AVIOEROSTA...

Isä.kertoo

Olen aikoinani eron tuskat läpikäynyt mies. Tämän avioeron tahtoi vaimo, vaikka hän ensin sanoi tahtovansa minut. Minun lisäkseni rakas vaimoni tahtoi myös lapsia. Hän tahtoi kokea äitiyden ja sen hän myös kahdesti saikin.
Sitten hän tahtoi, että muutamme toiselle paikkakunnalle, että hän viihtyisi paremmin. Tahtoi hän myös omakotitalon, no pitihän sellainen hommata. Hän tahtoi olla kotiäiti, että saa nukkua pitkään. Niin hän saikin olla kotiäiti, nukkua pitkään ja käydä omissa harrastuksissaan.
Mutta sitten hän tahtoikin avioeron! Hän tahtoi ja sai eron.
Myöhemmin hän tahtoi, että hoitaisin lapsia. Minä en enää tahtonut...
Tahdoin muuttaa ulkomaille asumaan, ja muutinkin. Elatusmaksut kuitenkin olen tahtonut maksaa, kuten maksankin. Lapsia tahdon tavata joka kesä kun käyn Suomessa.
Exäni muuten vieläkin tahtoisi vaikka mitä, muuta ei enää näytä onnistuvan tahtomisissaan.
Tällainen oli tahdonasia meidän perheessä. Lapsia säälien...
Terveisin iskä.

56

832

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitätästäopimme

      Niin tyypillistä. Kannattaa pysyä sinkkuna ja käydä tankkaamassa...

      • Jars.ki

        Kaikki kuten em. paitsi että asun Imatralla edelleen...


      • koitajaksaa
        Jars.ki kirjoitti:

        Kaikki kuten em. paitsi että asun Imatralla edelleen...

        Voimia Jarskille! Oot hyvä tyyppi ja oisit ansainnu kunnollisen vaimon. Ei ymmärtäny siunkaa eukkos hyvän päälle, katuu varmasti.


    • etoleainoa

      Otan osaa sinun kusetuksesta, mutta muista, jokainen maksaa itse omat tekemisensä. Oli ne sitten hyviä tai pahoja tekemisiä. sanan laskukin sanoo " sitä saa mitä tilaa" ja " niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan" X vaimosi tulee maksamaan kalliin laskun elämisestään, usko se. Sinulle toivotan voimia ja onnellista ,tasaista elämää eteenpäin.

    • elämäedessätukkatakana

      Kaikki sympatiani ovat miehen puolella. Älkää miehet olko heti niin tossunalla!

      • valepsygolgi

        Ei ole ! Minun sympatiani on
        naisen puolella . Nainen ei ole saanut tai ei ole osannut ottaa
        henkistä kontaktia mieheensä.
        Jos kontakti on ollut vain fyysinen ja arkisten asioden
        hoitamista eikä ollenkaan todellista kommunikointia
        syvällisellä tunteen tasolla ,
        niin sitä ei vain jaksa. Vika
        on myös miehessä . Olisko
        niin että yhteistä aikaa on
        ollut liian vähän . Miehet
        ei uskalla olla tunnetasolla
        sellaisia avoimia! Vaimo
        ei ole ehkä henkisesti jaksanut
        kestää koko avioliittoa . Se
        materia ei korvaa henkisiä
        puutteita ja arvoja!
        Ja jokainen nainen ja mies
        vaatii ehdotonta rehellisyyttä
        ja toinen toisensa kunnioittamista! Muuten ei
        jaksa! Nykyaikana rehellisyys
        ja toisensa kunnioittaminen
        on vaativaa , koska niitä
        houkutuksia on joka lähtöön.
        Puolison kunnioittamiseen
        kuluu myös huolehtiminen
        etteivät esim. miehen sukulaiset myöskään pääse
        verbaalisesti loukkaamaan
        puolisoa. Jos pääsevät , eikä
        mies asetu vaimonsa puolelle
        niin ainut pakotie on ero!
        Puolisoiden välin ei saisi tulla
        kukaan sivullinen eikä kukaan
        sukulainen eikä kukaan .
        Sehän voi sopia kateellisille
        miehen sukulaisille että tulee
        ero , mutta eivät ehkä tule
        ajatelleeksi että mies kärsii
        myös. Asia kannatais yrittää
        hoitaa vaikka siten,että tilasi
        ajan hypnoterapiaan , niin
        " rubikin kuutio " ehkä avautuisi!


    • ilkeäihminen

      turha on nais psykopaatteja edes muistella. paha on paha ja ilkeä on ilkeä, ei sille mitään voi.

      • otalisää

        Saatat olla sitä ehkä itse .
        Narsisti yleensä laittaa syyttömän kärsimään,jos
        paska pystyy ryyppämiseltään.Ehkä itse
        olet se naispsykopaatti .
        Sopisi hyvin kuvaan.


    • Viikonloppuisä

      "miksi eronneet miehet eivät pidä yhteyttä lapseen..."

      Niinpä. Tulikohan tuossa isän kertomuksessa vastaus? Mielestäni hyvin pitkälti kyllä, ikävä kyllä.

    • lapsiaikävä

      mut tuoha on iha ku miu entine eukko!!!!! sen tahoo piti kuunnella muute se nosti nii hirveen metelin et kuulu naapurii asti. eron sekkii tahto ottaa mut tulikii katumapäälle ja pyys takas. en mie menny ennää.

    • pilkkumies

      No kukapa nainen tuollaista miestä pitää, joka ei osaa edes kirjoittaa kunnolla äidinkieltämme. En tarkoita viestiketjun avaajaa, hän sentään kirjoittaa sinne päin.

      • naisnäkökulma

        Ohoh! Minä taas en pidä pilkun nus, eiku siis pilkunviilaaja miehistä. Ovat enempi nipottajatyyppisiä. Olen pahoillani pilkkumies, vaikutat pikkumaiselta.
        Jos olet aviossa, voi tulla vaikeuksia. Toivottavasti oot poikamies!


      • pilkkumies
        naisnäkökulma kirjoitti:

        Ohoh! Minä taas en pidä pilkun nus, eiku siis pilkunviilaaja miehistä. Ovat enempi nipottajatyyppisiä. Olen pahoillani pilkkumies, vaikutat pikkumaiselta.
        Jos olet aviossa, voi tulla vaikeuksia. Toivottavasti oot poikamies!

        Avoliitossa olen ja naiseni tykkää siitä että asiat on jämptisti eikä vaan "sinne päin". Myös kolme "exääni" ovat arvostaneet jämtiyttäni.
        Ja minä en ala kanssasi tarinoimaan pilkun, enkä muunkaan nus''''sesta vaikka kuinka sellaista haluat kommentoinnistasi päätellen. Harmiksesi en ole poikamies, joten mahdollisuutesi tämän "kiihkeämpään" kanssakäymiseen minun keralla on pyöreä nolla. Sorry!


      • naisnäkökulma
        pilkkumies kirjoitti:

        Avoliitossa olen ja naiseni tykkää siitä että asiat on jämptisti eikä vaan "sinne päin". Myös kolme "exääni" ovat arvostaneet jämtiyttäni.
        Ja minä en ala kanssasi tarinoimaan pilkun, enkä muunkaan nus''''sesta vaikka kuinka sellaista haluat kommentoinnistasi päätellen. Harmiksesi en ole poikamies, joten mahdollisuutesi tämän "kiihkeämpään" kanssakäymiseen minun keralla on pyöreä nolla. Sorry!

        No jopas siinä on itserakas äijänkäppänä! Kehtaa kehaista, että ihan kolme "exääkin", ja neljäntenä, vaan ei ilmeisesti viimeisenä on taas yks avokki. (naurua...)
        Katsos, minulla kun on se yksi ainoa ja oikea aviomies mies ja neljä yhteistä lasta. On siinä vällyjen alla pitänyt vipinää...:):)
        Meillä on elo niin kiihkeää, että pilkunviilaaja ei ole sellaisesta edes unta nähnyt!
        Hellitä vähän, ettet ole niin kireä ja katkera. Parempaa kesän jatkoa toivottaen!
        P.S. Muuten, miksi ne exäsi ovat exiä, jos kerran ovat arvostaneet pilkkujasi?


      • Jarre.J
        pilkkumies kirjoitti:

        Avoliitossa olen ja naiseni tykkää siitä että asiat on jämptisti eikä vaan "sinne päin". Myös kolme "exääni" ovat arvostaneet jämtiyttäni.
        Ja minä en ala kanssasi tarinoimaan pilkun, enkä muunkaan nus''''sesta vaikka kuinka sellaista haluat kommentoinnistasi päätellen. Harmiksesi en ole poikamies, joten mahdollisuutesi tämän "kiihkeämpään" kanssakäymiseen minun keralla on pyöreä nolla. Sorry!

        Pilkkumies on hieman yksinkertainen. Vaikuttaa neuroottiselta, vähän harhaiseltakin. Ei kiusata reppanaa.


      • huono_selitys

        Olishan se akka voinut ennen ensimmäistäkään tahtomistaan tarkistaa miehen oikeinkirjoitustaidon,jos se nuin tärkeää on.


      • ihanhuono
        huono_selitys kirjoitti:

        Olishan se akka voinut ennen ensimmäistäkään tahtomistaan tarkistaa miehen oikeinkirjoitustaidon,jos se nuin tärkeää on.

        Niin olis. Eikä pilkuntarkan äijän tai ämmän kanssa toinna yhteen mennäkään.
        Yhteiselossa kun on paljon isompiakin asioita jaettavana!


      • valepsygologi

        Nyt on miehillä erokin helpompaa kuin 70 luvulla /
        ei tarvitse avoero oikeuden
        käynnissä vastata avioerotuomarille kun hän
        kysyy että oletteko tehnyt
        huorin , niin ei tarvitse vastata
        että olen , niinkuin silloin piti .
        Se on helppoa nykyään ,
        ainakin juridisesti !
        En tiedä sitten tunnesyistä
        onko sen helpompaa kuin
        ennenkään. Ero ei ole hyvä
        ratkaisu / parempi on ratkaista ongelma vaikka
        terapialla tai hypnoterapialla
        Siinä selviäisi muutkin ongelmat samalla!


    • kohtalo.toveri

      Tsemppiä ja hyvää kesää avioerostaan kertoneelle isälle! Lienet jo voiton puolella, kun pystyit kertomaan.
      Meitä on paljon saman kokeneita; kaikkensa antaa perheelle, mutta sekään ei vaimolle riitä. Surullista.

    • näin-se-on

      Vika on aina miehessä!

      • tälleemiul

        Miun akka se alko pettämään aina ku silmä vältti. Aina valehteli ja kiels kaiken, enneku sain napattuu kuvan ite teossa.
        Nyt miul on kunnolline vaimo ja ollaa oltu jo 9v. kimpas. Eli asiat hyvi nykyää.


      • banomies
        tälleemiul kirjoitti:

        Miun akka se alko pettämään aina ku silmä vältti. Aina valehteli ja kiels kaiken, enneku sain napattuu kuvan ite teossa.
        Nyt miul on kunnolline vaimo ja ollaa oltu jo 9v. kimpas. Eli asiat hyvi nykyää.

        joo, mut kyll tuo siun nykyinenkin antaa aika liukkaat kyyvit, ou jeee!!!!!


    • näinonnäppylät

      Älkää miehet (pojat) antako valtoja naiselle. Alkuun kun olette ihastuneita, silloin nainen ottaa yliotteen ja siitä et sitten pois pääse. Muista miun sanoneen ! Mies on luomakunnan kruunu! ja nainen hänen alamainen.

      • pallonilkassa

        Just noin! Tuon kun pojat/miehet muistaisivat silloin seurusteluvaiheessa! Harmittavan moni ei ajoissa hokase. Sitten on kaksi vaihtoehtoa: Jäädä tossun alle tai erota.
        Oikean onnen oppii tuntemaan vasta häiden jälkeen, mutta sitten se on myöhäistä!


    • vaimonvapaus

      Ihmisenä kehittymättömien
      ihmisten ei tietysti kannattaisi
      mennä koko avioliittoon.
      Varmaan se on olevinaan vitsi
      että mies on joku pää , joka
      päätää kaikesta? Joskushan
      tuo näkyy olevan ihan miehen
      suku ja sen sukulaiset jotka on
      niin tyhmiä ja röyhkeitä että
      yrittävät tosiaankin tehdä siitä
      vaimosta alamaisen.vaikka
      vaimo olisi paremmin palkatussa
      työssäkin ja enemmän koulutettukin niin nää ukon
      sukulaiset tekevät kaikkensa
      mitätöidäkseen sitä vaimoa.
      Periaatteessa sellaisesta miehesta ja sellaisista sukulaisista pääsee eroon eroamalla.

    • neihnisikeudet

      Naisille sen verran , että älkää
      pelätkö avioeroa . Kyllä paskan
      ja paskan paskat sukulaiset voi
      jättää. Ihmisoikeudet nimittäin
      koskevat myös vaimoa!!!

      • mieskin.on.ihminen

        Ei naiset eroa pelkää. Päinvastoin! Kun ei kuuta taivaalta pysty arvon madamelle tarjoamaan, niin ero vireille vaan. Tämän saman olen kokenut kuten aloittajakin.
        Talonkin rakensin niin, että frouva vaan valitisi mieleisintä (ja kalleinta) materiaalia.
        Eikä sekään riitä, että on raitis ja uskollinen ja tekee suurimman osan kotitöistäkin.
        Kyllä exä koittaa ruikuttaa takaisin, kun häneltä elintaso romahti. Arvaa vaan menenkö! Mikään muu ei sureta enää kuin lasten kurja kohtalo.

        Hankaliin sukulaisiin ei tarvitse pitää yhteyttä. Se kannatta tehdä selväksi, että he eivät kuulu parisuhteeseen, eivätkä perheeseen.


    • yksinkertaista

      Ei todellakaan kuulu suku parisuhteeseen!
      Jos esim. anoppi on niin tyhmä, että koittaa aina tunkea tykö, niin siitä pitää uskaltaa sanoa. Jos sekään ei auta, niin sitten ei vaan aukaise ovea!

    • peetu.p

      Joop. Piti laittaa ekaks anoppi aisoihin ku muutettiin tänne. Se oli AINA ovikelloo hakkaamassa.
      Tehkää asia selväks, jos on em. ongelma.
      Puolison kanssa se liitto solmitaan eikä anopin!
      Fiksu anoppi ei tunge itseään pyytämättä kylään.

    • ritu.neuvoo

      Anoppi ja muu suku huitsin nevadaan. Mustalaiset ne on jotka suvun voimin pyörii. Sano sillee sille anopilles!

    • tasa.arvo

      Suoli24 on akkain temmellyskenttä.
      Kirjoitelkaa miehetkin reilusti avioero-,ym. asioista. Älkää antako ämmien päättää kaikesta!

    • huorat

      Jokainen nainen on miehensä rahat ansainnu! Menneet, nykyiset ja tulevat.

      • onkovelatkans

        Entäs VELAT ? Onko Jokainen
        nainen ansainnut myös yhteiset velat , jotka tyhmä mies on järjestänyt!?
        Yleensä nainen on työssä ja
        on ITSE ansainnut OMAT rahansa , jotka jotka jostain syystä syystä muuttuvatkin
        yhteisiksi ja varsinkin kun
        on kymys velkojen maksamisesta!


    • voi.pojat

      Nimim. huora...n suusta nyt kuulitte totuuden!
      Hän tosin itse on ihan persaukinen luuska, katkera sossunelätti eukko.

    • sepeteus.tietää

      Miehet huom! Jos avioon aiotte, tehkää AVIOEHTO. Minä tein ja nyt kiitän...
      Sillä näitä ao. kyllä riittää!

      "huorat
      26.7.2016 18:54
      Jokainen nainen on miehensä rahat ansainnu! Menneet, nykyiset ja tulevat."

    • manit.pois

      KIITOS infosta sepeteukselle, täyttä asiaa! paljon on naisia, joilla "piolokinen kello tikittää" ja tahtovat lapsen ja elatusmaksut. liiankin moni nainen haluaa rahaa ja himoitsee omaisuutta.

    • etsemmosetjutut

      En ees lukenu kaikkea , mutta
      " miehensä rahat ansainnut ?"
      Jo sen takia kannattaisi naisten erota , että vaikka naisella on isommat tulot niin kun menet
      naimisiin , niin yhtäkkiä ne
      muuttuukin miehen tuloiksi ?
      Ja jos avioliitossa huoritellaan
      niin ei muuta kuin ero vireille !
      Mies ja sen sukulaiset saa puhua
      paskaa keskenään vaikka turpa
      vaahdossa , mutta sitä ei kannata
      jäädä kuuntelemaan .
      Sen verran löytyy kyllä niitä
      rantaleijonia eikä ne välttämättättä huorittele!

    • erittäinp

      Ja ps. Mielestäni paska ketju .

    • pekkaniilonpoika

      Miusta tää on hyvä alotus, miehen näkökulmastakin edes joskus. Ihan mielenkiintoinen ja asiallinenkin. Paitsi tuo "pilkkumies", mutta se on toisaalta aika hassu ja saa vähän nauraakin. Elämässä pitää olla huumoria, jota aloittajalla näyttäisi olevan. Se ehkäisee katkeroitumista!

      • suulaatakat

        Kerrankin HYVÄ KETJU ! Miesten kokemuksia elävästä elämästä kaivataan tänne!
        Eukot pulisee muutenkin liikaa JOKA paikassa ja AINA.
        Harvoinpa mies suunvuoroa saa,,,,


      • juha.jnen
        suulaatakat kirjoitti:

        Kerrankin HYVÄ KETJU ! Miesten kokemuksia elävästä elämästä kaivataan tänne!
        Eukot pulisee muutenkin liikaa JOKA paikassa ja AINA.
        Harvoinpa mies suunvuoroa saa,,,,

        Näin se menee. Akka huutaa kuin katkaisulaikka, jos kaikki ei mene sen mielen mukaan! Erolla uhittelua on harvasepäivä. Lasten takia oon koittanu jaksaa.


    • myösmanipoloinnista

      Avioerossa on usein kysymys rahasta. Siitä , että onko parempi
      pysyä suhteessa ( rahan takia) vai onko parempi erota ( rahan takia).Usein asiaan saattaa vaikuttaa manipulointi!

    • ootkoonnistunur

      Ootko kommenttien antaja jo ite
      eronnut tai Ootko jo saanu jonkun jota kadehdit eroamaan.

    • väripaletti

      Kauhealta tuntuu lukea miten katkeria toiset voi olla :( Ei kannata yleistää, ei kaikki naiset ole kamalia, pettäjiä, rahan perässä juoksijoita. Toisille riittäisi ihan vaan uskollisuus.

      • yhdenmiehennainen

        Totta puhut "väripaletti". Tuo, että toisille riittäisi ihan vaan uskollisuus, oli hyvin ihanasti sanottu. Kunpa kaikki, niin naiset kuin miehetkin voisivat olla uskollisia!
        Luin ketjun alusta asti. Siinä miehiä koitetaan varoittaa tulevasta (mahdollisesta) erosta.
        Eihän tässä yritetä saada eroa aikaiseksi, vaan karttaa koko avioon menoa.
        Mutta ken on jo ottanut sen askeleen, niin OLE USKOLLINEN PUOLISOLLESI, äläkä ryyppää. Näin avioliittosi kestää.


    • kerrokerro

      Kerro kommenttien antaja , montako eroa olet saanut
      järjestymään ilkeydelläsi ?

    • Sinä et tainnut haluta lapsia kirjoituksesta päätellen. Yleensä niitä halutaan avioliitossa. Tuollaisia vanhemman henkisesti hylkäämiä lapsia on Suomessakin paljon.

      • pahamaailma

        Ai kuka siis ei halunnut lapsia? Tuon aloittajan vaimo tahtoi lapsia ja sitten eron. Mies meni ulkomaille töihin. Joten ei voi olla läsnä henkisesti eikä fyysisesti.

        Tosi on, että erolapset kärsivät. Suomessa todellakin on ihan liian paljon hyljeksittyjä lapsia. He ovat niitä tulevia mielenterveyspotilaita.


    • arvoton

      Miettikääpä sellaista akkaa, joka vaatii ja saa kaiken ja kiitokseksi eristää miehensä kaikista miehen ystävistä ja sukulaisista eikä pysty/halua antamaan riittävästi seksiä miehelleen, joka sen vuoksi pitää salasuhdetta ihmisen kanssa, jolta saa rakkautta ilman mitään vaatimuksia.Sanotaan sellaisessa avioliitosta"pillu tekee nöyräksi" eikö niin?

      • mikäontarpeeksi

        "Arvoton" Tarkoititko että ei pysty antamaan tarpeeksi
        pillua? Onko antanut ( se vaimo nimittäin ) tarpeeksi rahaa siihen huusholliin?
        Jos vaimo on niin väsynyt
        ettei jaksa enää olla nus.....vana? Vaimolle olisi
        kyllä tosi hyvä , että se mies sitten menisi ja vähän helvetin nopeesti
        sinne missä saa sitä " rakkautta" ilman vaatimuksia!
        Onko niin että vaimo ei saisi
        mitään vaikka tuo mahdollisesti isommat tulot perheeseen kuin mies?
        Kutsutaanko sitä vaatimiseksi
        jos vaimo omilla tienaamilaan
        rahoilla vaikka ostaakin jotain
        itselleen.? Ei silti ! Ihan paska
        juttuhan se avioliitto on useimmiten. Miehet ovat
        useimmiten suht kieroja melkein kaikki! Arvot on
        täysin sekaisin silloin , jos
        ( avoliitossa) aletaan puhua
        pi ....n antamisesta ja rahasta!


      • rahalittoko

        "Arvoton " Miten köyhältä
        ukolta muka mikään vaimo
        vaatisi mitään . Normaalissa
        kotitaloudessa on maksettava
        ensin pakolliset menot / usein
        molempien tuloista yhteensä
        vaimon tuloista sekä miehen
        tuloista siis molemmista.
        Ja mitä siitää jää , niin saattaa
        olla aika vähän.On sellaisiakin
        avioliittoja , että molemmat kyttää ettei vaan kumpikaan
        käytä siitä
        summasta omiintarpeisiinsa
        periaatteessa paljon mitään.
        Ja jos mies on se vahvempi /
        esimerkiksi kovaäänisempi
        niin vaimo ei silloin osta
        edes huulipunaa , koska mies
        määrää sen. Itselleen kyllä
        ottaa erivapaukuksia sivusuhteessa , jossa lehmä
        " ei vaadi mitään ." Esimerkksi Jos vaatisi vaikka rahaa,niin silloinhan lehmä olisikin huora!


    • voimiesparka

      Jos sinulla "arvoton" on sellainen vaimo, niin lähde kiireesti siitä yhtälöstä. Parempi on asua vaikka räystään alla kuin sellaisen vaimon kanssa. Älä tuhoa itteäsi ja tapaa sinä vain omia sukulaisiasi älä anna sitä määrätä.

    • iki-sinkku-

      Elämä on niin paljon helpompaa ja halvempaa ilman naista. Jää rahaa jopa omaan käyttöön.

    • kukkahattutätinmies

      Sellainen suhde on hyväksi kun molemmat asuvat erillään. Kumpikaan ei kahlitse toista ja tavataan silloin kuin halutaan, mutta se edellyttää molemminpuolista uskolisuutta ja luottoa. Eikä niin, että toinen (mies) viuhtoo monen naisen kanssa .

      • omankanssa

        Justiisa nii ! Eikä se toinen (nainen) saa muhinoija muitten miesten kanssa. Nää uskollisuuspointit ku muistatte, nii hyvi pärjäätte. Sillo teil on hyvä kummallakkii.


    • näinhänsemenee

      Mies saa siihen pillun puutteeseen kaikista parhaiten
      sellaiselta yksinkertaiselta leski
      akalta joka luulee että suhde on
      vain reiän antamista ! Leski saattaa asua pienessä yksiössä
      jossa sen tavarat on hyvässä
      järjestyksessä ja koti ns. siisti!
      Puutteessa olevan miehen ei tarvitse puhua paljonkaan kun
      rupee saamaan . Voi vähän haukkua vaimoaan ja kehua
      ( ei minkään näköisiä leskiämmää).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1981
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      143
      1458
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    Aihe