KESÄTEATTERIIN

PeerGynt

Nuorena itsekin kesäteatterissa näytelleenä kaipaan edelleen päästä katsomaan ja kokemaan nautinnon. Viimeksi Myrskyluodon Maija
sai tunteemme saaren katsomossa lieskuntaan.
Miten Sinulla?

7

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies.pöllintekijä

      Hyvä kesäteatteri on kansallisaarteen veroinen. Meillä päin sellainen kuulemma on. Ennakkoluulojeni vuoksi en ole siellä vielä käynyt.
      Olen niin kurkkua myöten täynnä huonoa lavateatteria telkassa ja kesäteatterikuvauksissa.

    • Tankari

      MYRSKYLUODON MAIJA
      on eräs mieluisimpia myös Lasse M:n musiikin vuoksi.
      Rauha hänen muistolleen.
      Tankkarilla viimeksi saimme nauttia maisemissa, jotka kuin konsanaan Myrskyluodolla.

      • en.tyki.uusinnoista

        Mårtessonin Myrskyluodon Maija on maailmallakin paljon kiitosta saanut sarjateos. Kuvaus ammattimaista, mieleenjäävää.


      • Taivaanvuohikin

        Sellainen pieni huomion arvoinen seikka, että Myrskyluodon Maija -näytelmän musiikki ei ole Lasse Mårtensonin tekemää. Ts. näytelmässä ei soi kertaakaan Mårtensonin Myrskyluodon Maija -biisi.

        Näytelmän musiikki on silti kaunista, koskettavaa, kertovaa ja vievät surullista aihetta hyvin eteenpäin. Karukin elämä voi olla kaunista.


      • Oh-hoh
        Taivaanvuohikin kirjoitti:

        Sellainen pieni huomion arvoinen seikka, että Myrskyluodon Maija -näytelmän musiikki ei ole Lasse Mårtensonin tekemää. Ts. näytelmässä ei soi kertaakaan Mårtensonin Myrskyluodon Maija -biisi.

        Näytelmän musiikki on silti kaunista, koskettavaa, kertovaa ja vievät surullista aihetta hyvin eteenpäin. Karukin elämä voi olla kaunista.

        ... ja laulujen sanat vievät ...


    • HYVÄ NÄYTELMÄ
      jää mieleen ja haluan katsoa sen yhä uudelleen. Nuorena kävin Turun teatterin esityksissä lukuisia kertoja ja suurin syy oli ihastukseni viehättävään näyttelijättäreen. Näin on tapahtunut usein myöhemminkin.
      Peer Gynt on eräs mieleisimmistä eritoten musiikistaan.

    • KAPELLIMESTAREITA
      viedään. Nyt sai Santtu Matias kutsun Ruotsin kansallisorkesteriin.
      Kokkolassa kesäoopperan puikoissa viitenä kesänä aloitti ja Taikahuilu
      puisto-oopperana viimeksi. Ikää maestrolla jo kolmekymppiä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      70
      3225
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2822
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2638
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2608
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2476
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2315
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1773
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1727
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1590
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1436
    Aihe