Kannattaako Nettideittailu Miehelle?

Alustaviakysymyksiä

Olen 35-vuotias mies, joka oli joskus vuosia sitten nettideitissä. Suurin syy poistumiseeni oli että en löytänyt sieltä itseäni vastaavaa seuraa. Kaikkein eniten sain pakkeja kuvija vaihtaessa kun pidin kuvatonta profiilia. En mielelläni "esittele elämääni" enkä naamaani julkisilla nettisivuilla monestakaan syystä johtuen.

Jos teoreettisesti nyt pk-seudulla asuvana laittaisin profiilin vaikka suomi24 treffeille niin mikä olisi mielestänne lopputulos?

Minulla on tosiaan keskipituisena tällainen vaalea kuontalo, aika mitäänsanomaton, mutta symmetrinen naamataulu enkä kehoa lukuunottamatta kasvoista ole erityisen miehekkään näköinen. Siitä syystä tuli pakkeja.
Teen töitä, mutta tulot riittävät lähinnä elämiseen ja johonkin muihin menoihin, mutta esimerkiksi matkusteluun ei oikein ole erityistä varaa tai pitäisi tinkiä jostain muusta.
En ole korkeastikoulutettu vaikka muuten olen kouluttaunut ja suhteellisen "sivistynytkin".
Yleisesti minua on kehuttu ennen kaikkea huumorintajuiseksi ja osaan olla seurassa sosiaalinen. Olen vain kamalan huono markkinoimaan itseäni enkä pidä yleensä suurta ääntä itsestäni mitä ei pidä sekoittaa ujouteen tai epävarmuuteen.
Harrastukset ovat lähinnä ulkoilua ja yleistä liikuskelua siellä missä kiinnostaa olla kulloinkin.

Jos etsisin 20-35 vuotiasta naista (mielellään tuosta välimaastosta eikä kummastakaan päästä) joka olisi lapseton, pitäisi huolta itsestään (olisi siten normaalivartaloinen!) sekä joka ennen kaikkea olisi huumorintajuinen ja eritoten rento sekä mielikuvituksekas ajatuksiltaan niin mitä voisin odottaa?

Tinder tuntuu hirvittävän pinnalliselta ja turhamaiselta sekä seksikeskeiseltä jota en tahtoisi kokeilla, mutta jos jotain vakavampaa pilke silmäkulmassa voisi löytää jostain muualta?

41

707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MrBolivar

      Niin, no kokeilemallahan se selviää. Ainakin tuon kuvauksen perusteella olet sitä sorttia mitä nettideitissä yleensä pyörii - ihan myös naisissa.

    • faktaakehiin

      Ei kannata edes yrittää nettideittejä, varsinkaan tinderiä. Ellet sitten huoli 40v muijaa jolla on jo lapsia. Niitä riittää netissä pilvin pimein...
      Fakta kuitenkin on se ettet kolmevitosena miehenä saa netistä sen "tasokkaampaa" seuraa.

      Nettideitit on nykyään aivan pilalla...naisia on miesten määrään nähden todella vähän ja ne vähät voi jakaa kolmeen ryhmään;

      Äiti-ihmiset, joukossa hyvin kauniita fiksun oloisia naisia

      "Sotanorsut"; naiset joiden kanssa et kehtaa liikkua julkisilla paikoilla

      Neiti nirppanokat, joita ei tavallisen äijän kannata edes yrittää

      Lyhyesti sanottuna; ainoa seura mitä tavisäijä saa helposti netistä, on maksullinen seksiseura. Ikävää mutta totta.

      • Alustaviakysymyksiä

        Hei, kiitos vastauksista. Pitää kai jättää väliin.
        Vähän harmi kun en tapaa oikein naisia riittävästi missään tai en osaa niihin tutustua. Tuttavapiirin naiset tuntuvat kuuluvan väärään ryhmään myöskin.
        Ei oikein sytytä nämä "oon jo siinä iässä että nyt olis löydettävä mies, oon tylsä eikä mulla oo sanottavaa, mut haluun perheen, tuutko siihen isäksi" -tapaukset.
        Ainoat mahdollisuudet on sitten työpaikka tai jotkut tapahtumat joista sitten pitäisi tehdä yhtäkkiä johonkin joku vaikutus.

        Ehkä se on vain niin kova maailma. En mä nyt kaipaa mitään noista vaihtoehdoista elämääni, en edes sitä kuvankaunista nirppanokkaa vaikka mut huolisikin.


      • kokeilenäitä

        Nettideiteistä seuran löytäminen onoma tapauksensa enkä myöskään sitä suosittelisi muille kuin pinatpuolista seuraa etsiville. Enemmän haluaville on katsottava muualta. Tämä on karkea arvio, mutta pitää pitkälti paikkansa.
        Tapahtumat on ehkä yksi keino löytää sopiva. Kaikki ovat avoimempia eikä niin tiukkiksia. Helpompi siis tutustua. Älä ajattele sitä hakuna vaan keinona nähdä ihmiset paremmin kuin vain ohimennen.
        Ihmisistä näkee aika pitkälti onko joku kiinnostunut sinusta vai jostain muusta.
        Sille on vain annettava mahdollisuus tapahtua.
        Työpaikka ei ole hyvä paikka. Siinä epäonnistumisen mahdollisuuksia on liian monta ja jos näin käy saattaa olla myös muutakin menetettävää kuin se suhde.
        Ehkä silloin jos pari ole samassa työkohteessa töissä voi olla mahdollista toimia.
        Muuten pidän sitä liian suurena riskinä omaa elämää ajatellen.

        Maailma ei ole yksinkertainen, jos ei halua tehdä siitä sellaista.
        Minusta ei ole kyse siitä onko joku itseänsä tylsänä pitävä tylsä, vaan siitä saatko sinä herätettyä hänessä ne puolet esiin josta tylsyys ei tule ilmi.
        Tylsäksi itsensä tekevä haluaisi varmaan olla ei tylsä mutta ei osaa.
        Kaksi tylsää on yhtä kuin todella tylsä.


      • Alustaviakysymyksiä

        -Minusta ei ole kyse siitä onko joku itseänsä tylsänä pitävä tylsä, vaan siitä saatko sinä herätettyä hänessä ne puolet esiin josta tylsyys ei tule ilmi.-

        En kyllä yhdy tähän.
        Jos ihmisen kanssa ei ole yhtymäkohtia tai toisen keskustelutaidot ovat lähellä nollaa tai ei löydetä samaa aaltopituutta niin henkillö tässä tapauksessa nainen on tylsä. Saattaahan olla että hänkin pitää minua tylsänä.

        Joidenkin kanssa puheenaiheet on kirnuttu läpi tunnissa eikä sen jälkeen tule hanasta muuta kuin sitä samaa kuravettä. Eikä se toisen ulkonäkö ja viehättävyys auta vaikka tietysti helpottaa asiaa jos toisen keskustelutyyli on suoraan sanottuna niin vakava tai niin kaukana omasta että mitään kykyä kunnon kommunikaatioon ei ole.

        Miksi olisin naisen seurassa joka on mielestäni tylsää seuraa ja josta pitää oikein ettimällä ettiä mielenkiintoa sekä mun yrittää tehdä hänestä epätylsä?

        Olen samaa mieltä kyllä työpaikasta, se on niin hankalaa. Totesin vain että se on paikka jossa kohtaan jonkun verran naisia. Tapahtumissa en liiku niin paljoa ja tuntuu typerältä mennä tapahtumiin vain sen takia että löytäsii naisen sieltä jos itse tapahtuma ei kiinnosta.

        Sanoisin myös että moniin tapahtumiin en ole ehkä tarpeeksi hyvän näköinen tekemään aivan kuten baariinkaan.


      • Alustaviakysymyksiä

        Lisään vielä että naisten tapauksessa huomaan usein että missä hänen kiinnostuksen raja minuun alkaa ja loppuu. Moni pitää siitä että osaan keskustella ja heittää huumoria, mutta sen huomaa että hirvittäviä kipinöitä ei synny. Pitäisi olla vain komeampi tai enemmän statusta. Netissä tämä sitten varmaankin korostuu.
        Ei mulla moniin naisiin ole mitään tsänssiä ja vaikka olisikin niin välttämättä mitään yhteistä ei löydy.

        Esimerkiksi yhtenä päivänä tapasin kivan naisen kanssa jonka kanssa juteltiin, mutta huomasin mihin hänen kiinnostuksensa riitti ja mihin ei. Pelkälle tuttavasektorille varmaankin jäätiin ellen nyt väärin tulkinnut. Lisäksi huomasin että ei arvostanut kaikkea mitä sanoin ja hänen keskustelutapansa oli lopulta erilainen, ei pystynyt pääsemään vapaaksi omista rajoitteistaan.

        En jaksa tiukkiksia tai tylsimyksiä. Moni nainen on sellainen.


      • kokeilenäitä

        Itse tietysti tiedät parhaiten mistä puhuit, mutta kai minä yritin tarkoittaa sitä kun oikein tuijottaa johonkin kohtaan ei enää näe metsää puilta. Tiedät mistä et pidä, mutta ohitat hetkeksi sen ja katsot muualle saatat nähdä jotain sellaista mitä et ole ennen nähnyt ja mistä saattaisit pitää ja silloin se tylsyys mihin ensin kiinnitit huomiosi ei olekkaan enää niin suuressa arvossa.
        Pitäisi nähdä syvemmälle mutta jos tylsyys sen estää ei voi koskaan mitään muuta nähdäkkään.
        Minun on vaikea kuvitella, että kaikki tylsät ihmiset olisivat vain pelkästään tylsiä.
        Tietenkin tylsyyden ohittavaa ominaisuutta voi olla hankalaa löytää jos katse osuu ensinnä tylsyyteen.
        Netissä se komeus tosiaan korostuu. Saatat olla ruma ja sinulla on tietyt ajatukset, mutta sehän juuri tekee sinusta itsesi näköisen. Komeus asia kannattaa vain yrittää unohtaa ja mennä sinne minne tekee mieli mennä.
        Ei ole syytä mennä sinne minne ei halua mennä, voi silti kokeilla eri asioita ja ehkä niistä voi löytää jotain itseä hyödyttävää tietoa. Tapahtumat ovat paljon enemmän erilaisuutta sietäviä kuin ehkä ajattelet. Ei kannata ajatella sitä miten muut reagoivat vaan sitä kuinka itse reagoit.

        Statuksella varmasti on merkitystä kuten komeudella se on totta. Jos saisit suhteen niiden ansiosta olisitko tyytyväinen tulokseen, ainakaan itse en olisi.

        Olet selvästi hyvin juttuun tuleva ja pystyt helposti juttelemaan naisille. Naisista ei aina ota selvää mitä mieltä he ovat, joten selkeät kysymykset toimii parhaiten ja jättää olettamukset pois.
        En kyllä sanois että ne kipinät olisi yhtään sen suurempia jos olet komea tai kaunis.
        Ja palaako ne pitkään. Kipinät on tai ei siinä kaikki.


      • Alustaviakysymyksiä

        Minä en oikein usko tuohon että "kipinät on tai ei". Kyllä niillä usein on liite miehen komeuteen ja statukseen varsinkin jos tutustutaan pikaisesti. Ei normimies ehdi tehdä naiseen vaikutusta. Mulla ainakin on se että en ole komeimmillani missään still otoksissa joten kuvat eivät anna ehkä oikeaa kuvaa miltä näytän luonnossa puhuessani esimerkiksi.

        Yritin kyllä unohtaa nuo komeus-seikat viimeksi kun olin netissä, mutta jos pakit tulee kuvien vaihdon yhteydessä ja osa naisista vain häviää sen jälkeen vieläpä niin en tiedä.
        Jotkut puhuu myös että kuvattomille ei edes vastata mitään.

        Kyllä minä uskon että tylsä ihminen minun makuuni on myös jatkuvasti tylsä muulloinkin. Tarkoitan että mäkin voin olla tylsä jollekulle, aivan kuten moni on mulle tylsä.

        En minä noista tapahtumissa ole ajatellut muiden reaktioita, huomannut vain että ei niistä oikein löydy kuin hyvän päivän tuttuja.
        Naiset odottavat jotain todella komistusta välittömästi tai sitten naista pitäisi pehmitellä ikuisuuksia joka johtaa vain kaveruuteen.

        Netissä ajattelin että toisen kyky ilmaista itseään tulisi heti ilmi joka minua kiinnostaa eniten ihmisessä. Onhan minullakin kriteerit koska lapsia en tahdo ja monet oman ikäiset naiset tuntuvat jotenkin jämähtäneen elämässään.


    • yksmuijavaaan

      Nettideittailu on kyllä ihan oma maailmansa ja saa ihmiset helposti ajattelemaan että heissä on jotain vikaa jos ei kelpaa vaikka näin ei olisi. Nykyään vaan on liikaa tarjontaa että kukaan keskittyisi mihinkään kauaa...elämme sellaisessa teknologisessa adhd yhteiskunnassa. Aina voi löytyy "parempaa" nurkan takaa. Raadollista sinäänsä.

      Ehkä sun olisi pitänyt tai pitäisi etsiä ihan omanikäsiä leidejä. Tyyliin 30-35 välillä jos nyt lähtisit hakuun. Ei monikaan päälle kaksikymppinen muija haluu noin paljon vanhempaa miestä ainakaan seurustelumielessä, seksiin ehkä mutta pitäisi olla sitten tosi hyvännäköinen. Monet miehet myös yrittävät itseään tasokkaampia naisia ja tuntuvat olevan melko itsekritiikittömiä siinä mielessä. En nyt tarkoita aloittajaa välttämättä mutta monet sitä tekee.
      "Suurin syy poistumiseeni oli että en löytänyt sieltä itseäni vastaavaa seuraa" myös suurin syy miksi et seuraa saanut. Kriteerit liikaa? Who knows

    • itsenäinenmä

      20-35 ? ukolle 35v. sopii hyvin nainen 30-36v

      • heh.heh

        Vaikka sinä haluaisit että asia olisi noin niin kyllä kiistämätön totuus on että kaikenikäiset miehet jopa 40v miehet haluaisivat ja pitävät 20v naista kaikista viehättävimpänä.
        Ainoa syy miksi 40v miehet ei ole 20v naisten kanssa on se että niitä ei niin vain saa.


      • P.Uuma

        Myös moni vanhempi nainen kuolaa seksikästä, timmiä parikybästä jäbää kun mahdollisuus olisi vain joihinkin nelikymppisiin, kaljamahaisiin Pertteihin jotka tykkää vaan yhdestä asennosta ...


      • justjooooo
        heh.heh kirjoitti:

        Vaikka sinä haluaisit että asia olisi noin niin kyllä kiistämätön totuus on että kaikenikäiset miehet jopa 40v miehet haluaisivat ja pitävät 20v naista kaikista viehättävimpänä.
        Ainoa syy miksi 40v miehet ei ole 20v naisten kanssa on se että niitä ei niin vain saa.

        Niin ja sitten tullaan valittamaan katkerina keskustelupalstoille kun naiset on nirsoja plah plah. Samalla yritetään itteensä kymmentä vuotta nuorempia tyttösiä. Voi elämä.

        Aina kun ei voi saada mitä haluaa. En minäkään saa huvilaa Etelä-Ranskasta tai Ferraria vaikka mieluiten sellaiset ottaisin kun vuokrayksiön ja vanhan hondan.

        Käyttäkää aikaanne vähän realistisempiin kohteisiin niin ette turhaudu. Jos haluatte vaan seksiä, niin sopivat pelivälineet löytyy omaikäisiltänne naisilta myös ja onnistumisprosentit sen saamiseen ovat hiukan suuremmat.

        Ja jos joku 35-40- vuotias haluaa SUHTEESEEN 20 vuotiaan tyttösen kanssa niin se on vähän outoa.


      • Sivustakorjaus

        -Jos etsisin 20-35 vuotiasta naista (mielellään tuosta välimaastosta eikä kummastakaan päästä)-

        Mikäköhän kohta tässä oli epäselvää.

        Välimaastosta taitaisi tarkoittaa tyylliin 26-30 vuotiasta naista.

        kolmekymppisillä naisilla jotka haluaa lapset heti nyt ja ovat rupsahtaneet rusinoiksi ei tee edes 35 vuotias enää mitään.


      • Sivustakorjaus
        justjooooo kirjoitti:

        Niin ja sitten tullaan valittamaan katkerina keskustelupalstoille kun naiset on nirsoja plah plah. Samalla yritetään itteensä kymmentä vuotta nuorempia tyttösiä. Voi elämä.

        Aina kun ei voi saada mitä haluaa. En minäkään saa huvilaa Etelä-Ranskasta tai Ferraria vaikka mieluiten sellaiset ottaisin kun vuokrayksiön ja vanhan hondan.

        Käyttäkää aikaanne vähän realistisempiin kohteisiin niin ette turhaudu. Jos haluatte vaan seksiä, niin sopivat pelivälineet löytyy omaikäisiltänne naisilta myös ja onnistumisprosentit sen saamiseen ovat hiukan suuremmat.

        Ja jos joku 35-40- vuotias haluaa SUHTEESEEN 20 vuotiaan tyttösen kanssa niin se on vähän outoa.

        "Ja jos joku 35-40- vuotias haluaa SUHTEESEEN 20 vuotiaan tyttösen kanssa niin se on vähän outoa. "

        Ketäs vittua se haittaa jos joku on "outoa"?

        Sun läskiä persettä se kutkuttaa vitun löysä kuntti jos joku saa nuorta tiukkaa lihaa?


      • enmyy

        onko kikkeli pieni ?


      • Alustaviakysymyksiä

        Aika moni tuntemani 35 vuotias mies seurustelee parikymppisen naisen kanssa.

        Siinä ei ole kyllä mitään outoa.


      • Riiiiiiiiiiii

        Ei varmaan ole outoa, mutta jos pistät tavoitteet oman tasosi suhteen yläkanttiin on turha tulla rutisemaan että voi, en löytänyt netistä - huom. älyvapaa sanavalinta "itseäsi vastaavaa seuraa".


      • Marttamumo
        Alustaviakysymyksiä kirjoitti:

        Aika moni tuntemani 35 vuotias mies seurustelee parikymppisen naisen kanssa.

        Siinä ei ole kyllä mitään outoa.

        Outoa tai ei. Mutta ei 25 nainen ole vielä niin paljon elämää nähnyt. 35 mies on jo sugar daddy -mies. Mistäpäs yhteisestä aiheesta keskustelevat? " Hei muistatsä tän biisin tai leffan?" No en kun mä olin vasta 5 vanha ja leikin barbeilla hiekkalaatikolla. Sitten nämä miehet itkee täällä saiteilla 10 v kuluttua kun akka teki kakarat ja "putsasi" miehen erossa....


      • xx_xxx_xxx

        Juu siis kyllä tuosta aloituksesta oikeastaan ainoa konkreettinen turn off olisi se, että jos 30-vuotiaana katson että mies on halukas 20-vuotiaan kanssa parisuhteeseen. Eli kyllä mä diskaisin itseni pois potentiaalisista naisista.

        Mielummin sitten vaikka jättää kokonaan ikärajakuvion pois (ja karsii sitten ne yli-/ali-ikäiset mikäli vastaavat). Tai vaihtoehtoisesti kirjoittaa sitten sen oikean ikähaarukan, jos pakko kirjoittaa ylipäätänsä mitään.
        En viitsisi lähteä väittämään mikä ajattelutapa on outo ja mikä ei. Ne ovat vain erilaiset. Siten tuollainen rajailu voi ollakin toisaalta ihan hyvä, jos haluaakin karsia eri tavoin ajattelevat pois. Paljon tärkeämpi kuin esimerkiksi nuo huumorintajuinen -kuvailut (harvempi kuvannut itseään huumorintajuttomaksi ja olennaista vuorovaikutuksen kautta nähdä sopiiko oma ja toisen huumorintaju ja jutut yhteen) vaikka huumori elämässä ja parisuhteessa onkin tärkeää.


      • realismia_peliin_mies
        Sivustakorjaus kirjoitti:

        -Jos etsisin 20-35 vuotiasta naista (mielellään tuosta välimaastosta eikä kummastakaan päästä)-

        Mikäköhän kohta tässä oli epäselvää.

        Välimaastosta taitaisi tarkoittaa tyylliin 26-30 vuotiasta naista.

        kolmekymppisillä naisilla jotka haluaa lapset heti nyt ja ovat rupsahtaneet rusinoiksi ei tee edes 35 vuotias enää mitään.

        Koska et itse ole sitä ikäluokkasi kaikkein hoteinta miessarjaa, edes tuon verran itseä nuoremman hakeminen on epärealistista ja syy siihen, miksi ei tärppää. Niillä tärppää, joiden toiveet ja oma taso kohtaavat.


      • fdafsf
        Alustaviakysymyksiä kirjoitti:

        Aika moni tuntemani 35 vuotias mies seurustelee parikymppisen naisen kanssa.

        Siinä ei ole kyllä mitään outoa.

        En tunne yhtäkään.


    • jokumies83

      Eipä se kannata kun naisia on miesten määrään nähden aivan liian vähän. Vähästä tarjonnastakin sopivia on hyvin vähän, heitä jokaista kohtaan on 5 muutakin miestä... niin eipä se kannata juuri panostaa kun aina on joku toinen mies parempi, varsinkin kun tiedostaa oman tasonsa ja kun hakee itsensä kaltaista naista joita muuten on älyttömän vähän :|

      • Alustaviakysymyksiä

        Kiitos asiallisesta vastauksesta.

        Joo, saan sen kuvan että mikään ei ole muuttunut kun kokeilin aiemmin nettideittiä eli että pientä joukkoa naisia pommittaa iso joukko miehiä.


      • typisch

        No asiallinen ja asiallinen... jos seiskan mies hakee ysin naista, kuvitellen että se on "oma taso" niin ei löydy ei.


      • jokumies83
        typisch kirjoitti:

        No asiallinen ja asiallinen... jos seiskan mies hakee ysin naista, kuvitellen että se on "oma taso" niin ei löydy ei.

        Tosi, mutta kun hakee itsensä kaltaista naista niin eipä löydy. Tai jos löytyykin niin on useita muitakin miehiä sillä jonossa.. et silleen. Mun kriteerit on ihan erilaiset kuin yleisesti on, et sori vaan liikunnalliset menevät skippaan yli koska en itekään oo semmonen. Sit arvomaailma, mielenkiinnot ym. pitäis olla samankaltaisia niin niissä on ne suurimmat esteet...


    • liian-ruma-mies

      Ei kannata kun naisille vain ulkonäkö merkkaa.

      • Alustaviakysymyksiä

        En ole kyllä noin yleisesti ottaen ruma. Ehkä hieman epäseksikkään ja vähemmän miehekkään mukavan miehen näköinen.

        Joillekin olisin kelvannut helposti, mutta en oikein välitä naisten ylipainosta joten karahti niihin yhteydenpito.


      • 10plus6
        Alustaviakysymyksiä kirjoitti:

        En ole kyllä noin yleisesti ottaen ruma. Ehkä hieman epäseksikkään ja vähemmän miehekkään mukavan miehen näköinen.

        Joillekin olisin kelvannut helposti, mutta en oikein välitä naisten ylipainosta joten karahti niihin yhteydenpito.

        Oikeastaan vituttaa avata niitä naisten posteja nettideitillä kun tietää että siellä on joku tonnikeiju taas haaveilemassa reilusti itseään näyttävämpää miestä. Ei vaan vittu jaksa enää edes vastata mitään....


      • Alustaviakysymyksiä

        En minä tiedä tuosta että harmittaako se nyt noin kovasti...

        Vaikea vain vastata oli ainakin tuolloin edellisen kerran että "sori, mutta et sovi kriteereihini" jotka olivat profiilissa kuitenkin mainittukin.
        Osa yritti vielä että "no en oo sun kriteereihin sopiva" tai "en oo ehkä sulle sopivissa mitoissa" mutta "yritetäänkö kuitenkin kun vaikutat mahtavalta tyypiltä?"

        Yhtään normaalivartaloiselta naiselta en saanut moisia viestejä vaan piti itse ottaa yhteyttä ja yrittää myydä itteään naisille.

        Jos on kuitenkin lähes vain yksi toivomus naisen ulkonäön suhteen ja se on paino joka kertoo myös liikunnasta / terveistä elämäntavoista niin en minä oikein pysty siitä luopumaan.

        Oikeassa elämässä sama juttu että runsaammat naiset suorastaan tekevät aloitteita tai ottavat kontaktia, muihin pitää ottaa itse.


      • klgl
        Alustaviakysymyksiä kirjoitti:

        En minä tiedä tuosta että harmittaako se nyt noin kovasti...

        Vaikea vain vastata oli ainakin tuolloin edellisen kerran että "sori, mutta et sovi kriteereihini" jotka olivat profiilissa kuitenkin mainittukin.
        Osa yritti vielä että "no en oo sun kriteereihin sopiva" tai "en oo ehkä sulle sopivissa mitoissa" mutta "yritetäänkö kuitenkin kun vaikutat mahtavalta tyypiltä?"

        Yhtään normaalivartaloiselta naiselta en saanut moisia viestejä vaan piti itse ottaa yhteyttä ja yrittää myydä itteään naisille.

        Jos on kuitenkin lähes vain yksi toivomus naisen ulkonäön suhteen ja se on paino joka kertoo myös liikunnasta / terveistä elämäntavoista niin en minä oikein pysty siitä luopumaan.

        Oikeassa elämässä sama juttu että runsaammat naiset suorastaan tekevät aloitteita tai ottavat kontaktia, muihin pitää ottaa itse.

        Olen myös 35v. mies ja löytänyt naisen nettideittailun kautta.
        Toivoa ei kannata menettää. Saattaa nimittäin iskeä kuin salama kirkkaalta taivaalta. Voi ehkä viedä vuosia/useita treffejä ennen kuin se oikea tulee vastaan.

        Muista, ettei kannata pitää rimaa liian korkealla. Tämä meinasi olla minun kompastuskivi. Näen nyt naisen täydellisenä, vaikka alkuun se oli sellaista omaa epävarmuutta ja vikojen etsimistä toisesta.


      • Alustaviakysymyksiä

        Millainen sima sinulla sitten oli?
        Koska ainakin minulla on tiettyjen asioiden suhteen rima juuri oikealla korkeudella (ei lapsia, ei ylipainoa jne.)
        Jos noista alettaisiin tinkimään niin sama olla ilman suhdetta.


      • klgl
        Alustaviakysymyksiä kirjoitti:

        Millainen sima sinulla sitten oli?
        Koska ainakin minulla on tiettyjen asioiden suhteen rima juuri oikealla korkeudella (ei lapsia, ei ylipainoa jne.)
        Jos noista alettaisiin tinkimään niin sama olla ilman suhdetta.

        Rimani on myös ei lapsia ja ei ylipainoa.
        Koska olen itse liikunnallinen normaalilla painolla varustettu ja haluan lapsia, mutta haluan omia lapsia sitten joskus. Edellytän naiselta myös samaa.

        Olen löytänyt naisen joka on liikunnallinen, normaalipainoinen, ei lapsia ja haluaa lapsia tulevaisuudessa.

        Myönnän, että pidän itseäni onnekkaana. Mutta jos onnea ei ole lotossa niin ehkä sitten naisten kanssa:)

        Kun löydät naisen, ole kohtelias/herrasmies. Sitä suomalainen nainen arvostaa. Ja jos ei arvosta, niin äkkiä toiseen suuntaan.


      • ainahakeesaa

        Se vaan voi olla ettei moni lapsetonkaan nainen halua näitä "jonkun muun lapsia-hyi" -vieroksujia. Ja aina vaan epärealistisemmaks alkaa mennä mitä enemmän ikää. Moniko lapsia haluava nainen on lapseton vielä esim. 35v ja siitä eespäin puhumattakaan. Eiköhän niitä tohon ikään mennessä useimmat oo jo yhden tai pari hankkinu (jos on saanu).


      • olet.harhahinttari

        Ikävä tuottaa pettymys raivosialle mutta eipä ole kun pari viestiä multa tässä ketjussa. Vituttaahan se varmaan kun moni muukin on samaa mieltä susta ja muista katkerikkojämä-atmeista.
        Kukapa sen ("on niin vitun tyhmä lapseton nainen") paskatrollailun alottikaan taas kerran täälläkin? :DDDD Sitä saa mitä tilaa. Huomaa oikein miten voittamaton "älys" kukoistaa. On se kumma kun ei fiksut naiset oikein innostu jatkaan sun geenejäs....

        "minulla ole aikaa ja energiaa tuhlattavana sun kaltaistesi geeni-jätöskasoihin"

        Kylläpä osu ja uppos puutteessa katkeroitueseen vajukkiin joka ei saa edes niitä geenejään eteenpäin, ja taatusti parempikin niin! Joten jatka samaan paskatrollin malliin, edes epätoivosinkaan pissaliisa ei jatkossakaan levitä haarojaan tollaselle mätäkullirunkulle vaikka maksaisitkin :))) oot varmaan tuhkamunakin mistä mitään ei koskaan edes tuliskaan. Vai onko niin lerppa ettei seisokaan. Impotentti homo paskapersereikä. Pyllistä läskiä karvapersettäs miehille kun et muuhunkaan kelpaa (jos edes niille). Ja sit synnytät sen hinurin kakaran eli valtavan paskapökäleen. Siinä sun kakaras etkä muuta saa.


    • yksinäinen-40

      Eihän se kannata. On todella vaikeaa saaa nainen vastaamaan. Pitää olla tosi komea tapaus ja kirjoittaa kun kirjailija että saisi naisen kiinnostumaan.

      • klgl

        Muuta kysymys!

        Onko rimasi liian korkealla?
        Väärä paikka etsiä treffiseuraa?
        Kuntopohja heikko, ei miellytä naisia?
        Koska viimeksi olit treffeillä ja minkä takia luulet ettei homma toiminut?

        Pari vinkkiä
        1. Suomi24 treffit ei kannata. Turha liirumlaarum profiilitekstissä ei hyödytä mitään. Muutenkin tarjonta on suppea.
        2. Ei muuta kuin Tinder kehiin. Ota itsestäsi pari-kolme hyvää valokuvaa. Kirjoita lyhyt profiiliteksti esim. Treffiseuraa kahville ja lenkille.
        3. Jos olet ylipainoinen. LAIHDUTA, muuten et ole kiinnostava naisten silmään. Ylipaino on totaalinen turnoff. Sanokaa mitä sanotte!!

        Nämä kaikki tehosi omalla kohdallani. Tinder, hyvät kuvat ja hyvä fyysinen kunto (pois ylipaino).
        Nyt tulee juttuseuraa, treffikutsuja ja myös peitto on heilunut.

        Muista myös, että sitten kun niitä matcheja alkaa tulemaan. Älä kirjoita kymmenen naisen kanssa kerralla. Sillä ahneella on paskanen loppu. Ne jotka oikeasti kirjoittavat takaisin oma-aloitteisesti, niihin naisiin kannattaa tutustua:)


      • rednit
        klgl kirjoitti:

        Muuta kysymys!

        Onko rimasi liian korkealla?
        Väärä paikka etsiä treffiseuraa?
        Kuntopohja heikko, ei miellytä naisia?
        Koska viimeksi olit treffeillä ja minkä takia luulet ettei homma toiminut?

        Pari vinkkiä
        1. Suomi24 treffit ei kannata. Turha liirumlaarum profiilitekstissä ei hyödytä mitään. Muutenkin tarjonta on suppea.
        2. Ei muuta kuin Tinder kehiin. Ota itsestäsi pari-kolme hyvää valokuvaa. Kirjoita lyhyt profiiliteksti esim. Treffiseuraa kahville ja lenkille.
        3. Jos olet ylipainoinen. LAIHDUTA, muuten et ole kiinnostava naisten silmään. Ylipaino on totaalinen turnoff. Sanokaa mitä sanotte!!

        Nämä kaikki tehosi omalla kohdallani. Tinder, hyvät kuvat ja hyvä fyysinen kunto (pois ylipaino).
        Nyt tulee juttuseuraa, treffikutsuja ja myös peitto on heilunut.

        Muista myös, että sitten kun niitä matcheja alkaa tulemaan. Älä kirjoita kymmenen naisen kanssa kerralla. Sillä ahneella on paskanen loppu. Ne jotka oikeasti kirjoittavat takaisin oma-aloitteisesti, niihin naisiin kannattaa tutustua:)

        Jaahas...
        Ja kuinka vanha olet? Kuinka vanhoja olet kelpuuttanut?

        Tinder on pintaliitoa!!! Kaikki perustuu ulkonäköön ja suurin osa naisista on täysin sitoutumiskyvyttömiä. Turha sieltä mitään oikeaa parisuhdetta on etsiä!

        Jos tinderistä haluaa löytää naisseuraa, kuvat kannattaa otattaa ammattikuvaajalla...selfie-kuvilla turha edes yrittää!


      • Alustaviakysymyksiä
        rednit kirjoitti:

        Jaahas...
        Ja kuinka vanha olet? Kuinka vanhoja olet kelpuuttanut?

        Tinder on pintaliitoa!!! Kaikki perustuu ulkonäköön ja suurin osa naisista on täysin sitoutumiskyvyttömiä. Turha sieltä mitään oikeaa parisuhdetta on etsiä!

        Jos tinderistä haluaa löytää naisseuraa, kuvat kannattaa otattaa ammattikuvaajalla...selfie-kuvilla turha edes yrittää!

        Minua ei kyllä kiinnosta hetkellinen seura.
        Toisekseen en usko että olen niin kuvauksellinen.

        Pelkkä peiton heilutus treffailu kuulostaa sellaiselta joka ei kiinnosta eikä kyllä kiinnosta sellaiset naisetkaan.


      • klgl

        Olen yli 30v.
        A. Teemme paljon muutakin yhdessä tämän naisen kanssa.
        B. En ole mikään munkki. Eikä nainen ole nunna, joten peiton heilutus on ihan kuule normaalia juttua:)

        Tinder pari-kolme ammattivalokuvaa. Jos et ole valokuvauksellinen, tee itsestäsi sellainen. Rasvaprosenttia alemmas, kaksoisleuka pois ja vähän lihasta luiden päälle.
        Muista, että ei kannata huijata valokuvalla naisia. Myös naisten ei kannata huijata miehiä. Totuus paljastuu ennen pitkää treffeillä.

        Enkä etsi pelkkää seksiä ja hetken huumaa. Vaan elämänkumppania. Olen tämän tehnyt selväksi naiselle.
        Joko toinen on mukana tai ei ole. Asia kannattaa tehdä jossain vaiheessa selväksi, kun tapaat jonkun josta pidät.


    • fjaöfjöajföajfäa

      Aloittajan viestit kun lukee, niin kukaan nainen ei enää ihmettele, miksi seuraa ei ole löytynyt. Hyi saatana.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14861
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      Yleistä iskelmämusiikista
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    9. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe