Tappeleeko tytöt keskenään?

244544

Tappeleeko tytöt keskenään, eli Lyökö ne toisia tyttöjä, tönivät, potkivat ja haukkuu toisia?

8

131

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riitapukariko

      Haukumme ja tönimme välillä toisiamme joskus näytetään keskaria haukutaan toisiamme homoiksi tyhmiksi vitun ämmiksi saatanan pissiksi nartuiksi rumiksi viedään toistemme reppuja muualle vittuillaain toisillemme. Eka ollaan "naimisissa" ja kohta erossa ja kohta taas parin tunnin päästä maailman parhaat kaverit ja väitetään ettemme enään koskaan eroa toisistamme ja seuraavana päivänä niin paha riita että me enään koskaaan puhuta toisillemme. koskaan ei olla lyöty mutta mieli on tehnyt lyödä toisia tyttöjä. Tällästa tääl pohjanmaalla.

      • 244544

        Eli aikalailla samaa menoa kuin pojilla :DDDDDDD


      • riitapukariko

        Jep haluaisitko jutella Tästä asiasta kaipaisin juttuseuraa :|


    • koululaine

      Meidän koulussa ainakin tytöt ovat tapelleet ja kerran huusivat portaikossa niin lujaa toisilleen että varmasti kuulivat. Ainakin meillä nää seiskaluokkien tytöt ovat riitaisia.

    • 13131

      harvemmin tytöt vetävät "showpainia" kuten pojat meidän koululla tekivät.

    • 0Mg

      KYLLÄ,(TARVITTAESSA)

    • Frisk_the_Human

      Tyypillisin kiusaus minun koulun tytöillä on esim. Puhutaan pahaa seläntakana, nauretaan pienille virheille, mulkoilua, tönäisyjä välitunnille menemisen aikana, syytetään tyhjästä, välillä kipeisiin paikkoihin tönäisy, erillaisuuden pilkkaaminen ja syrjintä, eli jätetään yksin ja ollaan kuin kiusattua ei olisi olemassakaan.

      • 244544

        Mää ekaks luulin että kaikki tytöt tulevat toimeen...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3630
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2982
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2880
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2758
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      23
      2663
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2455
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      2149
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1897
    9. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      190
      1833
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1827
    Aihe