surullinen

surullinen30

On vaan niin toivoton ja surullinen olo. Joudun viettämään tämän juhannuksen yksin. Kavereilla on jo kumppanit, perhettä ja omat menot. Kukaan kavereistani ei pyytänyt mua mukaan juhannuksen viettoon ja muutamilta hienovaraisesti kysyin suunnitelmista ja kerroin ettei itselläni ole ohjelmaa....kutsua minnekään ei ole tullut.

Mä tajusin jo pikkutyttönä että olen muita tyttöjä rumempi. Muistan joskus lapsena ajatelleeni etten varmaan koskaan löydä miestä koska olen kasvoista niin ruma... kuinka kävikään. En ole koskaan saanut ihastuksentunteilleni vastakaikua, koska kasvoni ovat niin rumat ja epäsymmetriset.

Muutamia vuosia sitten kävin ekassa leikkauksessa ja joudun menemään uusintaan, koska lopputulos jäi vajaaksi. Miehet ei kiinnostu musta koska olen kasvoista niin viallinen ja ruma. Olen jo 30 enkä ole koskaan seurustellut. En voi saada miestä enkä perhettä, koska kasvoni ovat niin rumat. Tiedän sen.

Koko katastofi kärjistyy aina näin juhla-aikoina. Ei ole kumppania, pariskuntatapahtumiin ei oteta mukaan yksin olevaa. Kaikilla kavereillani on kumppani. Voin vain sivusta seurata kuinka muut saa elää ja kokea rakkautta ja onnea.

En tiedä enää mitä tehdä. Uusi nenäleikkaus, sen jälkeen tahtoisin leukaluukirurgian, mesolangat tai poski-implantit, silmänalusiin täyteainetta, silikonirinnat, huuliin täytettä, eikä tuokaan vielä riittäisi, koska leikkaukset ei aina onnistu.

Pitäisikö vain luovuttaa koska en jaksa enää. Itseni tappaminen on käynyt mielessä useasti tässä vuosien varrella. En jaksa elää tällaista tyhjää ja yksinäistä elämää. En kestä katsoa kasvojani peilistä. Tahtoisin vain repiä naamani irti päästäni. Kun katson kasvojani peilistä purskahdan välittömästi itkuun koska en kestä sitä miten rumalta ja kaikella tavoin viallisilta kasvoni näyttävät.

7

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meKaikkiErilaisia

      mulla on ihanaaa peruna nenä, mä oon iskän näköinen lalalalala
      mua ei masenta ta ta... la lala la

    • skkiit

      Mulla on ihan samanlainen olo kuin sulla, ap. Olen 20-vuotias ja mun pitäisi olla viettämässä nuoruuttani ja elämässä elämää. Kukaan ei ole koskaan ollut kiinnostunut muhun eikä tuu olemaankaan. Oon niin ruma.

      Itseänikin ahdistaa erityisesti juhlapyhät ja viikonloput. Mullakin on todella epäsymmetriset kasvot, tarvitsen niin paljon leikkauksia et itekin mietin välillä et jaksaako tätä vai ei. En haluaisi edes olla 'kaunis' vaan ihan tavallisen näkönen, en tämmönen ruma.

    • Helpyouselfhoney

      Ymmärrät varmaan itsekin, että se mitä tarvitset on hyvä terapeutti, joka auttaa sinua hyväksymään itsesi. Etsi sellainen itsellesi, niin autat itseäsi. Plastiikkakirurgi ei sinua selvästi voi auttaa, enkä nyt tarkoita ulkonäköäsi, vaan yleistä asennetta itseesi.

    • eitoivoakaan

      ei noi lauseet oikein lohduta että opi hyväksymään.. ei se vaan ole niin helppoa. pari päivää voi uskoakin että jumalaut miä näytän niille,mutta yksi pieni lause,tapahtuma tai asia tuo taas kaiken esiin ja se on taas sama pöytä jolla on sama kuorma ellei pahempikin. minä olen yksinäinen,ja kiva kun sukulaiset on porukalla mökillä,salasivat minulta senkin kun en kuulu laumaan.( siis sukulaiset ..)olen aina ollut väliinputoaja ja tulen olemaan. nyt olen niin väsynyt tähän että olen jopa alkanut miettimään jospa hävitän eläimeni ja lopuksi itseni. joku saattaisi hetkn miettiä ja unohtuisin aika nopeesti

    • sisäinenkauneus_

      sinulle on jossakin,, ei komea mies,, ja hyvä mies

    • Trollitro

      trolli

      • maonmikäon

        juu ap on joku kijuigi ilman töjtä


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1555
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1265
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe