mikä helvetin hullu on fases esa partainen tampereeelta?kuinka kauan se saa jatkaa tossa työssä.hyi helvetti.
fasebookis esa partainen
8
470
Vastaukset
- HUOMpoliisi
Olen huomannut myös. Onko oikeasti vanhusten hoitotyössä? Nämä hänen fb-"ystävänsä" ihmetyttää, lukevat näitä sairaita päivityksiä kaikki.
- feikki-se-on
Asuu nyt paikkakunnalla Tampere
Hoitaja yrityksessä Vanhustenhoito
Opiskeli koulussa Harvard University - SekopääJokaTapauksessa
Joo mutta paljon on sitoja "kavereita" ja mm. vanhusten kotihoitoon liittyvää. Erotettiin mm. yhdestä vanhustenhoitoon liittyvästä oikeasta fb-ryhmästä, kun yksi tuttu vinkkas heidän jäsenensä profiilin sisällöstä.
Osa fb-kavereista pitää julmaa meininkiä. - ettäsilleen
No onpa matskua:
"Entinen työkaveri pääsi sitten lehteen. Olin aikoinaan itsekin tuolla töissä, kunnes eräs vasikka alkoi tajuamaan meidän tempuistamme. Päätin itse lähteä lipettiin ja hain töitä muualta. Varoittelinkin aikanaan Miksaa, että kannattaisi vaihtaa jo maisemaa ja tulla tänne Tampereelle töihin mutta hän ei uskonut jäävänsä koskaan kiinni. Tänään töissä selviteltiin tuota tapausta ja selvisikin, että ne meinasi koko porukka jäädä kiinni noista hommista. Eräs kukkahattuvasikka sekaantui asioihin, mitkä eivät hänelle kuuluneet. Miksa sitten päätti ottaa luodin muun porukan puolesta ja hän myönsi myös muidenkin teot ominaan. Täytyy kyllä kunnioittaa Miksaa, sillä hänen tekonsa oli erittäin rohkea. Onneksi meillä täällä Tampereella on parempi työporukka ja pidetään kaikki yhtä, joten meillä ei ole kiinnijäämisen pelkoa. Pidimme tänään duunikavereiden kanssa hiljaisen hetken Miksan kunniaksi."
Kyseessä siis tyypin päivitys koskien vanhusten raiskaamisesta kiinnijäänyttä.
Trollijätkä. Kai tuommoisesta voi Facebookille valituksen jättää?- kyänäinon
Voi ja kannattaa ilmiantaa facebookille, sillä jos tulee tuhat trolli lentää mäkeen. Valituksia on jo tehty useita.
- LapsetLapsetLapset
Kyllä te turhasta vingutte. Saa kerranki nauraa kun joku vääntää hauskaa vitsiä. Sitte teidänlaiset sankarit on heti profiileja ilmiantamassa koska tulee paha mieli?
- SairastaSairasta
LapsetLapsetLapset kirjoitti:
Kyllä te turhasta vingutte. Saa kerranki nauraa kun joku vääntää hauskaa vitsiä. Sitte teidänlaiset sankarit on heti profiileja ilmiantamassa koska tulee paha mieli?
Onko pedofiili ym eläinrääkkäysjutut mielestäsi kivoja? Sellaisia siellä oli silloin kun siellä itse kävin katsomassa.
- heidi9221
Voin kertoa kun itse vanhustyötä teen. Et kyl hän ois noista jutuista jo jääny kiinni :D Että hän on vaan trolli ja nauttii siitä että saa ärsyttää ihmisiä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido1133570Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.313079Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t1302614Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain2012033En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v131924Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦141882- 351861
- 1201820
- 291751
- 351694