Edelleen unettomia öitä minulle. Tahtoisin puhua kanssasi, mutta kai pelkään niin kovasti sitä, että jättäisit hiljaisuuteen ja siksi en pysty laittamaan viestiä.
J**** sinä aiheutat
8
491
Vastaukset
- ViidentähdenP
Mulla samat fiilikset, tosin nukun yöni.. ja mies, jota kaipaan on viiden tähden J.
- yksJiii
Jyrki ja Janne. Kumpaa te kaipaatte?
- vaikkaketä
Jussia, Jenniä ja Jonnea.
- vitutta
Aivokuolleitten miesten nimiä.
- kiinnostunut_mies
En enään jätä sinua hiljaisuuteen. Olen tehnyt virheen ja ikävöin sitä vielläkin. Anna minulle mahdollisuus olla yhteydessä. Tarvitsen yhteystietosi, vaikka sähköpostisi, jos olet hän, niin lupaan puhua kanssasi asian selväksi.
Haluan kunnella sinua ja kerron itsestäni myös. Jos vain saisit tietää kuinka tärkeää ja korvaamaton ihminen olet minulle.
Mieti kuinka ihana olisi päästä tästä surusta pois, joka meitä molempia vaivaa. Haluan, että vihdoinkin saat helpotuksen ja vapaudut näistä tunteista, jotka vaivaavat sinua. Meillä näyttäisi olevan paljon yhteistä. Ainakin minä vahvasti uskon siihen.
Pyydä luotettavilta kavereiltasi apua ja rohkeutta laittamaan minulle yhteystietosi, niin pystyn aloitamaan ihan rennosti tämän asian selvittelyn. Voin myös puhua sinun kavereiden kautta.
Tiedät jo sen että voit löytää yhteystietoni eli sähköpostini täältä:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14315731/blondi-nainen-malmilla-ystavansa-ja-koiran-kanssa#comment-84938013
Mitä olet menettämässä, jos kerrot yhteytietosi ja miksi pelkäisit puhua kanssani ? Mieti mielummin millaisen elämän ilon saat. Aito ja hyvä suhde kuin epätoivoiset unelmat ja ikävä palstalla roikkuminen. Olen käden ojennuksella sinusta ja voimme tavata myös kasvokkain. - kiinnostunut_mies
Tämä tuntuu niin surulliselta kun et yritä edes puhua. Jos vain saisit tietää, miten oikeasti asiat ovat. Voitko olla edes kiusamatta minua ja sanoa sitten "Ei" meidän suhteelle, mikäli kaikki on ohi jo ?
Olet ainoa nainen, ketä on aiheuttanut minulle tälläiset tunteet. Kunniotan valintasi ja pyydän sinua laittamaan minulle sen viestin. Olisin tehnyt samoin, jos minulla olisi yhteystietosi. - jätä
Se Jukka rauhaan
- JaskapaskaJätkä
Mä tiiän... Koeta kestää rakas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1323013- 71467
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201326Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441151
- 371021
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381012Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133957- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36877