Sinä olet täällä,yhdistän monet kirjoitukset sun kirjoittamiksi. Sellaiset joissa on ollut aika selvät tunnisteet, mutta en ole uskaltanut niitä omia itselleni aikaisemmin. Ehkä kuitenkin halusit, että tunnistin sut täällä.mutta onko siitä mitään hyötyä jos ei oteta askelta eteenpäin päin ihan oikeasti?
Ps. Tämä ei ole Sarilta
Nyt kun on varmuus siitä että
17
677
Vastaukset
Ei se ole täällä..............
- munväristykset
On se täällä. Tunnisteet huomattu
- Parempiniin
Kuule sä kuvittelet vain asioita omassa mielessäs, sun pitää ottaa ihmiseen normaalisti yhteyttä ja selvittää asia sitä kautta, ja sillä tavalla se on helpompaa. Täällä menetät vain oman mielenterveytesi tai olet sen menettänyt jo.
- jmiess
Laita mulle viestii
- Parempiniin
Niinpä, niin loppuis täällä tämä ihmisten tunteilla leikkiminen.
- Parempiniin
Ja onko sulla kovakin hätä siitä, jos joku Sari täällä kaipailee tai moni muukin Jmiestä? Tässä Suomen maassa on aika monta J alkuista ja samannimistäkin henkilöä, joten aivan turhaa täällä. Helpompaa on lähestyä itseään ja kysyä häneltä, ketä kaipaa. Se on sitten eri asia, jos ei suostu kanssasi edes juttusille.
- SallaRiina
En ole edes aloittanut oman J-mieheni kaipailua, ja joku toinen Ei-niin-Sari jo ehtinyt mouruamaan naissukupuolen mielenterveyshäiriöiseksi idiootiksi. Kiitti. Ikävä on. Itsellä yhteydenoton esteenä on etten toedä numeroa. Edelliseen sähköpostiin ei vastausta. Ei minusta ole oventaa menijäksi. Ikävöin vain ja jatkan elämääni kuten tähänkin asti. Toivottavasti tulet jossain joskus vastaan, näkisin kasvosi, jos vain vaikka hymyilisit -kehtaisin tulla lähellesi.
- Järkiheihaloo
Kai sun täytyy ymmärtää omalla järjelläsi, jos henkilö ei vastaa sähköpostiisi, niin ei halua olla suhun yhteydessä. Vielä vähemmän se tätä kautta onnistuu ja voiko olla typerämpää, kun tänne tulla ruikuttamaan ja anelemaan vielä sitä yhteydenottoa. Anna olla ja jatka elämääsi, kyllä sulle löytyy sellainen ihminen, joka välittää aidosti ja haluaa kans olla.
- kiinnostunut_mies
Olen vielläkin täällä, kerro mistä sinut löytää ?
- kiinnostunut_mies
Haluan ratkaisun tähän olipa meillä jokin suhde tai ei. Kirjoitan yhteystietosi ylös ja anna oman, niin en ole katoamassa enään minnekkään, mutta en rupea häiritsemään elämäsi aihettomasti. Usko pois sait väärän kuvan minusta. Kerron sinulle kaiken. Tämä on meille molemmille hyödyksi.
- Varattuämmäkö
Se Täällä mouruaa sen yhden perheenisän perään?
- kiinnostunut_mies
Hän antoi selkeän viestin, että halua tutstua ja viedä suhdetta pidemmälle. Oletan, että hänellä ei ole miestä. Jos olisi mies, niin olen valmis tulla torjutuksi. Tämä tilanne on vakavampi, mitä aluksi luulin.
- kiinnostunut_mies
Tähänkö se loppui ? Olenko minä se Jmies, jonka tunnistit ? Eikö teillä ole tapana lukea muutaman päivän vanhoja viestejä. Totuus voi hyvinkin olla lähellä.
Olen valmis ottamaan askeleen eteenpäin, kunhan saan siihen mahdollisuuden. Yhteystiedot / paikka ja aika, missä näkisin sinut ?
Tämä on sinulle blondi nainen Helsingistä. Sinut näin 3 toukokuuta päivän aikaan. En enään epäile sinun ja omia tunteitasi. Anna minulle viimeinen mahdollisuus. Saat tulla myös puhumaan ja ottamaan kädestä kiinni. Vastaan rakkaudellesi "KYLLÄ", jos sitä haluat. Voimme seurustella ja osoitan sinulle kaiken rakkauden, minkä kaipaus on meille aiheuttanut. Nyt voit tarkistaa rehellisyyteni ja sen pidänkö lupaukseni.
Toivottavasti luet tämän viestin, kun en aina pysy tämän ikävän palstan perässä ihan kuin kävisimme eri aikoina. Toivon saavan vastauksen pyyntöni.
Etsintäkuulutus palstalta löytyy myös tiedot:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14315731/blondi-nainen-malmilla-ystavansa-ja-koiran-kanssa- Kannattaa.miettiä
Mitä juttelitte, mitä hän sanoi osoittaakseen halunsa mennä kanssasi pidemmälle? Jos on pelkästään katsonut sinua, se ei todellakaan tarkoita että olisi sinusta kiinnostunut. Voi kuule olla ettei se tyttö edes muista sinua..
- kiinnostunut_mies
Emme puhuneen. Sain sellaisen vaikutuksen, että hän haluaa kovasti tutustua minuun. Voi olla, että on kiinnostunut,ihastunut tai rakastunut. Yleensä voi huomata, että naiset näyttävät vihreätä valoa miehelle aloitteen tekemiseen.
Kerroin tarinassani, että hän pysähtyi ja jäi odottamaan minua, jotta tekisin aloitteen. Yleensä kun nainen on erittäin kiinnostunut miehestä, niin katsoo häntä väkisin usein tai katse on jumissa miehessä. Olin hänen kohteena, kun ulkonäköä minualla riittää hyvin tai jotain muutakin. Lyhyeesti sanottuna pitkä katse minua kohtaan oli. Tämä on jo selvä asia.
Ainakin pari viestiä palstalta on täsmäännyt. Aatelin jos viestit ovat hänen. Aloin muutenkin kaipamaan häntä. Kun kyseessä on poikkeuksellinen tilanne, niin tähän haen selitystä. Lisäksi tämä nainen on sopiva minulle, niin kyllä haluan vähintään hänen yhteystiedot ja kaverisuhdetta. En rupea väkisin vääntämään mitään seurustelua/lähisuhdetta , mutta olen valmis kokeilemaan.
Kyllä hän minut muistaa viellä. Tässä meni yksi kuukausi aikaa. Tätä kun ratkaisen, niin meidän ei tarvitse olla epätietoisuudessa.
- Jmieheltä
Seuraavan kerran kun kohdataan. Ota kontaktia katseellasi, moikkaa, käänny katsomaan tms. Jos ollaan kahden, tulen luoksesi puhumaan. Tämä on lupaus.
- eiap
Yritän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64145Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va952283Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J61989- 47844
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va37843Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186840- 34811
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35772Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119765- 35754