Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ihastunut ja varattu

Surullisenikävä

Olen naimisissa ja varattu. Ja niin ihastunut työkaveriini. Alussa vain katselimme pitkään toisiamme. Mitään ei ole tapahtunut, mutta nyt pyrin välttelemään häntä ja välillä olen tahtomattani jopa hieman piikikäs ja ilkeä hänelle. Yritän näin pitää tunteeni kurissa. Vaikeaa on, koska kaipaan häntä. Onko tuttua kenelläkään muulle?

36

3033

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anthenyoudie

      Sama täällä kai sitä joutuu eroamaan kun kerran ruoho aidan takana alkaa kiinnostaa näin paljon. Tosin kohde ei ole yhtä kiinnostunut, jos olisi niin luulisi jo tajunneet. Mutta mitäpä sitä jatkaa liitossa, jos suhde on lähinnä kaverillista omalta puolelta. :(

    • Samoinmyös

      Sama Täällä mutta nauti Toisaalta tilanteesta kun olet töissä. Ihastumisia tulee ja menee.

    • vaikeeeta

      Ihan sama täälläkin. Minä tosin en ole piikikäs, vaan henkilö johon olen ihastunut on piikikäs ja välillä jopa ilkeä minua kohtaan. On todella hankala tilanne. En voi vaihtaa työpaikkaa enkä pysty unohtamaan. Haluan olla hänen lähellä. Meillä on paljon yhteistä harrastuksia ja ajatusmaailmaa. Välillä olen niin rikki ja väsynyt. Tämä ei ole mikään ohi menevä ihastus, vaan välillä on valtava ikävä. Me nähdään joka päivä jopa useita tunteja kerralla.

      • Jjghkigxki

        Onko hän varattu?


      • vaikeeeta

        Ei tietääkseni, en ole ihan varma.


      • pinnallista

        Miksi olet ihastunut ihmiseen, joka on ilkeä sinulle? Onko NIIIIN hyvännäköinen?


    • MmiesMnais

      Kuulostaa tutulta. Molemmat ollaan perheellisiä totta kai. Varovaista toiveikkuutta on että hänellä olisi samat mielessä. Alkoi ihailusta, sitten tuli syvempi kiinnostus ja himo koska hän on vain niin upea ja nyt en saa mielestäni.. järkihän tässä menee. Ahdistaa kun ajattelen sitä kun tiedän että työpisteet vaihtuu tässä tulevaisuudessa..

    • voitiedän

      aivan varmasti tuon tunteen..Joka on kestänyt mulla jo kuukausia..Minä perheellinen,tosin jo vuosia huonossa ja kuolleessa suhteessa.Meillä pelkkää katseiden vaihtoa mutta kun kolahti ja kovaa heti ku ekan kerran katseemme kohtasivat tämän ihanan nappisilmän kans.Nyt emme ole enää samassa paikassa töissä joten IKÄVÄ on järkyttävä tätä miestä kohtaan...Hänestä en tiedä onko perheellinen vai ei..Sen tiedän että jos hän on perheellinen niin en häneen koskaan olisi koskenut mut jos ei niin sit en todellakaan uskalla arvata mitä ois voinut käydä.

    • Jaedelleenihastunut

      Minä ja työkaveri tuijottelimme toisiamme lähes vuoden. Sen jälkeen tuli tylyys häneltä minua kohtaan.

    • Nainentöistä

      Sama tilanne, hän kolahti täysin ja uppouduin kerta toisensa jälkeen hänen katseensa alla...liekö harhaa mut olin aistivinani jotain myös hänen puolelta. sitten yllättäen tiemme erosivat ja tapaamme enää harvoin. Mutta mielestäni hän ei ole kadonnut mihinkään, päinvastoin. Halkean tähän ikävään.

    • Kiinnostaatietää

      Onko aloittaja mies vai nainen?

      • Surullisenikävä2

        Nainen


    • HaluaisinSinua

      Oletkohan kenties ihana M nainen...
      Tunnen samoin ;)

      • Haluaisinsuamyös

        En ap mutta M kuitenkin... enkä piikikäs missään nimessä mutta yrittänyt päästä irti -siinä onnistumatta.... olet saavuttamattomissa. Olen silti kaipausta täynnä joka päivä.


      • HaluaisinSinua
        Haluaisinsuamyös kirjoitti:

        En ap mutta M kuitenkin... enkä piikikäs missään nimessä mutta yrittänyt päästä irti -siinä onnistumatta.... olet saavuttamattomissa. Olen silti kaipausta täynnä joka päivä.

        Toivottavasti lähdemme yhtäaikaa töistä, että voin ahmia sinua silmilläni kun kävellään parkkiselle ;)


      • HaluaisinSinua

        Olit ihana M nainen vaihtanut FB kuvaasi juhannuksen aikana ;)
        Todella hyvä kuva sinusta ;) Katsoin sitä tarkkaan ja kuvittelin miltä se kanssasi tuntuisi ;)


      • mmmmmnainen
        HaluaisinSinua kirjoitti:

        Olit ihana M nainen vaihtanut FB kuvaasi juhannuksen aikana ;)
        Todella hyvä kuva sinusta ;) Katsoin sitä tarkkaan ja kuvittelin miltä se kanssasi tuntuisi ;)

        En ap, mutta M nainen ja vaihdoin kuvani FB:ssä juhannuksen aikoihin. Voitko hieman antaa vinkkiä minkälainen kuva sieltä näkyy?


      • HaluaisinSinua

        Kokovartalokuva edestäpäin jossa olet mustassa t-paidassa. Osuuko?
        Ihana olet!


      • HaluaisinSinua

        Tänään sain sinun kanssasi ihana M nainen pelailla vähän silmäpeliä ;)
        Tänäänkin sinulla musta T-paita ja farkut ;)


    • unohtaisinpaviimeinkin

      Nainen töistä.

      Mies töistä samassa tilanteessa kun sulla,harvoin enää nähdään.Sitten kun taas näen Naisen se on sitte taas kaipuuta jne....

    • Tylytylympi

      Miksi ihminen on tyly tuossa tilanteessa? Siksikö, että on varattu ja yrittää pitää toisen etäällä?

    • enoletyly

      Ihastunut varattuna, miksikö? Haluaisin elämääni lämpöä, läheisyyttä ja naurua, sellaista mistä olen saanut aavistuksen sinun seurassasi. Näemme harvemmin, mutta viimetapaamisesta jäi sellainen olo kuin olisit halunnut sanoa vielä jotakin.

      • enoletyly

        Ja miehelle menee.


    • khdjolh

      Tää on vaan henkisesti niin raastavaa, että välillä itken, iloitsen, suren ja välillä valtaa ahdistus. Mitä kaikkea yhteistä olisikaan. Pari päivää pois töistä ja hirveä ikävä. Työpaikan vaihto välillä mielessä.

    • Järkijatunteet77

      Sellaista sattuu. Tunteet tulevat ja menevät. Jos olet tosissasi luvannut rakastaa puolisosi niin myötä, kuin vastamäessä, on sinun vain taisteltava vastaan. Jos muu ei auta, vaihda työpaikkaa.

    • Kyllävoitapahtua

      Mekin tuijoteltiin ihastuneina vuosi, sen jälkeen otimme askeleen lähemmäs ja nyt tunteet vie mukanaan.

      • eijaksaerota

        Tunteet vie moneen naiseen mietippä sitä


      • IhanUteliaisuudestaMinä
        eijaksaerota kirjoitti:

        Tunteet vie moneen naiseen mietippä sitä

        kyselen vain; Siis montako naista sulla on, kun sun tunteet vievät moneen naiseen?


      • pakkopano
        IhanUteliaisuudestaMinä kirjoitti:

        kyselen vain; Siis montako naista sulla on, kun sun tunteet vievät moneen naiseen?

        Pikkukylällä aivan liian monta jos aikoo pitää salassa. Otan kaljoissani vaikka vanhanakan, naimaan on päästävä omalta akalta kohtu poistettu ei halua


    • aiaik

      Mie rakastuin työkaveriini ja erottiin molemmat tahoillamme ja muutettiin yhteen. En ymmärrä mihin katosi se rakkauden tunne väliltämme parin vuoden jälkeen. Lapsi tulossa lokakuussa. Molemmille entisistä liitoista 4 lasta toisella kolme ja minulla yksi. Mieti ja mieti. Entiseen ei ole paluuta tiedän sen vaikka kaipaankin exää. Olen 24 tuntia saman ihmisen kanssa. Mustasukkaisuus on astunut kuvaan. Ei hyvä mutta tällästä se on.

    • nappisilmien_vanki

      Minä elän paskassa suhteessa, mutta onnetoman ihastunut työkaveriini. Työkaverin kanssa kikattelen kuin pikkutyttö ja olisin valmis mihin vain. Hän on suhteessa, mutta ei tiedä oman suhteeni tilasta. Kamala tilanne. Joka päivä päätän olla ihan cool töissä, mutta tuijottelen ja seurailen vaan häntä.

    • Mummel200

      Te naiset 30-40 vee olette niin hölmöjä. Pitäkää nyt vain kiinni siitä mikä elämässä on oikeasti tärkeää, perhe, lapset, lapsenlapset tulevaisuudessa. Täällä viidenkympin jälkeen sitä ihmettelee mitä se ihmeellinen kapina olikaan... kukaan niistä tyopaikan vilkkusilmistä ei ollut oikeasti vakavasti otettava ihminen, vain tyyppi joka flirttaili kaikkien kanssa ja itse sopivassa elämäntilanteessa otti ne liian vakavasti.

      Nyt on kauhean kiva olla mummi tuon tutun pappan kanssa. Jos olisin erehtynyt silloin aikoinaan niin eläisin vielä lapsiperheen arkea... nyt on vapaus ja lapsenlapset kun itselle niin sopii.

      • Pidähyvästäkiiinni

        Samaa mieltä olen Mummel200 kanssa! Työ- ym paikat vilkku- ja säihkysilmät ovat otettuja saamastaan huomiosta ja iänmukaisen hormonihyrräyksen takia jatkavat flirttailuaan kunnes aikuistuvat. Eivät lopeta flirttailuaan Sinut saatuaan, olet vain yksi saavutus. Jos oma puolisosi on kunnon ihminen ja muistat miksi häneen rakastuit ja elämänne on kaikin puolin kunnossa, pidä kiinni hänestä. Mikään ei ole paremmin uuden kanssa. Seksin janon voi tyydyttää myös muilla keinoin kuin oman puolisonsa pettämisellä ja vaikka siitä ei toiselle ajatteli kertaakaan, niin se jättää pahan piikin pettäjän omaan itseen eikä siitä ole helppoa toipua. Erosin itse exän pelottavuudesta takia riitatilanteissa, ja silti, kaikki se yhteinen historia ja suru perheen hajoamisesta ei häviä kokonaan koskaan. Älä menetä hyvää puolisoasi uuden seksin ja ulkoisen houkutuksen takia, et tiedä oikeasti mitään siitä velikullasta, joka työpaikallasi nauttii naisten suosiota.


    • Uskollinen1

      Aina, aina ja aina sama laulu, huono sude kotona ja muut kiinostaa. ette saa yhtään myötätuntoa. Korjaa suhde kotona jos ei onnistui niin petä lapset ja aviomies. sitten suhteesta suhteeseen ja mietit vuodenpäästä miten tää nyt meni omasta mielestä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2464
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2163
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1818
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1611
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1576
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1545
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1498
    8. 54
      1360
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1244
    Aihe