Tämä ei ole minun aloitukseni, vaan Saatana pisti valhe-psykologi Tomminsa matkimaan Totuuden Henkeä!
Teuvo Suni ; Totuus Teuvosta
Psykologi.Tommi
9.5.2016 8:52
Tähänkin sopii hyvin Jeesuksen sanat:
"Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt! Miten te voisitte välttää kadotustuomion?"
Teuvo Suni: Saatanan röyhkeys huipussaan!
68
558
Vastaukset
- Psykologi.Tommi
En ole totuuden henkeä matkinut vaan tuonut sinua hiukan enemmän päivänvaloon jota et nähtävästi kestä :)
Tätä voit kutsua nimellä koettelemus.
Tässä katsotaan oletko tosiaan sitä mitä väität olevasi ja kuten olen jo aikaisemmin sinusta huomannut että olet oikeilla raiteilla mutta olet taivuttanut raiteita mieleiseksesi. ..
Vai että Jeesus käski sinun tulla suomi24 keskustelupalstalle kertomaan vääristeltyä Totuutta sekä tuomitsemaan jokainen ihminen ketä täällä käy keskustelua?
Jeesus myöskin mielestäsi on korottanut sinut ainoastaan maailman valoksi joka mukamas on niin valoa täynnä vaikka pimeydestä käsin työskentelee?
Sinä käyt taistoasi pimeydestä omalla nimelläsi röyhkeästi käyttäen muiden tekstejä hyväksesi!
Et kykene edes ottamaan vastuuta ja vastaamaan syytöksiin sinne tarkoitetulta keskustelusta jonka aloitin " Totuus Teuvosta"
Saatana ei ole minua lähettänyt vaan Jumala ja minulla on mitta täysi valheitasiSaatana matkii kaikessa Pyhän Hengen tekoja, ja sen suuri rakkaus kaltaisiisi synnin orjiin tuli esille siinä, kun ensimmäisen kerran elämässäsi sait tältä palstalta tietää, mitä totuus on, niin Saatanapa pisti sinut, kuten kaveriksesi tulleen TMarkon ja kaikki herjaajat pilkkaamaan Pyhää Henkeä, ja näin syyllistymään siihen yhteen ainoaan anteeksiantamattomaan syntiin.
Tällä se sai varmistettu sen, ettei Kristus tule ikinä sinuakaan sen synnin orjuudesta vapaaksi ostamaa, vaikka on ennakkoon verensä sinunkin puolesta vuodattanut.
Kun Pyhä Henki kehotti minua jokaiseen aloittamaani keskusteluun pistämään oman nimeni, niin nyt näyttää Saatana pistäneen palvelijansa tekemään samoin.
Tämä oli rakkauden osoitus kaltaisiasi kohtaan, ettei kukaan teistä vahingossakaan tule keskusteluun, koska totuus ei enää kuulu teidän hengellisiin haluihinne.- Psykologi.Tommi
Vapaaksi on ostettu jo :) puuskuta sinä . Kuten ylhäällä mainitsin ;
Teuvon Jeesus se vaan käskee kirjoittelemaan suomi24 palstalle samasta asiasta joka ikinen päivä ja sanoi Teuvolle että hän on maailman valo sekä oikeudet antoi tuomita kaikki muut :)
Kuulostaa Teuvo sen verta pöhköltä aikuisen korviin...Lapsen säikäyttäisit jutuillasi ja sehän ei ole myöskään tarkoitus :)
Jakele sinä jatkossakin tuomioita :D minä koitan jättää sinut rauhaan kun todennäköisesti vain saat jotain seksuaalista tyydytystä näistä kirjoituksistasi / taisteluistasi Psykologi.Tommi kirjoitti:
Vapaaksi on ostettu jo :) puuskuta sinä . Kuten ylhäällä mainitsin ;
Teuvon Jeesus se vaan käskee kirjoittelemaan suomi24 palstalle samasta asiasta joka ikinen päivä ja sanoi Teuvolle että hän on maailman valo sekä oikeudet antoi tuomita kaikki muut :)
Kuulostaa Teuvo sen verta pöhköltä aikuisen korviin...Lapsen säikäyttäisit jutuillasi ja sehän ei ole myöskään tarkoitus :)
Jakele sinä jatkossakin tuomioita :D minä koitan jättää sinut rauhaan kun todennäköisesti vain saat jotain seksuaalista tyydytystä näistä kirjoituksistasi / taisteluistasiMitä tuomioon ja tuomitsemiseen tulee, on Saatana sinulta tämänkin salannut:
Jeesus ei tätä sanonut omilleen, vaan kaltaisillesi Saatanan tekopyhittämille:
"Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi. Niin kuin te tuomitsette, niin tullaan teidät tuomitsemaan, ja niin kuin te mittaatte, niin tullaan teille mittaamaan.
Kuinka näet roskan veljesi silmässä, mutta et huomaa, että omassa silmässäsi on hirsi?
Kuinka voit sanoa veljellesi: 'Annapa kun otan roskan silmästäsi', kun omassa silmässäsi on hirsi?
Sinä tekopyhä! Ota ensin hirsi omasta silmästäsi, vasta sitten näet ottaa roskan veljesi silmästä."
SINÄ TEKOPYHÄ VALE.PSYKOLOGI TOMIM! OTA ENSIN HIRSI OMASTA SILMÄSTÄSI, VASTA SITTEN NÄET OTTAA ROSKAN TEUVON SILMÄSTÄ.
Hänen omat opetuslapset saivat toisenlaisen käskyn.
Tässä Jeesuksen totuuden sanat omilleen - minullekin:
"Koko ajan, kaikissa koettelemuksissa, te olette pysyneet minun kanssani.
Niinpä minä annan teille annan teille kuninkaallisen vallan, niin kuin Isäni on minulle antanut."
"Älkää tuomitko sen mukaan, miltä asia päältä katsoen näyttää, vaan tuomitkaa oikein."
Ja kun Jeesuskaan ei ketään tuomitse, eivät sitä tee myöskään hänen omansa, vaan tuomio tuleekin niiden sanojen kautta, jotka hän, ja hänen omansa julkituovat:
"Jos joku torjuu minut, eikä ota sanojani vastaan vaikka on ne kuullut, en minä häntä tuomitse. En ole tullut maailmaa tuomitsemaan vaan pelastamaan sen.
Jos joku torjuu minut, eikä ota sanojani vastaan, hänellä on kyllä tuomarinsa: se sana, jonka olen puhunut, tuomitsee hänet viimeisenä päivänä."
"Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."
Tämä on yhtäpitävä Jumalan profeetoilleen antamalla käskyllä:
"Kun minä sanon jumalattomalle, että hänen on kuoltava, asetan sinut vastuuseen hänestä.
Ellet sinä puhu hänelle, ellet varoita häntä hänen jumalattomuudestaan pelastaaksesi hänet, hän kuolee syntiensä tähden -- ja hänen kuolemastaan minä vaadin tilille sinut."
Koska en yhdenkään valhe-psykologin ja hänen tekopyhän joukkonsa takia halua joutua tuomituksi, siksi kerron totuuden.- taneko
TeuvoSuni kirjoitti:
Saatana matkii kaikessa Pyhän Hengen tekoja, ja sen suuri rakkaus kaltaisiisi synnin orjiin tuli esille siinä, kun ensimmäisen kerran elämässäsi sait tältä palstalta tietää, mitä totuus on, niin Saatanapa pisti sinut, kuten kaveriksesi tulleen TMarkon ja kaikki herjaajat pilkkaamaan Pyhää Henkeä, ja näin syyllistymään siihen yhteen ainoaan anteeksiantamattomaan syntiin.
Tällä se sai varmistettu sen, ettei Kristus tule ikinä sinuakaan sen synnin orjuudesta vapaaksi ostamaa, vaikka on ennakkoon verensä sinunkin puolesta vuodattanut.
Kun Pyhä Henki kehotti minua jokaiseen aloittamaani keskusteluun pistämään oman nimeni, niin nyt näyttää Saatana pistäneen palvelijansa tekemään samoin.
Tämä oli rakkauden osoitus kaltaisiasi kohtaan, ettei kukaan teistä vahingossakaan tule keskusteluun, koska totuus ei enää kuulu teidän hengellisiin haluihinne.Enpä ole huomannut, että he pilkkaisivat Jumalaa, sinua he kritisoivat ja ne on kaksi täysin eri asiaa. Varo sanomasta väärää todistusta lähimmäisistäsi, varsinkaan Jeesuksen omalla verellä ostamia vastaan ja varsinkaan tuollaisissa asioissa. Se napsahtaa sinun omaan nilkaasi, sitä ei tee ihmiset, joita tuomitset vaan Jumala. Kukaan ihminen ei ole erehtymätön mutta sanassa eikä sunissa meidän tulee kulkea. Jumala pitää huolen sanastansa mutta sinä pidät siitä osaa vihollisen sanana, täysin perusteettomasti, ja joka sanaa puolustavat ovat mielestäsi tehneet iänkaikkisen synnin, ehkä koska et vain pidä siitä. Jumalan sananko tulisi olla sinun mielesi mukainen? Ei ole, eikä minun lihani mieleni mukainen mutta täytyy taipua aina sen mukaan mitä Jumala sanoo,, se on pitkä lihankuoleman ja nöyrtymisen prosessi tässä elämässä. Joskus kuitenkin ihminen saa kuulla sitäkin Herralta, että on tehnyt oikein ja hyvää. Ihmisessä voi olla kuitenkin niitä oikeudenmukaisuuden siemeniä sielussansa, jotka ovat syntiinlankeemuksesta huolimatta Jumalalle mieluisia ja hyviä, toisilla enemmän ja toisilla vähemmän, mutta ne eivät ketään pelasta. Ne ovat kuitenkin plussaa viimeisellä tuomiolla. jos ihminen on ottanut Kristuksen pelastajaksensa. Ei omilla teoilla selvitä vaan ainoastaan sillä, että me olemme lähellä Kristusta. On vain olemassa elämän ja kuoleman valta, ja elämä on Kristus. Ilman Kristusta ei ole elämää, koska Hän on elämä, joka ristiltä lähtee kaikille luoduille. Ei ole suuria apostoleja ilman Kristusta, ei suuria profeettoja, eikä mitään, kaikki tyhjää ilman Kristusta. siinä ei ole mitään ihmisen omavanhurskautta, jonka me Jumalalle voimme tuoda pelastuaksemme. Job, Nooa ja Daniel, joista Jumala sanoi, että vain nämä kolme miestä Minä pelastan vanhurskaudellansa. Mitä oli heidän vanhurskautensa: Jobilla omaan itseensä uskominen, ja omaan vanhurskauteensa uskominen, kunnes Jumala hänet nöyryytti, ettei se näin ole, ja ei ole yhtään niin vanhurskasta ihmistä kuin Job maanpäällä, ehkä senkään jälkeen. Nooa oli kuuliainen Herralle. Daniel oli syntinen, nöyrä ja oikeamielinen mutta laittoi toivonsa Herraan, jonka Herra itse valitsi huonoista olemaan hänen edessänsä hyvä. Ihminen johon Herra mielistyi tämän huonoudestansa huolimatta, sillä Jumala rakastaa ihmisiä.
taneko kirjoitti:
Enpä ole huomannut, että he pilkkaisivat Jumalaa, sinua he kritisoivat ja ne on kaksi täysin eri asiaa. Varo sanomasta väärää todistusta lähimmäisistäsi, varsinkaan Jeesuksen omalla verellä ostamia vastaan ja varsinkaan tuollaisissa asioissa. Se napsahtaa sinun omaan nilkaasi, sitä ei tee ihmiset, joita tuomitset vaan Jumala. Kukaan ihminen ei ole erehtymätön mutta sanassa eikä sunissa meidän tulee kulkea. Jumala pitää huolen sanastansa mutta sinä pidät siitä osaa vihollisen sanana, täysin perusteettomasti, ja joka sanaa puolustavat ovat mielestäsi tehneet iänkaikkisen synnin, ehkä koska et vain pidä siitä. Jumalan sananko tulisi olla sinun mielesi mukainen? Ei ole, eikä minun lihani mieleni mukainen mutta täytyy taipua aina sen mukaan mitä Jumala sanoo,, se on pitkä lihankuoleman ja nöyrtymisen prosessi tässä elämässä. Joskus kuitenkin ihminen saa kuulla sitäkin Herralta, että on tehnyt oikein ja hyvää. Ihmisessä voi olla kuitenkin niitä oikeudenmukaisuuden siemeniä sielussansa, jotka ovat syntiinlankeemuksesta huolimatta Jumalalle mieluisia ja hyviä, toisilla enemmän ja toisilla vähemmän, mutta ne eivät ketään pelasta. Ne ovat kuitenkin plussaa viimeisellä tuomiolla. jos ihminen on ottanut Kristuksen pelastajaksensa. Ei omilla teoilla selvitä vaan ainoastaan sillä, että me olemme lähellä Kristusta. On vain olemassa elämän ja kuoleman valta, ja elämä on Kristus. Ilman Kristusta ei ole elämää, koska Hän on elämä, joka ristiltä lähtee kaikille luoduille. Ei ole suuria apostoleja ilman Kristusta, ei suuria profeettoja, eikä mitään, kaikki tyhjää ilman Kristusta. siinä ei ole mitään ihmisen omavanhurskautta, jonka me Jumalalle voimme tuoda pelastuaksemme. Job, Nooa ja Daniel, joista Jumala sanoi, että vain nämä kolme miestä Minä pelastan vanhurskaudellansa. Mitä oli heidän vanhurskautensa: Jobilla omaan itseensä uskominen, ja omaan vanhurskauteensa uskominen, kunnes Jumala hänet nöyryytti, ettei se näin ole, ja ei ole yhtään niin vanhurskasta ihmistä kuin Job maanpäällä, ehkä senkään jälkeen. Nooa oli kuuliainen Herralle. Daniel oli syntinen, nöyrä ja oikeamielinen mutta laittoi toivonsa Herraan, jonka Herra itse valitsi huonoista olemaan hänen edessänsä hyvä. Ihminen johon Herra mielistyi tämän huonoudestansa huolimatta, sillä Jumala rakastaa ihmisiä.
Jokainen kaltaisesi Saatanan tekopyhittämä ja Jumalan paaduttama, joka ensimmäisen kerran elämässään saa tältä palstalta kuulla totuutta, syyllistyy automaattisesti siihen yhteen ainoaan Kristuksen Pyhän eli Totuuden Hengen herjaukseen. Syntiin, jota ei koskaan anteeksi anneta, etkä sinäkään tee siitä poikkeusta.
Tällä Saatana on varmistanut sen, ettei Kristus tule sinua ikinä sieltä Saatanan synnin orjuudesta vapaaksi lunastamaan.
"Mutta jos joku herjaa Pyhää Henkeä, hän ei saa ikinä anteeksi vaan on syypää ikuiseen syntiin."
"Ja jokaiselle, joka sanoo jotakin Ihmisen Poikaa vastaan, annetaan anteeksi, mutta sille, joka herjaa Pyhää Henkeä, ei anteeksi anneta."- 3993999
Höpöhöpö Teuvo. Lienet seonnut uskontosi takia. Moni muukin on kokenut saman. Järki katoaa ja luulo voittaa. Voi sua ressukkaa.
3993999 kirjoitti:
Höpöhöpö Teuvo. Lienet seonnut uskontosi takia. Moni muukin on kokenut saman. Järki katoaa ja luulo voittaa. Voi sua ressukkaa.
Muistele saatanallista ilosanomaasi loppusijoituspaikassasi.
Tuntuu näitä epäjumalan lähettämiä riittävän.
Kannattaisi katsoa peiliin ja tarkistaa ne todisteet tuon lähettäneen jumalan olemassaolosta. Helpoiten se käy peilin edessä, ottaen käsillä kiinni korvista ja ajatellen, että siellä se korvien välissä luuraa tuo epäjumala. Ei se sieltä pysty vastinetta antamaan, ellei pakota käsiä irti korvista ja näppäimistölle.
Valitettavasti kaikillahan ei noita käsiä ole molempiin korviin tarttumiseksi, eikä se epäjumala osaa edes puuttuvia jäseniä palauttaa...
Taisipa Saatana antaa psykologilleen vetäytymiskäskyn.
- Psykologi.Tommi
Pöh :)
En vain jaksa enään kirjoittaa sinulle samoista asioista kokoaikaa...
Olet sokea ja olen siitä puolestasi surullinen...
Et vastaa kysymyksiin vaan kokoajan työnnät tuota sontaasi pihalle...
Kiertelet,kaartelet kuin käärme ettei vaan vastausta omasta puolestasi tulisi...
Jeesus on todellakin käskenyt sinun pitämään itseäsi parempana kaikkia muita olemalla maailman valo , käskenyt sinut tänne palstalle kirjoittelemaan tuomioita , samaa asiaa jankuttamaan päivästä toiseen :) tehtäväsi täällä maan päällä on olla Messias jne....
Minä jatkan omalla kokemuksellani Jumalasta eteenpäin jakelitpa mitä hyvänsä tuomioita :D
Sinusta Jumalani on saatanasta mutta ei voi mitään :D minähän Totuuden tiedän :) - Psykologi.Tommi
Minä sentäs en nosta itseäni muiden yläpuolelle toisin kuin sinä :)
En ole koskaan nostanut enkä tule itseäni nostamaan ... Pyhän Hengen voimin on hyvä jatkaa vaatimatonta elämää joka sinusta sekin on saatanasta :D Psykologi.Tommi kirjoitti:
Minä sentäs en nosta itseäni muiden yläpuolelle toisin kuin sinä :)
En ole koskaan nostanut enkä tule itseäni nostamaan ... Pyhän Hengen voimin on hyvä jatkaa vaatimatonta elämää joka sinusta sekin on saatanasta :DSellaista ihmettä ei tapahdu, että Saatana pystyisi tekemään ihmiselle sen, mikä Pyhä Henki on tehnyt minullekin:
"Hän ylentää tomusta mitättömän ja korottaa tuhkasta köyhän, sijoittaa heidät ylhäisten joukkoon ja antaa heille kunniasijan."
Tässä on se syy, miksi Saatana saa sinut totuutta vihaamaan:
"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saanee osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."
"Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden."
Ja tähän joukkoon kuulu myös valhe-psykologi Tommi.- taneko
Sinun täytyisi nyt ymmärtää, että ei psykologi-Tommin jutut ole saatanasta. Millä perusteella sinä tuollaisia edes ajattelet?
Se että latelet jotain Raamattun lauseita väärissä konteksteissa ei tee niistä totuutta asiaan, niinhän teki perkekkin ja fariseukset. Sanaan on vastattava sanalla, kuten Jeesus teki, ja jos sana ei pidä sisällänsä rakkautta, se ei ole Jumalasta, koska Jumala on rakkaus. Siitä oi tietää. onko asia Jumalasta tai muualta, koska Jumala on rakkaus. Sana ja rakkaus. Se ei tarkoita Kristuksessa ulkopuolella elämistä, sillä Kristuksen ulkopuolella ei ole rakkautta, ainakaan todellisessa merkityksessä, saattaa olla jotain humpuunki nais-iloja, kannattaako niihin itseänsä tuhlaan lähteemmään, jotka eiät lopulta anna mitään. taneko kirjoitti:
Sinun täytyisi nyt ymmärtää, että ei psykologi-Tommin jutut ole saatanasta. Millä perusteella sinä tuollaisia edes ajattelet?
Se että latelet jotain Raamattun lauseita väärissä konteksteissa ei tee niistä totuutta asiaan, niinhän teki perkekkin ja fariseukset. Sanaan on vastattava sanalla, kuten Jeesus teki, ja jos sana ei pidä sisällänsä rakkautta, se ei ole Jumalasta, koska Jumala on rakkaus. Siitä oi tietää. onko asia Jumalasta tai muualta, koska Jumala on rakkaus. Sana ja rakkaus. Se ei tarkoita Kristuksessa ulkopuolella elämistä, sillä Kristuksen ulkopuolella ei ole rakkautta, ainakaan todellisessa merkityksessä, saattaa olla jotain humpuunki nais-iloja, kannattaako niihin itseänsä tuhlaan lähteemmään, jotka eiät lopulta anna mitään.Kristuksessa on ainoastaan totuus ja Kristuksen ulkopuolella oin Saatanan suuri rakkaus, jonka se Paavalille julisti:
Tämä onkin varsinainen "kruunun jalokivi" suuressa eksytyksessä, koska tässä pilkataan Jeesuksen Kristuksen todellista olemusta:
Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani."
Saatana vastaa :
"Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä mutta minulta puuttuisi rakkaus, olisin vain kumiseva vaski tai helisevä symbaali.
Vaikka minulla olisi profetoimisen lahja, vaikka tuntisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin siirtää vuoria, mutta minulta puuttuisi rakkaus, en olisi mitään.
Vaikka jakaisin kaiken omaisuuteni nälkää näkeville ja vaikka antaisin polttaa itseni tulessa mutta minulta puuttuisi rakkaus, en sillä mitään voittaisi.
Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä. Rakkaus ei kadehdi, ei kersku, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaa etuaan, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee totuuden voittaessa.
Kaiken se kestää, kaikessa uskoo, kaikessa toivoo, kaiken se kärsii.
Rakkaus ei koskaan katoa. Mutta profetoiminen vaikenee, kielillä puhuminen lakkaa, tieto käy turhaksi.
Tietämisemme on näet vajavaista ja profetoimisemme on vajavaista, mutta kun täydellinen tulee, vajavainen katoaa.
(Tässäkin on selvä todistus sille, että yhä vain odotti sitä täydelliseksi tekevää: Totuuden Henkeä)
Kun olin lapsi, minä puhuin kuin lapsi, minulla oli lapsen mieli ja lapsen ajatukset. Nyt, kun olen mies, olen jättänyt sen mikä kuuluu lapsuuteen.
Nyt katselemme vielä kuin kuvastimesta, kuin arvoitusta, mutta silloin näemme kasvoista kasvoihin. Nyt tietoni on vielä vajavaista, mutta kerran se on täydellistä, niin kuin Jumala minut täydellisesti tuntee.
Niin pysyvät nämä kolme: usko, toivo, rakkaus. Mutta suurin niistä on rakkaus."
Kristuksen rakkaus on rakkautta totuuteen.
Saatanan rakkaus on rakkautta valheeseen.
- Hoitajaetsii
Eikö psykologi Tommia ole täälläkään näkynyt?
Saatana käytti häntä täällä vain sen hetken, että sai hänet syyllistymään siihen yhteen ainoaan anteeksi antamattomaan syntiin, ja näin sai varmistettua sen, ettei Kristus tule ikinä tätä ihmistä hänen synnin vankilasta vapaaksi ostamaan.
- taneko
Ja mikä sinun mielstästäsi oli hän anteeksiantamaton synti.?
- Taneko
Miksi valehtelet ja teetät väärää todistusta lähimmäisiäsi vastaan koko ajan, jotka eivät Jumalan edessä päde. Sanot anteeksiantamattomaksi sellaisia asioita, jotka sellaisia eivät Jumalan edessä ole,, kyllä sinä olet huippuprofeetta aika parempi kuin Jumalan Sana, ylväs kaikissa teoissasi, Jumalaa yläpuolella vähän kaikissa teoissasi, onpa hienoa, että meillä on Suni. En tiedä mitä se höpöttää, mutta tärkeintä, että tuo totuuden maailmalle, josta kukaan ei kylolä tiedä mitä se on. Mutta se ei ole relevanttia, kunhan se vain on sunista, niin kaikki järjestyy.
- Taneko
Miksi valehtelet ja teetät väärää todistusta lähimmäisiäsi vastaan koko ajan, jotka eivät Jumalan edessä päde. Sanot anteeksiantamattomaksi sellaisia asioita, jotka sellaisia eivät Jumalan edessä ole,, kyllä sinä olet huippuprofeetta aika parempi kuin Jumalan Sana, ylväs kaikissa teoissasi, Jumalaa yläpuolella vähän kaikissa teoissasi, onpa hienoa, että meillä on Suni. En tiedä mitä se höpöttää, mutta tärkeintä, että tuo totuuden maailmalle, josta kukaan ei kylolä tiedä mitä se on. Mutta se ei ole relevanttia, kunhan se vain on sunista, niin kaikki järjestyy.
taneko kirjoitti:
Ja mikä sinun mielstästäsi oli hän anteeksiantamaton synti.?
Sama synti, mihin Saatana sai sinutkin syyllistymään: Pyhän/Totuuden Hengen herjaus:
"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."
"Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."
Tällainen yhteys on valitulla Jeesuksen Kristuksen kautta Kaikkivaltiaaseen Jumalaan;
Jos Saatana, joka varmasti tietää myös totuuden, olisi sen omilleen paljastanut, ei tämä Jumalan lähettämä lopun ajan raju eksytys olisi päässyt koskaan toteutumaan.- vastaa.selvästi
TeuvoSuni kirjoitti:
Sama synti, mihin Saatana sai sinutkin syyllistymään: Pyhän/Totuuden Hengen herjaus:
"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."
Tällainen yhteys on valitulla Jeesuksen Kristuksen kautta Kaikkivaltiaaseen Jumalaan;
Jos Saatana, joka varmasti tietää myös totuuden, olisi sen omilleen paljastanut, ei tämä Jumalan lähettämä lopun ajan raju eksytys olisi päässyt koskaan toteutumaan.Ja mikä se lopun ajan eksytys on? Paavalin rakkaus rakkauteenko?
vastaa.selvästi kirjoitti:
Ja mikä se lopun ajan eksytys on? Paavalin rakkaus rakkauteenko?
"Vääryyden ihminen tulee Saatanan vaikutuksesta suurella voimalla, tehden petollisia tunnustekoja ja ihmeitä.
Hänen vääryytensä pettää ne, jotka joutuvat kadotukseen, koska he eivät ole rakastaneet totuutta, joka olisi pelastanut heidät.
Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen, ja niin saavat tuomionsa kaikki ne, jotka eivät ole uskoneet totuuteen vaan ovat valinneet vääryyden."
Perusteellisen selvityksen saat täältä:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14135248/teuvo-suni-rosvojen-luolasto- vastaa.selvästi
TeuvoSuni kirjoitti:
"Vääryyden ihminen tulee Saatanan vaikutuksesta suurella voimalla, tehden petollisia tunnustekoja ja ihmeitä.
Hänen vääryytensä pettää ne, jotka joutuvat kadotukseen, koska he eivät ole rakastaneet totuutta, joka olisi pelastanut heidät.
Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen, ja niin saavat tuomionsa kaikki ne, jotka eivät ole uskoneet totuuteen vaan ovat valinneet vääryyden."
Perusteellisen selvityksen saat täältä:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14135248/teuvo-suni-rosvojen-luolastoVastaa nyt selvästi! Äläkä laita epäselviä linkkejä!
vastaa.selvästi kirjoitti:
Vastaa nyt selvästi! Äläkä laita epäselviä linkkejä!
Sinä olet Saatanasta. Saatana on ollut murhaaja alusta asti ja hänen halujaan sinäkin olet täällä tyydyttämässä.
"Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa."
Jos näiden näiden 28 vuoden aikana olisin Paavalin tavoin ryhtynyt valehtelemaan, olisin varmasti Saatanan kuritettavana siellä riettauden virrassa sinun kaverinasi.
Sillä Jumala ei ole puolueellinen, että pitäisi omanaan myöskin Saatanan hurmokseen ajautuneet valehtelijat ja vääryydentekijät,
Paavali ei tajunnut, miksi hänet tuomitaan syntisenä, etkä sinä myöskään sitä tajua:
"Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?"
"Mutta jos meidän väärämielisyytemme tuo esiin Jumalan oikeamielisyyden, mitä meidän on silloin sanottava? Onko Jumala ehkä väärämielinen -- puhun nyt ihmisten tavoin -- kun hän antaa vihan kohdata meitä?"Jälleen tämä uusi, pimeyden pahantekijä, Taneko, kävi täällä Saatanan toiveen mukaisesti herjaamassa Kristuksen Henkeä ja näin varmistamaan sen, ettei Kristus tuke ikinä häntäkään synnin orjuudesta vapaaksi lunastamaan, vaikka on ennakkoon verensä hänenkin puolesta vuodattanut.
Tässä on suurin syy siihen, miksi Kristus minut heinäkuussa 2005 lähetti minut näihin keskusteluihin sanoen:
"Kokeile, mitä täällä saa aikaan totuus."
Ja se saa aikaan juuri sen, minkä hän valituista Isälleen ilmoitti:
"Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden."
Huomaa: KAIKKI, siis myös tämä Taneko.- Psykologi.Tommi
Puhiset täällä toisia asioita mitä sitten Puhiset ihmisten ilmoilla...eikö sekin teuvo jo jotain kerro?
Ei jaksa tapella sokean kanssa joka on uskosta ottanut ne itseään mieluisimmat palat ....ja jaksaa silti vängätä vielä :D
Kiertele ja kaartele Teuvo jatkossakin, kyllä se siitä :)Et ole ensimmäinen, etkä viimeinen, jotka Saatanan hurmoksessa tänne rinta rottingilla tulevat Kristuksen Henkeä herjaamaan, ja noloina lähtevät pois, kun tämä Kristuksen ilmoitus omilleen toimii:
"Minä annan teille viisauden puhua niin, ettei yksikään vastustajanne kykene kiistämään eikä kumoamaan sanojanne."
Saatanan henki on erittäin vahvasti tyhmyyden henki, kun et tajua edes sitä, ettei omalla nimellä rehellisesti kirjoittava suinkaan häpeä nimeään, jolla Kristus on hänet omakseen kutsunut ja ottanut, sillä tämä on valossa vaeltamista.
Saulista alkaen, josta Saatana teki Paavalin, ovat kaikki hänen omansa saaneet uuden nimen, kuten sinäkin, valheen psykologi Tommi.
Miksiköhän tämä psykologi alkoi eilen omassa herjaus-aloituksessaan ulvoa?
"Psykologi.Tommi
17.5.2016 19:31
Teuvooo?"
Lieneekö ulvonut koko yön?- ei-lahkolaine
Jos se valhesykolooki on aloittanut ulvonnan muutama päivä ennen täyskuuta ja muuttuu sitten sudeksi viikonloppuna kun on täysikuu!
ei-lahkolaine kirjoitti:
Jos se valhesykolooki on aloittanut ulvonnan muutama päivä ennen täyskuuta ja muuttuu sitten sudeksi viikonloppuna kun on täysikuu!
Saatana pistää ulvomaan ja aina odottamaan seuraavaa täyden kuun aikaa.
Vaikuttaa siltä, että Veren voiman lisäksi Saatanalla on käytössä myös täyden kuun voimaa.- ei-lahkolaine
TeuvoSuni kirjoitti:
Saatana pistää ulvomaan ja aina odottamaan seuraavaa täyden kuun aikaa.
Vaikuttaa siltä, että Veren voiman lisäksi Saatanalla on käytössä myös täyden kuun voimaa.eikös sitä paholaista kutsuta myös "ilmavallan hallitsijaksi" ?
ei-lahkolaine kirjoitti:
eikös sitä paholaista kutsuta myös "ilmavallan hallitsijaksi" ?
Rakkaalla lapsella on monta nimeä ja monta tehtävää.
Maalliset ilmavoimat valvovat tätä ihmissilmin nähtävää ilmatilaa, mutta koska Saatanasta tuli koko ihmiskunnan eksyttäjä, sen henkivallat valvovat myös siihen kuuluvaa avaruutta:
"Emmehän me taistele ihmisiä vastaan vaan henkivaltoja ja voimia vastaan, tämän pimeyden maailman hallitsijoita ja avaruuden pahoja henkiä vastaan."
Tämä kuuluu siihen 25% Paavalin julistamaan totuuteen. Mutta on ironista, kun hänestä itsestä tuli tämän pimeyden maailman profeetta, tuo vääryyden ihminen:
"Vääryyden salainen vaikutus on jo olemassa. Sen, joka sitä on vielä pidättämässä, on vain ensin poistuttava tieltä; silloin ilmestyy tuo vääryyden ihminen, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemisensa kirkkaudella.
Vääryyden ihminen tulee Saatanan vaikutuksesta suurella voimalla, tehden petollisia tunnustekoja ja ihmeitä.
Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen, ja niin saavat tuomionsa kaikki ne, jotka eivät ole uskoneet totuuteen vaan ovat valinneet vääryyden."- ei-lahkolaine
TeuvoSuni kirjoitti:
Rakkaalla lapsella on monta nimeä ja monta tehtävää.
Maalliset ilmavoimat valvovat tätä ihmissilmin nähtävää ilmatilaa, mutta koska Saatanasta tuli koko ihmiskunnan eksyttäjä, sen henkivallat valvovat myös siihen kuuluvaa avaruutta:
"Emmehän me taistele ihmisiä vastaan vaan henkivaltoja ja voimia vastaan, tämän pimeyden maailman hallitsijoita ja avaruuden pahoja henkiä vastaan."
Tämä kuuluu siihen 25% Paavalin julistamaan totuuteen. Mutta on ironista, kun hänestä itsestä tuli tämän pimeyden maailman profeetta, tuo vääryyden ihminen:
"Vääryyden salainen vaikutus on jo olemassa. Sen, joka sitä on vielä pidättämässä, on vain ensin poistuttava tieltä; silloin ilmestyy tuo vääryyden ihminen, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemisensa kirkkaudella.
Vääryyden ihminen tulee Saatanan vaikutuksesta suurella voimalla, tehden petollisia tunnustekoja ja ihmeitä.
Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen, ja niin saavat tuomionsa kaikki ne, jotka eivät ole uskoneet totuuteen vaan ovat valinneet vääryyden."Paavali kylvi lustetta Uuteen Testamenttiin ja se tuli näkyviin.
ei-lahkolaine kirjoitti:
Paavali kylvi lustetta Uuteen Testamenttiin ja se tuli näkyviin.
Pystytkö täysin aidosti, koko sydämelläsi uskomaan, että kaikki se, mitä Pyhä Henki on paljastanut Paavalista on totta, eikä valhetta?
- ei-lahkolaine
TeuvoSuni kirjoitti:
Pystytkö täysin aidosti, koko sydämelläsi uskomaan, että kaikki se, mitä Pyhä Henki on paljastanut Paavalista on totta, eikä valhetta?
Totta on. Ja totuus kuulutetaan "katoilta". Ilmaus sopii hyvin tähän nettiaikaan, jolloin totuudet paljastetaan.
Kiitos! Halusin tämän varmistaa, koska 10 entisen ystävän kokemuksesta tiedän, vaikka he kaikki ottivat iloiten vastaan totuuden, mutta kun silloin palstalla riehunut helluntailainen Semper.Fidelis, Saatanan uskollinen ystävä, aloitti parjauskampanjan heitä vastaan, haukkuen heitä sunilaisiksi, niin näin siinä heille lopulta kävi:
" Kylvö kallioiseen paikkaan kuvaa sitä, joka sanoman kuullessaan heti ottaa sen iloiten vastaan mutta joka kestää vain hetken, koska häneltä puuttuvat juuret. Kun tulee ahdinko tai vaino sanan tähden, hän luopuu kohta."- ei-lahkolaine
Juu, täällä ne Saatanan uskolliset ystävät helluntailaiset vaanivat keskustelijoita piiloissaan ja odottaen, ketä saisivat puraista, kuin kyykäärmeet. Lahkolaisia pitää varoittaa ja karttaa kuin ruttotautia.
ei-lahkolaine kirjoitti:
Juu, täällä ne Saatanan uskolliset ystävät helluntailaiset vaanivat keskustelijoita piiloissaan ja odottaen, ketä saisivat puraista, kuin kyykäärmeet. Lahkolaisia pitää varoittaa ja karttaa kuin ruttotautia.
Ethän vaan ole vaipumassa sellaiseen uskoon, että vain helluntailaiset ovat Pahan vallassa?
Muista aina jo tämä apostoli Johanneksen ilmoitus vuodelta 90:
"Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."
- ei-lahkolaine
Ajattelen samoin kuin sinäkin, että koko maailma on Pahan vallassa. Kaikki ovat synnin valtakunnassa Pahan valtakunnassa jo maailman syntiinlankeemuksesta alkaen ovat olleet.
Eikä sellaista aikaa enää tule, että totuuden tuli syttyisi. Sen estämiseksi on Saatana ihmisillä nuo jumalanhuoneensa rakennuttanut.
Ne ovat tiiviissä ryhmässä peittämässä ja sulkemassa synnin orjien aitausta, ettei yksikään pääsisi niiden ohi livahtamaan sieltä pois.
Kuten Jeesus Kristus tämänkin ennalta ilmoitti:
"Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te suljette taivasten valtakunnan ovet ihmisten edestä. Itse te ette mene sisälle ettekä päästä niitäkään, jotka menisivät."
Tuon tässä vielä esille kahden luterilaisen lahkon papin näkemykset Kristuksen ahtaasta portista ja ahtaasta ovesta:
"Ahdas portti on hautausmaan portti", sanoi ensimmäinen pappi.
Sanattomaksi jäi kun kysyin: "Miten se voi olla ahdas arkussa makaavalle ihmiselle, kun siitä menevät sisään ruumisauto ja kaivinkoneet?
Toinen sanoi: "Ahdas ovi on kirkon ovi, kun sen kynnyskin on monelle liian korkea."
Eikä hänkään vastausta antanut kysymykseeni: "Miten se voi olla ahdas arkussa makaavalle ihmiselle, kun siitä pystyy menemään myös vainajan lisäksi myös arkun kantajat?"
Eräs helluntailainen taas hehkutti ahtaan portin olevan uskovien upotuskasteallas.
Eikä sieltäkään vastausta tullut kun kysyin: "Silloin sen voisi kuvitella olevan ahdas, jos sinne upoksiin yritettäisiin talvella upottaa ihmiset liian pienestä avannosta."- ei-lahkolaine
TeuvoSuni kirjoitti:
Eikä sellaista aikaa enää tule, että totuuden tuli syttyisi. Sen estämiseksi on Saatana ihmisillä nuo jumalanhuoneensa rakennuttanut.
Ne ovat tiiviissä ryhmässä peittämässä ja sulkemassa synnin orjien aitausta, ettei yksikään pääsisi niiden ohi livahtamaan sieltä pois.
Kuten Jeesus Kristus tämänkin ennalta ilmoitti:
"Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te suljette taivasten valtakunnan ovet ihmisten edestä. Itse te ette mene sisälle ettekä päästä niitäkään, jotka menisivät."
Tuon tässä vielä esille kahden luterilaisen lahkon papin näkemykset Kristuksen ahtaasta portista ja ahtaasta ovesta:
"Ahdas portti on hautausmaan portti", sanoi ensimmäinen pappi.
Sanattomaksi jäi kun kysyin: "Miten se voi olla ahdas arkussa makaavalle ihmiselle, kun siitä menevät sisään ruumisauto ja kaivinkoneet?
Toinen sanoi: "Ahdas ovi on kirkon ovi, kun sen kynnyskin on monelle liian korkea."
Eikä hänkään vastausta antanut kysymykseeni: "Miten se voi olla ahdas arkussa makaavalle ihmiselle, kun siitä pystyy menemään myös vainajan lisäksi myös arkun kantajat?"
Eräs helluntailainen taas hehkutti ahtaan portin olevan uskovien upotuskasteallas.
Eikä sieltäkään vastausta tullut kun kysyin: "Silloin sen voisi kuvitella olevan ahdas, jos sinne upoksiin yritettäisiin talvella upottaa ihmiset liian pienestä avannosta."Tuohon voisi vielä jatkaa, että ahdas portti on pilkkireijän kokoinen. Mahdotonta on siitä upotuskastetta ottaa, niin ahdas se portti on.
ei-lahkolaine kirjoitti:
Tuohon voisi vielä jatkaa, että ahdas portti on pilkkireijän kokoinen. Mahdotonta on siitä upotuskastetta ottaa, niin ahdas se portti on.
Minäkin jatkan:
Ihmiselle se on mahdotonta, mutta kaloille ei.
Minäkin kun olen horoskoopeissa kala, joka oli myös ensimmäisten valittujen tunnus, kunnes Saatana toi sen tilalle kuolemanmerkkinsä, ristin.- ei-lahkolaine
TeuvoSuni kirjoitti:
Minäkin jatkan:
Ihmiselle se on mahdotonta, mutta kaloille ei.
Minäkin kun olen horoskoopeissa kala, joka oli myös ensimmäisten valittujen tunnus, kunnes Saatana toi sen tilalle kuolemanmerkkinsä, ristin.Niin, eihän se tappoväline risti mikään pyhä ollut. Barbaarinen surmaväline on kyseessä. Risti ei ole mikään Jumalalle erotettu eli pyhä esine ei ollut kyseessä, kun rististä puhutaan. Turha sitä ristiä on kalistella ja sillä ihmisiä pelotella.
ei-lahkolaine kirjoitti:
Niin, eihän se tappoväline risti mikään pyhä ollut. Barbaarinen surmaväline on kyseessä. Risti ei ole mikään Jumalalle erotettu eli pyhä esine ei ollut kyseessä, kun rististä puhutaan. Turha sitä ristiä on kalistella ja sillä ihmisiä pelotella.
Raamatun totuudessa on niin paljon totuutta, ettei se hetkessä ihmiselle selviä, vaikka Pyhä Henki onkin opettajana.
Eikä itse Kristuskaan pystynyt kuin pienen osan omille opetuslapsilleen kolmessa vuodessa opettaa ja siksi sanoi:
"Paljon enemmänkin minulla olisi teille puhuttavaa, mutta te ette vielä kykene ottamaan sitä vastaan.
Kun Totuuden Henki tulee, hän johtaa teidät tuntemaan koko totuuden. Hän ei näet puhu omissa nimissään, vaan puhuu sen, minkä kuulee, ja ilmoittaa teille, mitä on tuleva.
Hän kirkastaa minut, sillä sen, minkä hän teille ilmoittaa, hän saa minulta.
Kaikki, mikä on Isän, on myös minun. Siksi sanoin, että hän saa minulta sen, minkä hän teille ilmoittaa."
Näin kävi minullekin. Olin ollut kaksi ja puoli vuotta hänen opetuslapsenaan, kun täytin 50 vuotta. Silloin pyysin vaimoa ostamaan minulle pienen kultaristin ja kaiverruttamaan siihen syntymäpäivän, 1.3.1937 ja opetuslapseksi ottamispäivän, 11.8.1985.
Se roikkui ohuessa kultaketjussa kaulassani yötä päivää vajaa kaksi vuotta. Katselin silloin televisiosta neljän piispan keskustelua naispappeudesta, jokaisella roikkui vatsan päällä iso kultainen risti.
Vaikka minun risti oli pieni, 19x15 mm, riuhtaisin sen välittömästi pois kaulastani, kun Pyhä Henki kysyi:
"Miksi tahdot olla noiden tekopyhien kaltainen?"
Laitoin sen ketjuineen Raamatun väliin, Luukkaan evankeliumin 16. luvun jakeen 15 kohdalle, jossa Jeesus sanoo;
Jeesus sanoi heille: "Ihmisten edessä te olette olevinanne hurskaita, mutta Jumala tuntee teidän sydämenne. Se, mikä on ihmisten silmissä arvokasta, on Jumalalle iljetys."
Siellä se on siitä lähtien ollut ja siellä pysyy.- JaSehänRiittää
Olet rehellinen. Ja totuudellinen.
JaSehänRiittää kirjoitti:
Olet rehellinen. Ja totuudellinen.
Jos Pyhän Hengen lupaukset eivät minua olisi jo lähes 30 vuotta varjelleet, en olisi täällä väärämielisten vihan kohteena, vaan varmaankin yhtä rakastettuna kuin Paavalikin.
- peniel
TeuvoSuni kirjoitti:
Raamatun totuudessa on niin paljon totuutta, ettei se hetkessä ihmiselle selviä, vaikka Pyhä Henki onkin opettajana.
Eikä itse Kristuskaan pystynyt kuin pienen osan omille opetuslapsilleen kolmessa vuodessa opettaa ja siksi sanoi:
"Paljon enemmänkin minulla olisi teille puhuttavaa, mutta te ette vielä kykene ottamaan sitä vastaan.
Kun Totuuden Henki tulee, hän johtaa teidät tuntemaan koko totuuden. Hän ei näet puhu omissa nimissään, vaan puhuu sen, minkä kuulee, ja ilmoittaa teille, mitä on tuleva.
Hän kirkastaa minut, sillä sen, minkä hän teille ilmoittaa, hän saa minulta.
Kaikki, mikä on Isän, on myös minun. Siksi sanoin, että hän saa minulta sen, minkä hän teille ilmoittaa."
Näin kävi minullekin. Olin ollut kaksi ja puoli vuotta hänen opetuslapsenaan, kun täytin 50 vuotta. Silloin pyysin vaimoa ostamaan minulle pienen kultaristin ja kaiverruttamaan siihen syntymäpäivän, 1.3.1937 ja opetuslapseksi ottamispäivän, 11.8.1985.
Se roikkui ohuessa kultaketjussa kaulassani yötä päivää vajaa kaksi vuotta. Katselin silloin televisiosta neljän piispan keskustelua naispappeudesta, jokaisella roikkui vatsan päällä iso kultainen risti.
Vaikka minun risti oli pieni, 19x15 mm, riuhtaisin sen välittömästi pois kaulastani, kun Pyhä Henki kysyi:
"Miksi tahdot olla noiden tekopyhien kaltainen?"
Laitoin sen ketjuineen Raamatun väliin, Luukkaan evankeliumin 16. luvun jakeen 15 kohdalle, jossa Jeesus sanoo;
Jeesus sanoi heille: "Ihmisten edessä te olette olevinanne hurskaita, mutta Jumala tuntee teidän sydämenne. Se, mikä on ihmisten silmissä arvokasta, on Jumalalle iljetys."
Siellä se on siitä lähtien ollut ja siellä pysyy.Kiitos Teuvo..
Kiitos.
- penuela33
Onko tullut teille mieleen että iskette hampaanne lihaan joka ei olisi sitä ansainnut. Onko näin ...Teuvo puhuu uskostaan... hyeenat käyvät kimppuun nurkkaan ahdistettuna.. minäkin puren!? Hurskahtelijat ja syyttelijät... ja sulle.. Teuvo..pitämä mun hävetä ? Saatana! Häpeä Teuvo ! Ja menkää itseenne kaikki! atana ei tuu teille mieleenkään.. saatsnan kummina elän ikuisesti
yksin. . On niin väsynyt teihin kaikkiin!!?? Häpen sinua!? Pieneen mieliksi
Kiitos sinulle.
N. .- eniel
Sinulle ei tuu mieleen..että on ihminen joka tarvittaisi tukea. Häpeän sinua.. mietitään mielessä Monika asioita. Kiitos! Odotin sinulta enemmän Teuvo!.
eniel kirjoitti:
Sinulle ei tuu mieleen..että on ihminen joka tarvittaisi tukea. Häpeän sinua.. mietitään mielessä Monika asioita. Kiitos! Odotin sinulta enemmän Teuvo!.
Minä en valitettavasti pysty huutamaan aamenia tuskaasi, jonka itse olet itsellesi aiheuttanut.
Oletko koskaan ajatellut aloittaa elämääsi alusta, tämän Kristuksen ohjeen mukaisesti:
"Jos siis olet viemässä uhrilahjaasi alttarille ja siinä muistat, että veljelläsi on jotakin sinua vastaan, niin jätä lahjasi alttarin eteen ja käy ensin sopimassa veljesi kanssa. Mene sitten vasta antamaan lahjasi.
"Tarjoa vastapuolellesi sovintoa jo silloin, kun vielä olet hänen kanssaan matkalla oikeuteen. Muuten hän saattaa luovuttaa sinut tuomarille ja tuomari vartijalle, ja niin sinut teljetään vankilaan.
Usko minua: sieltä sinä et pääse, ennen kuin olet maksanut kaiken viimeistä kolikkoa myöten."- Hyväneuvo
eniel kirjoitti:
Miksi juuri psykopaatin "tuki" on sinulle tärkeä? Saat odottaa sitä tukea maailmanloppuun asti saamatta sitä.
Hyväneuvo kirjoitti:
Miksi juuri psykopaatin "tuki" on sinulle tärkeä? Saat odottaa sitä tukea maailmanloppuun asti saamatta sitä.
Kyllä on Saatanan röyhkeys todella huipussaan, kun Kristustakin herjataan psykopaatiksi:
"Jos siis olet viemässä uhrilahjaasi alttarille ja siinä muistat, että veljelläsi on jotakin sinua vastaan, niin jätä lahjasi alttarin eteen ja käy ensin sopimassa veljesi kanssa. Mene sitten vasta antamaan lahjasi.
"Tarjoa vastapuolellesi sovintoa jo silloin, kun vielä olet hänen kanssaan matkalla oikeuteen. Muuten hän saattaa luovuttaa sinut tuomarille ja tuomari vartijalle, ja niin sinut teljetään vankilaan.
Usko minua: sieltä sinä et pääse, ennen kuin olet maksanut kaiken viimeistä kolikkoa myöten."- Kristusko
Lukeeko ajokortissasi että kristus? Jos lukee niin silloin sanoin kristusta psykopaatiksi.
Kristusko kirjoitti:
Lukeeko ajokortissasi että kristus? Jos lukee niin silloin sanoin kristusta psykopaatiksi.
Iankaikkisessa elämässä ei ajella maallisella ajokortilla, vaan ne, jotka sinne valitaan saavat Pyhän Hengen ajokortin.
"Ettekö tiedä, että teidän ruumiinne on Pyhän Hengen temppeli? Tämän Hengen on Jumala antanut asumaan teissä. Te ette itse omista itseänne, sillä Jumala on ostanut teidät täydestä hinnasta. Tuottakaa siis ruumiillanne Jumalalle kunniaa! "
Sinä et sitä tajunnut, mutta Saatana senkin tietää, ja siksi pisti sinut herjaamaan tätä Kristuksen ilmoitusta:
Totuus on näin yksinkertaista ja selvää.- Oletoletolet
Psykopaatti
- kkoooooo
Teuvo , eikö olisi jo aika luovuttaa? Olet sanonut Saatanaa Totuuden Hengeksi , leimannut kaikki muut Saatanan orjiksi , Pidät itseäsi kaikkia muita ihmisiä parempana Jumalan edessä ...vaikka mitä sekalaisuuksia suollat kirjoituksillasi väittäen itseäsi TotuudenHengeksi ja silti yhdistät sen Saatanaan ? Oletko sekaisin vai tyhmä ...tai jonkin pahan Hengen ajamana ?
Tämä on sinun ongelmasi, ei minun, ikä mahtanee olla syy siihen, että olet jäänyt osattomaksi tästä:
"Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään. Ja jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."
Minä kyllä ymmärrän, miksi tämä Totuuden valo, joka sinne pimeyden valtakunnan riettauden virtaan loistaa, saa sinut tuollaiseen raivoon:
"Te olette maailman valo. Ei kaupunki voi pysyä kätkössä, jos se on ylhäällä vuorella.
Eikä lamppua, kun se sytytetään, panna vakan alle, vaan lampunjalkaan. Siitä sen valo loistaa kaikille huoneessa oleville.
Näin loistakoon teidänkin valonne ihmisille, jotta he näkisivät teidän hyvät tekonne ja ylistäisivät Isäänne, joka on taivaissa."
Näin on myös Totuuden suolan kanssa, joka ei ole menettänyt makuaan, niin sinun on pakko oksentaa se sine riettauden virtaan, kaiken muun saastan joukkoon:
"Te olette maan suola. Mutta jos suola menettää makunsa, millä se saadaan suolaiseksi? Ei se kelpaa enää mihinkään: se heitetään menemään, ja ihmiset tallaavat sen jalkoihinsa."- Peniel
MITÄ!!!HAAA... HAAA!!! . OLLESSASI ÄITISI KOHDUSSA MINÄ VALITSIN SINUT TEHTÄVÄÄN !! MIIIITÄÄÄ!!! ELÄKE TULO JOKA SINULLA ON..SAA RIITTÄÄ!! Lukekaa tuolta ☝mitä muuta hullu kirjoittaa nimeltä TEUVO SUNI. .. Melkein tikahduin nauruun..kunnes ymmärsin että tää tyyppi PAHOINPITELEE täällä ihmisiä.
Peniel
7.10.2016 2:28
Uusi
MITÄ!!!HAAA... HAAA!!! . OLLESSASI ÄITISI KOHDUSSA MINÄ VALITSIN SINUT TEHTÄVÄÄN !! MIIIITÄÄÄ!!! ELÄKE TULO JOKA SINULLA ON..SAA RIITTÄÄ!! Lukekaa tuolta ☝mitä muuta hullu kirjoittaa nimeltä TEUVO SUNI. .. Melkein tikahduin nauruun..kunnes ymmärsin että tää tyyppi PAHOINPITELEE täällä ihmisiä.
Tässä herjauksessa on Saatanan röyhkeys huipussaan, kun sai sinut oikein rehevän naurun saattelemana syyllistymään syntiin, jota et ikinä anteeksi saa.
Eikä tämä suinkaan ollut sinulta ensimmäinen kerta:
"Ja jokaiselle, joka sanoo jotakin Ihmisen Poikaa vastaan, annetaan anteeksi, mutta sille, joka herjaa Pyhää Henkeä, ei anteeksi anneta."
"Mutta jos joku herjaa Pyhää Henkeä, hän ei saa ikinä anteeksi vaan on syypää ikuiseen syntiin."
- Peniel
Miten itse voit välttää kadotus tuomion Teuvo! ? Et mitenkään..Sen tiedät itsekin. . Kukaan!! Teuvo!! Joka tuomitsee muut ei voi välttää kadotustuomiota .et edes sinä ..teuvo Suni.
Taivaallinen Isäni, hänen Poikansa Jeesus Kristus ja heidän yhteinen Pyhä Totuuden henkii varjelevat minut kadotustuomiolta:
"Minun lampaani kuulevat minun ääneni ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.
Minä annan heille ikuisen elämän. He eivät koskaan joudu hukkaan, eikä kukaan riistä heitä minulta.
Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kuin kukaan muu, eikä kukaan voi riistää heitä Isäni kädestä."- Tottatottatotta
Olet ymmärtänyt asian täysin oikein Peniel, Teuvo ei voi välttää kadotustuomiota.
Tottatottatotta kirjoitti:
Olet ymmärtänyt asian täysin oikein Peniel, Teuvo ei voi välttää kadotustuomiota.
Yksi sinultakin jäi tästä puuttumaan, ja sen mukana kaikki:'
Aamenaamenaamen
- Yksiystävä
Altavastaajalle tiedoksi
- Juoksupoika
Sinun vuoro on nyt tulla puskasta valoon!
- Rauhallisesti
Siirry nyt hissillä yläkertaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?843462- 252033
- 1941941
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3431338Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell861313Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891137Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo12945- 82943
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.23855Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha61790