En pysty elämään enää näin

Eikoskaanenää

Toivon että ymmärrät, kaksi kertaa olet lähtenyt pois luotani ja jättänyt minut hiljaisuuteen. Et kaipaa, et ikävöi, et ota yhteyttä ; et tee mitään että kuulisit minusta jotain. Sinulle on sama olenko elävä vai kuollut.

Kyllä tästä jo pitää ottaa opikseen ja antaa sinulle täydellinen rauha. Voit olla varma etten tule häiritsemään sinua enää. Olen kuollut niikuin toivoit, ainakin sinulle.

37

1199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • einaisille

Tämä kirjoitus oli miehelle, tunnistaa kyllä jos lukee.

• Meitäonmoneksi_

Tunnistaa ja tunistaa voi osua moneenkin..

• Näinsennäen

No mitenkä olisi jos ottaisit itse yhteyttä suoraan siihen ihmiseen joka on hiljaisuuteen jättänyt? Eikö hänkin voi ajatella samoin kuin itse, jos et pidä yhteyttä? Minä ainakin jäin siihen käsitykseen, että toinen ei halua pitää yhteyttä irl. Minä en taas halua kuvitella mitään palstayhteyksiä. Koska hän ei ole täällä tai ei halua olla tunnistettava.

• riittääjoeienää

Mitäs jos olen ottanut mutta se on aina vaan niin että minä otan yhteyttä? Voisi joskus toinenkin vaivautua mutta tilanne on varmaan niin ettei muista sen vertaa että ottaisi yhteyttä edes kerran tänne suuntaan. Tai paremminkin ei halua koska ei ikävöi.

Pitäähän tästä jo tyhmimmänkin = minun tajuta että kun ei tykätä niin ei enää tupata.

• epävarmaakaikki

"voit olla varma", asuitko pitkäänkin hänen kanssaan?

• ettäasuin

Mistäpä niin päättelit?

• tulesinätäältätakaovesta

Tuli vaan mieleen::))

• lopputällekivulle

En jaksa, kipu päivästä toiseen tappaa minut.

• En jätä hiljaisuuteen ystävä enää

• etvarmaanolese

Kirjoitus oli miehelle, muistaakseni olet nainen.

• etvarmaanolese kirjoitti:

En tiennyt X)

• etvarmaanolese kirjoitti:

Eikö olis fiksua laittaa heti aloitukseen kummalle sukupuolelle menee, niin jäis turhat kommentit pois? Onko se niin vaikeeta? Ei tarttis sitten kommentoida, että tää oli miehelle tms.

• tämäolitässänyt

15 vuotta enemmän, enemmän ja vähemmän sekä tosi vähän toiveissaan tekee vahvemmastakin ihmisestä ja tunteista selvää jälkeä.

• selvittäkääIRL

Se toinen voi myös ajatella että kun toinen ei ota yhteyttä niin ei ilmeisesti merkitse mitään

• tämäkeskustelusammuupian

Minäpä olen ottanut yhteyttä vaikka kuinka paljon.

Et oikein tajua tilannetta.

Viimeisin niitti oli vaan liikaa, olen kuollut niinkuin hän toivoo ja pysyn kuolleena.

• noeiköse

nyt ole selvää, että olet pelkkää pussien tyhjennystä varten. Tyypillä varmaan lisäksi joku toinenkin ja silloin ei ota yhteyttä, jos heillä sujuu hyvin.

• selityksiähänriittää

Minua ei kiinnosta syyt eikä seuraukset, eikä enää mikään muutkaan selitykset.

On se kumma että 15v kidutusta ei ole palstalaisten mielestä tarpeeksi. Taitaisivat langettaa elinkautisen tuosta noin vaan.

• Kaksisyyllistä

Oikea päätös on, anna vaan mennä, sellaisia aidosti välittäviä ja keskustelutaitoisiakin miehiä elämääsi varmasti löytyy. Ei tarvitse miettiä syntyjä syviä, kun suhde on toimiva. Juuri siitä kommunikaation puutteestahan monenkin suhteen loppu alkaa häämöttämään.

• kommunikaatiota

Vihjaatko sinä että minä olisin ollut kommunikaatiokyvytön?

Onko tässä ketjussa jotain mikä on jäänyt epäselväksi? Enkö mielestäsi ole sanonut asioita selkeästi niin että ne ovat täysin ymmärrettäviä?

Sano vaan missä kohtaa kommunikaationi ei ole ymmärrettävää niin voin kyllä täsmentää.

Ei se ole kommunikaatiokyvyttömyyttä että toinen ihminen ei välitä.

• uskallatkokertoa

Ovatko m ja s, kaksi nimikirjaimistasi?

• hannuristojiimies

Mistä löytys mulle kommunikoiva nainen kaveriksi?

• kommunikaatiokyvytönkin

Deittipalstoilta, seuranhakupalstoilta, chatistä, lehden seuranhakupalstalta, television tekstiteeveen sivuilta, puhelinpalveluista...

kanavia riittää

• alkaatuntuasiltä

Ei kaksi ilman kolmatta?

• Vanhempimiesneuvoo

Huomenta aloittaja. Ei se nyt kyllä ihan noin mene. Toisen tunteita et sinäkään voi varmuudella tietää. Tiedä, vaikka miten paljon sinusta haaveilis. Elämäntilanne (jomman kumman) saattaa estää tai haitata lähempää tutustumista. Pitää ymmärtää tämäkin puoli asiassa.

• En_aloittaja

Silloin voi asioista puhua, eikä jättää toista epätietoisuuteen.

• niinmätekisin

Ota opiksi tommosesta.

• kiinnostunut_mies

Jos tietäsin, että olen edelleen katumassa tätä. Laitoin tämän keskustelun suosikkeihin, kun se on lähellä sydäntäni.

• ehkätoisellakinikävä

Jos kadut. Tee asialle jotain

• Minä välitän sinusta mutta koen että olen ongelma sinulle etten halua satuttaa sinua muutakin pysymällä etäällä kun et ole valmis vaikka kirjoitan sinulle yleisesti vaan toteat ettet puhu muidenkaan kanssa. En halu olla esteenä.

• Jaa olikin miehelle sit ei mitään 😁

• senkinhömeliini

Teillä ei taida olla yhteisymmärrystä siitä miten asia tulisi ratkaista. Mutta vanhempi ottaa vastuun siitä. Ehkä hän vielä joku päivä ymmärtää paremmin kunhan vaan puhutte.

• toivonvainparasta

Toivon sinulle pelkästään hyvää. Jos minä en voinut olla sinulle se kenen kanssa haluat olla niin ymmärrän sen. Minä en lähtenyt, sinä halusit minut pois.

• kiinnostunut_mies

• kiinnostunut_mies

Se asia viellä, että kyllä lähdin pois naiseltani, jonka kaipaan. Jos hän tietäsi kuinka väärässä olin silloin. Haluaisin puhua hänen kanssa tästä ja vaikka olla hänelle kaveri, jos ei enään pääse suhteessa pidemälle. Minulla on omat syyt siihen, jonka kerron ne suoraan hänelle. Uskon, että me molemmat rauhoitumme ja löydämme ratkaisun, kun ollaan välillä yhteydessä.

• kaikenlaisiaSurkimuksia

Twrvemenoa vaan.

• aloitus ei ole nimimerkkini tai minun

• kiinnostunut_mies

Tätä kirjoitusta mietin vielläkin. En voi jättää asian näin, jos se olisi minulle. Tahdon puhua naiselle, jonka näin toukokuussa. Erittäin ikävä ja nolo tilanne, niin kyllä minulla on rohkeutta kertoa sen hänelle.

Kerroin jo useasti miten voit olla yhteydessä minuun. Olen paikalla muutaman päivän päästä, eiköhän voi sopia face to face tapamisen tai edes puhua netissä ?

Jos näet minut jossain ja en lähesty sinua, niin rohkeasti sanot minulle suoraan nämä sanat "Älä enään jätä minua hiljaisuuteen". Ymmärän heti kaiken. Yritän pitää mielessä sinun ulkonäköä, ettei vaan enään kävelen ohi. En halua enään menettää sinua, kun olet tärkeä minulle. Toivottovasti kaikki menee hyvin seuraavan kerran kun nähdään, mutta milloin ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      6
      4125
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      95
      2253
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      59
      964
    4. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      834
    5. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      37
      833
    6. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      185
      820
    7. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      34
      811
    8. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      772
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      755
    10. 35
      754
    Aihe