Katsari haukkas paskaa.

näinsemeni

Joo, näin kävi, katsari sano että simpukka väljä, säädettiin tiukemmalle, katsari sano että liian tiukka, ohjaus takertelee. Laitettiin tehdasuusi simpukka, katsari sano että on väljä, keskeytettiin katsastus, haettiin paikan pomo, hän totesi ohjauksen hyväksi, alkuperäinen vanha simpukka takaisin, ja leima paperiin. Uusi simpukka palautettiin liikkeeseen, ja saatiin rahat pois. Tämä siis Järvenpäässä.

12

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aakatsastaja

      Ketä vittua kiinnostaa sun simpukat! Double idiot.

      • nå sua näköjään kiinnosti kun vaivauduit lukemaan :D


      • dappadaadippidii
        1516 kirjoitti:

        nå sua näköjään kiinnosti kun vaivauduit lukemaan :D

        Tuliko tavoite huonosti näkyvistä liikennemerkeistä täyteen Mäntsälässä, kun siirryit muihin aiheisiin kommentoimaan?


      • dappadaadippidii kirjoitti:

        Tuliko tavoite huonosti näkyvistä liikennemerkeistä täyteen Mäntsälässä, kun siirryit muihin aiheisiin kommentoimaan?

        täh :D


    • Katsarioikeassa

      Kenellä on vielä käyttöautossa simpukka...
      Ja sehän kuluu keskialueelta enemmän ja jos säädät siitä jämptiksi, on se liian tiukka ääriasennoissa.

    • maistoinsimpukkaa

      Joskus otin ravintolassa simpukoita, tottumattomalle outoja, mutta oppiihan viinankin mausta pitämään.

      • rakettitiedettä

        Minä syön usein alkupalaksi etanoita. Auton simpukoista en tiedä, mutta aina on kääntynyt siihen suuntaan, johon rattia väännän.


    • K1-ukko

      Simpukka pitää OSATA säätää.
      Ei liian tiukalle.

      • SäädettyOn

        Jep, mutta jos on kulunut liikaa, niin ei siitä kelvollista saa enää.
        Sama homma hammastangon kanssa, tarkalla säädöllä voi saada just ja just menemään.


    • uusi.sana.jatkeeksi

      kiilari, kaahari, raiskari, laulari, postinkantari, ledenjakari, asentari, korjari, huohori...
      ja nyt sitten katsari.

    • katsastettava

      Katsastajan tilaamalla "seuralaisella" on ollut väljä pimpukka niin on jäänyt vituttamaan vielä seuraavana päivänäkin töissä...

      • Tietäjäkakkonen

        Tuskin, sitähän katsaria pitää runkata päivittäin kurjan panon päälle


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      4156
    2. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      79
      2337
    3. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1811
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      173
      1697
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1412
    6. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1408
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1291
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      138
      1158
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1094
    10. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1093
    Aihe