    Aihe