Vantaan valerehtori

Myötähäpeää

Milloin laitetaan stoppi vantaalaiselle valerehtorille, joka esiintyy eri tilaisuuksissa apulaisrehtorina/rehtorina vailla muodollista, lain vaatimaa pätevyyttä johtaen perusopetusta? Sitä paitsi Vantaan aikuisopisto luopui säästösyistä jo vuonna 2012 apulaisrehtorista, joten senkin puolesta kyseinen henkilö tekee itsensä ja edustamansa oppilaitoksen naurunalaiseksi.

Myös Vantaan aikuisopiston perusopetuksen virat pitäisi pistää julkiseen hakuun eikä täyttää vuosittain vuodeksi samoilla ilman muodollista kelpoisuutta olevilla opettajilla!

Miksei kukaan puutu tähän?

21

489

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihra-Vallu

      Taidat itse olla valevantaalainen. Mene takas Keravalle, pelle.

    • Lohkare

      Totuus tulee ilmi. Ennemmin tai myöhemmin.

      • rukoilijasirkka

        Totta! Asiasta ollaan kiinnostuneita monessa paikassa.


    • keråva

      Keravalla se on.

      • tutkijahutkija

        Miten Kerava tähän liittyy? Miksi yrität kääntää keskustelua harhapoluille? Pelkäätkö työpaikkasi puolesta? Syystäkin.


      • pånkkä

        Painu takaisin sinne keravalle!


      • tutkijahutkija

        Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa! Tässä olisi medialle herkullinen uutisaihe. Kenties Vantaan Sanomat jo penkoo. Tyhjä säkki ei pystyssä pysy.

        PS. Miten se Kerava tähän liittyy, jos väärinkäytökset ovat tapahtuneet ja tapahtuvat Vantaalla? Eikö pitäisi hoitaa asiat ensin kuntoon?


      • pikkuPeee

        Mikäs vaivaa, kun olet noin myrtsi, etkä kykene asialliseen argumentointiin? Onko kettu syönyt liikaa happamia marjoja? Läskit tirisevät pannulla, kun on niin kuumat paikat? Loppuivatko opiston kassasta kadonneet 660 000 euroa?

        Kaikki paljastuu aikanaan ja paha saa palkkansa.


      • epäilysherää

        Taidat olla keravalainen homo.


      • moukkamikämoukka
        epäilysherää kirjoitti:

        Taidat olla keravalainen homo.

        Painu takaisin päiväkotiin ja opiskele itsellesi pätevyys, niin ei tarvitse täällä peloissaan hokea keravalaista homoa. Pese suusi ja tule takaisin, kun omaat sivistystä ja käytöstapoja. Kiitos!

        Taidat itse olla vantaalainen moukka Tikkurilasta. Kyllä sut tunnetaan. Ei tarvitse olla täällä nolaamassa enempää oppilaitosta. Tiedät kyllä miten taukotilassa nauretaan teille.


      • kervå

        Ole hiljaa, keravalainen homo, sontareikäritari.


      • 660000

        Kommenteistasi päätellen olet kyseisessä paikassa töissä. Sinne tuo alatyyli sopiikin hyvin.


    • kgkgkgkgkgk
      • homokerava

        Ole hiljaa ja mene jyystämään keravalaisten homojen takareikää, senkin sontareikämaakari.


    • Pallitheiluu

      Kyllä se stoppi vielä tulee!

      • fakta1

        Joo, sulle, siellä keravalla, missä jyystät väsymättä miesten peräaukkoja!


      • totuudenkaivaja
        fakta1 kirjoitti:

        Joo, sulle, siellä keravalla, missä jyystät väsymättä miesten peräaukkoja!

        Vantaan aikuisopetuksen perusopetuksen epäpätevillä opettajilla ja apulaisrehtorina esiintyvällä epäpätevällä koulutuspäälliköllä on edessä kohta ilmoittautuminen te-toimistoon.

        Virkoja ei ole laitettu kymmeneen vuoteen asianmukaisesti julkiseen hakuun, kuten puolen vuoden välein lain mukaan pitäisi. Taitaapi vaihtua nyt syksyllä skandaalin kera kerralla kaikki. Ihan ylintä johtoa myöten!

        Hienoa, että asiat selviävät, totuus tulee julki ja oikeudenmukaisuus toteutuu! Maahanmuuttajataustaisilla nuorilla on oikeus kunnolliseen opetukseen ammattilaisten avustuksella.

        Pääset siis toteuttamaan päätoimisesti noita ruskeita fantasioitasi jatkossa! :)

        Lorahtiko housuun?

        Hyvää jatkoa ja menestystä työnhakuun! :)


      • totuus-on-tässä

        Mitä täällä jauhat, olet vain pinttynyt homo keravalta!


      • ujohomo

        Joo, mut oon vielä kaapissa..


    • veronmaksajavantaalta

      No huhhuh! Onpas kurjaa! Joko on kyseinen valerehtori laitettu opistosta pihalle?

      • keeerava

        Ole hiljaa, olet vain homo keravalta. Hyi.. mene pois!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3270
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2852
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2676
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2628
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2496
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2335
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1793
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1747
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1610
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1466
    Aihe