Jalat alta

miehelleniHaaveelleni

Miksi muistan vieläkin sen hetken kun näin sinut ensimmäisen kerran.

Miksi mun miesmaku on muuttnut täydellisesti viime vuosina?

Miksi olet juuri sellainen joksi se maku on muuttunut jo ennen kuin tavattiin?

Miksi ajattelin että olet niin komea että en voi käsittää, niin täydellinen mies kuin vain kukaan voi ikinä olla.

Jalat meni alta, lävitseni kulki valtava rakkauden tunne ja lämpö, vaikka luulin että sydämeni kuuluu toiselle.

Miten se on mahdollista?

Miksi katsoit minua kuin et olisi ikinä nähnyt kauniimpaa naista?

Muistan sen hetken paremmin kuin eilisen päivän ja kaiken mitä tunsin silloin. Välittömästi tunnuit niin tutulta, turvalliselta ja samalla vaaralliselta. Kuin olisin tiennyt sinusta kaiken, vaikka en tiennyt vielä mitään. Muistan ilmeesi ja sen miten et saanut katsettasi irti minusta.

Miksi löydämme itsemme nyt tilanteesta jossa täytyy miettiä odottaako sen alkamista vuosikausia, vai päästääkö irti. Juuri nyt en pysty irroittamaan, kun vasta minulle kerrottiin että se ei ollutkaan vain minun kuvitelmaa, vaan totta.

3

729

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elämäääsevainon

      Mun täytyy vähän sanoa vaikak olen pikkaisen ottanut, että edellleen muistan kun näin rakastamani naisen noiin 7 vuotta sitten.

      Vaikka tuo nainen on menneisyyttää niin edelleen muista kun hän käveli rappusilla ohi ja kun katsoin hänen peräänsä minä katsoin myös hänen.

      Aattelin vaan että vaaauu kuka toi oli...

      ollutta ja mennyttä mutta joitakin asioita ei vain unohda.

    • qq-nh

      En minä ainakaan haluaisi mitään oikein kaunista naista, riittää aivan tavallisen näköinen luonne on tärkeämpi. Se on vain niin että joku ihminen kiinnostaa, sitä en osaa kertoa. Yleensä se tapahtuu heti kun ensi kerran näkee.

      • EihänmuakiinnostaEIIIH

        Mutta aina sitä ei vaan halua heti myöntää itselleen, että ihan eka kerralla se ihminen jo kiinnostaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3500
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2932
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2820
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2708
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2614
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2415
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      2011
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1847
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1763
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      159
      1666
    Aihe