Siunausteni avain! Palestiina!

KTS--

Elämäni on aina ollut uskoontuloni jälkeen SUURESTI siunattua sillä olen joka päivä siunannut ja tukenut palestiinalaisia kuten Jumala minulle uskoontullessani missioksi antoi.

Olen myös Pyhän Hengen vahvasti suojaama. Kaikki vihollisten kiroukset, jotka minua vastaan on heitetty, ovat kääntyneet moninkertaisesti kiroajia vastaan. Yksi toisensa jälkeen Jumala on poistanut heidät keskuudestamme.

22

273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Setä.neuvoo

      Palestiina on roomalaisen miehitysvallan käyttämä nimitys Israelin valtion alueesta, eli propagandaa. Jota nimeä on painettu mm. saksalaisen pipliaseuran painamiin suomenkielisiin raamatunkäännöksiin. Vaikka en minä mitään natsikorttia aikonut tässä heilutella.

    • KTS--

      Ja tämä kaikkihan ei ole Israelilta pois. Se on pois vain sen pahoista teoista ja sellaisellehan me kristityt kaikki aamennamme toki.

      HYVÄ!

      • KTS--

        Olen homoseksuaali!


      • SE-ON_kerrasta_POIKKI

        Tiedätkö mitä Hamasin sedät haluavat tehdä sinulle, ruskeakielinen paleliputtaja?


    • mitenoletpärjänny

      Mitäs sinä siellä keskussairaalan teholla makasit?

      Mitäs varten siun vaimo muutti muualle?

      Oletko jo selvinnyt konkurssista?

      Enhän minä sinulta mitään kysynyt!

    • eitiedäelämästä

      Saarn 8:
      14 On turhuutta sekin, mitä tapahtuu maan päällä, kun vanhurskaita on, joiden käy, niinkuin olisivat jumalattomain tekoja tehneet, ja jumalattomia on, joiden käy, niinkuin olisivat vanhurskaitten tekoja tehneet. Minä sanoin: sekin on turhuutta.

    • menestyvätkyllä

      Psalm 10:
      1 Miksi, Herra, seisot niin kaukana, miksi kätkeydyt ahdingon aikoina?
      2 Jumalattomien ylpeyden tähden kurja kärsii, takertuu heidän punomiinsa juoniin.
      3 Sillä jumalaton kerskaa omista himoistansa, ja kiskuri kiroaa, pilkkaa Herraa.
      4 Jumalaton sanoo ylvästellen: "Ei hän kosta". "Ei Jumalaa ole" -siinä kaikki hänen ajatuksensa.
      5 Hänen hankkeensa menestyvät joka aika. Sinun tuomiosi ovat korkealla, kaukana hänestä; kaikille vastustajilleen hän hymähtää.
      6 Hän sanoo sydämessään: "En horju minä, en ikinä joudu onnettomuuteen".
      7 Hänen suunsa on täynnä kirousta, petosta, sortoa; tuho ja turmio on hänen kielensä alla.
      8 Kylien vaiheilla hän istuu väijyksissä, hän murhaa salaa syyttömän. Hänen silmänsä vaanivat onnetonta.
      9 Kätkössään hän väijyy, niinkuin leijona pensaikossa, hän väijyy hyökätäksensä kurjan kimppuun; hän saa kurjan kiinni, vetää hänet verkkoonsa.
      10 Hän kyyristyy, painautuu maahan, ja onnettomat joutuvat hänen kynsiinsä.
      11 Hän sanoo sydämessään: "Jumala sen unhottaa, hän on peittänyt kasvonsa, hän ei sitä ikinä näe"

    • epäoikeudenmukainen

      Psalm 73:
      3 Sillä minussa nousi kateus ylvästelijöitä kohtaan, kun minä näin jumalattomien menestyvän.
      4 Sillä he ovat vaivoista vapaat kuolemaansa asti, he ovat voimakkaat ja lihavat.
      5 Eivät he koe muitten kuolevaisten tuskia, eikä heitä vaivata niinkuin muita ihmisiä.
      6 Sentähden on ylpeys heillä kaulakoristeena, väkivalta on puku, joka heidät verhoaa.
      7 Heidän silmänsä pullistuvat ulos heidän lihavuudestaan, heidän sydämensä kuvittelut kulkevat valtoimina.
      8 He pilkkaavat ja puhuvat väkivallan puheita pahuudessansa, he puhuvat kuin korkeuksista.
      9 Heidän suunsa tavoittelee taivasta, ja heidän kielensä kulkee pitkin maata.
      10 Sentähden heidän kansansa liittyy heihin ja särpii vettä kyllälti.
      11 Ja he sanovat: "Kuinka Jumala sen tietäisi, onko tietoa Korkeimmalla?"
      12 Katso, nämä ovat jumalattomat; kuitenkin he elävät ainaisessa rauhassa ja rikastuvat yhäti

    • KTS--

      Löysin islamin uskon jo nuorena ja sain Allahilta sanan: Siunaa Palestiinaa!

      الله أكبر

    • koraanikinopettaa

      Koraanin sana: Uskokaa mitä Jeesus on julistanut!

      Oletko ottanut vastaan Koraanin kehoituksen uskoa Jeesuksen sanat?

    • Rotan_haju

      Netanjahu ampui lastensairaalaan ja kouluun palestiinassa.

    • DoctorT

      Se siunaus sinussa näkyykin ja kuuluu hyvin! Vastenmielisin tapaus tällä foorumilla ehdottomasti. Vain typerys näkee sen siunauksena!

      Siunas kun näet on luo ihmisestä viisaan ja positiivisen, lämpimän ja miellyttävän. Sinussa ilmenee kattavan gazalainen henki.

      • NäinTapahtuu

        Jumala hävittää Gazan paholaiset nuo valepalet - Israelin vihaajat

        Sefanja
        2 luku
        Kehoitus parannukseen. Filistean, Mooabia, Ammonia, Etiopiaa ja Assuria kohtaava tuomio.
        1 Menkää itseenne, kootkaa ajatuksenne, te häpeämätön kansa,
        2 ennenkuin neuvopäätös on synnyttänyt - päivä kiitää pois kuin akanat - ennenkuin teidän päällenne tulee Herran vihan hehku, ennenkuin teidän päällenne tulee Herran vihan päivä.
        3 Etsikää Herraa, kaikki maan nöyrät, te, jotka pidätte hänen oikeutensa. Etsikää vanhurskautta, etsikää nöyryyttä; ehkä te saatte suojan Herran vihan päivänä.
        4 Sillä Gassa(GAZA) on oleva hyljätty ja Askelon autio, Asdod ajetaan pois keskipäivällä, ja Ekron hävitetään.
        5 Voi meren rannikon asukkaita, kreettien kansaa! Herran sana on teitä vastaan, Kanaan, filistealaisten maa; ja minä hävitän sinut asujattomaksi.
        6 Ja meren rannikko on oleva laitumina, joilla on paimenten vesikuoppia ja lammastarhoja.
        7 Ja rannikko joutuu Juudan heimon jäännökselle. Siellä he laiduntavat; Askelonin huoneisiin he asettuvat makaamaan illoin. Sillä Herra, heidän Jumalansa, on pitävä heistä huolen ja kääntävä heidän kohtalonsa.
        8 Minä olen kuullut Mooabin häväistykset ja ammonilaisten pilkat, joilla he ovat häväisseet minun kansaani ja ylvästelleet sen aluetta vastaan.
        9 Sentähden, niin totta kuin minä elän, sanoo Herra Sebaot, Israelin Jumala, on Mooab tuleva Sodoman kaltaiseksi ja ammonilaiset Gomorran kaltaisiksi, nokkospehkojen maaksi, suolakuopaksi, autioksi iankaikkisesti. Jääneet minun kansastani ryöstävät heitä, ja minun kansakuntani jäännökset ottavat heidät perintöosaksensa.
        10 Tämä tulee heille heidän ylpeydestään, siitä, että ovat herjanneet, ovat ylvästelleet Herran Sebaotin kansaa vastaan.
        11 Peljättävä on Herra heille oleva, sillä hän tekee voimattomiksi kaikki maan jumalat; ja kaikki pakanain saaret, kukin paikastansa, tulevat häntä kumartaen rukoilemaan.


      • KTS--

        Sanoo foorumin agrressiivisin, helluntaiherätyksestäkin vittuilunsa takia poispotkittu terrorismin puolustaja.


    • DoctorT

      Jos KTS yllä viittaa minuun, minua ei ole kukaan mistää pois potkinut, eikä potki!!!

      Sen voin sanoa kyllä, että helluntaita en ole tunnustanut kodikseni yli 20vuoteen ja ihan siitä syystä, että se meni harhaan ja että tavat siellä muuttuivat epärehellisistä kuvottavaksi lihallisuudeksi.

      Minä edelleenkin valitsen itse pöydät, joista syömistä haen. Ja kuten terroristirakastaja hyvin näkee, se eväs on minussa muuttunut lihaksi ja terveiksi käytänteiksi, toisin kuin sinun lahkoutumisesi jumalankieltäjäksi ja arabinuoleskelijaksi.Kauhistuttava ihmiskohtalo, sokeutua ja tyhmistyä!!

    • yeshuabenarafat

      Jeshua on palestiinalainen!

    • allelujaa

      HALLELUJAA!!!

    • KTS--

      Koen saaneeni siunausta myös lukuisista homosuhteistani palestiinalais miesten kanssa!

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe