Blondi naiselle ( kiinnostunut_mies )

kiinnostunut_mies

Ymmärsin, että olet näissä ikävä palstalla ja olet epävarma kannattako laittaa viestiä vai ei. Suosittelen ainakin kokeilemaan, kun emme ole viellä sitoutumassa mihinkään, enkä ole viemässä sinulta vapautesi pois. Kevyt kaverishude sopii ihan hyvin aluksi ja en vaadi sinua kertomaan tunteistasi minulle.

Kun olet aloittanut tämän jutun, niin voitko olla ystävällinen tai edes kunnioituksen merkkeissä laittaa edes anonyymi sähköpostiosoitteltasi viestiä(jos et uskalla paljastamaan itseään) , silloin emme luule omikseen muiden kirjoitukset ikävältä palstalta.

Haluan sinut pois mielikuvitusmaailmasta ja ikävä palstalta, että viestimme menevät paremmin perille. Kun ei aina voi tietää mikä toinen ajattelee, niin pitääkö minun epätietoisuudessa sitä tulkitsemaan ?

Se asia viellä, että olen elokuussa paikalla ja nyt käytän nettiä todella harvoin. Aijon laittaa selvitellä tämän asian kuntoon, vaikka jäisimme pelkkiksi kavereiksi. Toivoisin kuitenkin suhteistamme enemmän, kunhan voit rohkeasit neuvotella kanssani tästä.

5

288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiinnostunut_mies

      Tämä ei ole niin vaikeata, miltä näyttää. Voimmeko edes kevyt mielin puhua siitä ? Jos meidän suhde ei enään kiinnosta sinua, niin voitko kertoa sen minulle ? Ainakin uskon, että voisin tehdä jotakin sen eteen.

      Vahinkoja sattuu elämässä, niin kyllä olen ihan ymmärtäväinen ja voisin tarvittaessa olla sinulle tukena. Ymmärsit aika pitkälle minun tilanteen ja minulle se on vielläkin vähän noloa, mutta aijon kunnialla viedä asian loppuun.

      Hyväksyn sinut sellaisenaan kuten olet. Mielestäni oli vähän outoa, ettet laittanut viestiä aikasemmin. En syytä sinua mistään. Ymmärän tämäkin, että olet myös ujo ja sinulle on erittäin vaikeata tehdä päätöksiä.

      Pyydän sinulta pelkkä "Moi" viestin anonyymisesta sähköpostiltasi, niin tästä voin jatkaa eteenpäin.

      • heräätodellisuuteenjooko

        Ei kannata pyytää mitään "moi"-viestejä anonyymisestä sähköpostista, koska silloin olet luonnevikaisten vedättäjämiesten ja -naisten seuraava kohde.


      • kiinnostunut_mies
        heräätodellisuuteenjooko kirjoitti:

        Ei kannata pyytää mitään "moi"-viestejä anonyymisestä sähköpostista, koska silloin olet luonnevikaisten vedättäjämiesten ja -naisten seuraava kohde.

        Kun vain tämä nainen ja minä tiedämme yksityiskohdat asioista eli missä ja milloin tapasimme. Tarkistan kyllä tämän ja sen kanssa ei voi erehtyä. Tämä menee oikealle henkilölle aivan varmasti eli ulkopuoliset ei voi häiritä tätä.


    • kiinnostunut_mies

      Tännekin voit jättää viestin:
      http://keskustelu.suomi24.fi/t/14315731/blondi-nainen-malmilla-ystavansa-ja-koiran-kanssa

      Tarkistan sen säännölisesti aina kun voin, siellä on sähköpostini ja myös palstalle voit jäättää joitakin yhteystietoja. Voit laittaa myös linkkin sinun keskustelupalstoista, niin pääsen näkemään sen, mitä minulta meni ohi.

      Tiedän jo sen että aijon pitää lupaukseni:
      1. En jätä sinua hiljaisuuteen
      2. Kunnioitan tunteitaisi ja aijon kuunella sinua
      3. Todistan sen, että välitän sinusta
      4. Kerron miten tämän asian voi korjata/ratkaista
      5. Kerron omista tunteista ja se miksi olin ujo sinulle, enkä tehnyt aloitetta ajoissa
      6. En pakota sinua miinkään. Tokin voin tehdä joitakin päätöksia sinun puolestasi, jos haluat.
      7. Aijon puhua sinulle face-to-face ja voit tarkistaa kuinka rehellinen olen sinulle

    • Anonyymi

      Tiedät työsähköpostin. Olisi mukavaa saada viesti sinulta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1703
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      175
      1340
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1128
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1128
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      956
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      47
      916
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      69
      897
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      860
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe