Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

On mahdoton olla huomaamatta näitä kauniita hyväv

vartaloisia miehiä --nyt oli Yksi Palomies joka OLI IHAN MINUN MIEHENI NÄKÖINEN - Ei pitänyt huutaa -
Mutta kun siittä on jokauan melkein olin jo unohtanut kuinka kaunis mies voi olla -- Niin v 1972 näin hänet viimeksi -

17

203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viisikuusiseitsemän

      Mitä sitten????
      Jokaisella meistä on ollut se paras kunnes kunnes tunnetaan tarpeeksi.

      Hetken mielijohteesta voi kirjoittaa vaikka pelkkää höpöä

      • Kiitos 567, kun annat peräti luvan mielijohteessa höpöä kirjoittaville, mitähän sitten sisältyykään höpökirjoituksiin.
        UM:lle....juu , ja merimies on erimies, samoin kuin että asvalttimiehessä silmä lepää!


    • vanhuuskunniaan

      Missä sinä palomiehen vartaloita olet käynyt tirkistelemässä ? En kyllä noin typerää aloitusta ole täällä vielä nähnytkään. Kyllä me kaikki ollaan nuorena oltu hyvävartaloisia, tarvitseeko niitä vainajien vartaloita täällä vielä kymmenten vuosien päästä esitellä. Vanha ihminen on kaunis myös.

    • jakolasku

      Kauneus on katsojan silmissä, se vanha hokema.

    • dementtia-vaivaa

      Antakaamme alottajalle ULLA-MIRJAMILLE alennusta,
      hän on jo pitkästi yli 80 vuotta,
      se dementtia alkaa vaikuttaa,
      muistot ja mielikuvitus palaa entiseen jopa lapsuus on kohta todellisuutta,
      vanhuus on kaikkien meidän kohtalo lopulta,
      siihen asti voikaamme niin hyvin kuin se on itsekullekkin mahdollista,

      • Ikäeiratkaise

        Ei Aira Samuliinilla ole dementiaa vaikka on vanhempi . Airaa sinä aina kehut miten on hyvin säilynyt . Airan minihame sopisi kyllä paremmin nuorille .


      • jjoutava

        Näin Arjan joskus kymmeniä vuosia sitten Helsingin kulttuuritalolla ja ihmettelin jo silloin sitä minihametta. No, ei siinä mitään , mutta kun en ollut nähnyt aikuisen naisen pukeutuvan sellaiseen , mutta älysin pitää kuitenki suuni kiinni. Tilaisuushan oli silloin arvokas, kun Jorma Uotisen tanssiesitys oli nähtävänä näyttämöllä.

        Mutta, ullamirjami on ehdoton valopilkku tällä palstalla. Miksi hänen kirjoituksia ei saisi täällä näkyä? Arvaan kyllä, vie tilaa joltakin moninikiltä.


      • jjoutava

        Jorman esityshän oli sellainen, että näyttämöllä oli mattorulla, Jorma Uotinen tanssaili siinä ja kietoi itsensä mattoon ja taasen ulos rullasta. Enhän kunnolla ymmärtänyt suurta taidetta, mutta mieliin jäävä esitys kuiteski.


      • hän-saisi-lihoa-hiukan
        Ikäeiratkaise kirjoitti:

        Ei Aira Samuliinilla ole dementiaa vaikka on vanhempi . Airaa sinä aina kehut miten on hyvin säilynyt . Airan minihame sopisi kyllä paremmin nuorille .

        En ikinä ole Aira Samulia kehunu, enemmäki ngativistä kritiikkiä olen joskus antanu hänen käytöstään, varsinki nuorempana hänen käytös oli ärsyttävää,


      • Vai että oikeen Diaknosia -- Ei oo vielä todettu minkäänlaita muistisairautta minulla - Monella kuulemma on jo tässäiässä --mutta kun olen aina huolinut vaan parhaasta päästä-- Mitä se sitten onkin . Ja mitä Airaan tulee -- olen aivan erikvaliteettia -- sitä ulkoisesti ja sisäisesti Aitoa Ekoa .Laatu pitää olla aitoa ei keinotekoista -- niinkun on Airalla-mielestäni - Saanut elantonsakkin kaikenlaisella humpuukilla - Ja päässyt rikastumaankin --- suomalaiset ovat niin herkkiä tuollaiselle hömpötykselle .


    • hmmmmöööö

      Joo......... susi tuomarina ja kettu kirjurina, ja hyvähän sekin

      • hjuton

        Voi hyvä ihime tätä meininkiä. Hajuko on ainoa oikeassa olija.


    • Oletteko jo siinäpisteessä muistisairautennekanssa ette ei muistikaan pelaa enään -- Minulla kyllä vielä lähimuistinin toimii .
      No se siittä
      Se on kevät joka saa tällaisen Yli 80 mummunkin herkistymään - Onhan meitä moneksi ,se on jo tääläkin tullut huomattua. Ja se on pahintalaatua, kun ei hyväksytä jotain Positiivistä - Mieluimmin ollaan niin samanlaisia kun nekin joilla menee huonosti ja valittaa.

      Tämä ensirakkauteni Palomies , oli minun elämässäsi v54 - vuoteen 72 kesään . Nukkui minun viereeni .
      Kerkisimme saamaan 2 lasta - joista nyt ikäihmisenä on ollut minun tuki ja turva , saanko sanoa ihan molemmin puolin , aikojen kulussa

      Vai on näillä jotka täälä minun aloitustani moittii , säälin koska ei kai vanhuuteen kuulu aistien menetys . Niitä on 5 näkö ,kuulo . maku. haju ,ja tärkein tunto -
      Minulla on nämä kaikki vielä tallella ja jos saan lisätä myöskin muisti on pysynyt huvänä tämä tärkeä LÄHIMUISTI .
      Kun se häipyy onkin Peli menetetty -
      Se onkin toinen aloitus kun kerron kokemuksistani ,jos kestätte siihenasti !!!!

      Hyvää kevättä ja pitäkää silmänne auki ja kuulonherkässä --kevät on ihanaa aikaa !
      U.M

      ,

      • haluun-minäkin-nähdä

        Mutta Ulla kiltti. Missä sinä niitä palomiehiä näet? Ei kai ne ole siellä linnunpesiä korjailemassa?


    • Hiljasta on -- ei ole nyt näkynyt komeita -- Me pohjaalaiset ollahan vaan sellaasia jotta . Komia se olla pittää !

    • Kiitos ylläpidolle .. Taisi jollakulla olla jotain kaunaa " komeita "kohtaan
      Muisteluksihan se tuppaa minullakin menevän , mutta silmiäni en voi kääntää minäkään kauniin ihmisen nähdessäni .
      On han niitä ikäihmisissäkin jotka " miehet" ovat säilyttäneet Charmikkuutensa ja ihan luonnostaan --meinaan .
      Mieluummin katso miestä" silläsilmällä " kun Naista !

      U.M

    • Kiitos ylläpidolle .. Taisi jollakulla olla jotain kaunaa " komeita "kohtaan
      Muisteluksihan se tuppaa minullakin menevän , mutta silmiäni en voi kääntää minäkään kauniin ihmisen nähdessäni .
      On han niitä ikäihmisissäkin jotka " miehet" ovat säilyttäneet Charmikkuutensa ja ihan luonnostaan --meinaan .
      Mieluummin katso miestä" silläsilmällä " kun Naista !

      U.M

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2454
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1808
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1601
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1576
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1545
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1498
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      40
      1237
    Aihe